برای مهاجرت به کانادا روش‌های بسیاری وجود دارد؛ از ثبت شرکت در کانادا گرفته تا راه اندازی استارت‌آپ در کانادا که به سرمایه گذاران خارجی این فرصت را می‌دهد تا در زمینه ای تجاری به سرمایه گذاری در کانادا بپردازند و از این طریق نیز برای اقامت کانادا اقدام کنند.

کانادا سومین مکان برتر برای راه اندازی کسب‌وکار

راه‌اندازی کارخانه در کانادا اگرچه یکی از سرمایه‌گذاری‌های بسیار وسوسه‌انگیز و پردرآمد است، ولی باید با آگاهی کامل صورت پذیرد. به‌خصوص زمانی که قرار است این کارخانه توسط یک سرمایه‌گذار خارجی مانند شما انجام شود باید از هر نظر بررسی شود تا هنگام انجام کار مشکلی برایتان ایجاد نگردد و سوددهی خوبی داشته باشد. به همین دلیل ما تصمیم داریم در این مقاله به‌طور خلاصه مهم‌ترین نکاتی که باید در این مورد بدانید را بیان کنیم. پس تا پایان با ما همراه شوید.

اهمیت ترغیب شدن سرمایه‌گذاران برای راه اندازی کارخانه در کانادا

اگرچه کانادا محدودیت‌ها و مقرراتی را برای راه اندازی کسب‌وکارهای مختلف در این کشور وضع می‌کند، بر اساس گزارشات بانک جهانی، در سال 2016 به‌عنوان سومین مکان برتر برای راه اندازی کسب‌وکار در جهان شناخته شده است.

از طرفی رشد جمعیت در این کشور چه جمعیت خود کانادا و چه جمعیت مهاجران در چند سال اخیر مثبت بوده است که نشان از نیاز روزافزون این کشور به محصولات و تولیدات مختلف دارد.

مورد دیگری که می‌تواند علت ترغیب سرمایه‌گذاران برای راه اندازی کارخانه در کانادا باشد این است که راه‌های ارتباطی این کشور با بسیاری از کشورهای دیگر و بخصوص کشورهای اروپایی باعث شده است که محصولات تولید شده در آن، بازار خوبی در جهان داشته باشند و همین امر منجر به افزایش روزافزون درآمد کارخانه‌داران در کانادا شده است؛ بنابراین طبیعی است که بسیاری از سرمایه‌گذاران بزرگ جهان دوست دارند کارخانه خود را در این کشور احداث نمایند.

هزینه راه اندازی کارخانه در کانادا

هزینه راه اندازی کارخانه در کانادا

قطعاً مهم‌ترین سؤالی که برای یک سرمایه‌گذاری برای راه‌اندازی کارخانه در کانادا پیش می‌آید، بحث هزینه‌های انجام این کسب‌وکار است. به‌طورکلی نمی‌توان یک مبلغ دقیق را برای راه اندازی تمامی کارخانه‌ها در این کشور بیان کرد و این موضوع به‌طور مستقیم بستگی به چیزی دارد که می‌خواهید تولید کنید.

بااین‌حال، در کل هزینه‌های ساخت کارخانه می‌تواند از 15 تا 20 میلیارد دلار برای یک تولیدکننده و تا زیر یک میلیون دلار برای یک عملیات مونتاژ ساده مانند راه‌اندازی یک کارگاه تولید کوچک متفاوت باشد.

بنابراین پاسخ به این سؤال که دقیقاً چقدر سرمایه اولیه برای راه‌اندازی چنین کسب‌وکاری نیاز است واقعاً پیچیده می‌باشد و مستلزم بررسی‌های بسیار مختلف و عمیق است و تنها محصولی که می‌خواهید در کانادا تولید کنید عامل مشخص‌کننده سرمایه اولیه نخواهد بود.

به‌عنوان‌مثال عواملی مانند اینکه می‌خواهید چقدر تولید داشته باشید، پیش‌بینی‌های رشد شما چیست و چه سیستم‌هایی را می‌خواهید اجرا کنید، هزینه‌های اجرایی، هزینه‌های ثبت شرکت و … نیز مهم است.

خرید بیزینس و ثبت شرکت یا دریافت ویزای استارتاپ کانادا یک پروسه کاملا حقوقی است و شما به عنوان یک شهروند خارجی که با قوانین این کشور آشنایی کافی ندارید، بهتر است پیش از هر گونه اقدام قانونی با وکیل مهاجرت به کانادا در این زمینه مشورت کنید.

به سوالات زیر پاسخ دهید، ما شرایط شما را دقیق بررسی می‌کنیم و بهترین گزینه را به شما پیشنهاد می دهیم.

فرم ارزیابی رایگان مهاجرت به کانادا

نگاهی بر معروف‌ترین کارخانه‌ها و شرکت‌ها در کانادا به همراه درآمد!

برای اینکه بتوانید درک بهتری از بیزینس راه اندازی کاخانه در کانادا و میزان سوددهی آن داشته باشید، در جدول زیر لیست مهمترین کارخانه‌های کانادا همراه با درآمد تقریبی آن‌ها آورده شده است:

درآمد زمینه کاری رتبه بندی در Fortune Global 500 نام کارخانه
۵۶میلیون ۷۷۱ هزار امور مالی ۱۸۰ Brookfield Asset Management
۵۱میلیون و ۳۹۴هزار صنعت فروش ۲۱۰ Alimentation Couche-Tard
۴۴میلیون و ۶۰۹هزار بانکداری ۲۵۶ Royal Bank of Canada
۴۱میلیون و ۱۹۹هزار بانکداری ۲۹۵ Toronto-Dominion Bank
۴۰میلیون و ۸۲۷هزار قطعات خودرو ۲۹۹ Magna International
۳۷میلیون و ۴۷۵هزار صنعت فروش ۳۲۵ George Weston Limited
۳۷میلیون ۱۱۲هزار امور مالی ۳۳۱ Power Corporation of Canada
۳۵میلیون و ۷۸۵هزار نفت و گاز ۳۴۶ Enbridge
۳۱میلیون ۵۸۹هزار بانکداری ۳۹۸ Scotiabank
۳۰میلیون ۸۱هزار نفت و گاز ۴۱۷ Suncor Energy
۳۰میلیون و ۷۱هزار خدمات بیمه ۴۱۸ Manulife
۲۵میلیون و ۶۰۶هزار امور مالی ۴۹۱ Onex Corporation
۲۵میلیون و ۳هزار بانکداری ۴۹۷ Bank of Montreal

آنچه شما باید قبل از تصمیم برای خرید کارخانه در کانادا بدانید!

ابتدا با آنچه که قرار است تولید کنید و اینکه چقدر می‌خواهید تولید کنید، شروع کنید. بیایید یک محصول ساده مانند اسباب‌بازی‌های پلاستیکی قالبی مانند دایناسور پلاستیکی را در نظر بگیریم.

فرآیند ساخت آن‌ها نسبتاً ساده است. ماشین‌آلات مورد نیاز برای تولید این محصول پیچیده نیستند و آموزش کارکنان زیاد طول نخواهد کشید.

با فرض اینکه یک یا دو نوع ساده از این محصولات را می‌خواهیم تولید کنیم باید موارد دیگر مورد نیاز بررسی شوند. همچین قبل از اینکه هر کارخانه‌ای را در کشور کانادا راه اندازی کنید باید این موضوع کاملاً بررسی شود که بازار محصول شما کجاست و تا چه حد می‌تواند برای شما درآمدزایی داشته باشد.

پیشنهاد ما این است که برای تصمیم بهتر در مورد بررسی هزینه‌های راه اندازی و همچنین برگشت سرمایه و انتخابی درست در مورد نوع محصولی که می‌خواهید تولید کنید حتماً با یک مشاور اقتصادی در این زمینه مشورت نمایید.

ما نیز با توجه به تجربه‌ای که در طول سالیان زیاد فعالیت خود در این زمینه داریم و شناخت کامل از شرایط کشور کانادا می‌توانیم به شما کمک کنیم تا بهترین انتخاب را برای سرمایه‌گذاری در کشور بزرگ کانادا داشته باشید که بیشترین سودآوری را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برایتان ایجاد نماید.

نکات مهم که باید برای خرید کارخانه در کانادا

نکات مهم که باید برای خرید کارخانه در کانادا در نظر گرفته شود

هنگامی‌که می‌خواهید برای یک سرمایه‌گذاری بزرگ مانند راه اندازی کارخانه در یک کشور پیشرفته مثل کانادا تصمیم بگیرید باید به موارد بسیار زیادی توجه کنید که برخی از مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

شما باید از صفر تا صد برنامه خود برای راه اندازی کارخانه مورد نظر را به‌صورت مستند روی کاغذ بیاورید و هر طرح و ایده‌ای که در نظرتان هست را در آن بگنجانید.

حتی کوچک‌ترین موارد از هزینه نظافت سالن کارخانه تا دستگاه‌های بروز بسته‌بندی می‌توانند تأثیر زیادی در درست عمل کردن و درست تخمین زدن میزان سرمایه اولیه مورد نیاز شما داشته باشند.

به‌علاوه اگر نیازی به مشاوره اقتصادی در کشور مورد نظر یا وام‌های سرمایه‌گذاری داشته باشید تا زمانی که طرح شما به طور کامل نوشته نشده باشد هیچ درخواستی مورد بررسی قرار نمی‌گیرد؛ بنابراین مهم‌ترین مسئله این است که شما دقیقاً بدانید هدفتان از راه اندازی کارخانه چیست و قرار است چه محصولی را با چه کیفیت و مقداری وارد بازار نمایید و تمام جزئیات را تحت عنوان یک طرح تجاری بنویسید.

جنبه تولید باید با حیاتی‌ترین تجهیزات شروع شود. مابقی فرآیند تولید بر اساس آن طراحی خواهد شد. به‌عنوان‌مثال، اگر به یک میلیون قطعه از یک محصول در سال نیاز دارید و یک دستگاه در هر شیفت 2000 قطعه تولید می‌کند و شما یک شیفت را برای 250 روز در سال کار می‌کنید، به دو دستگاه نیاز خواهید داشت تا تعداد قطعات هدف تولید شوند.

این رقم کارایی 100٪ را فرض می‌کند که بعید است بتوانید دقیقاً به همین نتیجه رسید؛ بنابراین بهتر است هنگام تخمین زدن هزینه 3 دستگاه را برای تولید این مقدار در نظر بگیرید. این کار علاوه بر حصول اطمینان برای تولید موردنظر، انعطاف‌پذیری مناسبی را برای انجام تعمیر و نگهداری معمول دستگاه‌ها به شما می‌دهد.

بعد، ظرفیت سایر تجهیزات مستقیم را پیدا کنید. تجهیزات مستقیم تجهیزاتی هستند که به‌طور خاص برای کار بر روی محصول استفاده می‌شوند و ربطی به حمل‌ونقل یا بسته‌بندی آن ندارند. وقتی مشخص شد که حیاتی‌ترین تجهیزات کدامند، جریان تولید را حول آن طراحی می‌کنید و سایر ماشین‌آلات و موارد موردنیاز را بر اساس آن طراحی و تهیه خواهید کرد.

بعدازاینکه تجهیزات مهم تولید و هزینه آن‌ها مشخص شد حالا باید مشخص کنید برای رسیدن به هدف مورد نظر چه فرایندی باید انجام شود. خوب است که حداقل 5٪ از هزینه تجهیزات را برای این کار در نظر بگیرید، اما نیازها بسته به نوع تولید شما و گستردگی کارخانه موردنظر می‌توانند بسیار متفاوت باشند.

حتی اگر فضای کافی وجود دارد، فقط از فضای مورد نیاز برای تولید فعلی استفاده کنید. ساختاردهی ابزارهای کمکی به گونه‌ای که بتوان آن‌ها را برای تطبیق با پیکربندی‌های مختلف جابجا کرد، همچنین می‌تواند در زمان و هزینه‌های زیادی صرفه‌جویی کند.

به‌عنوان‌مثال یکی از سرمایه‌گذاران، تمام وسایل برقی خود را در کف بتنی بصورت ثابت محکم کرده بود و وقتی معلوم شد که اتصالات در جای مناسبی قرار ندارند، مجبور شدند کف را خراب کنند که هزینه هنگفتی برایش ایجاد شد و البته اگر از قبل بررسی کرده بود نیازی به متقبل شدن این هزینه نداشت.

در مرحله بعد، قیمت تجهیزات حمل‌ونقل مورد نیاز مانند لیفتراک، دفتر و محل استراحت کارمندان (غذاخوری) و همچنین لوازم مورد نیاز کارگران در خط و … باید ریزبه‌ریز محاسبه شوند. درحالی‌که می‌خواهید نیروی کار غیرمستقیم را به حداقل برسانید، مهم است که وسایل لازم را آماده کنید.

پرسنل آخرین بخش مورد توجه برای راه اندازی کارخانه در کانادا است. اکثر سازندگان تجهیزات، تعداد اپراتورهای توصیه شده مورد نیاز را ارائه می‌دهند.

این باید مبنای محاسبات کار مستقیم شما باشد. اولین نیروهایی که می‌توان استخدام کرد، یک مدیر کل و بعد یک کارمند منابع انسانی به‌عنوان مدیر تولید است. این دو باید هسته تیم اداری شما را تشکیل دهند و برای انتخاب، استخدام و آموزش کارمندان جدید با یکدیگر همکاری خواهند کرد.

درنهایت، زمانی که تمام این هزینه‌ها را با هم جمع کردید، 20 درصد به هزینه‌ها اضافه کنید. این 20 درصد برای پوشش هرگونه مسائل پیش‌بینی‌نشده‌ای است که ممکن است هنگام راه اندازی کارخانه پیش بیاید. این موارد می‌تواند شامل مشکلات پیمانکاران در نصب تجهیزات، افزایش قیمت در موارد ضروری، تأخیر و غیره باشد.

شرایط اقامت کانادا برای راه اندازی کارخانه

راه اندازی کارخانه در کانادا تنها با داشتن سرمایه و بررسی دقیق آنچه شما نیاز دارید انجام نمی‌شود، بلکه برای شروع کسب‌وکار در کانادا باید یک شهروند کانادایی یا یک مهاجر دارای اقامت باشید.

زمانی که با ویزای ویزیتور یا دانشجویی در کانادا هستید یا زمانی که با مجوز کار در این کشور فعالیت می‌کنید، نمی‌توانید کسب‌وکاری راه اندازی کنید. ممکن است بتوانید با یک یا چند کانادایی برای راه اندازی کسب‌وکار شریک شوید، اما این بدان معنا نیست که می‌توانید اقامت کانادا را داشته باشید و خودتان بتوانید کارخانه راه اندازی کنید.

برای این کار باید به کانادا مهاجرت کنید و تمامی مراحل اخذ اقامت با توجه به هدفتان برای راه اندازی کسب‌وکار را به‎عنوان سرمایه‌گذار نیز انجام دهید.

اگر در این مورد سؤالی داشته باشید کارشناسان ما می‌توانند به‌طور دقیق تمامی توضیحات مورد نیاز شما را با توجه به هدفی که دارید، در اختیارتان قرار دهند. مهم است که در این مسیر یک مشاور خوب داشته باشید تا در وقت و هزینه شما صرفه‌جویی شود.

ثبت ‌نام تجاری برای راه اندازی کسب‌وکار در کانادا

اگر یک شرکت انفرادی در کانادا راه اندازی می‌کنید و فقط از نام قانونی خود به‌عنوان نام کسب‌وکار خود استفاده می‌کنید، نیازی به ثبت کسب‌وکار خود در استان مورد نظر در این کشور ندارید.

نیوفاندلند و لابرادور از این هم فراتر می‌روند. در این شهرها، هیچ شرکت انحصاری هم نیازی به ثبت‌نام تجاری خود ندارد. بااین‌حال، به‌عنوان یک قانون کلی در هر استان یا منطقه‌ای که باشید، ممکن است همچنان نیاز به ثبت کسب‌وکار خود در شهرداری منطقه خود داشته باشید.

اگر ثبت‌نام کسب‌وکار شما در استان یا منطقه شما به این معنی باشد که هیچ‌کس دیگری اجازه استفاده از آن را نداشته باشد، خوب است، اما به‌طورکلی در کانادا، این‌طور نیست. اشکال مختلف مالکیت کسب‌وکار در این کشور سطوح مختلفی از حفاظت از نام کسب‌وکار را ارائه می‌دهند، اما هیچ یک از آن‌ها حفاظت از نام کامل را ارائه نمی‌دهند.

سیستم کانادایی ادغام تجاری بسیار متفاوت از سیستم تجاری در ایالات‌متحده است. به‌طورکلی، کانادا هیچ شرکتی با مسئولیت محدود (LLC) یا ساختار شرکتی برای منحصربه‌فرد کردن یک نام تجاری ندارد. برخی از گزینه‌های LLC در دسترس هستند، اما آن‌ها معمولاً فقط برای گروه‌هایی از متخصصان مانند پزشکان، وکلا و حسابداران در دسترس می‌باشند.

آیا جذب سرمایه برای راه اندازی کارخانه در کانادا امکان‌پذیر است؟

اکثر کسب‌وکارهای کوچک کانادایی توسط صاحبان آن‌ها سرمایه‌گذاری می‌شوند. این بدین معنی است که حتی خود کانادایی‌هایی که کسب‌وکاری را راه‌اندازی می‌کنند، وقتی به دنبال پول برای شروع هستند، ابتدا تنها روی سرمایه خود حساب باز می‌کنند. در مورد کارآفرینی، اکثر مشاغل کوچک کانادایی با کمتر از 5000 دلار شروع به کار کردند.

کمک‌های مالی بسیار کمی برای استارتاپ های کسب‌وکار کوچک کانادایی وجود دارد. مواردی هم که وجود دارند معمولاً مختص صنایع، مکان‌ها و گاهی اوقات گروه‌هایی از مردم هستند.

به نظر می‌رسد که دولت کانادا بیشتر علاقه‌مند است کسب‌وکارها در آن راه اندازی شوند و بازار مناسبی را در اختیار تولیدکنندگان قرار دهد تا اینکه بخواهد در مسیر فراهم کردن سرمایه اولیه به آن‌ها کمک کند؛ بنابراین، کمک‌های بلاعوض برای مشاغل کوچک نسبتاً نادر هستند و همیشه به شرایط خاصی وابسته هستند؛ اما این امکان همیشه وجود دارد که بتوانید با داشتن یک طرح خوب اقتصادی و سودآور برای راه اندازی یک کارخانه در صورت شناخت قبلی از سرمایه‌داران بزرگ این کشور کمک بگیرید و جذب سرمایه نمایید. کافیست راهش را بلد باشید!!!

نحوه راه اندازی کارخانه در کانادا

نحوه راه اندازی کارخانه در کانادا

اگر بعد از بررسی‌های دقیق به این نتیجه رسیدید که می‌توانید یک کارخانه در کشور کانادا راه اندازی کنید می‌توانید برای فرایند انجام آن مراحل زیر را طی کنید تا نتایج بهتری برایتان حاصل شود.

دانستن اینکه بهتر است چه کارخانه‌ای راه اندازی کنید به این امر وابسته است که بدانید بازار به چه چیزی نیاز دارد و چگونه می‌توانید آن را ارائه دهید. هر شرکت تولیدی موفق باید ابتدا تحقیقات بازاری را شروع کند.

اگر هنوز نمی‌دانید چه چیزی تولید کنید، اما دوست دارید در یکی از شهرهای موردعلاقه خود در کانادا این کار را انجام دهید، باید حتماً تحقیقات بازاری را از قبل انجام دهید. در طول این مرحله، شما باید هر شکافی را در بازار پیدا کنید؛ یعنی به دنبال این باشید که چه محصولی در بازار کم است ولی متقاضیان زیادی دارد.

گاهی اوقات ممکن است محصول، محصولی باشد که حتی افراد نمی‌دانند تا چه اندازه به آن نیاز دارند و این باید کشف شما باشد که اگر این حالت پیش بیاید سود بسیار کلانی عاید شما خواهد شد.

همچنین در این تحقیق بعد از مشخص شدن نوع محصول باید روند فعالیت رقبای خود را به‌طور کامل بررسی کنید؛ مثلاً اینکه کجا و چگونه کسب‌وکار خود را تبلیغ و بازاریابی می‌کنند. مشکلات یا شکست‌هایی که با آن‌ها مواجه شده‌اند و هر نوع اطلاعاتی که بتواند در سرعت بخشیدن به کار شما با مشکلات کمتر کمک کند را نیز باید جمع‌آوری کنید.

بعدازاینکه مشخص شد قرار است چه چیزی تولید کنید باید جایگاه مناسب آن را پیدا نمایید.

در این مرحله، چند چیز را مشخص خواهید کرد:

  • چیزی که شما می‌سازید، چیست؟
  • برای کی می‌سازید؟
  • چرا آن‌ها باید محصول شما را انتخاب کنند؟
  • جایی که شما در حال ساخت و فروش اقلام خود هستید، کجاست؟

اگر در حال ایجاد محصولی هستید که از قبل در بازار وجود دارد، اکنون زمان آن است که بفهمید چه چیزی محصول شما را خاص‌تر و پرفروش‌تر می‌کند؛ مثلاً اینکه محصول شما ارزان‌تر است؟ آیا امکانات بیشتری دارد؟ کیفیتش بالاتره؟ آیا راه‌حلی برای بهتر شدن یک محصول قدیمی‌تر معرفی می‌کند؟ و …

اکنون زمان آن رسیده است که به کسب‌وکار خود مشروعیت بخشید. وقتی نوبت به برند سازی تولیدکننده می‌رسد، نام و لوگوی شما بخشی از آن چیزی است که شما را تعریف می‌کند. در دنیای تجارت، نام و لوگوی شما با هم سرمایه‌گذاری رؤیایی شما را به یک کسب‌وکار واقعی تبدیل می‌کنند و نشانه‌ای از احراز هویت شما در دنیای بزرگ اقتصادی کانادا است.

نام تجاری شما باید طوری باشد که به‌راحتی تلفظ شود و به‌راحتی قابل خواندن باشد. لوگوی شما باید با سادگی و شاید خلاقیت برجسته شود. لزومی ندارد که لوگو و نام شما مستقیماً با کسب‌وکار شما مرتبط باشد، اما اگر این‌طور باشد قطعاً برند سازی بهتری برای محصول شما شکل می‌گیرد.

حال زمان آن فرا رسیده است که مراحل اجرایی کار شامل گرفتن مکان مناسب برای کارخانه، استخدام نیرو جهت تجهیز کردن کارخانه، سفارش ماشین‌آلات و تجهیزات مورد نیاز، استخدام کارمندان برای خط تولید، استخدام مدیر بخش تولید و … را موبه‌مو انجام دهید.

ما پیشنهاد می‌کنیم قبل از این مرحله با چند سرمایه‌گذار که قبلاً این مراحل را پشت سر گذاشته‌اند نیز مشورت کنید تا کارها راحت‌تر انجام شوند.

برای کمک به افزایش تقاضا، می‌توانید محصول تولیدی خود را بازاریابی کنید که یکی از مهم‌ترین بخش‌ها برای بازگشت سرمایه است. بهترین روش‌های بازاریابی نیز در عصر حاضر عبارت‌اند از:

·        یک وب‌سایت قوی بسازید

تا جایی که می‌توانید، باید یک وب‌سایت برای کارخانه خود بسازید. این وب‌سایت سر و صدایی در مورد شرکت شما ایجاد می‌کند و آنچه را که شما برای ارائه دارید به دنیا می‌گوید.

·        رسانه‌های اجتماعی را فراموش نکنید

فراموش نکنید که رسانه‌های اجتماعی را برای کسب‌وکار خود در نظر بگیرید. بازاریابی رسانه‌های اجتماعی برای تولیدکنندگان راهی رایگان برای برقراری ارتباط با افراد مناسب و مخاطبان هدف است. همه فالوورهایی که به دست می‌آورید می‌توانند به‌عنوان سرنخ و مشتریان بالقوه در نظر گرفته شوند.

·        از بازاریابی ایمیلی استفاده کنید

شکل دیگری از بازاریابی آنلاین، بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ برای تولیدکنندگان است. می‌توانید کمپین‌های ایمیلی را برای افرادی که در سایت شما ثبت‌نام کرده‌اند راه اندازی کنید. یک کمپین بازاریابی ایمیلی خوب می‌تواند منجر به سود بسیار بالایی شود.

·        درباره سئو بیشتر بدانید

هر زمان که برای سایت کارخانه خود محتوا تولید می‌کنید، باید از روش‌های بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) استفاده کنید. درحالی‌که یادگیری نحوه اجرای مؤثر سئو برای تولید در تلاش‌های بازاریابی شما ممکن است کمی زمان و تلاش لازم داشته باشد، روش‌های انجام سئو به‌درستی می‌تواند منجر به دنبال کنندگان بیشتر و مشتریان بیشتر شود و این یک گزینه رایگان دیگر است. البته می‌توانید یک متخصص سئو و تولید محتوا را نیز برای این بخش استخدام کنید.

سخن آخر

هنگامی‌که تصمیم می‌گیرید که یک کسب‌وکار کوچک یا بزرگ را در کشوری دیگر راه اندازی کنید، چه در صنعت تولید یا هر صنعت دیگر، مهم است که مراحل مورد نیاز را که برای راه اندازی یک کسب‌وکار موفق لازم است، بدانید تا با کاهش خطاها و برنامه‌ریزی درست بهترین انتخاب را داشته باشید.

شما می‌توانید با کمک مشاوره کارشناسان مجرب ما در این زمینه در مدت‌زمانی کوتاه بهترین سرمایه‌گذاری را با سود بالا در کشور کانادا داشته باشید.

خرید بیزینس و ثبت شرکت یا دریافت ویزای استارتاپ کانادا یک پروسه کاملا حقوقی است و شما به عنوان یک شهروند خارجی که با قوانین این کشور آشنایی کافی ندارید، بهتر است پیش از هر گونه اقدام قانونی با وکیل مهاجرت به کانادا در این زمینه مشورت کنید.

به سوالات زیر پاسخ دهید، ما شرایط شما را دقیق بررسی می‌کنیم و بهترین گزینه را به شما پیشنهاد می دهیم.

فرم ارزیابی رایگان مهاجرت به کانادا