از جمله تجارت هایی که به کمک آن می توان به سود مناسبی دست پیدا کرد، فعالیت در حوزه مرغداری است. شما نیز به عنوان یک شهروند خارجی این فرصت را خواهید داشت تا در زمینه راه اندازی مرغداری در کانادا فعالیت داشته باشید اما پیش از آن باید بررسی های کامل در این رابطه را انجام دهید و با آگاهی در این مسیر گام بردارید.

صنعت مرغداری در کانادا جایگاه مناسبی را برای پیشرفت شما در پروسه مهاجرت به کانادا ایجاد می کند و همین مسئله می تواند دلیلی روشن برای شما باشد تا تمایل به راه اندازی مرغداری در این کشور داشته باشید.

در این مقاله تلاش خواهیم کرد تا اطلاعات جامعی در خصوص راه اندازی مرغداری در کانادا در اختیار شما قرار دهیم.

چرا مرغداری را انتخاب کنیم؟

مرغداری به پرورش انواع پرندگاه اهلی به صورت تجاری به منظور تولید گوشت، تخم مرغ و حتی پر اشاره دارد. در مرغداری تمرکز اصلی بر روی پرورش ماکیان است اما معمولا همه افراد آن را به عنوان پرورش مرغ می دانند.

پرورش مرغ در میان ماکیان از رواج بیشتری برخوردار است چرا که در مقایسه با گاو، گوسفند و حتی خوک قیمت ارزان تری برای پرورش دارد و پرورش آن ساده تر است. به همین دلیل ات که مرغ ها در تمامی فرهنگ ها در لیست مواد غذایی قرار دارند. گوشت مرغ و تخم مرغ از منابع اصلی تامین پروتئین حیوانی هستند و بسیاری از مردم از آن ها برای تامین نیازهای خود استفاده می کنند.

پرورش طیور یکی از تجارت های مرتبط با حوزه کشاورزی در کشور کانادا است که بسیار سودآور است اما مهم ترین مسئله برای شما آن است که بدانید چگونه یک مرغداری را مدیریت کنید تا در این حرفه به موفقیت برسید.

همچنین باید بتوانید برای تجارت خود بازاریابی مناسبی را انجام دهید. آرزوی هر مرغدار این است که پس از برداشت محصول خود بتواند آن را به خوبی بفروشد.

بسیاری از خانواده هایی که به سمت مرغداری می روند، تجارت خود را در مقیاس کوچک انجام می دهند تا تامین غذای خانواده خود در این حوزه را انجام دهند اما شرایط در مقیاس تجاری و صنعتی بسیار متفاوت است و به افراد کمک می کند تا بتوانند پول زیادی را کسب کنند.

خرید مشاغل یکی از بزرگترین تعهداتی است که می توانید در زندگی خود ایجاد کنید. ما در مقاله مراحل خرید بیزینس در کانادا مهم ترین مراحلی را که باید طی کنید را بررسی می کنیم.

یک مثال ساده در رابطه با مرغداری آن است که در کشوری مانند نیجریه، تنها 30% از مرغ مورد نیاز مردم در این کشور تولید می شود پس بنابراین شروع مرغداری در این کشور می تواند بسیار سودآور باشد ضمن این که این کشور را می تواند به یک مقصد جذاب برای تجارت گوشت مرغ تبدیل کند.

پرورش طیور به طور کلی یکی از مناسب ترین مشاغلی است که علاقمندان به کشاورزی و دامداری می توانند در اختیار داشته باشند. در صورتی که به روش مناسب از پرندگان مراقبت کنید، متوجه خواهید شد که یک تجارت سودآور را آغاز کرده اید.

پیش نیازهای راه اندازی مرغداری

چه در فکر پرورش مرغ یا تخم مرغ باشید یا بخواهید ترکیبی از این دو را به مرحله اجرا درآورید، مهم ترین اصلی آن است که درک دقیقی از این موضوع داشته باشید.

بنابراین بهتر است که قبل از شروع کسب و کار خود به عنوان یک مرغدار، تحقیقات بسیار دقیقی در این زمینه داشته باشید و یا حتی تحت نظر یک فرد حرفه ای، دوره کارآموزی را بگذرانید.

تحقیقات خود را تا جایی پیش ببرید که متوجه شوید چرا درصدی از مرغداران به سودهای بسیار بالایی می رسند در حالی که سایرین چنین شرایطی را ندارند.

آیا می دانید وضعیت کار در کانادا برای ایرانیان چگونه است؟

بسیاری از مرغداران بخصوص آن دسته که به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده اند، به سرعت از این تجارت کنار گذاشته می شوند چراکه آن ها نتوانسته اند درک دقیقی از شرایط مرغداری داشته باشند.

بسیاری از کشاورزان و دامداران، بدون برنامه ریزی های دقیق کار خود را در این زمینه آغاز می کنند و این برای تجارت آن ها بسیار بد و خطرناک است.

به عنوان یک مرغدار باید طرح تجاری دقیقی را در اختیار داشته باشید که شما را در مسیر حرکت به سمت جلو راهنمایی کند.

شما باید همه کارها را به موقع و کاملا مطابق با برنامه انجام دهید. در نظر داشته باشید که نوشتن بیزینس پلن برای مرغداری یک کار کاملا پیشرفته و تخصصی است.

تجارت موفق مرغداری نیازمند کار بسیار زیادی است پس ابتدا ایمان داشته باشید که انگیزه کافی برای کار در این زمینه را دارید. زمانی که علاقه کافی به شغل خود داشته باشید فشار در کار شما به حداقل خواهد رسید و می توانید آنچه در نظر دارید را انجام دهید.

لزوم دریافت گواهینامه برای مرغداران در کانادا

رعایت استاندارد مراقبت از حیوانات در صنعت مرغداری کانادا

مرغداران در کشور کانادا هر روز سخت کار می کنند تا بهترین مراقبت از پرندگان را داشته باشند و از سلامتی و آرامش آن ها اطمینان حاصل کنند.

برنامه مراقبت از حیوانات کانادا برای مزرعه داران یک برنامه دقیق است که برای آن ها تعهداتی را برای مراقبت از پرندگان ایجاد می کند.

مرغداران در کانادا برنامه های ویژه ای را پشت سر می گذارند و گواهینامه هایی را دریافت می کنند تا بتوانند به کمک آن بر رعایت سلامت و حفاظت از حیوانات در مزرعه خود نظارت داشته باشند و آن ها را به اجرا در آورند.

فاکتورهای بسیار زیادی وجود دارد که می توان به کمک آن ها اطمینان حاصل کرد که این شرایط به صورت دقیق اجرا می شوند.

دامداران و مرغداران کانادایی مسئولیت رعایت اصول بهداشتی و رعایت رفاه حیوانات را به عهده دارند و در قبال پرندگانی که پرورش می دهند، به صنعت، سایر کشاورزان، فروشندگان، مشتریان و سایر مصرف کنندگان تعهد دارند.

خرید گلخانه در کشور کانادا و هرآنچه باید بدانید

برنامه ایمنی غذایی در مزرعه مرغداری کانادا

سیستم دقیقی برای تغذیه پرندگان در کشور کانادا در سیستم مرغداری در نظر گرفته شده است که همه مرغداران موظف به رعایت قوانین آن هستند.

برنامه ایمنی غذا در مزرعه های پرورشی بر سلامت، پاکیزگی و ایمنی حیوانات در طول هر مرحله از چرخه تولید تاکید دارد و اقدامات سخت ایمنی زیستی را برای محافظت از سلامت دام و جلوگیری از آلودگی دام ها از منابع خارجی دنبال می کند.

این قوانین در سراسر کشور کانادا حکم فرما است و شامل الزامات درجه یک برای امنیت زیستی، پیشگیری از بیماری ها، مدیریت و آزمایش آب و غذا و همچنین همه سوابق لازم برای اثبات پایبندی کشاورزان به این فرآیند است.

آشنایی با روش های دریافت ویزای کار در کانادا

برنامه ایمنی غذایی در کانادا که در مارچ 2013 فعالیت خود را آغاز کرد وظیفه رسیدگی به این موضوع را در کشور کانادا به عهده دارد.

این دستاورد منعکس کننده تعهد همه مرغداران برای اجرا و حفظ یک برنامه جامع ملی ایمنی غذا در مزارع کشور کانادا است. این موفقیت نیز بدون حمایت و تلاش افراد فعال در این زمینه امکان پذیر نبود.

این فعالیت ها به این دلیل انجام می شود که دولت کانادا اطمینان داشته باشد که مرغ مرغوب، تازه و باکیفیت در اختیار شهروندان کانادایی قرار می کند و آن ها از غذایی که برای خانواده خود می خرند و کیفیت و سلامت آن اطمینان دارند. ایمن، بی خطر، تازه، و به خوبی مراقبت شده از مهم ترین ویژگی های مرغ کانادایی است.

پرورش طیور در کانادا

سخن نهایی

مرغداری در بسیاری از کشورهای جهان به عنوان یکی از حوزه های پردرآمد است و بسیاری از افراد می توانند با ورود به این مسیر، درآمد بسیار زیادی را کسب کنند.

البته برای رسیدن به درآمد بالا در این زمینه نیاز به کسب آگاهی بسیار زیاد در این زمینه است و همچنین استفاده از تجربیات دیگران در این رابطه نیز می تواند بسیار موثر باشد.

ایجاد یک مرغداری در کشور کانادا از طریق برنامه استارتاپ ویزا کانادا نیز امکان پذیر است و به همین دلیل است که می تواند بر جذابیت آن افزود. افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند می توانند در زمینه تولید گوشت، پر و تخم مرغ فعالیت کنند و به درآمد بسیار مناسبی دست پیدا کنند.

مشاورین ما از آمادگی کامل برخوردار هستند تا شما را در مسیر رسیدن به کانادا از طریق راه اندازی مرغداری همراهی کنند. این امکان همچنین می تواند از طریق ثبت شرکت در کانادا نیز برای شما امکان پذیر شود یا اینکه از طریق استارتاپ بخواهید به این مهم دست پیدا کنید.

پیش از اینکه در این مسیر گام بردارید، حتما با افراد خبره در این زمینه و بهترین وکیل مهاجرت به کانادا مشورت کنید تا بتوانید احتمال موفقیت خود در این زمینه را افزایش دهید و بدون آگاهی اقدام به امضای قرارداد و پذیرش مسئولیت های غیر مرتبط نکنید.

فرم ارزیابی رایگان ما را تکمیل کنید، ما شرایط شما را دقیق بررسی میکنیم و بهترین گزینه را به شما پیشنهاد می دهیم.

پرسش های رایج درباره راه اندازی مرغداری در کانادا

بله این کار یک تجارت سودآور است، اما بسیاری از مردم به دلیل نداشتن دانش مناسب و ایده تجاری شکست می‌خورند. مزرعه طیور عمدتاً به عنوان سریعترین بخش در حال رشد در زمینه کشاورزی در نظر گرفته می شود.
متوسط ​​حقوق کارگران مرغداری در کانادا 31517 دلار در سال یا 16.16 دلار در ساعت است. بازه درآمدی از 29250 دلار در سال شروع می شود و اکثر کارگران با تجربه تا 35100 دلار در سال درآمد دارند.
در سال 1984، کلارک TM Spratt را خرید و در سال 1986 جوجه‌های گوشتی را خریداری کرد و شرکت‌های کلارک را به بزرگترین تولیدکننده مرغ در کانادا تبدیل کرد.

مطالب مندرج در وب سایت حاضر به منظور اطلاع رسانی و افزایش دانش مخاطبین عزیز وبسایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی است. اگر چه اخبار و مطالب منتشره با نهایت دقت نویسنده مکتوب گردیده، ولی همچنان می تواند دستخوش تغییرات مرور زمان بوده و یا عاری از اشتباه انسانی نباشند. بدیهی است برداشت و مشورت های حقوقی نهایی صرفا در چارچوب موضوع مورد مشاوره با شخص مشاور و وکیل رسمی مجموعه جناب حلاج پور ممکن بوده و توصیه می شود. مدیریت و همکاران مجموعه حقوقی کاناداپاس و کاریابی بین المللی مهیار مسئولیتی در خصوص اقدامات خواننده با استناد به مطالب مندرج در وب سایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی نداشته و مسئولیت مجموعه صرفا محدود به چارچوب قرارداد منعقده با موکلین مجموعه باقی خواهد ماند.


مهیار حلاج پور

«افتخار داریم که مورد اعتماد شما هستیم»

من مهیار حلاج پور هستم،

عضو رسمی شورای قانون گذاری امور مهاجرت کانادا ICCRC، مشاور رسمی مهاجرت کانادا RCIC یا اصطلاحا وکیل مهاجرت.

زندگی من صرف این می شود که اطمینان حاصل کنم که ممتاز ترین خدمات تخصصی حقوق مهاجرت کانادا را در مجموعه حقوقی مهاجرتی کاناداپاس ارائه می دهیم.

شرکت توسعه بیزینس ،سرمایه گذاری استارت آپ i3 Capital گام به گام با بهترین متخصصین و مشاورین در خدمت اهداف کارآفرینانی است که برای پیشبرد اهدافشان به ما اعتماد کرده اند‌.

و همچنین در کنار همکارانم در کاریابی مهیار با مجوز رسمی از وزارت کار ایران برای تحقق برنامه های کاریابی بین المللی موکلین پارسی زبان می کوشیم.

کاناداپاس - وکیل مهاجرت کانادا در تورنتو - بیوگرافی مهیار حلاج پور
ارزیابی رایگان رزرو وقت مشاوره
× تماس با ما
Copy link