مهاجرت به کانادا و شروع یک زندگی جدید قطعاً هیجان‌انگیز است! اگر به بچه‌ها و ارائه خدمات به آن‌ها علاقه‌مند باشید، خرید مهد کودک در کانادا یکی از بهترین روش‌هایی است که می‌تواند مجوز ورود شما به خاک کشور کانادا و یک شغل عالی و با درآمد خوب برای باشد.

بر همین اساس، در این مقاله به‌طور دقیق‌تر درباره جزئیات و شرایط خرید مهد کودک در کانادا و اطلاعات مورد نیاز در این مورد پرداخته شده است. پس تا پایان با ما همراه باشید.

انواع روش‌های مراقبت از کودک در کانادا

برای اینکه بتوانید با خرید مهد کودک در کانادا یک کسب‌وکار موفق داشته باشید، در ابتدا باید هدفتان را مشخص کنید. در کانادا چند مدل مراقبت از کودک وجود دارد و والدین بر اساس نیازها و موقعیت‌هایی که دارند، بهترین نوع آن‌ها را انتخاب می‌کنند.

هرچه خدمات شما بهتر بتواند به والدین در نگه‌داری و تربیت فرزندان کمک کند، قطعا مهد کودک شما نیز مورد استقبال بیشتری قرار می‌گیرد و درآمد بیشتری هم نصیبتان می‌شود.

خدمات نظارت‌شده مراقبت از کودک که از وظایف کارمندان یک مهد کودک در کانادا است که شامل مراقبت تمام روز از کودک در مرکز، مراقبت از کودکان در خانه، مراقبت از کودکان در سن مدرسه در زمان‌ها سفر والدین و … است. این‌ موارد توسط مقامات استانی و منطقه‌ای نظارت می‌شوند، مجوز دارند و قوانینی برایشان تنظیم می‌شود.

توجه داشته باشید که مراکز مراقبت از کودکی تمام روز بدون مجوز در کانادا نیز فعالیت دارند که غیرقانونی هستند. با این ‌حال، در برخی از مناطق، مدارس خصوصی، مدارس مذهبی یا سایرین که شامل امکانات مراقبت از کودکان بسیار خردسال هم می‌شوند ممکن است از صدور مجوز معاف باشند.

برنامه‌های نیمه‌روز مراقبت از کودک (شامل مهد کودک و پیش‌دبستانی) نیز به‌عنوان برنامه‌های بدون مجوز در ساسکاچوان و یوکان مجاز هستند.

مجوز فعالیت مهد کودک در کانادا

محدوده سنی کودکانی که باید در مهد کودک شما مراقبت شوند!

در کانادا، یافتن مهدکودک‌های مقرون‌به‌صرفه می‌تواند یک چالش واقعی برای والدین باشد؛ بنابراین شما هرچه بتوانید منصف‌تر باشید می‌توانید مراجعان بیشتری را پذیرش کنید و درآمد خود را افزایش دهید. البته این موضوع تا حد زیادی به مکان مهد کودک شما، وضعیت مالی ساکنین محدوده مهدکودک، فضای مهدکودک، تعداد کارمندان مهد کودک و … بستگی دارد.

تعاریف کلیدی برای مشخص کردن نرخ نگه‌داری از کودکان در مهد کودک به شکل زیر است:

 

نوزاد کودکان زیر دو سال
کودک نوپا کودکان بین 18 ماه تا سه سال
سن پیش‌دبستانی کودکان بین دو سال و نیم تا مهدکودک (سن چهار یا پنج‌ساله، بسته به استان)
هزینه مراقبت از کودک در کانادا

هزینه مراقبت از کودک در کانادا

هزینه‌های ماهانه مراقبت از کودکان بسته به استان مورد نظر بین 181 تا 1986 دلار کانادا متغیر است. شما با دانستن هزینه‌های ماهانه مراقبت از کودک در استان‌های مختلف کودک می‌توانید به‌صورت تقریبی تخمین بزنید که می‌توانید چه قدر درآمد داشته باشید. از طرفی می‌توانید استان مناسب‌تری را برای خرید مهد کودک در کانادا انتخاب نمایید.

جدول زیر جزئیات هزینه‌ها را بر اساس استان نشان می‌دهد. تخمین به ازای هر کودک بر اساس داده‌های سال 2020 و ارقام به دلار کانادا محاسبه شده است:

مراکز مراقبت از کودک تمام روز

 

مراکز مراقبت از کودک خانواده / خانه

 

استان

کودک نوپا

پیش‌دبستانی

نوزاد کودک نوپا پیش‌دبستانی

نوزاد

آلبرتا 1,055 – 1,435 975 – 1,295 850 – 1,198 815 – 1,000 790 – 900 715 – 900
بریتیش کلمبیا 950 – 1,350 870 – 1050 836 – 1,300 800 – 1,190
مانیتوبا 651 451 451 651 451 451
نیوفاندلند و لابرادور 955 716 651 955 716 651
نیوبرانزویک 835 – 868 716 690 – 716 738 – 825 738 – 760 682 – 716
مناطق شمال غربی 1,015 910 838 1,085 1,042 1,085
نوا اسکوشیا 996 879 879 868 814 760
نوناوت 1,302 1,215 1,411 1,411
انتاریو 998 – 1,986 868 – 1,710 781 – 1,299 868 – 1,253 857 – 1,153 738 – 1,194
جزیره پرنس ادوارد 738 608 586 738 608 586
کبک 181 181 181 181 181 181
ساسکاچوان 852 – 995 675 – 810 625 – 750 775 – 850 700 – 800 650 – 720
یوکان 925 850 830 900 750 700

توجه: تمام تخمین‌های ارائه شده در جدول بالا میانگین هزینه‌های هر فرزند است و اعداد بسته به شهرهای استان‌های مربوطه متفاوت است.

مراحل خرید مهد کودک در کانادا با موفقیت بالا

در حال حاضر کمبود خدمات مراقبت از کودک در کانادا وجود دارد و با افزایش سطح اشتغال زنان، خانواده‌های بیشتری به خدمات مهدکودک وابسته هستند. به همین دلیل اکنون زمان مناسبی برای کارآفرینان برای خرید یک مهد کودک در کانادا است. اما با این حال باید این نکته را نیز در نظر داشته باشید که قطعا افراد بدون تجربه و سابقه کاری در این زمینه نمی‌توانند موفقیت بالایی کسب کنند.

به طور کلی، برای خرید موفقیت‌آمیز یک مهد کودک در کانادا باید مراحل زیر طی شوند:

1. تحقیق کنید.

بیش از 39 هزار خدمات مهد کودک در کانادا وجود دارد که از این تعداد حدود 4 هزار مهدکودک در کبک هستند و 2085 مهدکودک در انتاریو و 1305 مهمدکودک در بریتیش کلمبیا فعالیت دارند.

درآمد کل یک مهدکودک در کانادا می‌تواند از 30 هزار دلار تا 5 میلیون دلار در سال باشد و میانگین درآمد آن حدود 168 هزار دلار کانادا در سال است. تعداد زیادی از مهدکودک‌ها سودآور هستند و بیش از 93 درصد از شرکت‌های کوچک و متوسط کسب‌وکار پرسودی در بخش مراقبت از کودکان دارند.

علی‌رغم اینکه این یک کسب‌وکار پردرآمد است، شما باید دلایل دیگری برای تمایل به کار در این صنعت داشته باشید تا بتوانید به موفقیت قابل قبولی در کانادا دست پیدا کنید. به ‌عنوان ‌مثال، شما باید تمایل به آموزش و مراقبت از کودکان و نوزدان داشته باشید و از انجام این کار یا رهبری گروهی که این کار را انجام می‌دهند، لذت ببرید.

هرچه علاقه بیشتری نسبت به این کار داشته باشید، بهتر می‌توانید درک کنید نیازها و نگرانی‌های والدین در مورد نگهداری از فرزندانشان در مهد کودک چیست و بهتر آن‌ها را برآورد خواهید کرد.

همچنین مهم است بدانید که چه رقابتی در منطقه وجود دارد، از وجود هر مهدکودک دیگری در منطقه موردنظر خود آگاه باشید و دریابید که آن‌ها چه خدماتی ارائه می‌دهند. قبل از خرید مهد کودک در کانادا باید مطمئن شوید که تقاضای مناسبی برای وجود یک مهد کودک در منطقه مورد نظر شما وجود دارد و در مورد موضوعات جمعیتی، خانوادگی و محلی مرتبط نیز تحقیق کنید.

اگر بتوانید مهدکودکی که از قبل فعال بوده است را بخرید از این نظر می‌توانید خیال خود را راحت کنید که به‌هرحال آن مهد کودک مشتریانی از قبل دارد و شما با دغدغه کمتری در شروع کار روبه‌رو خواهید بود.

همچنین باید تعیین کنید که چه نوعی از کسب‌وکار مراقبت از کودک را قصد دارید، راه‌اندازی کنید. اندازه کسب‌وکار تعیین می‌کند که شما می‌توانید از چند کودک مراقبت کنید.

شما باید ایده‌ مشخصی داشته باشید که قصد دارید از چه گروه‌های سنی در مهد کودک خود مراقبت کنید، مایلید هرروز چند ساعت کار کنید، و آیا امکاناتی برای مراقبت از کودکان با نیازهای ویژه دارید. بسیاری از موارد این چنینی را باید به‌صورت جزئی در تحقیقات خود بررسی کنید.

2. مقررات صنعت

مهم است که بدانید چه مجوزها و مقرراتی برای کسب‌وکار شما اعمال می‌شود. توجه داشته باشید مقررات و مجوزهای هر ایالت در کانادا با ایالت دیگر برای کسب‌وکارهای مختلف متفاوت است و شما باید با ارتباط گرفتن با شهرداری منطقه موردنظر به‌صورت مجازی یا حضوری دریابید برای خرید مهد کودک در کانادا و راه‌اندازی آن به چه مجوزهایی نیاز دارید و چه مقرراتی را باید رعایت کنید.

وکیل رسمی مهاجرت به کانادا

مجموعه حقوقی مهاجرتی کاناداپاس و شرکت شتاب دهنده بیزینس و استارت آپ i3 capital با مدیریت مهیار حلاج‌ پور٬ عضو سازمان (NACO (National Angel Capital Organization ٬ مشاور رسمی (RCIC) یا اصطلاحا وکیل مهاجرت به کانادا با سال ها تجربه در هدایت و حمایت صد ها تجارت نوپا٬ استارت آپ و همکاری با شرکت های معظم بین المللی از ابتدا تا انتهای مسیر موفقیت شما در کانادا در کنار شماست.

ثبت شرکت در کانادا یک پروسه کاملا حقوقی است و شما به عنوان یک شهروند خارجی که با قوانین این کشور آشنایی کافی ندارید، بهتر است پیش از هر گونه اقدام قانونی با وکیل رسمی مهاجرت به کانادا در این زمینه مشورت کنید.

فرم ارزیابی رایگان مهاجرت به کانادا

چند نمونه آگهی فروش مهد کودک در کانادا

شما می‌توانید از طریق روش‌های مختلفی مهدکودک‌های قابل فروش در کانادا را پیدا کنید و بعد با صاحب آن ارتباط بگیرید و برای خرید اقدام کنید. همچنین می‌توانید این کار را به یک وکیل بسپارید. در اینجا چند نمونه آگهی فروش آماده است تا بهتر با این آگهی‌ها آشنا شوید:

استان آلبرتا، کانادا
قیمت 200000 دلار
استان بریتیش کلمبیا، کانادا
قیمت 1,199,000 دلار
استان بریتیش کلمبیا، کانادا
قیمت 399000 دلار
مزیت گرفتن نمایندگی مهد کودک در مقابل راه‌اندازی یک مهد کودک مستقل

گرفتن نمایندگی مهد کودک در مقابل راه‌اندازی یک مهد کودک مستقل

به طور کلی، معمولاً برای مهاجران، گرفتن نمایندگی یک مهد کودک از یک برند بزرگ از جهات مختلف بهتر است. زمانی که شما نمایندگی یک مهدکودک را دریافت می‌کنید، قطعا آموزش‌هایی برای شما خواهند گذاشت و زحمت کمتری برای گرفتن تجهیزات، مجوزها و … برایتان ایجاد می‌شود.

از طرفی برندهای بزرگ معمولا در تمام مناطقی که قصد اعطای نمایندگی دارند، تقاضا داده‌اند و خیلی زود کسب‌وکار شما رونق می‌گیرد. به‌علاوه اگر شما تاکنون برای کار و زندگی به کانادا مهاجرت نکرده‌اید گرفتن نمایندگی مهدکودک به شما کمک می‌کند تا بهتر با این بیزینس آشنا شوید و بعد در صورت تمایل، مهد کودک مستقل خود را راه‌اندازی کنید؛ بنابراین سرمایه شما از بین نخواهد رفت.

با این ‌حال، گرفتن یک نمایندگی این مشکل را هم دارد که شما برای انجام ایده‌های خود محدود هستید و نمی‌توانید هر کاری که دوست دارید در مهد کودک خود انجام دهید. در واقع تمام کارهای شما باید با هماهنگی با مدیریت برند مورد نظر باشد.

خدمات یک مهد کودک در کانادا

صنعت مراقبت از کودکان در درجه اول شامل مشاغلی است که خدمات مهد کودک را برای نوزادان و کودکان ارائه می‌دهند. مهدکودک شما می‌تواند شامل کارمندانی باشد که کودکان را در خانه‌های خودشان نگه‌داری می‌کنند یا می‌تواند یک مرکز آموزشی باشد که به یک منطقه یا جامعه خاص خدمات می‌دهد. شما می‌توانید انواع مختلفی از خدمات را در مهد کودک خود در کانادا ارائه دهید. انتخاب اندازه، مکان و خدمات خاص به شما بستگی دارد.

چند نمونه از مهم‌ترین خدمات مهدکودک در کانادا عبارتند از:

  • نگهداری از کودکان خوردسال و نوزادان
  • مراقبت از کودکان بزرگ‌تر (مراقبت قبل و بعد از مدرسه)
  • نگه‌داری از کودکان در منزل خودشان
  • مهدکودک دارای مجوز در مرکز آموزشی
  • خدمات آموزش در دوران کودکی

راه اندازی استارت آپ در کانادا تنها منوط به ارائه یک ایده جدید برای کسب‌وکار نخواهد بود و پیچیدگی های بسیاری دارد که همراهی وکیل استارتاپ کانادا می تواند احتمال موفقیت آن را افزایش دهد.

نحوه راه‌اندازی بیزینس مهد کودک در کانادا

هنگامی‌که یک کسب‌وکار راه‌اندازی می‌کنید، قبل از اینکه بتوانید محصول یا خدمات خود را بفروشید، باید چندین نکته اصلی را در نظر داشته باشید. به طور کلی، اکثر مشاغل مانند مهدکودک‌ها در کانادا باید حداقل سه مرحله اساسی را انجام دهند که عبارتند از:

  • دریابید که چه مجوزها و مقرراتی برای نوع کسب‌وکار شما اعمال می‌شود.
  • یک ساختار کسب‌وکار را انتخاب و کسب‌وکار خود را ثبت یا ترکیب کنید.
  • تعیین کنید که آیا نیاز به جمع‌آوری و ارسال HST دارید یا خیر؟

کسب‌وکار شما ممکن است به مجوزهای سطوح دولتی فدرال، استانی و شهری نیاز داشته باشد. علاوه بر اطلاعاتی که در این راهنما خواهید یافت، می‌توانید از BizPaL برای یافتن اطلاعات مورد نیاز در مورد مجوزها و مقرراتی که ممکن است بر کسب‌وکار شما تأثیر بگذارد، استفاده کنید.

مقررات راه‌اندازی مهد کودک در کانادا

با وجود اینکه مجوز و مقررات در هر ایالت متفاوت است، اما به‌طور کلی برخی از مجوزها، مدارک و مقررات رایج برای راه‌اندازی خدمات مهدکودک وجود دارد که برای همه مهدکودک‌ها، اعمال می‌شود.

صاحبان این مشاغل همچنین در صورت مراقبت از بیش از پنج کودک بالای دو سال، از جمله فرزندان زیر شش سال، به مجوز خاص خود نیاز دارند. به‌علاوه رعایت استانداردهای بهداشت، ایمنی و آموزش مراقبین برای اپراتورهای مراقبت از کودکان برای هر استان بسیار مهم است.

وزارت آموزش و دپارتمان، تضمین کیفیت و صدور مجوز مراقبت از کودک، دفاتر منطقه‌ای خواهند داشت که کارآفرینان می‌توانند با آن‌ها تماس بگیرند تا اطمینان حاصل کنند که قبل از راه‌اندازی یک کسب‌وکار مهدکودک، تمام الزامات و مجوزهای مورد نیاز را دارند.

علاوه بر موارد فوق‌الذکر، در این بخش به‌طور خاص برخی از مجوزها و مقررات رایجی که ممکن است برای شروع مهدکودک در انتاریو مورد نیاز باشند، عنوان شده است:

  1. مراکز مراقبت از کودکان و برخی از مهدکودک‌های خانگی در انتاریو دارای مجوز از وزارت آموزش و پرورش هستند. شما ممکن است برنامه‌ریزی کنید تا مراقبت از کودک در منزل را بدون این مجوز و تنها با هدف مراقبت بدون هیچ آموزشی ارائه دهید که فقط برای شرایط زیر امکان‌پذیر است:
  • مراقبت از بیش از 3 کودک زیر 2 سال
  • مراقبت از بیش از 5 کودک بالای 2 سال و زیر 6 سال

 

  1. همچنین برای آژانس‌های مهدکودک خصوصی در خانه که با مراقبان فردی که مراقبت از کودک را در خارج از خانه خود ارائه می‌دهند، قرارداد می‌بندند، مجوز لازم است.

 

  1. به‌عنوان یک ارائه‌دهنده خدمات مهدکودک خانگی مجاز و تحت نظارت، باید استانداردهای بهداشت، ایمنی و آموزش مراقبین استانی را رعایت کنید، ازجمله:
  • مراقبین، باید بالای 18 سال سن داشته باشند.
  • مراقبین کودکان با نیازهای ویژه باید گواهی کمک‌های اولیه معتبر داشته باشند.
  • یک بازرس به‌طور منظم با ارائه‌دهندگان مهدکودک مجاز در خانه ملاقات می‌کند تا بازرسی‌های عمومی را انجام دهد و پشتیبانی ارائه دهد.

 

اگر می‌خواهید از کودکان دارای ناتوانی جسمی، بینایی یا شنوایی مراقبت کنید یا اگر کودک مورد نظر دارای یک مشکل رشدی، ارتباطی، رفتاری یا پزشکی مزمن است، ممکن است مجوزهای اضافی لازم باشد. چون باید مشخص شود پرستار موردنظر و خود شما نسبت به شرایط این افراد آگاهی لازم را دارید و می‌توانید به‌خوبی از آن‌ها مراقبت کنید.

مجوزهای مربوط به وزارت آموزش و پرورش برای مهد کودک

وزارت آموزش و پرورش فقط به سوالات کتبی در مورد نیاز به مجوز مراقبت از کودک پاسخ می‌دهد. می‌توانید یک ایمیل دقیق به آدرس [email protected] ارسال کنید تا به صورت دقیق متوحه شوید که چه مجوزهایی در این زمینه نیاز دارید.

اردوهای روزانه یا اردوهای تابستانی فقط برای کودکان در سن مدرسه طراحی شده است و فعالیت‌هایی را در یک محیط اجتماعی ارائه می‌دهد که در آن کودکان عصرها به خانه بازمی‌گردند. اردوهای روزانه معمولاً در طول هفته یا ماه و اغلب در تابستان‌ها یا در تعطیلات مدرسه برگزار می‌شود.

اگر قصد دارید غذا را به‌عنوان بخشی از خدمات مهدکودکی ارائه ‌دهید تهیه یا سرو کنید، ممکن است نیاز باشد قوانین ایمنی مواد غذایی زیر اعمال شوند:

1. ایمنی مواد غذایی و برچسب زدن

واحد بهداشت محلی شما مخاطب اصلی برای اطلاعات در مورد ایمنی مواد غذایی و بازرسی است. با مقامات بهداشتی محلی خود تماس بگیرید تا یک بازرسی از محل کسب‌وکار، تجهیزات و فرآیندهای خود ترتیب دهید و مطمئن شوید که کسب‌وکار شما با قوانین استانی و فدرال مطابقت دارد.

2. بهداشت عمومی محلی

همچنین در صورت ارائه برخی خدمات مانند فرآوری یا تولید مواد غذایی، باید استانداردهای ایمنی و قوانین برچسب‌گذاری را رعایت کنید. اکثر مشاغلی که به خرید، فروش، ارسال، فرآوری یا تولید مواد غذایی می‌پردازند، قوانین CFIA یا آژانس بازرسی مواد غذایی کانادا را باید رعایت کنند.

این مقررات ممکن است از شما بخواهد که:

  • مجوز مخصوصی دریافت کنید.
  • سوابق را ارائه دهید.
  • به غذاهای بسته‌بندی‌شده به‌درستی برچسب بزنید.

برای تماس با CFIA می‌توانید از شماره تلفن زیر استفاده کنید:

1-800-442-2342

گران‌ترین مهدکودک‌های کانادا

گران‌ترین مهدکودک‌های کانادا را می‌توانید در جدول زیر مطالعه کنید:

 

نام شهر مقاطع قابل ارائه شهریه
New Haven Learning Centre (برای کودکان با شرایط خاص) اتوبیکوک / انتاریو از پیش‌دبستانی تا کلاس دوازدهم ۲۵ تا ۶۴ هزار دلار
TFS – Canada’s International School (فرانسوی زبان) تورنتو / انتاریو از ۱۸ ماهگی تا کلاس دوازدهم ۲۱ هزار و ۵۳۰ تا ۳۶ هزار و ۶۲۰ دلار
TMS ریچموند هیل / انتاریو از پیش‌دبستانی تا کلاس دوازدهم ۲۵ هزار و ۷۰۰ تا ۳۱ هزار و ۳۵۰ دلار
Junior Academy تورنتو / انتاریو از ۱۸ ماهگی تا کلاس هشتم ۲۲ هزار و ۵۰۰ تا ۳۰ هزار دلار
Elmwood School (دخترانه) اتاوا / انتاریو از پیش‌دبستانی تا کلاس دوازدهم ۱۵ هزار و ۵۴۰ تا ۲۹ هزار و ۷۰۰ دلار
TFS – Canada’s International School (West Campus) فرانسوی زبان میسیساگا / انتاریو پیش‌دبستانی تا کلاس هفتم ۲۰ هزار و ۱۷۰ تا ۲۹ هزار و ۳۰۰ دلار
Hillfield Strathallan College همیلتون / انتاریو از ۱۸ ماهگی تا کلاس دوازدهم ۱۶ هزار و ۴۲۸ تا ۲۸ هزار و ۷۷۵ دلار
Century Private School ریچموند هیل / انتاریو پیش‌دبستانی تا کلاس دوازدهم ۱۶ هزار و ۵۵۰ تا ۲۷ هزار دلار
MacLachlan College اکویل / انتاریو پیش‌دبستانی تا کلاس دوازدهم ۲۰ هزار و ۶۰۰ تا ۲۶ هزار و ۳۰۰ دلار
St. Mildred’s-Lightbourn School اکویل / انتاریو پیش‌دبستانی تا کلاس دوازدهم ۱۵ هزار تا ۲۶ هزار و ۳۰۰ دلار

هزینه‌های مربوط به راه‌اندازی یک مهد کودک در کانادا

هزینه‌های مختلفی برای راه‌اندازی هر کسب‌وکار بسته به نوع خدمات یا محصولاتی که ارائه می‌دهد،  وجود دارد. مهترین هزینه‌های راه‌اندازی مهد کودک در کانادا عبارت‌ است از:

موردی که باید برای آن هزینه شود مقدار هزینه
حقوق کارمندان بین 72000 الی 80000 دلار در سال
قبوض مانند برق و تلفن تلفن و اینترنت: 150 دلار در ماه

گرمایش: 300 دلار در ماه

برق: 150 دلار  در ماه

اجاره مکان بصورت متوسط 2000 دلار در ماه
بیمه بسته به نوع بیمه و نوع مهد کودک بین 250 تا 4000 دلار در سال
تغذیه کودکان تحت مراقبت برای هر نفر حدوداً 7 الی 8 دلار در روز برای 5 روز در هفته
تجهیزات مانند اسباب بازی، مبلمان، کمد و … حدود 2600 دلار در اولین خرید و بعد بصورت سالیانه بین 250 الی 500 دلار
لوازم متفرقه مانند کاغذ، چسب، قیچی و … 500 الی 1000 دلار در سال

سخن آخر

خرید مهد کودک در کانادا و راه‌اندازی آن می‌تواند یک کسب‌وکار پردرآمد باشد، اما باید حتماً این شغل را دوست داشته باشید تا بتوانید در آن موفق باشید.

اگر در مورد خرید مهد کودک در کانادا نیاز به اطلاعات جزئی‌تر دارید می‌توانید با تماس با مشاوران مجرب ما در مجموعه حقوقی و مهاجرتی کاناداپاس در این زمینه اطلاعات کامل را به دست آورید.