ویزای سرمایه گذاری کانادا

ویزای سرمایه گذاری کانادا: مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری چه شرایطی دارد؟ بهترین سرمایه گذاری در کانادا چیست و حداقل مبلغ سرمایه گذاری در کانادا چقدر است؟ مدارک مورد نیاز برای اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری کدامند؟ را در اینجا بخوانید.

دولت کانادا برای بهبود اقتصاد کشور قصد دارد از افرادی که واجد شرایط برای مهاجرت تجاری و سرمایه گذاری در کانادا یا دریافت ویزای کارآفرینی کانادا هستند کمک بگیرد. این دولت برنامه های متعددی برای جذب سرمایه گذاران و کارآفرینان در نظر گرفته است. تصمیم گیری برای سرمایه گذاری در کانادا یا کشورهای دیگر کار ساده ای نیست و نیاز به اطلاعات جامع و کامل دارد و تمام روش های سرمایه گذاری در کانادا و سیستم کشور به طور کامل بررسی شود، سپس تصمیمی آگاهانه گرفته شود.

اگر قصد مهاجرت به کانادا را دارید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی از تمام روش های سرمایه گذاری در کانادا را در اختیار شما قرار دهیم.
مجموعه مهاجرتی کاناداپاس از شما دعوت میکند، فرم ارزیابی رایگان را به دقت تکمیل کرده، سوابق و افتخارات خود را نیز ذکر بفرمایید.

دریافت دفترچه‌ی راهنمای مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

در حال حاضر برنامه ی سرمایه گذاری، به مفهوم قرار دادن سرمایه در کشور کانادا، منجر به دریافت اقامت نمی شود. برنامه های کارآفرینی در حال حاضر جایگزین این نوع اقامت شده اند. اما چون کارآفرینی و ایجاد کسب وکار نیازمند سرمایه گذاری است، می توانیم از آن تحت عنوان سرمایه گذاری یاد کنیم. اما در عمل ویزای سرمایه گذاری و کارآفرینی متفاوت می باشند.

انتخاب بهترین روش سرمایه گذاری در کانادا برای شما به فاکتورهای زیادی بستگی دارد و این امر مرهون مشاوره با مجری معتبر و در واقع بهترین وکیل مهاجرت به کانادا خواهد بود. ابتدا باید پاسخ یک سری از سوالات داده شود و بر اساس آن ها بهترین روش انتخاب شود.

شرایط سرمایه گذاری در کانادا

سرمایه گذاری ۱۰۰ هزار دلاری کانادا یا برنامه مهاجرت پایلوت منطقه‌ای (Regional Pilot) که در ایران با اسم روش ۱۰۰ هزار دلاری شناخته می‌شود منجر به صدور مجوز کار (Work Permit) کانادا می‌شود.

چرا سرمایه گذاری در کانادا؟

پاسخ به این سوال بسیار مهم است؛ چراکه از ژاپن و شرق آسیا گرفته تا شیلی در غرب قاره آمریکا، کشورهای بسیار زیادی در جهان وجود دارند که آماده پذیرش سرمایه‌گذاران مختلف هستند و برنامه‌های اقامتی متنوعی را نیز ارائه کرده‌اند که به کمک آن می توان اقامت بلند مدت و پاسپورت یک کشور را نیز به دست آورد.

سرمایه‌گذاری در برخی از این کشورها با سرمایه‌ای اندک امکان‌پذیر است، اما چرا باید در میان همه این کشورها کانادا را به عنوان مقصدی برای سرمایه‌گذاری انتخاب کرد؟ در کنار تمامی مزایایی که سرمایه‌گذاری در کانادا دارد در این بخش به دلایل اصلی این موضوع پاسخ داده شده است.

یکی از مهمترین دلایلی که می‌توان به کانادا به عنوان مقصد مهاجرتی توجه داشت، دسترسی به بازارهای جهانی است؛  از جمله این موارد می‌توان به 14 توافق‌نامه تجاری با ۵۱ کشور جهان با تقریبا ۱.۵ میلیارد نفر مشتری و تولید ناخالص ۴۹.۳ تریلیون دلار آمریکا، اشاره کرد.

شاید برخی بر این باور باشند که به دلیل دور بودن کانادا از مناطق اروپایی ممکن است حمل و نقل کالاها دشوار انجام شود، اما کانادا بهترین سیستم حمل و نقل هوایی را در اختیار دارد و خطوط ساحلی این کشور نیز ارتباط با آسیا، اروپا و آمریکای جنوبی را بسیار ساده می کند و مرز مشترک با آمریکا نیز این کشور را از نظر جغرافیایی به کشوری بسیار مناسب برای تجارت از طرق مختلف دریایی، هوایی و همچنین زمینی تبدیل کرده است. همچنین این کشور ۲۴ فرودگاه بین‌المللی دارد و ۱۷ بندر نیز در این کشور آماده پذیرایی از کشتی‌های خارجی هستند.

توافق‌نامه‌های صورت‌گرفته در قاره اروپا به شما به عنوان یک سرمایه‌گذار احتمالی در کانادا اطمینان می‌دهد که 98 درصد از کالاهای ورودی به کشورهای اروپایی بدون عوارض خواهند بود و در نتیجه دسترسی بسیار آسانی برای حضور در بازارهای اتحادیه اروپا و همچنین آمریکای شمالی برای شما وجود خواهد داشت. هیچ کشور دیگری در آمریکای شمالی نمی‌تواند چنین تضمین قدرتمندی را در اختیار شما قرار دهد.

یکی دیگر از برتری‌های انتخاب کانادا به عنوان مقصد سرمایه‌گذاری، دسترسی به استعدادهای جوان و همچنین نیروی کار آموزش‌دیده در بالاترین سطح است. بر اساس داده‌های به دست‌آمده کانادا اولین و برترین مقصد جهان برای کارآفرینان است و همچنین پنجمین کشور برتر جهان برای زندگی افراد با استعداد و البته آموزش‌دیده.

بر اساس آمارهای منتشر شده، تقریبا ۵۸ درصد از شهروندان ۲۵ تا ۶۴ سال در کانادا تحصیلات دانشگاهی دارند. از طرف دیگر با توجه به برنامه‌های مهاجرتی کانادا در صورتی که نتوانید نیروی کار خود را در این کشور پیدا کنید، به‌راحتی می‌توانید برترین استعدادهای جهانی را به استخدام درآورید.

از طرف دیگر هزینه‌های مربوط به سرمایه‌گذاری در کانادا بسیار کمتر است و در نتیجه میزان ریسک سرمایه‌گذاری در این کشور نیز به مراتب کمتر خواهد بود. بر اساس مستندات، کانادا کمترین میزان مالیات را از بیزینس‌های تازه‌تاسیس شده در میان کشورهای G7 دریافت می‌کند. نرخ موثر مالیاتی (METR) در این کشور 13.7 درصد است که از متوسط نرخ مالیات در کشورهای سازمان همکاری و توسعه اقتصادی (OECD)  نیز کمتر است.

کشور کانادا از نظر ثبات سیاسی پس از ژاپن دومین کشور برتر در جمع کشورهای موسوم به G7 است. کانادا همچنین در میان این کشورها سالم‌ترین سیستم بانکی را در اختیار دارد و در مقیاس جهانی نیز در سال 2019 رتبه ششم را به خود اختصاص داده بود. در جمع کشورهای با کمترین فساد، کانادا دومین کشور در جمع کشورهای G20 است و در جایگاه دوازدهم جهان از این حیث قرار دارد.

همچنین کانادا در زمینه نوآوری و خلاقیت نیز یکی از کشورهای برجسته جهان محسوب می‌شود و این امر می‌تواند در کنار کیفیت زندگی در این کشور یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار برای سرمایه‌گذاری در کانادا باشد.

در بسیاری از رده‌بندی‌های جهانی، کانادا بالاترین کیفیت زندگی را در اختیار شهروندان خود قرار می‌دهد و از نظر آزادی‌های مدنی نیز در رده چهار جهانی قرار گرفته است. شهرهای کلگری، ونکوور و تورنتو نیز توانسته‌اند به ترتیب در رتبه های ۵ تا ۷ بهترین شهرهای جهان برای زندگی قرار بگیرند.

درخواست ویزای انتقال درون سازمانی ICT، این امکان را به شرکت و کارمندان آن می‌دهد که ویزای کار معاف از LMIA دریافت و از این طریق برای اقامت دائم اقدام کنند.

روش‌های سرمایه‌گذاری در کانادا

مهمترین روش‌های سرمایه‌گذاری در کانادا به شرح زیر است:

اگر کارآفرینی هستید که ایده‌های خلاقانه و نوآورانه در سر دارید، سرمایه‌گذاری در کشور کانادا از طریق استارت‌آپ می‌تواند مناسب‌ترین گزینه برای شما باشد. کشور کانادا همواره در پی کارفرمایان مستعدی است که علاقه‌مند به شروع بیزینسی باشند که اقتصاد این کشور را تقویت کرده و در عین حال فرصت‌های شغلی بیشتری برای شهروندان خود ایجاد کند.

از مزایای این نوع سرمایه‌گذاری این است که فاکتور سن در آن اثرگذار نیست و با دانش معمولی زبان انگلیسی یا فرانسوی نیز امکان‌پذیر است. همچنین می‌توانید برای خود و اعضای خانوادتان اقامت دائم کانادا را نیز دریافت کنید.

در صورت تایید طرح اولیه شما و دریافت نامه حمایتی (Letter of Support) از سازمان‌های مورد تایید دولت کانادا که به سه دسته ونچر کپیتال‌ها (Venture Capital)، انجل اینوسترها (Angel Investor) و انکوباتورها (Business Incubator ) تقسیم می‌شوند، می توانید از حمایت‌های مالی و مشاوره‌های کسب‌وکار آنها بهره‌مند شوید. هم‌اکنون استارت‌آپ‌های کشور کانادا در زمینه‌های گوناگونی مانند تکنولوژی، حمل و نقل، غذا و خوراک و گردشگری در حال پیشرفت هستند.

در صورتی که دارای سوابق مدیریتی خوبی هستید یا تمایل دارید یکی از شعبه‌های کسب‌وکار خود را در کشور کانادا تاسیس کنید، این روش سرمایه‌گذاری برای شما ایجاد شده است.

این برنامه به 2 بخش کلی تقسیم می‌شود:

 

  • ثبت شرکت از طریق انتقال درون‌سازمانی یا ICT (Intra Company Transfer): در این روش فرد متقاضی اقدام به انتقال کامل کسب‌وکار خود یا تاسیس شعبه‌ای از آن در کشور کانادا و مجوز موقت کاری دریافت می‌کند. سپس بعد از گذشت یک دوره از فعالیت بیزینس در خاک کانادا و داشتن شرایط موردنیاز می‌تواند به اقامت دائم دست پیدا کند. از دیگر مزایای این روش این است که نیازی به گرفتن نامه تاییدیه LMIA ندارد، اما طرح تجاری دقیقی باید ارائه شود که شامل پیش‌بینی‌های مالی و اهداف بلند مدت و کوتاه مدت بیزینس شما باشد.

 

  • ثبت شرکت از طریق مالک گرداننده (Owner Operator ): در این روش سرمایه‌گذاران می‌توانند با خرید تمام یا قسمتی از یک بیزینس در کشور کانادا اقامت موقت کاری دریافت و با توسعه کسب‌وکار برای دریافت اقامت دائم اقدام کنند. در این روش بر خلاف انتقال درون‌سازمانی گرفتن نامه LMIA الزامی است. در صورتی که از سازمان توسعه کار و مهارت کانادا نامه LMIA مثبت یا خنثی دریافت کنید، می‌توانید تقاضای ویزای کار خود را ثبت کنید.

این برنامه مختص افرادی است که در زمینه هنری، ورزشی یا فرهنگی سابقه کار داشته و به‌صورت مستقل در کشور مبداء فعالیت کرده‌اند. این افراد می‌توانند با حداقل میزان سرمایه‌گذاری و نشان دادن تمکن مالی برای گذران یک سال زندگی خود و خانواده خود اقدام به دریافت ویزا کنند.

در این برنامه ارائه بیزینس‌ پلن ضرورتی ندارد، اما فعالیت شما باید هدف‌گذاری شده باشد و باعث اشتغال‌زایی در کشور کانادا شود. این برنامه نیز مانند اکسپرس‌ انتری بر اساس یک سیستم امتیازدهی است و صلاحیت افراد بر اساس فاکتورهایی مانند سن، تحصیلات، سابقه کاری، زبان و … سنجیده می‌شود. نکته قابل‌توجهی که در این روش اهمیت دارد این است که متقاضی در 5 سال گذشته حداقل 2 سال سابقه کاری مرتبط فرهنگی یا ورزشی داشته باشد.

در صورتی که دارای تمکن مالی خوبی هستید و سابقه مدیریت بالایی دارید، می‌توانید سرمایه‌گذاری خود را در کشور کانادا به عنوان کارآفرین انجام دهید. در این برنامه شخص کارآفرین بر اساس مهارت‌های خود باید کسب‌و‌کاری را راه‌اندازی کند که به رونق اقتصادی کشور کانادا کمک کند.

پس از راه‌اندازی مجموعه، استخدام شهروندان کانادایی و حضور فعال سرمایه‌گذار جزو شروط این برنامه محسوب می‌شود. البته توجه داشته باشید که قوانین مربوط به هر استان کانادا برای برنامه کارآفرینی و حتی میزان حداقل سرمایه‌گذاری متفاوت است و پیش از اقدام باید شرایط هر استان در نظر گرفته شود. از مزایای این روش می‌توان به این مورد اشاره کرد که با مدرک دیپلم نیز قابل اجرا است و به تحصیلات دانشگاهی نیازی ندارد.

ثبت شرکت در ونکوور برای اخذ اقامت دائم کانادا

بهترین روش سرمایه‌گذاری در کانادا

چندین گزینه مهاجرت تجاری در دسترس متقاضیانی است که قصد دارند علاوه بر سرمایه‌گذاری در کانادا، اقامت دائم این کشور را دریافت کنند، این گزینه‌ها عبارتند از:

به طور کلی، در نظر داشته باشید که اگر فردی دارای دارایی خالص متوسط است و قصد راه‌اندازی یک کسب‌وکار در کانادا را دارد، برنامه‌های مختلف کارآفرینی و خوداشتغالی برای او بهترین گزینه است، اما اگر فردی قصد سرمایه‌گذاری منفعلانه و بدون مشارکت و تعهد در قبال راه‌اندازی کسب‌وکار در کانادا را دارد، برنامه‌های سرمایه‌گذار برای او مناسب‌تر است.

 تفاوت‌های روش‌های سرمایه‌گذاری در کانادا

همانطور که پیشتر نیز به این موضوع اشاره شد، چهار روش گوناگون برای سرمایه‌گذاری در کانادا وجود دارد که هر کدام شرایط، ویژگی‌ها و تفاوت‌هایی دارند. در جدول زیر انواع روش‌های سرمایه‌گذاری با یکدیگر مقایسه شده‌اند:

 

موارد استارتاپ ثبت شرکت خود اشتغالی کارآفرینی
حداقل میزان سرمایه از حدود 100,000$ به بالا از حدود

100,000$ به بالا

بسته به استان مورد نظر متفاوت است، اما میانگین از 300,000$ به بالا
مدرک تحصیلی موردنیاز حداقل دیپلم حداکثر 25 امتیاز در سیستم امتیازدهی حداقل دیپلم
نمره زبان CLB 5 انگلیسی یا فرانسوی CLB 7 انگلیسی یا فرانسوی حداکثر 24 امتیاز درسیستم امتیازدهی
سابقه کاری مورد نیاز حداقل یک سال سابقه مدیریت یا مالکیت کسب و کار 2 سال تجربه مرتبط در 5 سال اخیر 2 تا 3 سال سابقه مدیریتی در 5 سال اخیر
مدت زمان انجام پروسه حدود 30 ماه از 1 تا 6 ماه برای اجازه کار

 

حدود 43 ماه از 12 تا 24 ماه
نوع اقامت اقامت دائم ویزای کاری و امکان تبدیل به اقامت دائم اقامت دائم ویزای کاری 2 ساله و امکان تبدیل به اقامت دائم
هزینه ثبت درخواست ویزا 2140$ برای هر نفر از 3000$ به بالا 2140$ برای هر نفر از 2000$ تا 10000$ بر اساس استان انتخابی

محاسبه آنلاین مدت زمان گرفتن ویزا

برای محاسبه مدت زمان صدور ویزای کانادا با کلیک روی لینک زیر، نوع برنامه مهاجرتی خود را از قسمت Select an application type انتخاب کرده سپس روی دکمه get processing times کلیک کنید.

بررسی مدت زمان پردازش ویزای کانادا

برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر شماره خود را ثبت کنید تا با شما تماس بگیریم.


    میزان سرمایهبرای مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت دائم

    طبق تجربه ما، شما به طور متوسط و میانگین باید بین 250 تا 350 هزار دلار کانادا سرمایه اولیه داشته باشید تا به عنوان یک کارآفرین یا سرمایه‌گذار خارجی اقامت دائم کانادا را دریافت کنید. با چنین سرمایه‌گذاری، می‌توانید برای یکی از برنامه‌های مهاجرت سرمایه‌گذاری کانادا درخواست دهید، کسب و کار خود را با مجوز کا در کانادا آغاز کنید و پس از مدتی، واجد شرایط اقامت دائم شوید.

    البته میزان سرمایه‌گذاری شما تا حد زیادی به عوامل مختلفی بستگی دارد، مانند:

    مبلغی که در طول مهاجرت تجاری خود سرمایه‌گذاری می کنید، بسته به نیازهای کسب و کارتان، ممکن است کمتر یا بیشتر از 250 تا 350 هزار دلار کانادا باشد. برخی از کسب و کارها نیاز به سرمایه‌گذاری اولیه قابل توجهی دارند، مانند ساخت محصولات یا تولید صنعتی. از سوی دیگر، راه‌اندازی برخی از کسب‌وکارها در مقایسه با سایر کسب‌وکارها آسان‌تر است، به عنوان مثال، خرید حق امتیاز یک خرده‌فروشی یا یک سالن خدمات ناخن.

    برخی از مهاجران تجاری ترجیح می‎دهند، کسب و کار خارج از کانادای خود را در کانادا گسترش دهند، در حالی که برخی مهاجرین ترجیح می‌دهند یک کسب و کار فعلی کانادایی را خریداری یا بر روی آن سرمایه‌گذاری کنند.

    کانادا کشوری وسیع با تنوع بالای بازار از منطقه‌ای به منطقه دیگر است. شهرهایی که بیشترین تنوع در بازار را دارند، بیشتر نیاز به سرمایه‌گذاری دارند. به عنوان مثال، مهاجرت به ساسکاتون از طریق خرید یک کسب و کار ممکن است برای شما حدود 180 هزار دلار کانادا هزینه داشته باشد، اما در تورنتو یا ونکوور ممکن است این هزینه تا 300 هزار دلار کانادا افزایش یابد. تفاوت در هزینه‌های سرمایه‌گذاری در هر موقعیت مکانی به دلیل هزینه‌های مربوط به املاک، کارکنان، محصولات و خدمات قابل مشاهده است.

    آگاهی از فضای رقابتی و رقبا، این فرصت را به شما می‌دهد که هزینه‌های مهاجرت کسب و کار خود را دقیق‌تر ارزیابی کنید. زمانی که با مجوز کار در کانادا حضور پیدا می‌کنید و می‌خواهید کسب و کار خود را راه‌اندازی کنید، برای تغییر به اقامت دائم، فعال بودن کسب و کار شما ضروری است.

    فقط صاحبان مشاغلی که شرکت‌هایشان قابل دوام و موفق هستند، می‌توانند برای اقامت دائم درخواست دهند. بنابراین، حفظ کسب و کار یا سودآوری و تداوم کسب و کار ممکن است برای برخی از مهاجرین نسبت به سایر مهاجرین تجاری سرمایه‌گذاری اهمیت بیشتری داشته باشد.این مورد نیز به عوامل متعددی بستگی دارد. با این حال، حتی اگر کسب و کار شما موفقیت‌آمیز نبود و شما واجد شرایط اقامت دائم نیستید، می‌توانید برای تمدید مجوز کار خود و ادامه کار در کسب و کارتان اقدام کنید.

    برنامه سرمایه‌گذاری ۲۰۰ هزار دلاری کانادا، یکی از برنامه‌های کارآفرینی در استان بریتیش کلمبیا است که منجر به صدور مجوز کار (Work Permit) کانادا می‌شود.

    برنامه‌های مهاجرت فدرال در برابر برنامه‌های مهاجرت استانی

    به عنوان یک متقاضی برای مهاجرت از مسیر تجاری، گزینه‌های زیادی برای انتخاب مسیر مهاجرت خود دارید. بسته به اهداف تجاری‌ شما، برخی از برنامه‌های مهاجرتی ممکن است برای شما بهتر از سایر گزینه‌ها باشند.

    بر همین اساسا، مطالعه و مقایسه انواع روش‌های مهاجرتی و انتخاب بهترین گزینه از میان برنامه‌های فدرال یا استانی که مناسب‌ترین گزینه برای شما و خانواده‌تان باشد، حائز اهمیت است.

    موارد و شرایط برنامه سرمایه‌گذار فدرال برنامه سرمایه‌گذار استانی
     

     

     

    حداقل سرمایه‌گذاری

     

     

     

    250 تا 350 هزار دلار کانادا توصیه می‌شود

    350 هزار دلار کانادا توصیه می‌شود

    دامنه از 100 تا 250 هزار دلار کانادا

    به‌علاوه برخی استان‌ها الزامات خاص خود را دارند

    برخی استان‌ها الزامی برای مبلغ سرمایه‌گذاری ندارند

    زمان پردازش 1 تا 3 ماه 6  تا 8 ماه
    مدت زمانی تا دریافت اقامت دائم بیش از 2 سال بیش از 2 سال
    اعضای خانواده بله خیر
    محدودیت برنامه خیر بله
    محدودیت‌ها و تعهدات باید اثبات کنید که توانایی مالی کافی برای اجرای بیزنس پلن خود دارید. در هر استان محدودیت‌ها و ممنوعات خاصی برای برخی مشاغل وجود دارد. حتما قبل از اقدام درباره تعهدات و محدودیت‌های کوتاه و بلند مدت مشاغل استانی مطالعه و تحقیق کنید.

     شرایط کلی متقاضایان برای برنامههای سرمایهگذار کانادا

    هر یک از برنامه‌های سرمایه‌گذاری کانادا نیاز به معیارهای خاصی دارند، اما شرایط کلی متقاضایان به شرح زیر است:

    • راه‌اندازی یک کسب و کار موفق یا داشتن سرمایه کافی برای خرید یا راه‌اندازی آن در کانادا
    • حداقل 250 هزار دلار سرمایه اولیه
    • مهارت‌های لازم برای توسعه تجارت و مدیریت کسب و کار
    • توانایی استفاده از تجربه در کسب و کار مورد نظر

    اگر واجد شرایط مهاجرت تجاری و از ایالات متحده، بریتانیا، امارات متحده عربی، استرالیا، هند یا هر کشور دیگری در جهان هستید، احتمالا برای درخواست مهاجرت کاری خود تاییدیه دریافت خواهید کرد. به ویژه، اگر یکی از موارد زیر شامل شما می‌شود، می‌توانید از طریق برنامه‌های سرمایه‌گذاری در کانادا، اقامت دائم در کانادا را بگیرید:

    • سرمایه گذار
    • کارآفرین
    • فرد خوداشتغال
    • مدیر اجرایی یا ارشد
    • نیروی متخصص و حرفه‌ای

    اگر درباره نوع تجارت یا سرمایه‌گذاری مناسب در کانادا مطمئن نیستید، باید درباره ایده‌های سرمایه‌گذاری برای مهاجرت تحقیق کنید تا فرصت‌های مناسب را پیدا کنید.

    برای مطالعه درباره بهترین کشورها برای سرمایه گذاری ایرانیان این مقاله را از دست ندهید.

    از دریافت مجوز کار تا اقامت دائم و شهروندی

    به طور کلی می‌توان گفت که هر فردی که از طریق برنامه مهاجرتی کاری به کانادا می‌رود، واجد شرایط اقامت دائم است. زمانی که برای درخواست مهاجرت تجاری خود تاییدیه دریافت کنید، به خاطر استخدام شدن در یک شرکت کانادایی‌، مجوز کار دریافت خواهید کرد. پس از راه‌اندازی کسب و کار خود به مدت حداقل یک سال، واجد شرایط اقامت دائم خواهید بود. درنهایت، پس از دریافت اقامت دائم، می‌توانید واجد شرایط شهروندی کانادا شوید.

    کل فرآیند دریافت ویزای سرمایه‌گذاری برای کانادا را می‌توان به صورت زیر خلاصه کرد:

    1. تاسیس یا خرید یک شرکت کانادایی
    2. استخدام شدن در شرکت کانادایی‌
    3. اقدام برای مجوز کار از طریق برنامه مهاجرت کاری
    4. ادراه و فعالیت کسب و کارتان در کانادا به مدت یک سال
    5. درخواست برای اقامت دائم و واجد شرایط شدن برای شهروندی کانادا

    شرایط مهاجرت اعضای خانواده فرد متقاضی

    بسیاری از صاحبان مشاغل می‌خواهند به همراه خانواده خود به کانادا مهاجرت کنند. در این صورت، اعضای خانواده شما نیز باید واجد شرایط مهاجرت کاری همراه با شما باشند. معمولا همسر یا شریک قانونی شما می‌تواند مجوز کار آزاد دریافت کند. همچنین، فرزندان شما بسته به سن‌شان، مجوز تحصیل یا اجازه اقامت موقت دریافت خواهند کرد.

    به طور کلی، می‌توان گفت که به عنوان متقاضی اصلی، اعضای خانواده شما نیز واجد شرایط اقامت دائم خواهند بود.

    جلوگیری از کلاهبرداری در مهاجرت به کانادا ؛ اگر قربانی کلاهبرداری مهاجرت شده‌اید چه باید بکنید؟

    برنامه‌های سرمایه‌گذاری استانی کانادا

    همه ساله در هر یک از استان‌های کشور کانادا برنامه‌هایی برای سرمایه‌گذاری اعلام می‌شود که حداقل میزان سرمایه در آنها مشخص شده است و افراد زیادی را از سایر کشورهای دیگر به زندگی و کار در این استان‌ها ترغیب می‌کنند. هر متقاضی در صورت داشتن شرایط مورد نظر، می‌تواند برای خود و حتی خانواده خود اقامت دائم کانادا را دریافت کند و از مزایای بی‌شمار زندگی در این کشور مانند کیفیت بالای زندگی، اقتصاد پویا و خدمات درمانی رایگان و … بهره‌مند شود.

    یکی از نکاتی که قبل از سرمایه‌گذاری در هر استان باید در نظر گرفته شود، این است که در هر استانی چه صنایعی رونق بیشتری دارد. به‌طور مثال در استان بریتیش کلمبیا صنایع گردشگری، تکنولوژی، جنگ لداری و معدن، در استان انتاریو تکنولوژی و نوآوری، کشاورزی، استخراج نفت و گاز، در استان کبک ساخت و تولید قطعات، الکترونیک، معدن و در استان ساسکاچوان جنگلداری، ماهیگیری، املاک و مستغلات صنایع رو پیشرفت هستند. بنابراین، پیشنهاد می‌شود که در این زمینه‌ها سرمایه‌گذاری انجام دهید.

    بر همین اساس، در این قسمت به بررسی جداگانه سرمایه‌گذاری در هر یک از استان‌های کانادا پرداخته شده است:

    سرمایه‌گذاری در استان انتاریو

    استان انتاریو به دلیل وجود شرایط اقتصادی مثبت همواره مقصد محبوبی برای کارآفرینان و سرمایه‌گذاران بوده و فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه فراوانی برای افراد در این استان موجود است. عواملی مانند حجم بالای تولید ناخالص، پیش‌بینی رشد خوب اقتصادی و نرخ پایین بیکاری و تورم بستری مناسب را برای سرمایه‌گذاری در استان انتاریو به‌خصوص در شهر تورنتو فراهم کرده است.

    میزان حداقل سرمایه‌گذاری و سایر الزامات در این استان به دو دسته خارج از تورنتو و داخل تورنتو تقسیم می‌شود.

    شرایط سرمایه‌گذاری در انتاریو عبارت است از:

    • حداقل میزان سرمایه‌گذاری در استان آنتاریو (به جز تورنتو)، مبلغ 200,000$ دلار کانادا است.
    • حداقل میزان دارایی خالص در استان آنتاریو (به جز تورنتو)، مبلغ 400,000$ است.
    • حداقل میزان سرمایه گذاری در شهر تورنتو، مبلغ 600,000$ است.
    • حداقل میزان دارایی خالص در شهر تورنتو، مبلغ 800,000$ است.
    • از جمله مزایای سرمایه‌گذاری در استان انتاریو این است که محدودیت سنی برای شخص سرمایه‌گذار وجود ندارد.
    • همچنین داشتن مدرک تحصیلی دانشگاهی نیز در این استان غیرالزامی است اما داشتن مدرک زبان با نمره CLB 4 مورد نیاز است.
    • شخص سرمایه‌گذار در 5 سال اخیر پیش از سرمایه‌گذاری باید 2 سال سابقه کار مدیریتی داشته باشد.

    برای مطالعه درباره دریافت اقامت دائم از طریق سرمایه‌گذاری در تورنتو این مقاله را بخوانید.

    سرمایه‌گذاری در استان کبک

    استان کبک با مساحتی بالغ بر 1.7 میلیون کیلومتر مربع بزرگترین استان کشور کانادا محسوب می‌شود و کیفیت بالای زندگی، فرصت‌های تجاری فراوان و اجاره‌های پایین، این استان فرانسه‌زبان را به مقصدی مطمئن برای سرمایه‌گذاران تبدیل کرده است.

    در استان کبک صنایعی مانند ساخت‌وساز، الکترونیک، IT و ارتباطات از راه دور، متالوژی، گردشگری و معدن رونق بیشتری دارند و توصیه می‌شود در همین زمینه‌ها سرمایه خود را صرف کنید.

    شرایط لازم برای سرمایه‌گذاری در استان کبک عبارتند از:

    • حداقل میزان دارایی شما در کشور مبدا باید به ارزش 2,000,000$ دلار کانادا باشد که این دارایی‌ها شامل ملک، سهام و حساب بانکی می‌شود. سرمایه‌گذاران می‌توانند دارایی همسر خود را نیز با تمامی مدارک قانونی ارائه دهند.
    • حداقل میزان سرمایه‌گذاری در استان کبک مبلغ 1,200,000$ دلار کانادا است که این مبلغ باید به کبک منتقل و در کسب‌وکاری با ریسک کم سرمایه‌گذاری شود.
    • دارا بودن 2 سال سابقه مدیریتی در 5 سال گذشته در زمینه صنعتی، بازرگانی و کشاورزی یا سابقه مدیریت تمام‌وقت در یک سازمان دولتی یا بین‌المللی جزو شروط اصلی این برنامه است.
    • انجام آزمایش‌های پزشکی و گواهی عدم سوءپیشنه برای سرمایه‌گذاری در استان کبک لازم است.
    • در این برنامه الزامی به داشتن تحصیلات دانشگاهی وجود ندارد، اما ممکن است در طول انجام پروسه پذیرش به مصاحبه دعوت شوید.

    سرمایه‌گذاری در استان بریتیش کلمبیا

    این برنامه ویژه شهرهای کوچک با جمعیت کم که جمعیت آن کمتر از ۷۵ هزار نفر و نیز در فاصله ۳۰ کیلومتری مرکز استان باشد، با هدف توسعه و ایجاد مشاغل در این نواحی طراحی شده است. کارآفرینان پذیرفته‌شده در این طرح ویزای کار موقت دو ساله دریافت می‌کنند و با ایجاد بیزنس خود می‌توانند برای اقامت دائم کانادا اقدام کنند.

    شرایط متقاضی برای برنامه کارآفرینی منطقه‌ای بریتیش کلمبیا به شرح زیر است:

    • سرمایه گذاری ۱۰۰.۰۰۰ دلار کانادا در یکی از کسب‌وکارهای واجد شرایط سرمایه‌گذاری در استان
    • دارایی خالص حداقل ۳۰۰.۰۰۰ دلار کانادا در کشور مقصد
    • داشتن حداقل ۳ سال تجربه در بیزینس خود یا ۴ سال سابقه مدیریتی ارشد یک بیزینس طی ۵ سال گذشته
    • دارا بودن ۵۱ درصد مالکیت بیزینس
    • اشتغال‌زایی برای حداقل یک فرد کانادایی
    • داشتن حداقل مدرک زبان CLB4

     

    مزایای برنامه کارآفرینی منطقه‌ای بریتیش کلمبیا به شرح زیر است:

    • امکان همراه آوردن همسر وهمه فرزندان زیر ۲۲ سال و نیز فرد دیگری به عنوان کارمند کلیدی که نقش اساسی برای راه‌اندازی بیزنس ایفا خواهد کرد.
    • عدم اعمال محدودیت سنی
    • ​ توانایی انجام مصاحبه به کمک مترجم
    • عدم نیاز به مدرک تحصیلی برای صاحبان بیزینس با مالکیت ۱۰۰ درصد سهام توسط شخص متقاضی و یا همسر وی
    • عدم نیاز به ویزای توریستی برای شروع کردن پرونده
    • توانایی زندگی در شهر ونکووریا شهرهای اطراف
    • دریافت کردن ویزای کار بدون پرداخت ودیعه
    • امکان اقدام به صورت شراکتی با یک ایده کسب‌وکار که در این حالت باید میزان سرمایه‌گذاری بیشتر باشد و نیز باید به تعداد شریک‌های بیزنس مد نظر نیروی کار استخدام شود.

    استان بریتیش کلمبیا در کانادا از هر لحاظ یکی از بهترین استان‌های این کشور برای سرمایه‌گذاری است. برای مطالعه درباره سرمایه‌ گذاری در استان بریتیش کلمبیا کانادا کلیک کنید.

    سرمایه‌گذاری در استان نوا اسکوشیا

    طرح کارآفرینی استان نوا اسکوشیا نیز یکی از کم‌هزینه‌ترین روش‌های سرمایه‌گذاری در کانادا است که متقاضیان با رقم ۱۵۰ هزار دلار کانادا می‌توانند از طریق این برنامه اقدام کنند که این طرح نیز دارای مزایای خاص خود است.

     

    شروط لازم برای طرح کارآفرینی استان نوا اسکوشیا به شرح زیر است:

    • سرمایه گذاری حداقل ۱۵۰ هزار دلارکانادا برای راه اندازی یا خرید بیزینس در کانادا
    • حداقل ۲۱ سال سن
    • حداقل دارایی  معادل با ۶۰۰ هزار دلار کانادا
    • حداقل ۳ سال سابقه مالکیت کسب‌وکار از جمله مالکیت یک سومیا بیشتر از ۵ سال سابقه کار در نقش مدیریت ارشد کسب و کار طی ۱۰ سال گذشته
    • داشتن حداقل  CLB 5
    • داشتن بیزینس پلن

     

    مزایای طرح کارآفرینی استان نوا اسکوشیا به شرح زیر است:

    • نداشتن محدودیت سنی
    • امکان زندگی در شهر هالیفاکس و شهرهای اطراف آن
    • نیاز نداشتن به ویزای توریستی برای شروع پروسه پرونده
    • گرفتن ویزای کار بدون پرداخت کردن ودیعه
    • رایگان بودن بررسی مدارک توسط بخش اداره مهاجرت نوا اسکوشیا

    سرمایه‌گذاری در استان نیوبرانزویک

    استان نیوبرانزویک در نزدیکی اقیانوس اطلس و بنادر مهم قرار گرفته و دارای نقاط قوت فراوانی از جمله هزینه پایین زندگی، دانشگاه‌ها و کالج‌های معتبر، کیفیت بالای زندگی و زیرساخت‌های ارتباطی سراسری است.

    مهاجرین در این استان با داشتن یک درآمد معمولی نیز می‌توانند  تمامی هزینه‌های زندگی خود از جمله هزینه اجاره، غذا، مالیات و… را پوشش دهند. اقتصاد استان نیوبرانزویک بر پایه بنادر مهم آن استوار و حمل و نقل و تجارت در بنادری مانند سنت جان و فردریکتون همواره از رونق زیادی برخوردار است. وجود این بنادر به اشتغال‌زایی افراد زیادی نیز کمک کرده است.

    از جمله صنایع دیگری که در نیوبرانزویک قابلیت سرمایه‌گذاری و رشد دارند می‌توان به معدن‌، IT و ارتباطات، انرژی و منابع طبیعی، هوافضا و پتروشیمی اشاره کرد.

    شروط لازم برای سرمایه گذاری در نیوبرانزویک عبارتند از:

    • حداقل میزان سرمایه گذاری و دارایی در این برنامه موردنظر نیست اما متقاضی باید مالکیت 100 درصد یک کسب و کار واجد شرایط را داشته باشد.
    • نمره زبان در این برنامه الزامی است و سرمایه‌گذاران باید CLB 7 در زبان انگلیسی یا فرانسوی داشته باشند.
    • همچنین متقاضیان باید حداقل 1 تا 5 سال سابقه کاری مرتبط در 10 سال گذشته داشته باشند و محدوده سنی آن ها بین 22 تا 40 باشد.
    • حداقل مدرک تحصیلی موردنیاز برای این برنامه فوق‌دیپلم یا معادل آن ( دوره آموزشی 2 ساله بعد از دوران متوسطه) است.

    سرمایه‌گذاری در استان پرنس ادوارد

    این استان در شرقی‌ترین قسمت کشور کانادا قرار گرفته و از لحاظ آب و هوایی شرایط مطلوبی دارد و چهار فصل است. درحال حاضر نرخ بیکاری در استان پرنس ادوارد در پایین‌ترین حد ممکن خود قرار گرفته و همچنین رشد جمعیت در سال‌های اخیر نرخ بالایی داشته است.

    این آمار نشان می‌دهد که شرایط زندگی و مهاجرت در این استان روز به روز در حال بهتر شدن است و سرمایه‌گذاری در آن می‌تواند شخص سرمایه‌گذار را به درآمد بالایی برساند. کشاورزی و مزرعه‌داری صنعت اول این استان است و 25 درصد سیب‌زمینی کل کشور کانادا در این منطقه تولید می‌شود. صنایع دیگری مانند ماهیگیری، گردشگری، هوافضا، IT و انرژی‌های نوین نیز پررونق هستند و برای سرمایه‌گذاری پیشنهاد می شوند.

    شرایط اصلی برای سرمایه‌گذاری در این جزیره عبارت است از:

    • حداقل میزان سرمایه‌گذاری در استان پرنس ادوارد آیلند مبلغ 150,000$ دلار کانادا است.
    • حداقل میزان دارایی خالص سرمایه‌گذار در این استان مبلغ 600,000$ دلار کانادا باید باشد.
    • ورود متقاضیان به این استان از طریق ویزای کار بوده که این ویزا یک ساله است و پس از منقضی شدن آن، با دارا بودن شرایط لازم و عمل به بیزینس پلن ارائه شده سرمایه‌گذار می‌تواند اقامت خود را به دائم تبدیل کند.
    • در استان پرنس ادوارد محدودیت سنی وجود دارد و سن سرمایه‌گذاران باید در محدوده 21 تا 59 باشد.
    • از سایر شروط سرمایه‌گذاری در این استان می‌توان به دارا بودن حداقل مدرک دیپلم و مدرک زبان با نمره CLB 4 در زبان انگلیسی یا فرانسوی اشاره کرد.

    سرمایه‌گذاری در استان آلبرتا

    استان آلبرتا دارای پوشش گیاهی فراوان، تعداد زیادی رودخانه، دریاچه و منابع آب است. همچنین این استان نفت خیز بوده و این مزیت باعث شده در صنعت نفت و گاز در سطح جهانی پیشرو باشد. از جمله صنایع دیگری که در آلبرتا ارزش سرمایه‌گذاری دارند می‌توان به کشاورزی، فلزکاری، معدن‌کاری و لوله‌کشی اشاره کرد.

    نرخ مالیات نیز در این استان در پایین‌ترین میزان خود نسبت به سایر استان‌ها قرار گرفته است که مزیت بسیار خوبی محسوب می‌شود. در حال حاضر تنها برنامه سرمایه‌گذاری آلبرتا، برنامه کشاورزان خود اشتغال (Self-Employed Farmer Stream) نام دارد که طبق آن صاحبان مزارع می‌توانند با اثبات سرمایه و سابقه کار خود اقدام به خریداری مزرعه در این استان و فعالیت خود را شروع کنند.

    این برنامه دارای شرایط زیر است:

    • حداقل میزان دارایی خالص سرمایه‌گذار در این استان مبلغ 500,000$ دلار کانادا باید باشد.
    • حداقل میزان سرمایه‌گذاری در این برنامه 500,000$ دلار کانادا است که حتما باید در حوزه کشاورزی و مزرعه داری باشد.
    • داشتن تجربه کاری مدیریتی در زمینه کشاورزی و تولید محصولات زراعی در این برنامه الزامی است.
    • داشتن مدرک تحصیلی دانشگاهی و مدرک زبان امتیاز به حساب می‌آید.

     سرمایهگذاری در استان ساسکاچوان

    این استان در قسمت جنوبی کشور کانادا قرار گرفته است که دومین استان تولیدکننده نفت در این کشور و پیشتاز در تولید پتاس است. چرخه اقتصادی استان ساسکاچوان با شتاب زیادی در حال حرکت است و صنایعی مانند جنگلداری، ماهیگیری، تولید قطعات و ماشین آلات، کشاورزی و استخراج نفت و گاز قابلیت سرمایه‌گذاری و سوددهی فراوانی دارند.

    مالیات رقابتی نیز عامل مهم دیگری برای ترغیب به سرمایه‌گذاری در حوزه کشاورزی و تکنولوژی و انرژی‌های نوین در ساسکاچوان محسوب می‌شود.

    شرایط زیر برای سرمایه‌گذاری در ساسکاچوان مورد نیاز است:

    • حداقل میزان سرمایه‌گذاری در این برنامه وجود ندارد اما 000,75$ به عنوان ودیعه باید بسپارید.
    • حداقل میزان دارایی شخص سرمایه‌گذار باید 500,000$ باشد.
    • سابقه مالکیت یک مزرعه یا مدیریت در حوزه کشاورزی نیاز است.
    • نیاز به مدرک تحصیلی دانشگاهی ندارد، اما مدرک زبان با نمره CLB 4 الزامی است.

    سرمایه گذاری در ساسکاچوان به دلیل داشتن موقعیت جغرافیایی عالی  از بهترین گزینه‌ها برای سرمایه گذاران است.

    سرمایهگذاری در استان منیتوبا

    استان منیتوبا شرایط ویژه‌ای را برای سرمایه‌گذاری، پیشرفت و فعالیت کاری فراهم کرده است. در این استان وضعیت اقتصادی پایدار، نیروی کار حرفه‌ای و تحصیل‌کرده، اعتبارات مالی و تخفیف مالیاتی عواملی هستند که می توانند به بازگشت سرمایه شما کمک کنند. در این استان صنایع کشاورزی، تولید مواد غذایی، ماشین‌آلات و معدن پر رونق است.

    شرایط سرمایه‌گذاری در منیتوبا عبارتند از:

    • حداقل میزان سرمایه‌گذاری در شهرهای کوچک منیتوبا 150,000$ دلار کانادا و در شهرهای بزرگ آن 250,000$ است.
    • حداقل میزان دارایی شخص سرمایه‌گذار باید 500,000$ باشد.
    • تجربه کاری مدیریتی یا مالکیت بیزینس 3 ساله در 5 سال گذشته ضروری است.
    • محدودیت سنی این برنامه از 25 تا 49 سال است.
    • حداقل مدرک تحصیلی مورد نیاز برای این برنامه دیپلم بوده و مدرک زبان با نمره CLB 5 الزامی است.

    در این ویدیو از مجموعه حقوقی و مهاجرتی کاناداپاس، آقای مهیار حلاج پور با صحبت درباره اقامت سرمایه گذاری کانادا و حداقل مبلغ موردنیاز برای سرمایه گذاری در کانادا و دریافت اقامت به پرسش های شما پاسخ می دهند.

    ثبت شرکت در کانادا از دو راه مختلف امکان پذیر است؛  ثبت شرکت از طریق ICT یا انتقال درون سازمانی و
    ثبت شرکت از طریق مالک گرداننده ( Owner Operator )

    چگونه مهاجرت از طریق سرمایهگذاری منجر به دریافت اقامت دائم و شهروندی می‌شود؟

    به عنوان یک کارآفرین یا سرمایه‌گذار خارجی، می‌توانید از طریق گزینه‌های متنوع مهاجرتی مانند برنامه‌های ویزای سرمایه‌گذار کانادا، برای دریافت ویزای مهاجرت به کانادا اقدام کنید. به طور کلی دولت کانادا برنامه‌های متعددی برای مهاجرت سرمایه‌گذاران ایجاد کرده است که منجر به کسب اقامت دائم و شهروندی کانادا می‌شود.

    بهترین صنایع موجود در کانادا برای سرمایه گذاری

     چگونه در درخواست ویزای سرمایهگذاری کانادا موفق شوید؟

    هیچ تضمین خاصی برای موفقیت شما در اخذ ویزای سرمایه‌گذاری کانادا وجود ندارد. الزامات هر برنامه مهاجرت تجاری متفاوت است. درخواست شما باید متناسب با برنامه‌ای باشد که برای آن اقدام می‌کنید.

    با این حال، برخی از دستورالعمل‌های کلی می‌تواند شانس یک برنامه موفق را افزایش دهد، مانند:

    • مستندات

    کل فرآیند درخواست برای هر یک از برنامه‌های ویزای سرمایه‌گذار کانادا شامل ارائه شواهدی برای حمایت از ادعاهای شما است. به عنوان مثال، از شما خواسته می‌شود مدارک توانایی مالی خود یا صورت‌حساب‌های مالی شرکت خود را نشان دهید تا تمکن مالی خود برای مهاجرت تجاری را ثابت کنید.

    برای یک درخواست موفقیت‌آمیز، باید تمام مدارک را از مدارک تحصیل گرفته تا درآمد پیش‌بینی شده شرکت کانادایی خود ارائه دهید. اگر چه دولت لیستی از مدارک الزامی را ارائه می‌دهد، اما همیشه توصیه می‌شود که مدارک بیشتر از آنچه خواسته شده را به مقامات مهاجرت ارائه دهید.

    • تعهد

    یکی از عناصر حیاتی یک درخواست مهاجرت تجاری موفق، داشتن شواهدی است که نشان می‌دهد قبلا به اجرای طرح تجاری خود متعهد شده‌اید. در واقع، قبل از ارسال درخواست خود باید در کسب و کار کانادایی خود سرمایه‌گذاری کنید. این کار برای برخی از کارآفرینان خارجی همراه با ریسک است، زیرا شما قبل از تعیین وضعیت مهاجرت به کانادا، پول خود را سرمایه‌گذاری می‌کنید.

    با این حال، مقامات مهاجرت می‌خواهند ببینند که شما سرمایه‌گذاری در کانادا را شروع کرده‌اید و صرفا با وعده سرمایه‌گذاری در آینده درخواست نداده‌اید. شواهدی که تعهد سرمایه‌گذاری شما را نشان می‌دهد مانند اجاره‌نامه برای کسب و کار شما، خرید یک کسب و کار، خرید تجهیزات ضروری یا حتی استخدام کارکنان لازم است.

    • مشاوره حرفه‌ای

    تضمین موفقیت یکی از برنامه‌های ویزای سرمایه گذاری کانادا از طریق مهاجرت کاری آسان نیست. درخواست مهاجرت شما توسط مقامات مهاجرتی مورد ارزیابی بسیار دقیق قرار خواهد گرفت. بنابراین، برنامه شما باید بی‌نظیر باشد. برای مهاجران تجاری، ریسک این کار بالا است، چراکه سرمایه‌ای را که به سختی به دست آورده‌اند را در یک کسب و کار کانادایی سرمایه‌گذاری می‌کنند و امیدوارند که از طریق این راه و برای اداره آن کسب و کار مهاجرت کنند.

    آشنایی با اهمیت تراول هیستوری کانادا در اخذ ویزا

    مزایای شهروندی کانادا از طریق برنامههای سرمایه‌گذاری

    زندگی در کشور کانادا و مهمتر از آن دریافت شهروندی این کشور، دارای مزایای زیادی است که در این بخش به برخی از مهمترین‌های این مزایا، اشاره شده است:

    • کانادا یکی از کشورها با رشد سریع اقتصادی در جهان است.
    • شما می‌توانید برای اقامت دائم بسیار سریع‌تر از سایر کشورها واجد شرایط شوید.
    • کانادا چند فرهنگی و متنوع است.
    • جامعه پذیرای همه ملیت‌ها و فرهنگ‌ها است.
    • کانادا از کسب‌وکارهای جدید حمایت می‌کند و اغلب دولت یارانه‌ها و معافیت‌هایی را برای برخی بخش‌های صنعت اختصاص می‌دهد.
    • کانادا دارای سیستم مراقبت‌های بهداشتی رایگان است.
    • تحصیل در کانادا بسیار مقرون به‌صرفه و از استاندارد بسیار بالایی برخوردار است.

    مقایسه سرمایه‌گذاری در کانادا و آمریکا؛ سرمایه گذاری در کانادا بهتر است یا آمریکا؟

    سخن پایانی

    همانطور که در این مقاله نیز اشاره شد، راه‌‌های زیادی برای مهاجرت به کانادا از طریق روش سرمایه‌گذاری وجود دارد. شما باید با توجه به سلایق و سوابق خود و همچنین سرمایه‌ای که در اختیار دارید، روش مناسب را انتخاب کنید.

    در این مسیر می‌توانید از گام نخست یعنی تصمیم‌گیری تا مرحله آخر یعنی ورود به خاک کانادا، از کمک و حمایت کارشناسان و مشاوران ما در مجموعه مهاجرتی کاناداپاس، بهره بگیرید. ما در این مسیر همراه شما هستیم.

    خدمات کاناداپاس برای دریافت ویزای سرمایه‌گذاری در کانادا

    برای واجد شرایط بودن تحت برنامه‌های ویزای سرمایه‌گذار کانادا، متقاضیان باید یک کسب‌وکار را در کانادا راه‌اندازی یا خریداری کنند. اطلاع از بازار کار و سودآوری انواع کسب‌وکارها اولین و مهم‌ترین گام در این مورد خواهد بود.

    مجموعه حقوقی مهاجرتی کاناداپاس تحت مدیریت مهیار حلاج‌پور، با ارائه مشاوره و خدمات مهاجرتی از ابتدای قصد به مهاجرت به کانادا تا دریافت اقامت دائم و پس از آن در کنار شما خواهد بود. کارشناسان و مشاورین با تجربه ما شرایط شما را بررسی خواهند کرد و با آگاهی که در مورد بازار کار کانادا دارند، مناسب‌ترین برنامه‌های سرمایه‌گذاری در کانادا را به شما پیشنهاد خواهند داد و در کل مسیر نیز همراه و پشتیبان شما خواهند بود.

    شما هم می توانید با اقدام از طریق کاناداپاس و i3 capital موفقیت مهاجرت تجاری خود را به حداکثر برسانید. برای دریافت مشاوره فرم ارزیابی رایگان زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

    فرم ارزیابی رایگان مهاجرت به کانادا

    در ادامه برخی از سوالات متداول موکلان بیان شده است:

    خیر؛ هیچ برنامه مهاجرتی وجود ندارد که به شما امکان خرید شهروندی کانادا را بدهد. پاسخ مفصل‌تر این است که بله، در عمل، شما برای دریافت شهروندی سرمایه‌گذاری نمی‌کنید، بلکه در یک کسب و کار کانادایی سرمایه‌گذاری می‌کنید. زمانی که یک کسب و کار در کانادا دارید، واجد شرایط دریافت مجوز کار برای راه‌اندازی آن کسب و کار خواهید بود. پس از فعالیت کسب و کارتان به مدت 1 الی 2 سال، شما واجد شرایط اقامت دائم خواهید بود و پس از تکمیل شرایط لازم، واجد شرایط شهروندی کانادا خواهید شد.

    درک این نکته ضروری است که سرمایه‌گذاری به تنهایی به شما شهروندی کانادا نمی‌دهد. پس از برآورده کردن شرایط خواسته شده در برنامه‌های مهاجرتی، شما در مسیر دریافت شهروندی کانادا قرار می‌گیرید. با هیچ ادعایی مبنی بر فروش شهروندی اغفال نشوید. کانادا هرگز چنین برنامه‌هایی نداشته است و بر اساس طرح مهاجرت فعلی، هیچ قصدی برای ایجاد چنین برنامه‌هایی نیز وجود ندارد.

    بسیاری از کشورها طرح‌های مهاجرتی را ارائه می‌دهند که می‌تواند منجر به شهروندی شود که اغلب به عنوان ویزای طلایی از آن یاد می‌شود. به عنوان مثال، برنامه EB-5 آمریکا مشابه مسیر کارآفرین C11 کانادا است. هر دو نتیجه یکسانی دارند، ابتدا مجوز کار، سپس اقامت دائم (گرین کارت) و در نهایت شهروندی، اما روند هر کدام بسیار متفاوت است.

    هیچ محدودیتی برای جابه‌جایی وجود ندارد و شما می‌توانید در هر استانی کسب و کار ایجاد کنید و در استان‌های مختلف آن را گسترش دهید.

    شما بدون نیاز به اقامت استانی و با آزادی عمل بیشتری می‌توانید برای تحقیق و تنظیم در مورد کسب و کار خود، وقت بگذارید.

    برنامه‎های فدرال بیشتر بر جذب سرمایه‌گذاری‌های خارجی و تشویق نوآوری متمرکز هستند. بنابراین اگر کسب و کار شما شکست بخورد، تا زمانی که در راستای انجام بیزنس پلن خود تلاش کرده باشید، با جریمه‌ای مواجه نخواهید شد.

    هیچ محدودیتی در انتخاب صنعت وجود ندارد. برخی از برنامه‌های استانی به طور خاص برای تقویت رشد برخی صنایع خاص طراحی شده‌اند. اگر در بخش/رده صنعت خاصی قرار نگیرید، ممکن است دسترسی شما به آن برنامه‌های استانی را محدود کند.

    برای اکثر برنامه‌ها حداقل دارایی خالص یا نیاز سرمایه‌گذاری وجود ندارد  و تنها باید نشان دهید که سرمایه نقدی کافی برای اجرای طرح تجاری خود دارید.

    خیر، قوانین کنونی مهاجرت کانادا به سرمایه‌گذاران خارجی اجازه نمی‌دهد که با خرید ملک تابعیت کسب کنند. با این حال، با برنامه‌های مهاجرت سرمایه‌گذاری فدرال و استانی، خرید ملک می‌تواند به مهاجرت شما به عنوان یک کارآفرین کمک کند.

    اگر شما یک کارآفرین خارجی هستید و تصمیم به راه‌اندازی کسب و کار در کانادا دارید، ملکی که خریداری می‌کنید، می‌تواند بخشی از سرمایه‌گذاری شما در اقتصاد کانادا و کسب و کار شما باشد. این عمل به هیچ وجه به شما تابعیت کانادایی نخواهد داد. در عوض، سرمایه‌گذاری در ملک ممکن است به دوام بیشتر کسب و کار شما کمک کند که به شما این فرصت را می‌دهد اقامت دائم کانادا را بدست آورید که می‌تواند منجر به اخذ شهروندی کانادا نیز شود.

    هزینه اولیه برای بحث سرمایه گذاری در کانادا از طریق کارآفرینی طبق استان مد نظر متقاضیان تفاوت دارد . در برنامه های سرمایه گذاری در کانادا از طریق کارآفرینی استانی، هر استان دستورالعمل خاص خود را در این زمینه دارد و طبق آن عمل خواهد کرد. اصول  برنامه کارآفرینی استانی کانادا  این است که شخص متقاضی باید بیزنسی را راه اندازی کند که در آن صاحب سابقه مدیریتی باشد و بتواند آن بیزنس را مدیریت کند و نیز باید  کسب و کار او ایجاد اشتغال کرده و باعث سودآوری و منفعت اقتصادی شود. رقم این سرمایه گذاری  در برخی استان ها از حداقل 100.000 دلار کانادا شروع می شود و بر اساس استان متفاوت است.

    برنامه کارآفرینی  منطقه ای بریتیش کلمبیا برنامه ویژه شهرهای کوچک با جمعیت کم که جمعیت آن کمتر از 75000 نفر باشد و نیز در فاصله 30 کیلومتری مرکز استان باشند، است.  رقم سرمایه گذاری در این طرح دست کم 100.000  دلار کانادا  است . متقاضیان این طرح ابتدا با ویزای کار وارد کانادا می شوند و با راه اندازی و تاسیس بیزنس خود می توانند برای اقامت دائم اقدام کنند.

    یکی از ارزان ترین روش های کارافرینی کانادا ، برنامه کار آفرینی نیوبرانزویک است که یک فرق بسیار بزرگ با سایر  استان های کانادا دارد.  این برنامه ویزای کار نمی دهد بلکه به صورت مستقیم  در بدو ورود اقامت می دهد. در این روش متقاضی می تواند با پرداخت 100.000 دلار به عنوان ودیعه، با اقامت دائم وارد کانادا شود و اگرچه مینیمم سرمایه  گذاری در برنامه کار آفرینی نیوبرانزویک  250.000 دلار کاناداست ، فرد متقاضی می تواند در صورت تمایل با گذشتن از مبلغ ودیعه 100.000 دلار کانادا با حفظ اقامت دایم در هر جای دیگر کانادا زندگی کند.

    کارآفرینی استان نوا اسکوشیا نیز یکی از کم هزینه ترین روش های سرمایه گذاری در کاناداست که متقاضیان با رقم 150.000 دلار کانادا می توانند از طریق این برنامه اقدام نمایند.

    رقم های ذکر شده کمترین مقدار سرمایه گذاری در کانادا هستند. البته متقاضیان باید هزینه های اضافه برای پیشبرد پروسه را نیز در نظر داشته باشند.

    برای اطلاعات  بیشتر با دریافت وقت مشاوره،  از خدمات مشاوره ای وکیل رسمی اداره مهاجرت کشور کانادا که دارای تجربه کافی و نیز اطلاعات صحیح می باشد بهره مند شوید. مجموعه کانادا پاس با مدیریت وکیل رسمی اداره مهاجرت کانادا می تواند این اطمینان را برای رسیدن به اهداف شما فراهم آورد.

    کانادا یکی از بهترین و بزرگ ترین مقصد های مهاجرت در دنیا است و سالانه تعداد زیادی  مهاجر را از طریق روش هایی متفاوت مانند نیروی متخصص و تحصیلی و انواع روش های سر مایه گذاری  … در دنیا می پذیرد. برنامه های سرمایه گذاری در این بین یکی از موثرترین و بهترین روش ها برای امر مهاجرت هستند که در نهایت با روش های مختلف می توانند به اقامت دائم کانادا منجر شوند.

    مانند سایر ملیت ها هیچ ممانعتی برای ایرانیان در این زمینه وجود ندارد و ایرانیانی که دارای شرایط مورد نظر کانادا  برای هر برنامه اعلام شده ، باشند ، می توانند از طریق آن اقدام نمایند . در واقع این مورد بیشتر بستگی به شرایط شخص که برای هر روش دستورالعمل های خاص آن برنامه تعریف شده است، دارد و ربطی به ملیت شخص ندارد. از آنجایی که کانادا یکی از پیشرفته ترین کشور های دنیاست و نیز کشوری است که مهاجر پذیر بوده  و نیز حمایت و کمک های بسیاری  به افراد مهاجر می کند،  در سال های اخیر مهاجرت ایرانیان به کانادا با افزایش بسیار چشمگیری روبرو شده است .

    بله سرمایه گذاری در کانادا به اقامت دائم و تابعیت منجر می شود. برای اخذ اقامت دائم کانادا چندین روش وجود دارد . در روش های کارآفرینی استانی شخص متقاضی ملزم به راه اندازی بیزنس است که بیزنس پلن آن را ارئه داده است و برای آن درخواست ویزا داده شده است . با توجه به شهر و نوع بیزینس، شرایط اقامت کارآفرینی متفاوت است و در کانادا از 100 هزار دلار شروع می شود. در این حالت شخص با اقامت موقت وارد کانادا می شود تا بعد از راه اندازی بیزنس برای اقامت دائم اقدام کند. برخی از استان ها نظیر نیوبرانزویک برای اینکه شخص از استان خارج نشود از متقاضی درخواست ودیعه می کنند و به شخص اقامت دائم می دهند در صورتی که شخص به تعهدات خود در قبال راه اندازی کسب و کارش عمل کند ودیعه را به وی بازمی گردانند. این روش روشی خوب است چرا که نیازی به راه اندازی کسب و کار ندارد و تنها با پرداخت ودیعه می توان اقامت دائم گرفت.

    متقاضیان در روش سرمایه گذاری  بدون ایجاد شغل در کانادا ، اقامت دائم این کشور را دریافت می کنند . شخص سرمایه خود را به مجموعه ثالثی  وا گذار می کند و خود در این سرمایه گذاری نقشی ایفا نخواهد کرد و بواسطه این سرمایه گذاری اقامت دائم می گیرد.

    ثبت شرکت یا روش owner oprator  روش دیگری است که شخص در صورتی که صاحب کسب و کاری در کشور خود است بتواند مانند آن بیزنس را نیز در کانادا راه اندازی کند. در این روش به متقاضی ویزای کار داده می شود تا برای خرید یا راه اندازی بیزنس خود اقدام کند. این روش مستقیما منجر به اقامت دائم کانادا نمی شود بلکه بعد از گرفتن ویزای کار و شروع فعالیت کسب و کار خود می تواند اقدام به اخذ اقامت دائم کند.

    برنامه استارتاپ کانادا  نیز یکی از روش هایی است که برای کسانی طراحی شده است که خلاق و نوآور هستند و در کشور خود صاحب ایده و یا طرحی نوآورانه هستند. طرح استارتاپی باید  بتواند خلاق باشد و برای کانادایی ها ایجاد اشتغال کند و

    در سطح جهانی قابل مطرح شدن باشد همچنین  دارای  بیزنس پلن باشد . هر شخصی با هر ایده ای نمی تواند برای استارتاپ اقدام کند. با داشتن یک ایده خوب و نوآورانه افرا د می باست بتوانند یکی از سازمان‌های دانش بنبان  که اداره مهاجرت کانادا  آن ها را معرفی کرده است، را تشویق به سرمایه گذاری بر روی طرح خود کنند.

    در برنامه استارتاپ ویزای کانادا  این امکان هست که در هر پرونده یک تا پنج متقاضی قرار بگیرند که هر فرد باید در آن   نقشی داشته باشد. یک نفر به عنوان شخص اصلی برای توضیح طرح انتخاب می شود و در نهایت این  شرکت دانش بنیان  است که تصمیم می گیرد که آیا نامه  letter of support   صادر کند  یا نه . با اخذ این نامه  متقاضی با ارائه  IELTS 5 می تواند برای ویزای کار اقدام کند. این ویزای کار فقط برای پیشبرد اهداف برنامه استارتاپی و تحقیقات و بررسی صادر می شود  شخص متقاضی می تواند برای بررسی و  انجام تحقیقات بیشتر به کانادا سفر کند . او در این حین می تواند برای PR  اقدام کند، اگر با ویزای کار متقاضی موافقت شود به همسر وی نیز ویزای کار داده می شود و فرزندان زیر 22 سال نیز می توانند در کانادا حضور بیابند و تحصیل کنند.

    داشتن اقامت دائم کانادا شامل تقریبا تمامی حقوق شهروندی کشور کانادا به جز برخی موارد خاص مانند حق رای  می شود .

    شخصی که اقامت دائم کانادا را دارد می تواند از تسهیلات خرید خانه استفاده کند، فرزندان می‌ توانند در مدارس کانادا به صورت رایگان،  تحصیل کنند و نیز  می توان از بیمه‌ های خدمات درمانی کانادا و سایر امکانات رفاهی  بهره برد .

    اما شخص نمی تواند هر زمان که خواست خاک کانادا را ترک کند و نیز برگردد. شخص باید در 5 سال ابتدایی ورود خود دست کم 2 سال در کشور کانادا زندگی کند. (بصورت پیوسته یا پراکنده)

    اگر فرد در ۵ سال گذشته 3 سال  آن را در کانادا زندگی کرده باشد، می تواند شهروندی یا پاسپورت خود را بگیرد .

    بهترین روش برای هر شخص با توجه به شرایط متقاضی و هدف او تعریف می شود . ممکن است بهترین روش برای یک متقاضی، برای شخص دیگری بدترین روش باشد.  بهتر است متقاضی  شرایط خود را با متخصصان این امر در میان بگذارد تا مشاوره درست دریافت کرده و درک صحیح تری از روش انتخابی خود داشته باشد.  هر روش دارا ی مزایا و ممکن است معایب خاص خود باشد که در این بین شرایط متقاضی است که تعیین کننده می باشد. اینجاست که  لزوم داشتن یک مشاور  یا وکیل مهاجرتی شایسته که افراد را به درستی کمک و راهنمایی کند، احساس می شود. در حال حاضر رو ش های متعددی برای سرمایه گذاری و اخذ اقامت کانادا وجود دارد که هر کدام شرایط مورد نیاز خود را دارد. از جمله سرمایه گذاری در کبک کانادا، سرمایه گذاری از طریق کارآفرینی استانی، سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت و سرمایه گذاری از طریق استارت‌آپ

    کمک گرفتن از یک وکیل قانونی مهاجرتی کانادا (RCIC)  و وکلایی که دوره های مخصوص مهاجرتی و  مشاوره مهاجرت را گذرانده  و وکیل وعضو رسمی شورای مشاورین مهاجرت کانادا باشند،  می تواند به شما این اطمینان را بدهد که شما از بهترین مشاوره برای بهترین انتخاب بهره مند شوید . مجموعه کانادا پاس با بهره مندی از وکیل قانونی و عضو   (RCIC)   می تواند با داشتن اطلاعات جامع و به روز و شناخت کامل  و جامع از قوانین مهاجرتی  و ارائه مشاوره های صحیح ،  شما را در انتخاب هر چه بهتر  و تحقق اهدافتان یاری رساند.

    جهت دریافت اقامت کانادا  از طریق سرمایه گذاری و یا کارآفرینی  با توجه به استان و روش مورد نظر پروسه زمانی  نیز متفاوت می باشد.  سرمایه گذاری کانادا، یکی بهترین و آسان ترین روش ها  برای دریافت اقامت  دائم کانادا می باشد. در صورتی که فرد متقاضی مدارک و هزینه های مربوطه برای انجام سرمایه گذاری در کانادا را به طور کامل تهیه و تنظیم کند و به اداره مهاجرت ارائه دهد قادر خواهد بود در مدت  زمان  تعیین شده توسط هر برنامه،  اقامت کانادا را برای خود و خانواده دریافت نماید. برای آگاهی هر چه بیشتر درباره روش های سرمایه گذاری و دانستن تمامی شرایط آن ها و سنجیدن موقعیت شخصی خود توصیه می شود از تجربه های افراد ذی صلاح و وکلای رسمی اداره مهاجرت کانادا استفاده کنید . برای فهمیدن اینکه وکیل انتخابی شما وکیل مورد تایید اداره مهاجرت کاناداست روشی بسیار ساده وجود دارد . با مراجعه به سایت رسمی استعلام کانادا و وارد کردن نام و نام خانوادگی و نیز شماره پرونده می توانید ببینید وکیل مربوطه مورد تایید اداره مهاجرت کانادا هست یا نه.

    ابتدا باید شخص با توجه به شرایطش مورد ارزیابی دقیق از سوی متخصصان امر مهاجرت قرار بگیرند تا با بررسی درست بهترین روش طبق شرایط او برای شخص تعیین شود این کار با توجه به شرایط و توانایی ها و هدف شخص متقاضی تعیین می شود. بعد از انجام بررسی ها و ارزیابی روش انتخاب او مشخص می شود . مراحل بعد به طور خلاصه، ابتدا مرحله تکمیل مدارک است . این مدارک برای اداره مهاجرت استان مد نظر فرستاده می شود . طرح پیشنهادی متقاضی نیز به استان ارائه می شود تا بتواند تاییدیه استانی را دریافت کند. معمولا یک سفر استانی نیز در بیشتر  موارد الزامی است .

    تمامی موارد بستگی به دستورالعمل های اعلام شده از سوی آن  استان دارد و هر استان ممکن است شروط متفاوتی داشته باشد. در برخی استان ها پرداخت کردن یک ودیعه برای ورود و  قبل از تاسیس کسب و کار الزامی است که باید پرداخت شود در غیر این صورت متقاضی با ویزای کار وارد شده و باید کسب و کار خود را راه اندازی  کند و فعال نگاه دارد تا بتواند بعد از این مورد برای اقامت دائم اقدام کند.

    برنامه های مهاجرت کارآفرینی کانادا یکی از برنامه‌های استانی کانادا است می توان گفت در تمامی روش‌های مهاجرت کارآفرینی کانادا متقاضیان برای  برنامه کارآفرینی کانادا باید برای سرمایه‌گذاری جهت شروع یک بیزینس و شروع کسب و کار جدید به اداره مهاجرت،  تعهد بدهند و بعد از آن می‌توانند برای خود و خانواده خود ویزا کانادا را کسب کنند. شرط اصلی برنامه کارآفرینی کاناداراه اندازی و ایجاد یک بیزینس در کاناداست  ولی در هر استان شرایط تعیین شده ، تفاوت‌های زیادی  با هم دارند و هر یک از استان‌ها برنامه‌های خاص خود را دارند و در موارد ی با هم فرق می‌کنند. در طرح کار آفرینی استانی کانادا در هر استان  نوع ویزا و میزان سرمایه‌گذاری و شرایط و مدارک خواسته شده از  فرد متقاضی، با استان دیگر ممکن است متفاوت باشد.

    در حال حاضر استان‌های کشور کانادا مانند بریتیش کلمبیا، ساسکاچوان ،منیتوبا ، انتاریو نوا اسکوشیا و پرنس ادوارد دارای برنامه‌های کارآفرینی استانی هستند که شخص متقاضی در ابتدا با ویزای کار کشور کانادا وارد کانادا شده و یک طرح بیزینسی

    ارائه می کند و در صورت پذیرفته شدن، ویزای کار کانادا را اخذ کرده و پس از آن باید طرح ارائه شده را در استان مورد نظر اجرایی کنند و پس از  این است که داوطلبان  می توانند قامت دائم کانادا را دریافت کنند.

    در روش سرمایه گذاری در کانادا داوطلبان  بدون ایجاد شغل در کانادا اقامت دائم کانادا را دریافت می کنند . شخص سرمایه خود را به مجموعه ثالثی  می سپارد  و خود در این سرمایه گذاری کار خاصی انجام نمی دهد و بواسطه این سرمایه گذاری اقامت دائم کانادارا  می گیرد.

    در  روش سرمایه‌گذاری در کانادا  افراد مبلغ  مشخص که قانون مشخص می کند و به طور مثال هم اکنون برای کبک 1.200.000.000دلار کانادا  می باشد، را حدود 5 سال در اختیار دولت کبک  و نیز سازمان های مشخص شده، می گذارد

    و در ازای آن اقامت دائم  کانادا را دریافت می کند.  مهاجرت به کانادا توسط دولت فدرال انجام می پذیرد و در صورت تایییه از طرف کبک، این  تقاضا  به دولت فدرال فرستاده می شود و در نهایت به داوطلبان  اقامت دائم اعطا می شود.

    در برنامه های استانی حداقل سرمایه مورد نیاز ۱۰۰،۰۰۰ دلار کانادا است

    بهترین روش های سرمایه گذاری در کانادا، در حال حاضر سرمایه گذاری در پروژه های استارت آپ هست و همچنین کار شرکت و برنامه های کارآفرینی استانی می باشد

    هزینه مورد نیاز به منظور سرمایه گذاری و یا کارآفرینی در کانادا با توجه به ایالت مورد نظر و روشی که انتخاب می کنید متفاوت می باشد. به طور کلی برنامه های سرمایه گذاری در کانادا از ۱۵۰-۱۰۰ هزار دلار شروع میشود

    خیر، هیچگونه مشکلی برای شهروندان ایرانی از طرف دولت کانادا وجود ندارد و شاید نیاز به ارائه جزعیاتی در مورد منبع پول باشد.همچنین برنامه سرمایه گذاری مختلفی نیز برای این منظور موجود است که نیازمند دارا بودن شرایطی مانند سطح زبان و سابقه کاری و … است.

    مطالب مندرج در وب سایت حاضر به منظور اطلاع رسانی و افزایش دانش مخاطبین عزیز وبسایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی است. اگر چه اخبار و مطالب منتشره با نهایت دقت نویسنده مکتوب گردیده، ولی همچنان می تواند دستخوش تغییرات مرور زمان بوده و یا عاری از اشتباه انسانی نباشند. بدیهی است برداشت و مشورت های حقوقی نهایی صرفا در چارچوب موضوع مورد مشاوره با شخص مشاور و وکیل رسمی مجموعه جناب حلاج پور ممکن بوده و توصیه می شود. مدیریت و همکاران مجموعه حقوقی کاناداپاس و کاریابی بین المللی مهیار مسئولیتی در خصوص اقدامات خواننده با استناد به مطالب مندرج در وب سایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی نداشته و مسئولیت مجموعه صرفا محدود به چارچوب قرارداد منعقده با موکلین مجموعه باقی خواهد ماند.


    مهیار حلاج پور

    «افتخار داریم که مورد اعتماد شما هستیم»

    من مهیار حلاج پور هستم،

    عضو رسمی شورای قانون گذاری امور مهاجرت کانادا ICCRC، مشاور رسمی مهاجرت کانادا RCIC یا اصطلاحا وکیل مهاجرت.

    زندگی من صرف این می شود که اطمینان حاصل کنم که ممتاز ترین خدمات تخصصی حقوق مهاجرت کانادا را در مجموعه حقوقی مهاجرتی کاناداپاس ارائه می دهیم.

    شرکت توسعه بیزینس ،سرمایه گذاری استارت آپ i3 Capital گام به گام با بهترین متخصصین و مشاورین در خدمت اهداف کارآفرینانی است که برای پیشبرد اهدافشان به ما اعتماد کرده اند‌.

    و همچنین در کنار همکارانم در کاریابی مهیار با مجوز رسمی از وزارت کار ایران برای تحقق برنامه های کاریابی بین المللی موکلین پارسی زبان می کوشیم.

    کاناداپاس - وکیل مهاجرت کانادا در تورنتو - بیوگرافی مهیار حلاج پور
    ارزیابی رایگان رزرو وقت مشاوره
    × تماس با ما
    Copy link