راه‌اندازی تشریفات عروسی در کانادا نه‌تنها یک بیزینس بسیار پرسود، بلکه بسیار شاد و فرح‌بخش است. اگرچه استرس این کار به دلیل اینکه هر پروژه باید در زمان مشخصی انجام شود و هرگونه سهل‌انگاری می‌تواند خاطرات یک زوج را خراب کند زیاد است، اما در صورت انجام درست آن می‌تواند بسیار مسرت‌بخش باشد.

اگر شما هم به راه‌اندازی تشریفات عروسی در کانادا علاقه دارید، در ادامه با ما همراه باشید تا مراحل راه اندازی بیزینس در کانادا و نکاتی که باید بدانید را برایتان توضیح دهیم.

افراد مناسب برای راهاندازی تشریفات عروسی در کانادا

لزوما همه افراد علاقه‌مند به بیزینس‌های سودآور نمی‌توانند در حوزه راه‌اندازی تشریفات عروسی در کانادا موفق باشند. اگرچه سرمایه اولیه مهم است، اما اغلب اشخاصی در زمینه راه‌اندازی تشریفات عروسی در کانادا موفق هستند که دارای مهارت‌های سازمانی و بین‌فردی قوی باشند و از برنامه‌ریزی رویدادها لذت ببرند.

راه‌اندازی تشریفات عروسی در کانادا می‌تواند یک شغل هیجان‌انگیز، پرسود و پر تقاضا باشد. دانستن مراحل تبدیل‌شدن به یک شرکت برنامه‌ریز عروسی، می‌تواند به شما در موفقیت در این صنعت کمک کند.

مراحل راه اندازی تشریفات عروسی در کانادا

اگر به راه‌اندازی تشریفات عروسی در کانادا علاقه‌مند هستید، می‌توانید این مراحل را دنبال کنید:

1. اهداف خود را تعیین کنید.

زمانی که در هر صنعتی شروع به کار می‌کنید، داشتن اهداف مشخص و قابل‌دسترس ضروری است. مشخص کردن اهداف به شما کمک می‌کند تا یک برنامه درست و دقیق داشته باشید و انرژی خود را بر دستیابی به آن‌ها متمرکز کنید.

برای مثال، ممکن است تلاش‌های خود را منحصرا بر عروسی‌های خاص در شهرهای بزرگ متمرکز یا ممکن است ترجیح دهید برای عروسی‌های محلی برنامه‌ریزی کنید. داشتن یک ایده‌ مشخص درباره اینکه می‌خواهید کسب‌وکارتان چگونه باشد و دقیقا چه هدفی از راه‌اندازی تشریفات عروسی در کانادا دارید، به شما کمک می‌کند تا مشخص کنید مشتریان ایده‌آل شما چه کسانی هستند و باید چه مقدار زمان، پول و تلاش برای راه‌اندازی تشریفات عروسی در کانادا اختصاص دهید.

2. تحقیق درباره صنعت برگزاری عروسی و جشن در کانادا

راه‌اندازی تشریفات عروسی در کانادا با موفقیت بالا مستلزم آن است که درباره صنعت برنامه‌ریزی عروسی در این کشور ازجمله تاریخچه، روندهای فعلی و چشم‌انداز آینده آن آگاهی کافی داشته باشید. به‌ عنوان‌ مثال، برای برنامه‌ریزان مهم است که در مورد روند عروسی در نقاط مختلف کشور و چگونگی پیدا کردن مشتریانی که به خدمات آن‌ها نیاز دارند، اطلاعات بیشتری داشته باشند. بنابراین هرچه بیشتر بدانید، راحت‌تر می‌توانید خود را به‌عنوان یک رهبر در این بازارِ خاص معرفی کنید.

3. ارزیابی مهارت‌های فردی

درک مهارت‌های فردی خودتان به شما کمک می‌کند تا نقاط قوت و ضعف خود را برای شغلی که می‌خواهید در آن مشغول باشید، مشخص کنید. برای مثال، اگر در بودجه‌بندی و مذاکره مهارت دارید، می‌توانید همه اقشار جامعه از افراد با بودجه محدود گرفته تا افراد با ثروت کلان را برای سفارش برنامه عروسی به شرکت خود قانع کنید.

به مهارت‌های موجود خود و چگونگی انتقال آن‌ها به صنعت برنامه‌ریزی عروسی فکر کنید. بررسی مهارت‌ها این مزیت را نیز دارد که شکاف‌های دانش خود در مورد این صنعت را شناسایی کنید که می‌توان آن‌ها را از طریق آموزش به دست آورد و در‌‌ راه‌اندازی تشریفات عروسی در کانادا موفق‌تر عمل کرد.

4. گذراندن دوره‌های آموزشی

درحالی‌که تحصیلات دانشگاهی و آکادمیک قبل از تبدیل‌شدن به یک برنامه‌ریز عروسی الزامی نیست، برخی از آموزش‌ها می‌توانند شما را برای این نقش بهتر آماده کنند. شما می‌توانید در کانادا پیش از راه‌اندازی تشریفات عروسی در یک کالج یا دانشگاه ثبت‌نام کنید. این دوره‌ها به شما کمک می‌کند تا برای صنعت برنامه‌ریزی عروسی آماده شوید و همه‌ موضوعات را از حسابداری اولیه، بازاریابی و مذاکره با فروشندگان خدمات، اجناس مورد نیاز و مشتریان را یاد بگیرید.

5. تهیه یک طرح تجاری

یک طرح کسب‌وکار به شما کمک می‌کند تا اهداف کوتاه‌مدت و بلندمدت را برای هدایت تلاش‌های خود در هنگام شروع و گسترش کسب‌وکار خود ایجاد کنید. برنامه شما ممکن است همه‌چیز را پوشش دهد، از سرمایه‌گذاری مورد نیاز برای راه‌اندازی کسب‌وکارتان گرفته تا میزان درآمدی که انتظار دارید به‌صورت سالانه به دست آورید.

مطمئن شوید که بیزینس پلن شما حاوی جزئیات و زمان‌بندی دقیقی است تا به‌طور منظم آن را مرور کنید و مطمئن شوید که برنامه خود را دنبال می‌کنید. این طرح در آینده نیز برای جذب سرمایه و استفاده از تسهیلات بانکی مورد نیاز است.

6. نام شرکت خود را برند کنید.

برندسازی درست نام شرکت، شما را از رقبایتان متمایز می‌کند. نام و برند شما، ارزش‌ها و دیدگاه شما است که نوع مشتریانی را که جذب می‌کنید را تعیین می‌کند. شما می‌توانید با طراحی استراتژی بازاریابی خود، ایجاد خط‌مشی‌های شرکت و بهبود تجربیات مشتری، یک برند منحصربه‌فرد ایجاد کنید.

مهم است که به یاد داشته باشید صنعت برنامه‌ریزی عروسی بسیار رقابتی است، بنابراین یافتن راه‌هایی برای متمایز کردن خود از سایر شرکت‌های برگزاری عروسی بسیار مهم خواهد بود.

7. بازاریابی برای کسب‌وکار

بازاریابی برای جذب مشتری و ایجاد برند ضروری است. شما می‌توانید کسب‌وکار خود را به روش‌های مختلفی بازاریابی کنید که از جمله می‌توان به رسانه‌های اجتماعی، وبلاگ‌نویسی، شبکه‌سازی و تبلیغات دهان‌به‌دهان اشاره کرد. ضروری است که برای برنامه‌ریزی اهداف بازاریابی خود زمان بگذارید تا بدانید در هر سال چقدر نیاز است برای این تلاش‌ها هزینه کنید و چقدر سود نصیبتان خواهد شد.

8. پیدا کردن ابزار مناسب

برای راه اندازی تشریفات عروسی در کانادا به ابزار مناسب نیاز دارید. به ‌عنوان ‌مثال، ایده خوبی است که برنامه‌های نرم‌افزاری مانند تقویم رویدادها و لیست وظایف را پیدا کنید که به مدیریت کسب‌وکار شما کمک می‌کند؛ زیرا هرچه کار شما دقیق‌تر انجام شود مشتریان بیشتری خواهید داشت. یک وب‌سایت مؤثر نیز می‌تواند به شما در بازاریابی خدمات و ارتباط با مشتریان بالقوه کمک کند. همچنین سرمایه‌گذاری در نرم‌افزار حسابداری تجاری مؤثر برای کمک به برنامه‌ریزی، صورتحساب و جمع‌آوری پرداخت‌ها ضروری است.

9. ایجاد رابطه مناسب با کارشناسان صنعت عروسی

برقراری روابط با سایر کارشناسان در این صنعت می‌تواند به شما کمک کند تا در مورد کسب‌وکار بیشتر بدانید و ارزش خود را برای مشتریان آینده بهبود بخشید. به‌ عنوان ‌مثال، اگر قصد دارید این خدمات را به مشتریان خود ارائه دهید، با گل‌فروشی‌ها، غذاخوری‌ها و مدیران سالن صحبت کنید. ارتباط با فروشندگانی که می‌توانید با آن‌ها کار کنید و برای ارائه خدمات عالی به مشتریان خود به آن‌ها اعتماد کنید، سودمند است. ایجاد شبکه‌ای از کارشناسان صنعت عروسی به شما کمک می‌کند ارزش خود را برای مشتریان بالقوه افزایش دهید.

10. تداوم یادگیری در طول کار

شما هرگز نباید از یادگیری در این تجارت دست بکشید. با شرکت در کارگاه‌ها، کلاس‌ها یا سمینارها به آموزش خود در مورد روندها و تکنیک‌های جدید در طول حرفه خود ادامه دهید. از طریق مجلات، وبلاگ‌ها و کانال‌های رسانه‌های اجتماعی، روند برنامه‌ریزی‌های مربوط به عروسی را به‌روز نگه دارید؛ زیرا در هر دوره‌ای بر اساس مد، مواردی که مشتریان دوست دارند در عروسی‌شان اجرا شود متفاوت است.

همچنین عاقلانه است که در نمایشگاه‌های تجاری شرکت کنید که می‌تواند به شما کمک کند با برندها و محصولات جدید ارتباط برقرار کنید. همیشه مفید است که در صنعت به‌روز بمانید تا اطمینان حاصل کنید که بهترین تجربیات ممکن را برای مشتریان خود ارائه می‌دهید.

وکیل رسمی مهاجرت به کانادا

مجموعه حقوقی مهاجرتی کاناداپاس و شرکت شتاب دهنده بیزینس و استارت آپ i3 capital با مدیریت مهیار حلاج‌ پور٬ عضو سازمان (NACO (National Angel Capital Organization ٬ مشاور رسمی (RCIC) یا اصطلاحا وکیل مهاجرت به کانادا با سال ها تجربه در هدایت و حمایت صد ها تجارت نوپا٬ استارت آپ و همکاری با شرکت های معظم بین المللی از ابتدا تا انتهای مسیر موفقیت شما در کانادا در کنار شماست.

ثبت شرکت در کانادا یک پروسه کاملا حقوقی است و شما به عنوان یک شهروند خارجی که با قوانین این کشور آشنایی کافی ندارید، بهتر است پیش از هر گونه اقدام قانونی با وکیل رسمی مهاجرت به کانادا در این زمینه مشورت کنید.

فرم ارزیابی رایگان مهاجرت به کانادا

وظایف شرکت تشریفات عروسی در کانادا

یک شرکت برگزارکننده عروسی در کانادا بر تمام جنبه‌های رویداد عروسی مشتری نظارت می‌کند که از مراحل اولیه برنامه‌ریزی تا سازماندهی کارهای نهایی در روز عروسی را در برمی‌گیرد. در این قسمت برخی از مسئولیت‌های اصلی این شرکت‌ها آمده است:

1. نظارت بر فروشندگان در روز عروسی

این متخصصان با فروشندگان مختلفی کار می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند که روند عروسی طبق برنامه در روز عروسی پیش می‌رود. این برنامه شامل چک کردن هر فروشنده اعم از فروشنده گل، کیک، لباس عروس و داماد، تجهیزات مورد نیاز دیگر و … است که منجر به اطمینان از برنامه‌ریزی آن‌ها و کمک به حل مشکلات لحظه آخری در صورت لزوم می‌شود.

2. ایجاد یک جدول زمانی مؤثر

برنامه‌ریزان عروسی از قبل در یک جلسه جامع زمان می‌گذارند و با مشتریان خود ملاقات می‌کنند تا یک جدول زمانی دقیق برای کل روند عروسی ایجاد کنند. در این جلسه مشتریان مشخص می‌کنند چه سلیقه‌ای دارند، چه نوع خدماتی را می‌پسندند و دوست دارند روند عروسی‌شان چگونه پیش برود.

شرکت برگزارکننده نیز با توجه به بودجه مشتری، تجربه و دانشی که در این زمینه دارد به مشتریان مشاوره می‌دهد و درنهایت برنامه اولیه اجرای عروسی طرح می‌شود.

3. برنامه‌ریزی و مدیریت تمام موضوعات مربوط به عروسی

کارمندان شرکت‌های تشریفات عروسی تمام جزئیات مربوط به عروسی یک زوج از جمله بودجه، برنامه‌ها و نیازهای حمل‌ونقل را پیگیری می‌کنند. آن‌ها از نزدیک با هر فروشنده‌ای که برای عروسی و خدمات آن درگیر است هماهنگ می‌شوند تا همه برنامه‌ها را مطابق با نظر مشتریان خود اجرا کنند.

4. شناسایی و حل مشکلات پیش آمده

برنامه‌ریزان عروسی جزئیات برنامه‌ عروسی را که شامل مدیریت و پیش‌بینی مشکلات احتمالی است، انجام می‌دهند. آن‌ها ارتباط خود را با فروشندگان، اعضای خانواده و سایر مهمانی‌ها در طول روند عروسی نگه می‌دارند و به همه امورات مربوطه در روز عروسی رسیدگی می‌کنند.

5. بازدید از مکان‌های بالقوه و معرفی مکان‌های موردعلاقه مشتری

کارشناسان یا متخصصان شرکت‌های تشریفات عروسی با مدیران یا صاحبان مکان‌های برگزاری عروسی مانند تالارها ملاقات می‌کنند تا مکان‌های عروسی احتمالی را بازدید کنند. آن‌ها با مشتریان خود نیز مشورت می‌کنند تا تعیین کنند کدام مکان برای نیازهای آن‌ها بهترین است و سپس لیستی از پیشنهادها را بر اساس یافته‌های خود ارائه می‌دهند تا بهترین مکان انتخاب شود.

6. ایجاد نقشه‌های نمونه برای روند عروسی

این متخصصان نقشه‌های طبقه‌ای را ایجاد می‌کنند که به مشتریان کمک می‌کند تا تصور کنند که مکان‌های مختلف در روز عروسی آن‌ها چگونه به نظر می‌رسد. آن‌ها همچنین راه‌های خلاقانه‌ای را برای تبدیل هر مکان به یک فضای ایده‌آل، چه اضافه کردن چیدمان‌های گل یا چیدمان مجدد مبلمان، توسعه می‌دهند.

میانگین دستمزد پروژه‌های اجرایی توسط شرکت‌های تشریفات عروسی

دستمزد یک شرکت برنامه‌ریز عروسی بسته به عوامل مختلفی ازجمله سطح تجربه و موقعیت جغرافیایی، خدماتی که ارائه می‌شود و … می‌تواند متفاوت باشد. به طور کلی میانگین حقوق یک برنامه‌ریز عروسی 18.89 دلار در ساعت است. بنابراین اگر فردی در روز حدود 8 ساعت کار کند و در ماه 26 روز فعالیت داشته باشد تقریبا درآمدی معادل با 3900 الی 4000 دلار دریافت خواهد کرد که در سال حدود 47 تا 50 هزار دلار می‌شود.

البته در مورد پروژه‌های تشریفات عروسی تعداد ساعات کار اینقدر دقیق نیست و ممکن است بسته به خدمات مورد نیاز برای یک پروژه تعداد ساعات کاری و درآمد به دست‌آمده برای کارمندان این شرکت‌ها بیشتر یا کمی کمتر از مقدار گفته شده در بالا شود.

در هنگام راه‌اندازی تشریفات عروسی در کانادا باید به این نکته توجه داشته باشید که کار شرکت‌های تشریفاتی مانند شرکت‌های دیگر به‌صورت منظم نیست و بسیاری از شرکت‌های تشریفاتی در ایام تعطیل، آخر شب‌ها و … همچنان باید فعالیت داشته باشند تا مراسم‌هایی که سفارش گرفته شده است، به درستی و در زمان مورد نظر برگزار شوند.

انواع خدمات شرکت‌های تشریفات عروسی

انواع مختلفی از خدمات برنامه‌ریزی عروسی وجود دارد که عبارتند از:

یک برنامه‌ریز عروسی با خدمات کامل به همه‌چیز در مورد عروسی یک زوج کمک می‌کند. از لحظه‌ای که یک زوج تصمیم به ازدواج می‌گیرند، برنامه‌ریز عروسی با خدمات کامل می‌تواند برای ایجاد روز عروسی ایده‌آل با آن‌ها همکاری کند. آن‌ها می‌توانند در تهیه و پیگیری بودجه، برنامه‌ریزی طرح/رنگ‌بندی، برپایی مراسم و پذیرایی، سازماندهی سفر به مکان‌ها و برگشت از آن برای ماه‌عسل، شرکت در قرار ملاقات‌ها از طرف زوج و نظارت بر تقریباً همه‌چیز در مورد عروسی کمک کنند و همه‌ موارد مربوط به عروسی را تحت کنترل داشته باشند.

خدمات برنامه‌ریزی ماهانه یا جزئی گزینه‌ای برای مشتریانی است که می‌خواهند کل عروسی را خودشان برنامه‌ریزی کنند. برنامه‌ریزان عروسی جزئی معمولاً تنها چهار یا پنج هفته قبل از روز عروسی کارشان را شروع می‌کنند و همه امور عروسی نیز بر عهده آن‌ها نیست.

هماهنگ‌کننده‌های آخر هفته عروسی ترکیبی بین برنامه‌ریزان عروسی ماه‌عسل و روز عروسی هستند. اگر عروسی یک زوج چندین رویداد داشته باشد یا طی چند روز برگزار شود، این نوع خدمات برنامه‌ریزی عروسی ممکن است، مناسب باشد. در این شرایط کارمندان شرکت برنامه‌ریزی می‌توانند در خوشامدگویی به مهمانان، سازماندهی چیزهایی مانند شام، رقص یا سایر فعالیت‌های غیر عروسی کمک کنند.

در این برنامه شرکت، تنها برنامه‌ریزی مربوط به‌روز عروسی که یک روز است را به عهده می‌گیرد. البته برای انجام این کار نیز از چند روز قبل از موعد عروسی، با عروس و داماد جلسه برگزار می‌شود تا تمامی موارد مربوط به‌روز عروسی به درستی برگزار گردد. ممکن است در این نوع برنامه‌ریزی زوجین بخواهند تنها مسئولیت برخی از کارها به عهده شرکت باشد.

راه اندازی استارت آپ در کانادا تنها منوط به ارائه یک ایده جدید برای کسب‌وکار نخواهد بود و پیچیدگی های بسیاری دارد که همراهی وکیل استارتاپ کانادا می تواند احتمال موفقیت آن را افزایش دهد.

مزایای راهاندازی تشریفات عروسی در کانادا

راه‌اندازی تشریفات عروسی در کانادا در مقایسه با سایز بیزینس‌ها در این کشور بزرگ می‌تواند مزایای بسیار زیادی داشته باشد که مهمترین آن‌ها عبارتند از:

1. بسیار هیجان انگیز است.

این حرفه بسیار پرهیجان و برای علاقه مندان نشاط آور است. پس افرادی که زود از کارهای یکنواخت خسته می‌شوند و دوست دارند موارد متفاوتی را در محیط کاری خود تجربه کنند می‌توانند به این بیزینس روی بیاورند.

2. درآمد راه اندازی تشریفات عروسی در کانادا بسیار خوب است.

در حال حاضر شرکت‌های تشریفات عروسی در کانادا یکی از پردرآمدترین شرکت‌ها در این کشور محسوب می‌شوند و در دنیا نیز برگزاری عروسی از تجارت‌های پرسود است. به‌خصوص اینکه افراد در کشوری مانند کانادا به دلیل مشغله‌هایی که دارند از صفر تا صد عروسی خود را به دست این شرکت‌ها می‌سپارند.

3. مقرون به صرفه است.

در کنار سود بالایی که راه اندازی شرکت تشریفات عروسی در کانادا به شما می‌دهد، راه اندازی آن نیاز به سرمایه بالا یا تجهیزات خیلی خاصی ندارد و  نسبت به بسیاری از تجارت‌های دیگر مقرون‌به‌صرفه است.

4. الزاماً نیاز به دفتر حضوری ندارد.

اگرچه وجود یک دفتر و مکان مشخص برای شرکت راه اندازی تشریفات عروسی در کانادا می‌تواند در برند شدن آن و جذب مشتری بیشتر تاثیر بسزایی داشته باشد ولی الزاما نیاز نیست. درواقع شما حتی می‌توانید بدون اجاره کردن دفتر کار به‌صورت دورکاری با داشتن چندین کارمند و تجهیزات مورد نیاز، این کار را انجام دهید.

مشکلاتی که شرکت‌های تشریفات عروسی باید از آن آگاه باشند!

قبل از راه‌اندازی تشریفات عروسی در کانادا، باید خطرات تبدیل‌شدن به یک برنامه‌ریز عروسی را بدانید تا دچار ضرر مالی نشوید. از آنجایی‌که اکثر عروسی‌ها در تعطیلات آخر هفته برگزار می‌شوند، برنامه‌ریزان رویدادهای عروسی بخشی از زمان آزاد خود را صرف کار می‌کنند. برای به حداقل رساندن فرسودگی شغلی، چند روز تعطیل در هفته را در نظر بگیرید.

سایر خطرات احتمالی عبارتند از:

  • مشتریان گذشته شما ممکن است شما را به دوستان خود توصیه کنند، اما بعید است که کسانی که با شما کار کرده‌اند دوباره بخواهند با شما کار کنند مگر اینکه یک بار جدا شوند و بخواهند مجدد با فرد دیگری ازدواج کنند.
  • به‌عنوان یک برنامه‌ریز عروسی، باید در برخی فصل‌های سال به‌خصوص زمان‌هایی که هوا سرد و بارندگی زیاد است، این احتمال را بدهید که ممکن است تعداد مشتریان شما کمتر باشد. بنابراین بهتر است برای خود یک سرمایه‌ای را نگه دارید.

نکات مهم برای راهاندازی تشریفات عروسی در کانادا

برای رسیدن به موفقیت زیاد در این کسب‌وکار با توجه به رقبای زیادی که وجود دارند، نکات زیر می‌توانند مفید باشند:

  • قبل از شروع یک کسب‌وکار برنامه‌ریزی عروسی، زمان و پول مورد نیاز برای سرمایه‌گذاری در برنامه‌ریزی عروسی و راه اندازی کسب‌وکار خود را در نظر بگیرید.

 

  • به یاد داشته باشید که به‌عنوان یک برنامه‌ریز عروسی، باید مهارت‌های ارتباطی عالی داشته باشید و بتوانید به جزئیات توجه کنید و نباید برایتان مهم باشد که مشتریان شما بودجه کمی دارند یا زیاد! شما باید کارتان را به نحو احسن انجام دهید. ازآنجایی‌که عروسی برای بسیاری از افراد یک رویدادی است که یک‌بار در زندگی رخ می‌دهد، مشتریان شما انتظار دارند که بتوانند در همه‌چیز حرفی برای گفتن داشته باشند و این موضوع تأثیر زیادی در برند کردن شما دارد.

 

  • در رویدادهای شبکه شرکت و با دیگر متخصصان عروسی معاشرت کنید. از این رویدادها به‌عنوان فرصتی برای پخش کارت ویزیت، آشنایی با فروشندگان و برای جلب‌توجه شرکت خود استفاده کنید. حضور آنلاین به‌عنوان بازاریابی به حساب می‌آید و این روزها دیدن و اجتماعی بودن حیاتی است. حساب‌های رسانه‌های اجتماعی آنلاین را به هم متصل کنید تا بتوانید به‌طور مؤثرتری از آن‌ها استفاده کنید. به یاد داشته باشید به همان اندازه که در رسانه‌های اجتماعی یک آداب معاشرت وجود دارد، تعامل چهره به چهره نیز برای جذب مشتریِ بیشتر، تأثیرگذار است.

 

  • یک الگو برای خود پیدا کنید که می‌تواند یک وبلاگ، یک مجله یا یک شرکت بزرگ در این صنعت باشد؛ زیرا مهم است که دیدگاه، سبک و سایر ویژگی‌های خود را داشته باشید که شخصیت و هویت برند شما را مشخص کند. یافتن منابع الهام‌بخش به شما کمک می‌کند تا به‌عنوان یک برنامه‌ریز، یک متصدی و یک مدیر خلاق، شخصیت خود را بشناسید و خدمات بهتر و قوی‌تری را ارائه دهید.

 

  • از همان ابتدا بدانید که این کسب‌وکار آسان نیست و این واقعیت را بپذیرید. عادت کنید در طول فرآیند یادگیری و تجربه‌های مختلف، سریع ناراحت نشوید. شما باید از منطقه امن ذهن خود خارج شوید تا کسب‌وکار خود را توسعه دهید. یاد بگیرید که نسبت به موضوعاتی که همیشه طبق برنامه پیش نمی‌روند عکس‌العمل خوبی داشته باشید و فرآیند را بپذیرید. اشکالی ندارد که همیشه آن را درست انجام ندهید. این یک سرمایه‌گذاری جدید است و شما مطمئنا با موانعی روبه‌رو خواهید شد. فقط اجازه ندهید این موانع شما را دلسرد کنند.

 

  • اعتمادبه‌نفس داشته باشید و کنترل امور را به دست بگیرید. به‌عنوان یک برنامه‌ریز به کسب‌وکار خود و کسی که هستید، افتخار کنید. آنچه شما را از سایر برنامه‌ریزان متمایز می‌کند را بشناسید و آن اعتبار و ویژگی‌ها را به نمایش بگذارید. این اعتماد با زمان و تجربه به دست می‌آید. ارزش خود را بدانید و بر اساس آن، خدمات خود را قیمت‌گذاری کنید. همان‌طورکه تجارت شما پیشرفت می‌کند، می‌توانید تعیین کنید که چه مشتریانی برای کار با شما مناسب‌تر هستند.

سخن آخر

راه‌اندازی تشریفات عروسی در کانادا یک بیزینس بسیار پرهیجان و البته سودآور است. اگر مهارت‌های اجتماعی خوبی دارید، از ارتباط با افراد مختلف لذت می‌برید و تجربه گروه‌های برگزارکننده مجالس مختلف را دارید، می‌توانید برای راه اندازی تشریفات عروسی در کانادا اقدام کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه و همچنین آشنایی با سایر روش‌های مهاجرتی کانادا که می‌تواند مناسب علایق و سلایق شما باشد، با کارشناسان و مشاوران ما در موسسه حقوقی مهاجرتی کاناداپاس در ارتباط باشید.

سوالات متداول در مورد راهاندازی تشریفات عروسی در کانادا

برنامه‌ریزان عروسی از یک برنامه انعطاف‌پذیر لذت می‌برند و فرصت ملاقات و کار با افراد جالب و مختلفی را دارند. آن‌ها مسئول برنامه‌ریزی رویدادهایی هستند که زوج‌ها و مهمانان تا پایان عمر به یاد می‌آورند که یک عامل انگیزشی برای اکثر برنامه‌ریزان است. آن‌ها همچنین می‌توانند از ابتدا تا انتها بر روی پروژه‌های مقیاس بزرگ کار کنند که می‌تواند بسیار سودآور باشد.

منابع آنلاین مانند انجمن‌های برنامه‌ریزی عروسی در گروه‌های رسانه‌های اجتماعی این فرصت را برای برقراری ارتباط با سایر متخصصان در این زمینه فراهم می‌کند. برخی از برنامه‌ریزان نیز به انجمن‌هایی می‌پیوندند که در منطقه محلی خود تخصص دارند. شرکت در نمایشگاه‌های عروسی یک راه عالی برای یافتن مشتریانی است که فعالانه به دنبال خدمات برنامه‌ریزی عروسی هستند و با سایر فروشندگان ارتباط برقرار می‌کنند. این رویدادها معمولاً در شهرهای بزرگ در سراسر استان، منطقه و کشور اتفاق می‌افتند، بنابراین ممکن است برای شرکت در آن‌ها لازم باشد سفر کنید. از طرفی ارائه خدمات مناسب و دقیق به تبلیغات دهان‌به‌دهان کمک بزرگی می‌کند.

یک شرکت برگزارکننده عروسی موفق، جزئیات گرا و سازماندهی شده است. برای برنامه ریزان عروسی مفید است که به طور منظم با دیگران در ارتباط باشند و باید مهارت‌های اجتماعی بالایی برای برقراری ارتباط صحیح به دست آورند. در عین حال نقش خود را به عنوان وکیل مشتریان همیشه حفظ کنند. همچنین متخصصان یک شرکت برگزارکننده تشریفات عروسی باید روحیه کار تیمی و مهارت مدیریت مناسبی برای امور یک عروسی را داشته باشند.

اگرچه به دلیل اهمیت جشن عروسی برای هر فرد، معمولا این شرکت‌ها با نام برگزارکننده تشریفات عروسی شناخته می‌شوند ولی بسته به فصل، تجهیزات شرکت، تعداد نیروهایی که دارند و … ممکن است برخی از آن‌ها خدمات مربوط به سایر جشن‌ها مانند جشن تولد را نیز ارائه دهند.