ونکوور در استان بریتیش کلمبیا در کانادا واقع شده است و یکی از بهترین شهرهای دنیا برای کار، زندگی و تحصیل محسوب می‌شود. در حال حاضر فرصت‌های شغلی زیادی به‌خصوص مشاغل پردرآمد در شهر بزرگ ونکوور، ایجاد شده است.

شما نیز اگر می‌خواهید از طریق کار به شهر ونکوور مهاجرت کنید، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات دقیقی در مورد شرایط کار در ونکوور به دست آورید.

بازار کار شهر ونکوور

ونکوور بزرگ‌ترین بندر دریایی کانادا و در انتهای غربی بزرگراه بین قاره‌ای واقع شده است. ونکوور به عنوان بزرگ‌ترین شهر بریتیش کلمبیا و سومین کلان شهر بزرگ کانادا، دروازه بزرگی برای تجارت در سراسر اقیانوس آرام است.

بریتیش کلمبیا به منظور تبدیل شدن به یک مرکز تجاری عالی برای کالاها و خدمات، در تلاش است تا روابط خود را با ژاپن، چین، کره و هند تقویت و در نتیجه فرصت‌های شغلی بیشتری را در دراز مدت ایجاد کند.

بازار کار در ونکوور برای مهاجران بسیار رقابتی است، چراکه این استان در حال حاضر دارای فارغ‌التحصیلان محلی بسیار ماهر است. با این حال، در سال‌های اخیر، اقتصاد ونکوور در حال رونق بوده است و همچنان نیز ادامه دارد. بسیاری از شرکت‌های بین‌المللی دارای دفتر مرکزی در این شهر هستند. در نتیجه اگر مهارت و تحصیلات خوبی داشته باشید، شما نیز می‌توانید یک فرصت شغلی خوب در این شهر به دست آورید.

بسیار مهم است قبل از برنامه‌ریزی برای مهاجرت به کانادا از طریق کار به یکی از استان‌های کانادا مانند ونکوور، دانش و اطلاعات خود را در این مورد افزایش دهید. شما تنها در شرایطی می‌توانید تصمیم درستی اتخاذ کنید که تصمیم شما بر پایه اطلاعات درست باشد.

در همین راستا، می‌توانید در جدول پیش‌رو جزئیات بازار کار شهر ونکوور را مطالعه کنید:

شاخص‌های اقتصادی

مقدار
میانگین حقوق و دستمزد سالانه

65773 دلار کانادا

شاخص قیمت مصرف‌کننده

6 درصد
نرخ بهره

2.2 درصد

نرخ بیکاری

6.5 درصد
جمعیت

662,248

لیست مشاغل مورد نیاز کانادا را در این مقاله بخوانید.

میانگین حقوق در شهر ونکوور کانادا

میانگین حقوق در شهر ونکوور حدود 64 هزار دلار کانادا در سال، برآورد شده است. برای اینکه در این شهر ثروتمند در نظر گرفته شوید و در این بخش از کانادا زندگی راحت و باکیفیتی داشته باشید، باید بیش از این مقدار درآمد داشته باشید.

درواقع این مقدار تنها هزینه گذران یک زندگی بسیار معمولی در حد مخارج ضروری را تأمین می‌کند. حقوقی نزدیک یا بالاتر از 80 تا 100 هزار دلار کانادا می‌تواند شرایط زندگی خوبی در ونکوور برایتان فراهم کند.

متوسط هزینه‌های زندگی یک خانواده چهار نفره (بدون احتساب اجاره‌بها) در ونکوور معمولاً کمی بیش از 4 هزار  دلار کانادا در ماه خواهد بود و هزینه زندگی یک فرد مجرد (بدون احتساب اجاره‌بها) در حدود یک هزار و 100 دلار کانادا در ماه است.

درنتیجه درآمد 80 هزار دلار کانادا یا بیشتر در طول یک سال می‌تواند یک زندگی راحت را برایتان فراهم ‌کند که حتی می‌توانید پس‌انداز بسیار خوبی نیز داشته باشید و در مورد مواردی مثل سفر، خرید ماشین، خرید خانه و … برنامه‌ریزی کنید.

خوشبختانه شرایط کار در ونکوور طوری است که نیروهای متخصص و کار بلد می‌توانند واقعاً مشاغل بسیار خوب و پردرآمدی داشته باشند و از رفاه زندگی خوبی در این شهر برخوردار شوند. بنابراین شما نیز اگر فرد تلاشگری هستید و از رزومه کاری و تحصیلی خوبی برخوردار می‌باشید، می‌توانید شهر ونکوور را برای به دست آوردن یک شغل خوب، درآمد بالا و زندگی عالی انتخاب نمایید.

وکیل مهاجرت به کانادا

با چه روشی قصد مهاجرت به کانادا را دارید؟ با کاناداپاس بهترین مسیر مهاجرت به کانادا را انتخاب کنید.


    پردرآمدترین مشاغل در شهر ونکوور

    اگر بخواهیم با توجه به شرایط کار در ونکوور پردرآمدترین شغل را بعد از شغل‌های آزاد بیزنسی معرفی کنیم؛ می‌توانیم بگوییم جراحان پردرآمدترین افراد در ونکوور هستند. آن‌ها به‌طور متوسط سالانه حدود 478 هزار دلار کانادا درآمد دارند که بیش از 7 برابر میانگین درآمد افراد عادی در این شهر است.

    با این ‌حال، شرایط کار در ونکوور به‌گونه‌ای است که حتی کسانی که نمی‌خواهند حرفه جراحی را دنبال کنند نیز می‌توانند مشاغل پردرآمد دیگری در ونکوور داشته باشند که ارزش بررسی دارد.

    این مشاغل شامل موارد زیر است:

    مشاغل پردرآمد میزان درآمد سالیانه به‌طور میانگین
    جراح 478 هزار دلار کانادا
    قاضی 402 هزار دلار کانادا
    مدیریت بخش‌های پزشکی (مانند کلینیک یا بیمارستان) 327 هزار دلار کانادا
    وکیل 325 هزار دلار کانادا
    مدیر بانک 306 هزار دلار کانادا
    مدیر اجرایی 287 هزار دلار کانادا
    مدیر مالی 268 هزار دلار کانادا
    اورتودنتیست 258 هزار دلار کانادا
    مدیر ساخت و ساز 220 هزار دلار کانادا
    خلبان 191 هزار دلار کانادا
    مدیر بازاریابی 172 هزار دلار کانادا
    دندان‌پزشک 152 هزار و 465 دلار کانادا
    مدیر تولید 110 هزار و 739 دلار کانادا
    طراح نرم‌افزار 110 هزار دلار کانادا
    متخصصان حوزه بهداشت دهان 98 هزار دلار کانادا
    داروساز 88 هزار دلار کانادا
    پرستار رسمی/ ثبت‌نام شده 85 هزار و 467 دلار کانادا
    فیزیوتراپیست 85 هزار و 155 دلار کانادا
    مددکار اجتماعی 81 هزار و 671 دلار کانادا
    برنامه‌نویس 81 هزار و 194 دلار کانادا

    5 صنعت پردرآمد در ونکوور را بشناسید!

    برخی از صنایع به‌طورکلی در زمینه پرداخت حقوق و مزایا بیشتر از سایرین در شهر ونکوور معروف هستند. اگر می‌دانید که می‌خواهید در یک زمینه خاص و پردرآمد در ونکوور کار کنید، اما مطمئن نیستید که کدام یک از مشاغل پردرآمد در ونکوور را می‌خواهید انجام دهید، در این بخش فهرستی از برخی از صنایع پردرآمد در ونکوور را به شما معرفی شده است:

    •  مراقبت‌های بهداشتی

    مانند بسیاری از کشورهای دیگر در جهان، صنعت مراقبت‌های بهداشتی در ونکوور یکی از پردرآمدترین صنعت‌ها است. با توجه به رشد جمعیت این شهر، نیاز به مشاغل اینچنینی روز به روز هم بیشتر می شود.

    اگر به دنبال امنیت شغلی زیاد و حقوق بالایی در کشور کانادا هستید، گزینه‌های بسیار خوبی در زمینه پزشکی برای شما در شهر ونکوور وجود دارد.

     3 مورد از پردرآمدترین مشاغلی که می‌توانید در این زمینه در ونکوور در نظر بگیرید، عبارتند از:

    جراح میانیگن حقوق سالانه 478000 دلار کانادا
    مدیریت بخش‌های پزشکی (مانند کلینیک یا بیمارستان) میانگین حقوق سالانه 327000 دلار کانادا
    ارتودنتیست میانگین حقوق سالانه 258000 دلار کانادا

    فرقی نمی‌کند که می‌خواهید مستقیماً به‌عنوان جراح، متخصص ارتودنسی یا پرستار رسمی با بیماران کار کنید یا اینکه ترجیح می‌دهید در پشت‌ صحنه به‌عنوان مدیر پزشکی امور را اداره کنید، صرف نظر از مسیر شغلی مورد علاقه شما، در ونکوور می‌توانید در بخش مراقبت‌های بهداشتی پول زیادی به دست آورید.

    اگر قصد دارید با ویزای سرمایه گذاری کانادا وارد خاک این کشور شوید ثبت شرکت در کانادا ، ثبت شرکت در ونکوور و ویزای استارتاپ کانادا از گزینه های پرطرفدار پیش روی شماست.

    • امور حقوقی

    مشاغل مربوط به امور حقوقی یکی دیگر از حوزه‌های پردرآمد در ونکوور است. قضات، وکلا، مشاوران حقوقی و حقوق‌دان‌ها می‌توانند حقوق بسیار بالایی را در این زمینه در ونکوور دریافت کنند. با توجه به میزان تحصیلی که این متخصصان قبل از اینکه واجد شرایط شروع کارآموزی و کار شوند، به دست می‌آورند، میزان درآمد آن‌ها متفاوت خواهد بود.

    اگر می‌خواهید در زمینه حقوقی درآمد عالی کسب کنید، مشاغل زیر 3 شغل پردرآمد هستند:

    قاضی میانگین حقوق سالانه 402000 دلار کانادا
    وکیل میانگین حقوق سالانه 325000 دلار کانادا
    حقوقی میانگین حقوق سالانه 79738 دلار کانادا

    لازم به ذکر است درآمد امور حقوقی مانند سایر مشاغل پردرآمد در ونکوور، درصد رشد بالایی ندارد. درواقع اگرچه وکلا و سایر متخصصان حقوقی، حقوق بسیار خوبی دریافت می‌کنند، این صنعت بسیار رقابتی است و گاهی اوقات رسیدن به یک موقعیت عالی ممکن است سخت باشد و به دست آوردن امنیت شغلی در این حرفه آسان نیست.

    البته این اطلاعات نباید کسانی را که علاقه‌مند به قانون هستند را از دنبال کردن شغل محبوبشان منصرف کند، اما باید بدانید شرایط کار در ونکوور طوری است که برای موفقیت در این مسیر تلاش زیادی لازم است.

    • امور مالی

    به دلیل گستردگی اقتصادی شهر ونکوور، هر کار مرتبط با امور مالی مانند حسابداری، حسابرسی، بانکداری و … نیز از مشاغل پردرآمد محسوب می‌شود.  مشاغل در صنعت مالی اغلب بسیار پرسود هستند و همچنین در طول زمان فرصت‌های زیادی برای رشد دارند. برخی از مشاغل مرتبط با امور مالی با حقوق بالا به شکل زیر هستند:

    مدیر بانک میانگین حقوق سالانه 306000 دلار کانادا
    مدیر ارشد مالی میانگین حقوق سالانه 268000 دلار کانادا
    بانکدار سرمایه‌گذاری میانگین حقوق سالانه 80194 دلار

    به‌طورکلی، چشم‌انداز شغلی برای کسانی که می‌خواهند در این حوزه‌ها در شهر ونکوور کار کنند، بسیار خوب به نظر می‌رسد. همیشه در ونکوور که یکی از بزرگ‌ترین شهرهای اقتصادی کانادا است نیاز به افراد با استعداد و واجد شرایطی وجود دارد که بتوانند در مورد سرمایه‌گذاری و مدیریت پول (برای افراد و مشاغل) مشاوره ارائه دهند.

    از آنجایی‌که فضای زیادی برای رشد در این صنعت وجود دارد، فرصت‌های زیادی نیز برای پیشرفت در این صنعت وجود خواهد داشت.

    ممکن است در ابتدا نتوانید به‌عنوان یک مدیر بانک یا مدیر مالی شروع به کار کنید، اما شانس خوبی برای رسیدن به آن در ونکوور وجود دارد.

    • فناوری اطلاعات

    فناوری اطلاعات یکی از پرسرعت‌ترین صنایع در حال رشد در جهان و همچنین در شهر ونکوور است. مشاغل پردرآمد زیادی در این زمینه وجود دارد و موقعیت‌های جدید همیشه در شرکت‌های مختلف ونکوور ایجاد می‌شوند.

    اگر به فناوری، کامپیوتر و توسعه وب یا اپلیکیشن علاقه دارید و به دنبال شغلی هستید که فضای زیادی برای رشد داشته باشد، فناوری اطلاعات صنعت بسیار خوبی است که باید در نظر بگیرید.

    مشاغل برتر در این زمینه نیز عبارتند از:

    طراح نرم‌افزار میانگین حقوق سالانه 110000 دلار کانادا
    برنامه‌نویس میانگین حقوق سالانه 81194 دلار کانادا
    مدیر پروژه میانگین حقوق سالانه 80181 دلار کانادا

    از آنجایی‌که این صنعت به‌سرعت در حال رشد است، فرصت‌های شغلی زیادی در آن از موقعیت‌های ابتدایی گرفته تا نقش‌های مدیریتی و رهبری و پردرآمد وجود دارد. اگر به دنبال شغلی هستید که جامعه‌ی امروز، به آن نیاز داشته باشد و درآمد بالایی نیز به کمک آن کسب کنید، مشاغل مربوط به فناوری اطلاعات می‌تواند انتخاب بسیار خوبی باشد. این صنعت فرصت‌های زیادی را برای رشد فراهم می‌کند.

    پرسودترین مشاغل کانادا؛ با پردرآمدترین شغل ها در کانادا آشنا شوید.

    • ساخت‌وساز

    صنعت ساختمان یکی دیگر از صنایع قوی در ونکوور است که به‌سرعت در حال رشد است. شرایط کار در ونکوور به‌گونه‌ای است که همیشه نیاز به کارگران ساختمانی، مهندسان عمران و معمار در این شهر وجود دارد که بتوانند بر پروژه‌های بخش خصوصی و دولتی نظارت داشته باشند و آن‌ها را اجرا کنند. بسیاری از کارفرمایان در صنعت ساخت‌وساز حقوق‌های بالایی در ونکوور پرداخت می‌کنند.

    پردرآمدترین سمت‌ها در این حوزه عبارتند از:

    مدیر ساخت‌وساز میانگین حقوق سالانه 220000 دلار کانادا
    سرکارگر میانگین حقوق سالانه 92326 دلار کانادا
    لوله‌کش متوسط حقوق سالانه 82323 دلار کانادا

    چشم‌انداز شغلی در صنعت ساخت‌وساز در شهر ونکوور در حال حاضر و همچنین در آینده بسیار خوب به نظر می‌رسد. به‌هرحال همیشه تقاضا برای کارگران ماهر وجود خواهد داشت که بتوانند در انواع پروژه‌های ساختمانی کمک کنند.

    یکی از بهترین نکات در مورد مشاغلی که مربوط به صنعت ساخت‌وساز هست این است که همه آن‌ها به مدرک دانشگاهی نیاز ندارند. مشاغل پردرآمد زیادی در این صنعت وجود دارند که به تحصیلات کمتری نیاز دارند و هنوز هم می‌توانند درآمدهای بالایی ایجاد کنند.

    نکات مهم هنگام جست‌وجوی شغل در ونکوور

    برخی از مهم‌ترین نکاتی که با توجه به شرایط کار در ونکوور برای پیدا کردن شغل مناسب در این شهر باید در نظر داشته باشید، عبارتند از:

    • شناخت، یادگیری و ارزیابی خود به‌طور کامل جهت مشخص شدن علاقه‌مندی‌ها، توانایی‌ها و انتظارات
    • با خود و دیگران بخصوص کارفرمایان در شهر ونکوور صادق باشید.
    • برای کشف بهترین گزینه‌های خود برای کار در ونکوور ذهن باز داشته باشید.

    همچنین در کنار نکات بالا روش‌هایی که می‌توانید از طریق آن‌ها فرصت شغلی مورد نظر را به دست آورید، عبارتند از:

    چه مدرک تحصیلی در ونکوور حقوق بالاتری دریافت می‌کند؟

    اگر به دنبال یافتن یکی از پردرآمدترین مشاغل در ونکوور هستید، به آموزش مناسب و مدرک تحصیلی نیاز دارید. اگر می‌خواهید به محض فارغ‌التحصیلی واجد شرایط شغلی پردرآمد باشید، جدول زیر بهترین نوع مدرک تحصیلی را که می‌توانید دنبال کنید، نشان می‌دهد.

    شما همچنین میانگین حقوقی را که می‌توانید هنگام شروع کار در رشته انتخابی خود دریافت کنید را در جدول زیر مشاهده کنید:

    نوع مدرک حقوق احتمالی
    پزشکی میانگین حقوق 478000 دلار کانادا
    ارتودنسی میانگین حقوق 258000 دلار کانادا
    هواپیمایی میانگین حقوق 191000 دلار کانادا
    علوم کامپیوتر میانگین حقوق 110000 دلار کانادا
    مددکار اجتماعی (مربوط به افراد تحصیل کرده در حوزه روانشناسی، روابط فردی و …) میانگین حقوق 81671 دلار کانادا

    وقتی نوبت به استخدام در یکی از مشاغل پردرآمد در ونکوور می‌رسد، این مدارک همه گزینه‌های عالی هستند که شانس شما را برای یافتن شغلی پردرآمد افزایش می‌دهند. البته علاوه بر موارد گفته شده در جدول بالا مدارک تحصیلی زیادی وجود دارد که بازگشت سرمایه خوبی را به شما ارائه می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا در یک مسیر شغلی عالی شروع به فعالیت کنید.

    این جدول به سادگی تنها برخی از گزینه‌های پردرآمد را برای افرادی که مطمئن نیستند باید چه مسیری را برای داشتن یک شغل خوب در آینده انتخاب کنند، مشخص می‌کند.

    برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ویزای کار کانادا و شرایط و هزینه های کارآفرینی در کانادا این مقالات را از دست ندهید.

    مزایای کار در ونکوور

    اقتصاد پر جنب‌وجوش ونکوور که با هزاران استارت‌آپ داخلی و شرکت‌های شناخته شده بین‌المللی پر شده است، توجه کارگران ماهر و فارغ‌التحصیلان زیادی را از سراسر جهان به خود جلب کرده است.

    مرکز اقتصادی بریتیش کلمبیا یعنی شهر ونکوور در تقاطع تجارت با آمریکای شمالی و منطقه آسیا و اقیانوسیه قرار دارد. همراه با شهرت این شهر برای ارائه کیفیت استثنایی زندگی، جای تعجب نیست که کار در ونکوور برای استعدادهای بین‌المللی که به دنبال ایجاد درآمد عالی یا رشد شغل خود هستند، جذاب باشد.

    مهم‌ترین مزایای کار در ونکوور عبارتند از:

    •  تنوع زیاد شغلی

    تنوع شغلی در ونکوور به‌قدری بالا است که شما به‌راحتی می‌توانید شغلی که در آن استعداد و مهارت دارید را پیدا کنید. سیاست‌های مهاجرت سریع به این شهر، ونکوور را به بهترین انتخاب برای استعدادهای جهانی تبدیل می‌کند. تنها در سال 2021، بیش از 69 هزار نفر از سراسر جهان به این شهر مهاجرت کردند.

    همچنین چندین برنامه دولتی برای تسریع مهاجرت کارگران ماهر به ونکوور، ازجمله برنامه کارگران ماهر فدرال، برای کارگران ماهری که مایل به مهاجرت دائمی به کانادا هستند، در نظر گرفته شده است.

    برنامه ویزای استارت‌آپ نیز که برای کارآفرینان مهاجر با مهارت‌ها و پتانسیل ایجاد کسب‌وکار در کانادا که می‌توانند در مقیاس جهانی رقابت کنند نیز طراحی شده است.

    • پیشرفت شغلی در صورت کار در ونکوور

    اقتصاد مبتنی بر دانش و صنایع مشارکتی ونکوور امکانات بی‌نهایتی برای رشد شغلی دارد و قطعا شما نیز در صورت پشتکار و تلاش مورد نیاز به رشد مورد نظر دست پیدا خواهید کرد.

    • قطبی برای فناوری

    بخش فناوری ونکوور به‌سرعت در حال گسترش است و شرکت‌هایی در اندازه‌های متفاوت از استارت‌آپ‌های در حال رشد گرفته تا برندهای جهانی، این شهر را به‌عنوان پایگاه اصلی برای دفاتر مرکزی یا دفاتر جدید انتخاب می‌کنند.

    تقریباً 115 هزار و 400 متخصص فناوری در ونکوور کار می‌کنند و مشاغلی را در زمینه هوش مصنوعی، نرم‌افزار (SaaS)، هوش تجاری، امنیت و فین‌تک، تجارت الکترونیک، فناوری‌های وب و سایر موارد پر می‌کنند. به علاوه این موضوع را هم در نظر داشته باشید که بیشتر شرکت‌های بزرگ فناوری جهان، ازجمله مایکروسافت، آمازون، اپل، فیس‌بوک و TELUS، دفاتری در ونکوور دارند.

    •  آموزش و ارتقا مهارت در شهر ونکوور به‌عنوان یک اصل اساسی

    برنامه‌های آموزش و ارتقا مهارت بسیار خوبی در تمام زمینه‌ها در ونکوور اجرا می‌شود که شما را به یک نیروی کار متخصص و واقعاً ماهر تبدیل خواهد کرد. این نیروها به گسترش سریع بخش‌های کلیدی ونکوور کمک می‌کنند.

    ونکوور همچنین تعداد زیادی مؤسسه آموزشی برجسته دارد که مهارت‌های آموزشی و پژوهشی را با ارتباطات قوی بین‌المللی و تمایل به همکاری با تجارت تکمیل می‌کند.

    از طرفی ونکوور دارای چندین مؤسسه آموزشی تخصصی است که بر بخش‌های کلیدی مانند فیلم، سرگرمی‌های دیجیتال و تعاملی، هنر و طراحی مد تمرکز دارند.

    مهیار حلاج پور وکیل مهاجرت به کانادا در تورنتو

    مجموعه حقوقی مهاجرتی کاناداپاس و شرکت شتاب دهنده بیزینس و استارت آپ i3 capital با مدیریت مهیار حلاج‌ پور٬ عضو سازمان (NACO (National Angel Capital Organization ٬ مشاور رسمی (RCIC) یا اصطلاحا وکیل مهاجرت به کانادا با سال ها تجربه در هدایت و حمایت صد ها تجارت نوپا٬ استارت آپ و همکاری با شرکت های معظم بین المللی از ابتدا تا انتهای مسیر موفقیت شما در کانادا در کنار شماست.

    پیدا کردن کار در ونکوور سخت است یا آسان؟

    اینکه پیدا کردن کار در ونکوور سخت است یا آسان به مسائل بسیار زیادی اعم از توان مالی شما، مهارت‌هایی که دارید، دوستان و آشنایان شما در ونکوور و … بستگی دارد. به‌ طور کلی اگر مدارک تحصیلی خوبی با نمرات بالا، سابقه کار، تجربه و مهارت بالا در یک زمینه داشته باشید، می‌توانید شغل مناسبی در ونکوور پیدا کنید.

    اگر دوست و آشنایی در این شهر دارید که به شما کمک می‌کنند، می‌توانند برای شما کارفرمایانی را قبل از ورود برای گرفتن راحت‌تر ویزای کار پیدا کنند. در غیر این صورت خودتان می‌توانید از طریق سیستم اکسپرس اینتری که هدفش جذب نیروهای متخصص در زمینه‌های مختلف است برای ورود به ونکوور جهت کار اقدام کنید.

    به یاد داشته باشید که هرچه سن شما پایین‌تر، مدارک تحصیلی‌تان معتبرتر و مهارتتان بالاتر باشد راحت‌تر می‌توانید در شهری مانند ونکوور، یک شغل پردرآمد و عالی پیدا کنید.

    به‌طورکلی نیز شما می‌توانید به 3 طریق برای کار به ونکوور مهاجرت کنید که عبارتند از:

    • مهاجرت از طریق پیشنهاد کاری به دلیل تجربه و تخصص بالا
    • مهاجرت از طریق سیستم اکسپرس اینتری
    • مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری و کارآفرینی برای افراد با سرمایه اولیه بالا

    درباره برنامه کارآفرینی ونکوور و شرایط کارآفرینی در ونکوور در این مقاله مطالعه کنید.

    ویزای کار در کانادا برای مهاجرت به ونکوور

    یکی از بهترین روش‌هایی که شما می‌توانید به ونکوور یا هر شهر دیگری در کانادا مهاجرت کنید، اخذ ویزای کار است. در این روش شما باید یا از طرف یک کارفرمای کانادایی پیشنهاد شغلی داشته باشید یا در سیستم اکسپرس اینتری حداقل امتیاز لازم را به دست آورده باشید که روش دوم راحت‌تر است.

    زیرا اگر دوست یا آشنایی در کانادا نداشته باشید و یا خودتان نتوانید با کارفرمایان کانادایی ارتباط برقرار کنید، گرفتن پیشنهاد شغلی کمی سخت می‌شود.

    در مقابل، سیستم اکسپرس اینتری یک سیستم امتیازبندی است که دولت کانادا جهت شناسایی و جذب نیروهای ماهر و مورد نیاز در کشورش طراحی کرده است.

    سخن آخر

    همان‌طور که در این مقاله اشاره شد، شرایط کار در ونکوور بسیار عالی است و با توجه به بازار کار بسیار خوب، آب‌وهوای معتدل و مناسب در تمام فصول و امکانات رفاهی و تحصیلی عالی این شهر، می‌تواند یکی از بهترین شهرهای کانادا جهت کار و زندگی باشد.

    اگر در زمینه کار در ونکوور سوالی در ذهنتان بدون پاسخ مانده است می‌توانید با کارشناسان و مشاوران ما در مجموعه حقوقی مهاجرتی کاناداپاس در تماس باشید.