برای مهاجرت به کانادا روش‌های بسیاری وجود دارد؛ از ثبت شرکت در کانادا گرفته تا راه اندازی استارت‌آپ در کانادا که به سرمایه گذاران خارجی این فرصت را می‌دهد تا در زمینه ای تجاری به سرمایه گذاری در کانادا بپردازند و از این طریق نیز برای اقامت کانادا اقدام کنند.

صنعت حمل و نقل در کشور کانادا جزو صنعت‌های مهم و بااهمیت این کشور است. به دلایل متعددی، کانادا حمایت‌های زیادی از انواع صنعت دارد و البته عین این حمایت‌ها، سختگیری‌هایی را  نیز برای افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار را دارند وجود دارد.

شروع فعالیت و سرمایه‌گذاری در کانادا نیازمند دریافت مجوزهای مختلفی است که این مورد زمان بر است، اما از نظر اقتصادی بسیار به‌صرفه است؛ این باعث شده تا صنعت حمل و نقل یکی از محبوب‌ترین مشاغل در این کشور باشد. در این بخش به بررسی‌ این کار و توضیحات مربوط به آن می‌پردازیم تا برای افرادی که علاقه‌مند به فعالیت در این حرفه هستند؛ بتوانند با اگاهی در این مسیر قدم بردارند.

راه‌اندازی شرکت حمل و نقل در کانادا در یک نگاه کلی

  • داشتن ایده تجاری خوب
  • نوشتن طرح تجاری
  • انتخاب نامی برازنده برای کسب و کار
  • مشخص کردن نوع مالکیت
  • تامین نیازهای مالی
  • دریافت مجوزهای مربوطه
  • ثبت نام HST, GST
  • ثبت نام مالیات بر فروش استانی
  • آماده شدن برای استخدام کارمند
  • خرید بیمه تجاری تکمیلی
راه اندازی شرکت حمل و نقل در کانادا

صفر تا صد راه اندازی آژانس هواپیمایی در کانادا را در این مقاله بخوانید.

تجربه مورد نیاز برای راه‌اندازی شرکت حمل و نقل در کانادا

اگر قصد راه‌اندازی این کسب و کار را دارید، جالب است بدانید در اکثر استان‌های این کشور بدون هیچ تجربه کاری می‌توانید در این صنعت فعالیت داشته باشید. یکی از کارهایی که شرکت‌ها به‌خصوص شرکت‌های تازه کار انجام می‌دهند؛ استخدام راننده‌های باتجربه است.

این موضوع مورد کمک می‌کند تا شرکت‌ها بتوانند با کمک این افراد به‌راحتی با شرکت‌ها و کارگزاران حرفه‌ای و قدیمی ارتباط برقرار کنند. در واقع استخدام  راننده کامیون در کانادا یکی از مواردی است که در کانادا اهمیت زیادی دارد.

راهنمای خرید بیزینس‌های دیگر در کانادا

حداقل هزینه مورد نیاز برای راه‌اندازی شرکت حمل و نقل در کانادا

باید به این نکته اشاره کرد که ورود به این صنعت در کانادا ارزان نیست! فردی که قصد راه‌اندازی این کسب و کار را دارد، باید در ابتدا هزینه‌هایی برای خرید کامیون، خرید یا اجاره فضای کار، استخدام کارکنان و همچنین هزینه‌هایی برای دریافت مجوز در نظر داشته باشد.

در صورتی که می‌خواهید شرکت حمل و نقل موفقی را در کانادا داشته باشید، بهتر است یک بیزینس پلن یا طرح تجاری دقیق و درست را داشته باشید.

یکی از کارهایی که شرکت‌های حمل و نقل در کانادا می‌توانند انجام دهند، اجاره کامیون‌ها و ماشین‌های حمل و نقل به همراه قراردادهایی در مدت زمان طولانی است؛ این روش باعث می‌شود از بسیاری ضررها جلوگیری کرد، اما دقت داشته باشید که هزینه این کار از هزینه خرید ماشین‌ها بیشتر است.

کانادا یکی از کشورهایی است که در زمینه‌های مختلفی نیازمند نیروی کار است. به همین دلیل از افرادی که قصد راه‌اندازی کسب و کار دارند به‌خوبی حمایت می‌کند و وام‌های مختلفی نیز برای شروع کار در اختیار این گروه افراد قرار می‌دهد.

دریافت وام کمک می‌کند تا صاحبان کسب و کار به‌راحتی بتوانند از پس پرداخت هزینه‌ها برآیند. وجود گزینه وام این امکان را فراهم می‌کند که با خرید سهام یک شرکت بتوان مدیریت آن را به صورت کامل بر عهده گرفت.

اگر در شروع کار توانایی مالی بالایی ندارید، می‌توانید اقدام به خرید وسایلی که بین ۵ تا ۱۰ سال کار کرده‌اند کنید. اما این مورد را در نظر داشته باشید که این روش می‌تواند هزینه‌های زیادی را در بلند مدت برای شما داشته باشد.

افرادی که توانایی مالی زیادی زمان شروع کار ندارند، می‌توانند از برنامه‌های مالی که دولت در نظر گرفته است استفاده کنند. با کمک این برنامه ‎ها می‌توان هزینه‌های اولیه زندگی را تامین کرد، همچنین این امکان وجود دارد که از سرمایه‌گذاری‌های خارجی برای تامین هزینه‌ها در ابتدای کار استفاده کرد؛ در واقع دولت کانادا دست افرادی که قصد راه‌اندازی بیزینس در کانادا را دارند باز گذاشته است.

مراحل راه اندازی شرکت حمل و نقل در کانادا

سه نوع رایج انواع شرکت ها در کانادا عبارتند از مالکیت انحصاری، مشارکت (عمومی و محدود) و شرکت‌های بزرگ.

مراحل راه‌اندازی یک شرکت و حمل و نقل در کانادا

برای راه اندازی شرکت حمل و نقل در کانادا نیاز به سپری کردن مراحل خاصی نیاز است و صحت مدارک ارائه شده و دقت در انجام تمامی مراحل در این کشور به شدت مورد بررسی قرار می‌گیرد.

اولین، مهم ترین و اساسی‌ترین مرحله برای راه‌اندازی کسب و کار در کانادا داشتن یک برنامه دقیق اقتصادی برای تجارت مورد نظر است.

مهمترین قدمی که در این مرحله باید برداشته شود، تعیین گروه‌های هدف است؛ در این مرحله شما باید مشخص کنید که تا چه مسافتی قصد پوشش دادن مسیرها را دارید.

اگر قصد دارید فقط مسیرهای کوتاه را تحت پوشش خود قرار دهید، باید دقت داشته باشید که از وسایل حمل و نقل مناسب با این مسیرها استفاده کنید، اما اگر قصد دارید مسافت‌های طولانی را پوشش دهید، که البته این مورد باعث درآمد بیشتر نیز می‌شود، باید وسایل مناسبی را تهیه کنید.

در ادامه مشخص کنید که با چه شرکت‌ها و صنایعی قصد همکاری دارید. شرایط حمل و نقل هر محصولی متفاوت است، برای مثال وسیله و شرایطی که برای انتقال محصولات کشاورزی نیاز است با صنایع سوخت و گازوئیل کاملا متفاوت است. برای این مورد باید قبل از شروع کار تحقیقات جامع و کاملی داشت تا در طول مسیر دچار مشکل و هزینه‌های اضافی نشد.

سپس، مشخص کنید که قصد خدمت‌رسانی به چه گروهی را دارید و مشخص کنید که مهمترین نیازهای این گروه هدف چیست.

همچنین باید مشخص کنید که مهمترین و اصلی‌ترین نیازهای جامعه هدف شما چیست و این گروه در چه مواردی نقاط مثبت و منفی دارد؛ همچنین بیان کنید که چگونه می‌توانید نیازهای گروه هدف را برطرف کنید‌.

در قدم بعد باید نوع شرکت و ساختار قانونی آن مشخص شود؛ در این مرحله باید مشخص کنید که می‌خواهید یک شرکت شخصی با مالکیت انحصاری داشته باشید یا قصد مشارکت با شخص یا گروهی را دارید.

در صورتی که قصد راه‌اندازی یک شرکت انحصاری را دارید باید به این مورد توجه کنید که تمامی مسئولیت‌ها و وظایف بر عهده مالک خواهد بود؛ باتوجه به این مورد باید برنامه‌ریزی دقیقی برای این مسیر کرد تا از پس تمامی مراحل برآمد.

در صورتی که قصد دارید کسب و کار خود را با یک یا چند شریک راه‌اندازی کنید، قبل از افتتاح شرکت باید یک قرارداد معتبر بین شرکا نوشته شود و در آن اختیارات، شرایط همکاری، سرمایه، سود، نحوه همکاری و هر آنچه مربوط به کسب و کار است مشخص شود. در نوع دیگر، شرکت‌های سهامی هستند که سرمایه‌گذاران و صاحبان کسب و کار در این موارد جدا از یکدیگر هستند.

مرحله دوم، انتخاب نام مناسب برای شرکت است که بر اساس استانداردهای کانادا باشد. این نام باید به مشتریان نشان دهد که این شرکت در زمینه حمل و نقل فعالیت دارد.

دقت داشته باشید که در زمینه انتخاب نام تحقیقات کافی انجام دهید و همچنین به این مورد توجه کنید که نام انتخابی مشابه با سایر نام‌های موجود در این زمینه نباشد؛ چراکه در وهله اول باعث ایجاد مشکلات قانونی می‌شود و در وهله دوم نمی‌تواند قدرت اقتصادی را کسب کند؛ چراکه مشتریان نمی‌توانند وجه تمایزی بین برند شما و نوع موجود آن پیدا کنند. در واقع نام تجاری که انتخاب می‌کنید در پیشبرد اهدافتان و یا تخریب آن موثر است.

پس از سپری کردن مراحل ذکر شده و تعیین نام مناسب برای شرکت خود، می‌توانید شرکت را در مراجع قانونی و دولتی ثبت کنید. اکر قصد قصد راه‌اندازی شرکت حمل و نقل در کشور کانادا را دارید باید مجوزهای لازم را دریافت کنید.

در صورتی که قصد راه‌اندازی شرکتی با مالکیتی شخصی یا تضامنی را دارید، باید یک شماره مالیاتی را دریافت و برای آن یک حساب بانکی مرتبط با شرکت افتتاح کنید. اگر شرکت شما از نوع سهامی است باید یک شماره کسب و کار را دریافت و سپس اساسنامه آن را در دولت فدرال یا محلی ثبت کنید.

دقت داشته باشید که مراحل ثبت شرکت‌های سهام، پیچیده‌تر از شرکت‌های فردی است و به همین دلیل توصیه می‌شود قبل از انجام هر کاری با حسابداران و وکلای که در این زمینه فعالیت دارند مشورت کنید.

بعد از طی کردن این مراحل، شما کد ۹ رقمی تجارت را دریافت می‌کنید؛ حالا زمان آن است که سایر مراحل قانونی را نیز سپری کنید. اولین گام مهم برای ثبت شرکت در کانادا امضای توافق‌نامه  IFTA  است، اما این توافق‌نامه چیست؟

این توافق بین ۱۰ استان کانادا و ۴۸ ایالت آمریکا با هدف سهولت کار این صنعت به امضا رسیده است. هر فردی که قصد راه‌اندازی شرکت حمل و نقل در کانادا را دارد، موظف است که این قرارداد را امضا کند. در این صورت پلاکی واحد برای خودروهای خود دریافت می‌کند که باعث می‌شود نیازی به پرداخت مالیات در حوزه‌های مختلف نداشته باشند.

در صورتی که این کار توسط مدیر کسب و کار انجام شود، تنها کافی است که مالیات در یکی از مناطق پرداخت شود. بر اساس گزارش نهایی، میزان مالیات مشخص‌شده، بین هر استان تقسیم می‌شود.

شرکت‌های اپراتور باید مشخص کنند میزان مصرف سوخت برای هر وسیله نقلیه در هر منطقه چقدر است. دقت داشته باشید که مناطق شمالی، قلمرو یوکان، قلمروهای شمالی و نوناووت در این قرار نیستند.

ملزومات خرید شرکت حمل و نقل در کانادا

وضعیت سیستم حمل و نقل عمومی در کانادا چگونه است؟

نگاهی به قوانین کلی راه‌اندازی شرکت حمل و نقل در کانادا

در این بخش از مقاله، برخی دیگر از قوانین مهم برای راه‌اندازی یک شرکت حمل و نقل در کانادا، مطرح شده است که پیشنهاد می‌شود پیش از هرگونه اقدامی، بهتر است درباره آنها اطلاعات کافی را به دست آورید:

  • دریافت کد ملی ایمنی

یکی از دیگر موارد مهم و با اهمیت دریافت کد ملی ایمنی است. بر اساس این کد  (NSC) وسایل حمل و نقل باید قبل از حرکت، گواهی نشان‌دهنده آمادگی و ایمنی در اختیار داشته باشند.

این گواهی باید از استان محل فعالیت دریافت شود. در صورتی که قصد راه‌اندازی این کسب و کار را دارید، می‌توانید با ارتباط مستقیم از طریق این مراکزها از مراحل دقیق و هزینه‌های آنها با خبر شوید.

  • قوانین ساعت کار

از دیگر مسائلی که باید به آن توجه شود، قوانین ساعت کار است؛ در این توافق‌نامه میزان ساعت کاری رانندگان مشخص شده است. در نظر داشته باشید که میزان کار، بیشتر از حد مشخص شده، منجر به خستگی و عواقب شدیدی مانند تصادف و… می‌شود؛ در واقع اساسا قوانین محدودکننده کار به همین علت تنظیم شده است. به همین منظور نیز سیستم الکترونیکی  تهیه شده که کار ناوگان را مورد نظارت قرار می‌دهد.

خرید بیزینس یا ثبت شرکت در کانادا یک پروسه کاملا حقوقی است و شما به عنوان یک شهروند خارجی که با قوانین این کشور آشنایی کافی ندارید، بهتر است پیش از هر گونه اقدام قانونی با وکیل مهاجرت به کانادا در این زمینه مشورت کنید.

به سوالات زیر پاسخ دهید، ما شرایط شما را دقیق بررسی می‌کنیم و بهترین گزینه را به شما پیشنهاد می دهیم.

فرم ارزیابی رایگان مهاجرت به کانادا

انواع بیمه برای راه‌اندازی شرکت حمل و نقل در کانادا

یکی از مهمترین مراحل راه‌اندازی یک کسب و کار  در کانادا که از اهمیت زیادی برخوردار است، بیمه است. در زمینه راه‌اندازی شرکت حمل و نقل در این کشور نیز باید توجه زیادی به این موضوع داشته باشید.

به عنوان مثال بیمه حامل در این شغل، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.  برخی از دفاتر دولتی در استان‌ منیتوبا و آلبرتا زمان دریافت گواهی ایمنی از افراد می‌خواهند بیمه را نیز در دستور کار خود قرار دهند‌. دقت داشته باشید که مقدار بیمه و میزان پوشش آنها متفاوت است.

بیمه مسئولیت نیز از جمله‌ بیمه‌های مهم به شمار می‌رود. این بیمه اجباری است و صدمات ناشی از وسیله نقلیه را تا ۱ میلیون دلار کاهش می‌دهد. در صورتی که قصد حمل کالاهای خطرناکی را دارید بیمه تا ۲ میلیون دلار نیز پوشش هزینه را دارد.

این نکته را نیز در نظر داشته باشید که با وجود اینکه بیمه بار داوطلبانه است، اما اکثر شرکت‌های بیمه ترجیح می‌دهند که از این بیمه استفاده کنند.

این بیمه بر اساس وزن ثبت‌شده برای وسیله نقلیه متفاوت است و بین 15 تا 32 هزار دلار بیمه برای بار پوشش داده می‌شود؛ البته برای کسب اطلاعات دقیق درباره ارقام این بیمه باید به نهادهای استانی مراجعه کرد. ممکنه است در برخی مواقع معافیت‌های مالیاتی برای حمل برخی مواد مانند زغال سنگ، محصولات بتنی و… در برخی از استان‌ها وجود داشته باشد.

شرکت حمل و نقل در کشور کانادا

شرایط دریافت ویزای کار کانادا را در این مقاله مطالعه کنید.

مراحل درخواست ویزای استارت‌آپ برای راه‌اندازی شرکت حمل و نقل در کانادا

در صورتی که قصد راه‌اندازی بیزینس در کانادا را دارید، باید به این نکته توجه کنید که در استان‌های مختلف کانادا قوانین مختلفی وجود دارد که این مورد نیز می‌تواند در هر استان کانادا با تفاوت‌هایی همراه باشد.

به طور کلی، زمانی که یک سازمان تصمیم می‌گیرد، ایده‌ای را بررسی کند، پتانسیل ایده را بررسی می‌کند و فرضیه موفقیت و عدم موفقیت آن را در نظر می‌گیرد. در صورتی که یک سازمان بخواهد از پروپوزال حمایت کند، یک نامه پشتیبانی به متقاضی می‌دهد که می‌توان از آن برای درخواست اقامت و کار استفاده کرد.

مراحل درخواست ویزای استارت‌آپ کانادا بر اساس سازمان تعیین شده و رویه‌های پذیرش متفاوت است اما به صورت کلی، به شکل زیر است:

  • ارائه طرح تجارت
  • راه‌اندازی کسب و کار
  • عملی کردن کار
  • ارائه به سازمان‌های مشخص شده
  • درخواست مهاجرت

بدیهی است که برای صاحبان مشاغل، سرمایه‌گذاران و کارآفرینان چند مسیر متفاوت برای دریافت اقامت کانادا و تبدیل شدن به شهروند کانادایی وجود دارد. با این حال دقت داشته باشید که وجود راه‌های زیاد به این معنی آسانی این مراحل نیست!

برای اینکه شانس پذیرش خود را بالا ببرید بهتر است یک استراتژی دقیق و سنجیده را طراحی کنید و همچنین در تمامی طول مسیر از یک وکیل مهاجرتی مشورت بگیرید.

با الزامات ثبت شرکت در کانادا در ویدئو زیر آشنا شوید.

ثبت شعبه شرکت در کانادا و ملزومات اصلی آن را در این مطلب بخوانید.

خرید شرکت حمل و نقل در کانادا بهتر است یا اجاره آن؟

این سوال یکی از پرتکرارترین سوالاتی است که در ذهن علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در این صنعت وجود دارد، به صورت کلی این مورد بر اساس شرایط افراد متغییر است، اما سرمایه‌گذارانی که از ایران به کانادا وارد می شوند، اجاره این شرکت‌ها گزینه بهتری محسوب می‌شود.

در نظر داشته باشید که هزینه خرید یک شرکت در کانادا بسیار بالا است و در صورتی که قادر به پرداخت این هزینه و سایر هزینه‌ها هستید، می‌توانید برای این مورد اقدام کنید. همچنین توجه داشته باشید که قیمت خرید به میزان فروش، مکان، وسعت و … بستگی دارد و نمی‌توان مقدار مشخصی را برای آنها در نظر گرفت.

همچنین خرید یک شرکت می‌تواند تا چندین میلیون دلار هزینه داشته باشد و افرادی که با ویزای موقت وارد کانادا می‌شوند، واجد شرایط دریافت وام بانکی سنگین نیستند. از این رو باید کل هزینه‌ها را به‌صورت نقدی پرداخت کنند.

در واقع خرید شرکت حمل و نقل در کانادا زمانی به صرفه است که بتوانید ۶۰ الی ۷۰ درصد از مبلغ اصلی را با وام و ۳۰ الی ۴۰ درصد را خودتان بپردازید.

این درحالی است که بر خلاف خرید شرکت حمل و نقل در کانادا، اجاره آن به سرمایه کمی نیاز دارد. قراردادهای اجاره شرکت در کانادا به صورت ۵+۵+۵ تنظیم می‌شوند؛ این یعنی مدت زمان اولیه قرارداد ۵ ساله است و با گذشت این زمان در هر ۵ سال بر اساس شرایط اقتصادی و تورم قرارداد جدیدی تنظیم می‌شود. دقت داشته باشید که در این مدت مالک اجازه باز پس گرفتن ملک را ندارد.

برای اجاره شرکت حمل و نقل در کانادا باید مالک را قانع کنید که کسب و کار شما موفق خواهد بود و توانایی پرداخت هزینه‌های اجاره در بلندمدت را دارید. باتوجه به این کار، مدت زمان این قراردادها طولانی مدت است و از سوی دیگر مالکین نیز علاقه دارند که شرکت‌ها را به افرادی اجاره دهند که توانایی پرداخت اجاره را دارند.

خرید شرکت حمل و نقل در کانادا

چگونه می‌توان مالکان را برای اجاره‌های بلندمدت قانع کرد؟

داشتن تجربه کاری یکی از عواملی است که به کمک آن می‌توان به‌راحتی مالکین را قانع کرد که توانایی پرداخت هزینه‌ها را دارید. از طرفی دیگر باتوجه به اینکه مدت زمانی طول می‌کشد که شرکت‌های حمل و نقل بتوانند به درآمد برسند، بهتر است هزینه‌های شش ماه خود را کنار بگذارید تا زمان پرداخت به مشکل نخورید.

در این میان، نکته جالبی که وجود دارد این است که برخی از مالکان در صورتی که قانع شوند شما قادر به پرداخت هزینه‌ها خواهید بود، ممکن است از اجاره چند ماه شما صرف نظر کنند.

به این مورد نیز توجه کنید که در برخی مواقع ممکن است محلی مناسب را برای خرید پیدا نکنید یا اینکه محلی را پیدا کنید، اما جای مناسبی برای راه‌اندازی تجارت شما نباشد؛ به همین دلیل اجاره یک شرکت می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

به این مورد نیز دقت داشته باشید که اگر قصد خرید شرکت و توانایی پرداخت هزینه‌ها را دارید، در آینده سود خواهید کرد؛ باتوجه به رشد قیمت ملک در کانادا، درصورتی که شما موفق به خرید ملکی تجاری شوید در آینده سودی قطعی را خواهید داشت.

از مزیت های دیگر خرید شرکت این است که شما صاحب کسب و کار خود هستید و به همین دلیل هر طور که دوست داشته باشید، می‌توانید تجارتتان را اداره کنید.

این در حالی است که یکی از اصلی‌ترین معایب اجاره شرکت در کانادا این است که برای هر تغییری، شما به مجوز مالک نیاز دارید؛ البته می‌توانید در قراردادها بندهایی اضافه کنید تا دست شما در کار باز باشد و اختیار بیشتری داشته باشید.

همچنین در صورت موفق شدن و کسب درآمد بیشتر، مالکین از شما درخواست اجاره بیشتری می کنند که باعث می‌شود سود شما کمتر شود.

برای آشنایی با شرایط و مراحل ثبت شرکت در ونکوور و ثبت شرکت در انتاریو این مقالات را از دست ندهید.

در چه شرایطی نام تجاری شرکت را ثبت کنیم؟

اگر شما کسب و کاری را با نام قانونی خود مدیریت می‌کنید، نیازی به ثبت نام ندارید؛ اما در سایر حالت‌ها باید نام تجاری را ثبت کرده و حتی ممکن است نیاز باشد علامت تجاری نیز ثبت کنید.

در ادامه می‌توانید برخی از نکات مهم در این زمینه را مطالعه کنید:

  • در صورتی که قصد دارید تجارتی مشارکتی داشته باشید، باید در حوزه قضایی مربوطه ثبت نام کنید.
  • فردی که به صورت فدرال ثبت نام کند، در سراسر کشور حق استفاده از نام انحصاری را دارد.
  • اگر به صورت منطقه‌ای یا استانی ثبت‌نام می‌کنید، حق استفاده انحصاری از آن نام را در آن منطقه دارید.
  • در صورتی که قصد استفاده از نامی به جز نام قانونی خود دارید، باید به عنوان نام تجاری آن را ثبت کنید. در صورتی که نام مورد استفاده را ثبت نکنید، جریمه‌های سنگینی برای شما رقم خواهد خورد.

مزایای ثبت علامت تجاری شرکت چیست؟

اگر نام کسب و کار شما به صورت استانی، منطقه‌ای و فدرال ثبت شده باشد ممکن است نیاز باشد یک علامت تجاری نیز ثبت کنید. این کار مزیت‌های برای شما دارد که برخی از مهمترین آنها عبارتند از:

  • ثبت علامت نشانه مالکیت است
  • حقوق انحصاری علامت به مدت ۱۵ سال در کل کشور در اختیار شما است
  • به جلوگیری از کپی و سواستفاده کمک می‌کند
  • اجازه شکایت در مورد تخلفات می‌دهد
  • فرصت کسب مجوز با هدف به حداکثر رسیدن پتانسیل تجاری را دارد
  • از ارزش علامت تجاری شما محافظت می‌کند

سخن پایانی

راه‌اندازی یک شرکت حمل و نقل در کانادا به پیش‌نیازهای نسبتا زیادی نیاز خواهد داشت که هر یک از آنها باید به دقت انجام و مراحل حقوقی و قانونی آن طی شود.

حضور یک مشاور رسمی و وکیل مهاجرت به کانادا (RCIC) به شما کمک می‌کند، تا مراحل قانونی مهاجرت به کشور کانادا را به بهترین شکل و در کمترین زمان ممکن طی و اطمینان حاصل کنید که مراحل ثبت شرکت شما به طور قانونی انجام می‌شود.

چنین افرادی حتی می‌توانند به شما در یافتن منابع مالی موجود در کانادا که از طرف دولت یا سایر اسپانسرهای مالی فراهم می‌شوند نیز کمک کنند.

در صورتی که به دنبال راهی برای ورود به صنعت حمل و نقل در کشور کانادا از طرق مختلف زمینی، ریلی، هوایی و دریایی هستید، می‌توانید با مشاورین ما در تماس باشید و از تازه ترین اطلاعات موجود در این زمینه اطلاعات به دست آورید و شرایط اقامتی خود در این کشور از طریق ثبت شرکت را نیز جویا شده و از مزایای آن با خبر شوید.

فرم ارزیابی رایگان ما را تکمیل کنید، ما شرایط شما را دقیق بررسی میکنیم و بهترین گزینه را به شما پیشنهاد می دهیم.

پرسش های متداول درباره راه اندازی شرکت حمل و نقل در کانادا

طبق اعلام دولت کانادا، بیش از 86 درصد از شرکت‌های کوچک و متوسط ​​که در زمینه حمل و نقل فعالیت می‌کنند تا سال 2017 سودآور بوده و میانگین درآمد سالانه آنها بیش از 279000 دلار است.

  • برنامه ریزی کنید. برنامه ریزی به شما امکان می دهد آمادگی خود را برای افتتاح یک شرکت حمل و نقل ارزیابی کنید.
  • نام کسب و کار خود را انتخاب کنید.
  • ثبت نام در دولت.
  • برای مجوزها و الزامات قانونی این صنعت درخواست دهید.
  • هزینه های راه اندازی را محاسبه کنید و برای منابع مالی برنامه ریزی کنید.

برای افزایش مشتریان خود، با مشاغلی که حمل و نقل زیادی انجام می دهند تماس بگیرید و خدمات خود را ارائه دهید. همچنین می توانید به دنبال قراردادهای بخش دولتی باشید.

مطالب مندرج در وب سایت حاضر به منظور اطلاع رسانی و افزایش دانش مخاطبین عزیز وبسایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی است. اگر چه اخبار و مطالب منتشره با نهایت دقت نویسنده مکتوب گردیده، ولی همچنان می تواند دستخوش تغییرات مرور زمان بوده و یا عاری از اشتباه انسانی نباشند. بدیهی است برداشت و مشورت های حقوقی نهایی صرفا در چارچوب موضوع مورد مشاوره با شخص مشاور و وکیل رسمی مجموعه جناب حلاج پور ممکن بوده و توصیه می شود. مدیریت و همکاران مجموعه حقوقی کاناداپاس و کاریابی بین المللی مهیار مسئولیتی در خصوص اقدامات خواننده با استناد به مطالب مندرج در وب سایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی نداشته و مسئولیت مجموعه صرفا محدود به چارچوب قرارداد منعقده با موکلین مجموعه باقی خواهد ماند.


مهیار حلاج پور

«افتخار داریم که مورد اعتماد شما هستیم»

من مهیار حلاج پور هستم،

عضو رسمی شورای قانون گذاری امور مهاجرت کانادا ICCRC، مشاور رسمی مهاجرت کانادا RCIC یا اصطلاحا وکیل مهاجرت.

زندگی من صرف این می شود که اطمینان حاصل کنم که ممتاز ترین خدمات تخصصی حقوق مهاجرت کانادا را در مجموعه حقوقی مهاجرتی کاناداپاس ارائه می دهیم.

شرکت توسعه بیزینس ،سرمایه گذاری استارت آپ i3 Capital گام به گام با بهترین متخصصین و مشاورین در خدمت اهداف کارآفرینانی است که برای پیشبرد اهدافشان به ما اعتماد کرده اند‌.

و همچنین در کنار همکارانم در کاریابی مهیار با مجوز رسمی از وزارت کار ایران برای تحقق برنامه های کاریابی بین المللی موکلین پارسی زبان می کوشیم.

کاناداپاس - وکیل مهاجرت کانادا در تورنتو - بیوگرافی مهیار حلاج پور
ارزیابی رایگان رزرو وقت مشاوره
× تماس با ما
Copy link