اگر شما هم یک خانم هستید و می‌خواهید به‌قصد کار به کشور کانادا مهاجرت کنید، قطعاً برایتان مهم است که بهترین شغل برای زنان در کانادا را بشناسید تا با توجه به مهارت‌هایی که دارید یا به آن علاقه‌مند هستید،  بتوانید در آن زمینه به‌اندازه کافی آموزش‌ ببنید و مدارک لازم دریافت کنید.

بر همین اساس، در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین مشاغل برای زنان در کانادا که درآمدهای بسیار خوبی دارند، آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

نگاهی کلی به فرصت‌های شغلی برای زنان در کانادا

بر اساس گزارشی که در ماه مارس سال جاری توسط RBC منتشر شد، متأسفانه نزدیک به 500 هزار زن کانادایی در طول همه‌گیری کووید-19 کار خود را ترک کردند. علاوه بر این، 200 هزار زن دیگر به‌عنوان زنانی که در بیکاری طولانی‌مدت به سر می‌برند و یا به‌عبارت‌دیگر خانه‌دار هستند، طبقه‌بندی شده‌اند.

در حال حاضر پیش‌بینی دقیق در مورد دورنمای اشتغال در کانادا برای زنان دشوار است و مسائلی مانند شکاف دستمزد جنسیتی یعنی تفاوتی که بین دستمزد مردان و زنان وجود دارد، می‌تواند این پیش‌بینی را دشوارتر کند.

ترک کردن مشاغل مختلف توسط زنان در دوره همه‌گیری کرونا، اکنون به یک فرصت برای مهاجران تبدیل شده است؛ زیرا زنان می‌توانند پیشنهادهای کاری بیشتری دریافت کنند تا جایگزین نیروهایی شوند که به هر دلیلی شغل خود را ترک کرده‌اند. از طرفی خبر خوب این است که هنوز مشاغل پردرآمد در کانادا برای زنان وجود دارد که می‌توانید با بررسی آن‌ها بهترین تصمیم را برای انتخاب شغل در کانادا اتخاذ کنید.

وضعیت کار در کانادا برای ایرانیان چگونه است؟ را در این مقاله بخوانید.

 10 شغل پردرآمد در کانادا برای زنان

اینکه بخواهیم یک شغل را به‌عنوان بهترین شغل برای زنان در کانادا بیان کنیم، واقعاً کار سختی است. از طرفی اگر تنها بخواهیم یک شغل را در نظر بگیریم، ممکن است موفقیت کمی برای گرفتن پیشنهاد در آن زمینه و مهاجرت کاری به کانادا کسب کنیم؛ بنابراین توصیه ما این است که به جای یک شغل به‌عنوان بهترین شغل برای زنان در کانادا با مجموعه‌ای از مشاغل برتر و پردرآمد در کانادا آشنا شوید و بین آن‌ها بهترین گزینه که با روحیات و شرایط شما سازگار است را انتخاب کنید.

حقوق و دستمزد یکی از اولویت‌های اصلی اکثر زنان هنگام جست‌وجوی کار در کانادا است. اگر این مورد برای شما نیز مهم است، می‌توانید یکی از 10 شغل زیر را در نظر بگیرید:

1.     مدیرعامل

مدیرعامل‌ها رهبران شرکت‌های مختلف هستند که تصمیمات سطح بالایی را برای همه کارکنان خود و همچنین کل شرکت می‌گیرند. در واقع، می‌توان گفت مدیریت تمام شرکت از هر لحاظ باید تحت نظر مدیرعامل باشد و هیچ اقدامی چه به‌صورت داخلی و چه به‌صورت خارجی مربوط به شرکت، بدون مشورت و کسب اجازه از مدیرعامل انجام نمی‌شود. البته بسته به نوع شرکت ممکن است هر شرکتی یک یا چند مدیرعامل داشته باشد.

مدیرعامل بودن یکی از بهترین مشاغل برای زنان در کانادا است، به‌ویژه کسانی که به استقلال اهمیت می‌دهند و می‌خواهند کسب‌وکار خود را اداره کنند یا قدرت رهبری بالایی دارند. میانگین حقوق سالانه هر مدیرعامل زن در کانادا نیز تقریباً 147,469 دلار است که عدد بسیار خوبی است. مشخص است که برای انتخاب این شغل باید سوابق و مهارت‌های شما با این حرفه همخوانی داشته باشد.

2.     فارماکولوژیست

فارماکولوژیست یا متصدی داروخانه فردی است که مسئول گرفتن و بررسی نسخه‌ها و توصیه به بیماران در مورد داروهای بدون نسخه خواهد بود. برای زنانی که می‌خواهند در زمینه مراقبت‌های بهداشتی کار کنند، این شغل می‌تواند بسیار مناسب باشد؛ به‌خصوص اگر فرد در رشته داروسازی تحصیل کرده باشد، می‌تواند درآمد بالاتری کسب و حتماً پیشنهادهای شغلی خوبی دریافت کند. درآمد سالیانه این افراد حدود 104 هزار دلار است. برای مطالعه درباره حقوق تکنسین داروخانه در کانادا این مقاله را از دست ندهید.

3.     وکیل

وکیل بودن نه‌تنها در کانادا بلکه در اکثر کشورهای دنیا می‌تواند یکی از پردرآمدترین و بهترین مشاغل هم برای زنان و هم برای مردان باشد. وکلا به موکلان خود مشاوره می‌دهند و سعی می‌کنند در دادگاه به بهترین شکل از حقوق آن‌ها دفاع کنند. اگرچه وکیل شدن می‌تواند کار بسیار سختی باشد، اما برای زنانی که عاشق قانون هستند، شغل بسیار خوبی است و دارای درآمد سالیانه 115,166 دلار است.

4.     مدیر کامپیوتر و سیستم‌های اطلاعاتی

مدیران کامپیوتر و سیستم‌های اطلاعاتی مسئول تجزیه‌وتحلیل نیازهای کامپیوتری یا فناوری سازمان و ارائه توصیه‌هایی برای بهبود در صورت نیاز هستند. این شغل یکی از پردرآمدترین مشاغل در فناوری است و برای زنانی که می‌خواهند در زمینه STEM کار کنند و با تلاش، پشتکار و متعدد هستند یک انتخابی عالی است.

از طرفی با توجه به اینکه کانادا یک کشور بسیار اقتصادی و ثروتمند است، شرکت‌های بزرگی در آن نمایندگی دارند و کسب‌وکارهای کوچک بسیار زیادی نیز در آن در حال فعالیت هستند. به همین دلیل تقاضا برای چنین مشاغلی بخصوص برای نیروی خانم زیاد است. درآمد سالیانه این افراد تقریباً 102 هزار دلار است.

5.     پزشک

پزشک بودن در هر کشوری چه از نظر موقعیت اجتماعی و چه از نظر درآمدی برای زنان بسیار عالی است. البته این موضوع تا حد زیادی به مهارت، مدرک، میزان تعهد و … فرد بستگی دارد. اگر شما پزشک هستید، با توجه به تقاضای بالای این شغل در کانادا، به‌راحتی می‌توانید از یکی از ایالت‌های کانادا پیشنهاد شغلی دریافت کنید و احتمالاً امتیاز بسیار خوبی در سیستم اکسپرس اینتری دریافت خواهید کرد و می‌توانید از این طریق به کانادا مهاجرت کنید. درآمد میانگین پزشکان زن در کانادا حدود 144,148 دلار است که بسته به تخصص و تجربه فرد، این میزان می‌تواند تغییر کند.

6.     پرستار

پرستاران در کنار پزشکان، به مراقبت از بیماران در بیمارستان‌ها و توسعه برنامه‌های درمانی می‌پردازند. شغل پرستاری یک انتخاب عالی برای زنانی است که به دنبال کار در زمینه مراقبت‌های بهداشتی هستند، روحیه ایثارگری دارند، از بی‌خوابی نمی‌ترسند و درعین‌حال به دنبال دریافت حقوق بالاتر از میزان متوسط در کانادا هستند. میانگین حقوق پرستاران حدود 92 هزار دلار در سال است. درباره مهاجرت پرستاران به کانادا این مقاله را بخوانید.

7.     مدیر منابع انسانی

مدیران منابع انسانی مسئول انواع مسائل مربوط به پرسنل‌ها برای کسب‌وکارهای مختلف مانند استخدام و اخراج نیروها هستند. تقریباً تمام سازمان‌های دولتی و خصوصی به مدیر منابع انسانی نیاز دارند و این شغل یکی از مشاغل پرتقاضا در کانادا و بسیاری از کشورهای پیشرفته محسوب می‌شود.

مدیر منابع انسانی یک انتخاب عالی برای زنانی است که می‌خواهند در بخش تجارت کار کنند، زیرا به آن‌ها امکان می‌دهد مهارت‌های رهبری خود را توسعه دهند. میانگین حقوق سالانه این افراد حدود 79 هزار دلار است.

8.     مدیر بازاریابی

مدیران بازاریابی بر تیم‌های بازاریابی نظارت می‌کنند و به آن‌ها در توسعه و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی برای محصولات و خدمات مختلف کمک می‌کنند. مدیر بازاریابی یکی دیگر از گزینه‌های خوب و پردرآمد برای زنانی است که فروش را دوست دارند و درعین‌حال خلاق هستند. میانگین حقوق سالانه مدیران بازاریابی در کانادا حدود 78 هزار دلار است. برای مطالعه بیشتر درباره رشته دیجیتال مارکتینگ در کانادا این مقاله را بخوانید و برای آشنایی با شرایط راه اندازی شرکت تبلیغاتی در کانادا این مقاله را از دست ندهید.

9.     مدیر مدرسه

مدیران مدرسه بر کارکنان مدرسه نظارت، برنامه‌های درسی را تدوین و بودجه مدرسه را مدیریت می‌کنند. بسیاری از زنان می‌توانند به‌خوبی از عهده این کار بر بیایند؛ بنابراین این شغل برای زنانی که می‌خواهند پتانسیل درآمد خود را به حداکثر برسانند، یک گزینه پردرآمد و رضایت‌بخش است. میانگین حقوق سالانه مدیران مدرسه 115 هزار دلار است.

10.محقق بازار

محقق بازار یکی از مشاغل پردرآمد در کانادا است. این افراد باید تحقیقات بازاری را انجام دهند و داده‌های مصرف‌کنندگان و رقبا را برای انواع مشاغل جمع‌آوری و تجزیه‌وتحلیل کنند. این شغل یکی از بهترین مشاغل برای زنان با حقوق نسبتاً بالا است.

تحلیلگران بازار، نقش مهمی در حفظ عملکرد روان و سودآوری یک کسب‌وکار دارند. به همین دلیل یک شغل پرتقاضا محسوب می‌شود. میانگین حقوق سالانه این شغل حدود 61 هزار دلار است.

لیست مشاغل مورد نیاز کانادا را در این مقاله بخوانید.

مشاغل برتر کانادایی با پتانسیل رشد بالا برای زنان

یکی دیگر از عواملی که هنگام جست‌وجوی بهترین مشاغل برای زنان در کانادا باید در نظر گرفت، پتانسیل رشد یک شغل است. ممکن است برای برخی افراد تنها درآمد یک شغل مهم نباشد و دوست داشته باشند در حرفه‌ای فعالیت کنند که روزبه‌روز پیشرفت داشته باشند و در یک نقطه نمانند. به‌خصوص برای خانم‌ها امنیت شغلی مهم است و اگر یک شغل پتانسیل رشد بیشتری داشته باشد، قطعاً امنیت شغلی بیشتری نیز برای آن وجود خواهد داشت.

اگر این موضوع برای شما مهم است، بهترین مشاغلی که دارای پتانسیل رشد در کانادا هستند و برای زنان مناسب خواهند بود، عبارتند از:

1.     استاد کالج یا فنی و حرفه‌ای

مربیان کالج و مدارس فنی و حرفه‌ای دوره‌های مختلفی را برای سنین متفاوت تدریس می‌کنند و به دانشجو کمک می‌کنند تا با مهارت‌های خوبی برای بازار کار فارغ‌التحصیل شوند. این یک شغل عالی برای زنانی است که می‌خواهند در زمینه آموزش کار کنند و در کانادا با توجه به کالج‌های معتبری که دارد، یکی از مشاغل همیشگی و پر تقاضاست که از امنیت شغلی بالایی نیز برخوردار است. میانگین حقوق سالیانه این افراد حدود 78 هزار دلار است.

2.     مشاور مدیریت در کسب‌وکار

مشاوران مدیریت کسب‌وکار تحلیل‌هایی را انجام می‌دهند و توصیه‌هایی را برای کمک به شرکت‌ها برای موفقیت و سودآوری بیشتر به سرانجام می‌رسانند. این یک شغل عالی برای زنانی است که عاشق تجارت هستند و می‌خواهند به صاحبان مشاغل دیگر کمک کنند. تا زمانی که کسب‌وکارها فعال هستند و به کمک نیاز دارند، این شغل نیز تقاضا دارد. میانگین حقوق سالانه این افراد حدود 76 هزار دلار است.

3.     دستیار کاردرمانی

دستیاران کاردرمانی در کنار کار درمانگران کار می‌کنند تا در مراقبت از بیماران به آن‌ها کمک کنند و به بیماران یاد می‌دهند که وظایف روزانه را به‌طور مستقل انجام دهند. به‌عنوان‌مثال، افرادی که دچار سانحه تصادف می‌شوند و مشکلات جدی مانند آسیب‌های نخاعی پیدا می‌کنند، بعد از بهبود برای انجام کارهای خود نیاز به آموزش و زمان دارند که کار درمانگران و دستیاران آن‌ها در این زمینه به بیماران کمک خواهند کرد.

این شغل، یکی از بهترین مشاغل برای زنانی است که دوست دارند به دیگران کمک کنند و چون همیشه نیاز به آن وجود دارد، از امنیت شغلی بالایی برخوردار است. میانگین حقوق این افراد حدود 47 هزار دلار است.

4.     توسعه‌دهنده یا مهندس نرم‌افزار

توسعه‌دهندگان نرم‌افزار مسئول طراحی و توسعه برنامه‌های نرم‌افزاری برای طیف گسترده‌ای از مشاغل و کارآفرینان هستند. مهندس نرم‌افزار یک انتخاب عالی برای زنانی است که به دنبال شغل‌های امن در زمینه فناوری می‌گردند. میانگین حقوق سالانه این کار برای زنان 90 هزار دلار است.

5.     مهندس هوافضا

مهندسان هوافضا پروژه‌های مختلفی را طراحی و اجرا می‌کنند که به رشد و موفقیت صنعت مهندسی هوافضا کمک می‌کند. مهندسان هوافضا حقوق بالایی دریافت می‌کنند و از امنیت شغلی بالایی برخوردار هستند، به‌ویژه با گسترش صنعت هوافضا این شغل به یکی از موارد بهترین شغل برای زنان در کانادا تبدیل شده است که البته نیازمند مدارک تحصیلی مربوطه است. میانگین حقوق سالانه این مهندسان حدود 81993 دلار است.

6.     روانشناس

روانشناسی شغلی است که همیشه در هر جامعه‌ای مورد نیاز است و افراد به دلیل مشکلات روحی مختلفی ممکن است به آن‌ها مراجعه کنند. با توجه به روحیه بانوان روانشناس و حس همدلی که می‌توانند با مراجعان خود داشته باشند، این شغل یکی از بهترین مشاغل برای زنان در کانادا است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت روانشناس به کانادا این مقاله را توصیه می کنیم.

روانشناسی دارای امنیت شغلی بسیار خوبی در کانادا است، به‌ویژه به این دلیل که امروزه مردم با مسائل مربوط به سلامت روان با نرخ بالاتری نسبت به قبل سروکار دارند. میانگین حقوق سالانه روانشناسان تقریبا 83 هزار دلار است.

7.     پزشکان دامپزشکی

دامپزشکان از حیوانات خانگی بیمار و آسیب‌دیده مشتریان خود مراقبت می‌کنند و آن‌ها را درمان خواهند کرد. همچنین در صورت نیاز به زادوولد به آن‌ها کمک می‌کنند. به علاوه در صورت لزوم، آن‌ها مراقبت‌های پیشگیرانه مانند واکسیناسیون را برای برخی از حیوانات ارائه می‌دهند.

دامپزشکی یک شغل عالی برای زنانی است که عاشق حیوانات هستند و می‌خواهند از نزدیک با آن‌ها کار کنند. از گذشته تا به امروز این شغل تقاضای زیادی در کانادا داشته است و احتمال می‌رود این تقاضا در سال‌های آینده رشد بیشتری داشته باشد. میانگین حقوق سالانه دامپزشکان حدود 77 هزار دلار است.

از مشاوره تا دریافت اقامت کانادا همراهتان هستیم. کافیست فرم ارزیابی زیر را پر کنید.

فرم ارزیابی رایگان مهاجرت به کانادا

مشاغل برتر کانادا برای زنان از نظر رضایتمندی خانم‌ها

بهترین مشاغل برای زنان در کانادا فقط مشاغلی نیستند که درآمدی خوب و یا فضای زیادی برای پیشرفت داشته باشند. شاید بهترین شغل برای یک فرد شغلی باشد که در آن احساس رضایت بیشتری دارد.

در ادامه رضایت‌بخش‌ترین مشاغل در کانادا برای زنان آورده شده است:

1.     صاحبان مشاغل یا کارآفرینان

کارآفرینان، کسب‌وکار خود را ایجاد و راه‌اندازی می‌کنند. کارآفرینی برای زنانی که به استقلال اهمیت می‌دهند، قدرت رهبری بالایی دارند و می‌خواهند محصولات یا خدمات خود را بفروشند، بسیار ایده‌آل است. درآمد سالیانه کارآفرینان به‌صورت متوسط تقریباً 70 هزار دلار است؛ اما هرچه کسب‌وکار یک فرد توسعه بیشتری بیابد، درآمد او نیز افزایش پیدا می‌کند.

2.     مشاور شغلی

مشاوران شغلی به دانشجویان یا افراد طالب کار، در مورد بهترین مسیر شغلی راهنمایی می‌دهند. کار با دانشجویان برای کمک به آن‌ها جهت افزایش احساس اعتمادبه‌نفس و هیجان بیشتر در مورد آینده خود برای اکثر افراد، بسیار خوشایند است. میانگین حقوق سالانه مشاوران شغلی 54659 دلار است.

3.     طراح محصولات صنعتی

طراحان صنعتی وظیفه طراحی اجزای مختلف برای محصولات متفاوت تولیدی مانند خودرو و لوازم‌خانگی را بر عهده دارند. این شغل درواقع یک گزینه ارزشمند و هیجان‌انگیز برای زنانی است که به طراحی علاقه‌مند هستند و می‌خواهند یک شغل خلاقانه و پرسود داشته باشند. میانگین حقوق سالانه طراحان صنعتی 60 هزار دلار است.

4.     فیزیوتراپیست

فیزیوتراپیست‌ها به بیماران کمک می‌کنند پس از جراحی‌ها، بیماری‌ها و حوادث، عملکرد خود را بهبود دهند تا بتوانند تحرک و کیفیت زندگی خود را تا جای ممکن به حالت عادی قبل برگردانند. این شغل یکی از پربارترین مشاغل در کانادا برای زنان است، زیرا آن‌ها به بیماران کمک می‌کنند تا زندگی خود را پس بگیرند و دوباره مستقل زندگی کنند که می‌تواند حس بسیار خوبی برای زنان ایجاد کند. میانگین حقوق سالانه فیزیوتراپیست‌ها 80 هزار دلار است. درباره مهاجرت و درامد فیزیوتراپی در کانادا این مقاله را از دست ندهید.

5.     کاردرمانگر

کار درمانگران با بیمارانی که ازکارافتاده یا آسیب ‌دیده‌اند کار می‌کنند تا به آن‌ها کمک کنند فعالیت‌های روزانه را راحت‌تر و با نیاز کمتر به کمک افراد دیگر، انجام دهند. کاردرمانی نیز، مانند فیزیوتراپی، بسیار مفید است و به زنان اجازه می‌دهد به دیگران کمک کنند تا زندگی بهتری داشته باشند. حقوق این افراد به‌طور متوسط 80 هزار دلار در سال است.

6.     دندانپزشک

دندانپزشکان همان‌طورکه از نامش مشخص است به بهبود و سلامت دهان و دندان کمک می‌کنند. زنانی که در این رشته تحصیل کرده‌اند، به‌خوبی می‌توانند در کانادا درآمد بالا داشته باشند و پیشرفت کنند. میانگین حقوق سالانه یک دندانپزشک 163,243 دلار است.

7.     متخصص بهداشت دندان

متخصصین بهداشت دندان در کنار دندانپزشکان کار می‌کنند تا به آن‌ها در مراقبت از بیماران و اجرای کار دندانپزشکی کمک کنند. این شغل یکی دیگر از مشاغل پردرآمد و سودمند برای زنان است که به‌اندازه دندانپزشکی به تحصیلات زیادی نیاز ندارد. میانگین حقوق سالانه آن‌ها نیز 70 هزار دلار است.

8.     متخصص کایروپود یا کایروپراکتیک

پزشکان کایروپراکتیک از روش‌هایی برای تنظیم مجدد ستون فقرات بیماران به شکل صحیح با عملکرد بهتر استفاده می‌کنند و به آن‌ها کمک می‌کنند تا سلامت، تحرک و رفاه کلی خود را بهبود بخشند.

عنوان شغلی کایروپراکتیک یک انتخاب عالی برای زنانی است که می‌خواهند در زمینه سلامت کلی کار کنند و در زندگی دیگران تغییر ایجاد نمایند. میانگین حقوق سالانه آن‌ها حدود 60898 دلار است.

9.     آسیب‌شناس گفتار و زبان (SLP)

آسیب‌شناسان گفتار با مشتریانی کار می‌کنند که در تلفظ کلمات مشکل دارند یا دارای اختلالات گفتاری هستند. با توجه به صبور بودن بسیاری از زنان، این شغل می‌تواند انتخاب خوبی برای خانم‌هایی که دوست دارند شاهد تغییرات جدی در زندگی دیگران باشند، هست. میانگین حقوق سالانه این افراد حدود 97585 دلار است.

چه شرایط و مدارکی برای شفل مشاور املاک در کانادا مورد نیاز است؟

نحوه یافتن بهترین شغل برای زنان در کانادا

اکنون که می‌دانید اگر حقوق، رشد شغلی و موفقیت برایتان مهم است، باید به دنبال چه نوع شغلی باشید، در اینجا چند نکته اضافی وجود دارد که باید برای پیدا کردن یک شغل مناسب برای زنان در کانادا در نظر بگیرید. توجه داشتن به این نکات به شما در انجام مصاحبه‌ای موفق و افزایش شانس استخدام کمک می‌کنند:

اگر مدرک تحصیلی یا مهارتی ندارید، بهتر است قبل از تلاش برای پیدا کردن یک شغل مناسب، به سراغ دوره‌های آموزشی در آن زمینه بروید و این مدارک را کسب کنید؛ زیرا کارفرمایان افرادی را ارجح می‌دانند که علاوه بر تجربه، دارای دانش آکادمیک در زمینه موردنظر باشند. حتی اگر مدرک دارید و مدتی است که کار نکرده‌اید، برای تقویت مهارت‌ها و افزایش اعتمادبه‌نفس خود، یک دوره آموزشی مجدد را بگذرانید.

CV یا رزومه خود را نیز به روز کنید تا بتوانید هر شکافی را پر کنید و دقیق‌ترین رزومه را برای کارفرمایان احتمالی ارسال کنید. هر مهارت می‌تواند یک مزیت محسوب شود و شما را در رسیدن به شغل دلخواهتان نزدیک‌تر کند.

قبل از روز مصاحبه برای هر شغلی، سعی کنید خودتان پاسخ دادن به سؤالات رایج مصاحبه شغلی را تمرین کنید. همچنین باید سوالاتی را که می‌خواهید از مدیر استخدام بپرسید را انتخاب کرده و در موررد نحوه بیان آن تمرین نمایید.

برای کار در کانادا به‌عنوان یک مهاجر به مجوز کار نیاز دارید. البته شما باید ابتدا یک پیشنهاد کاری داشته باشید یا در سیستم اکسپرس اینتری امتیاز کافی را کسب نمایید تا بتوانید از طریق ویزای کاری به کانادا مهاجرت کنید. برای مطالعه درباره روش های افزایش امتیاز اکسپرس اینتری این مقاله را مطالعه کنید.

وضعیت کار و درآمد مشاغل هنری در کانادا چگونه است را در این مقاله بخوانید.

نظرات نهایی در مورد مشاغل برتر کانادا برای زنان

وقتی برای اولین بار شروع به جست‌وجوی (درخواست برای) یکی از مشاغل برتر برای زنان در کانادا می‌کنید، طبیعی است که عصبی شوید یا مطمئن نباشید که از کجا شروع کنید. بااین‌حال، اگر اطلاعات ارائه شده در بالا را در ذهن داشته باشید، برای یافتن موقعیت‌هایی که درآمد خوبی دارند، امنیت شغلی آینده را فراهم می‌کنند و بسیار سودمند هستند، راحت‌تر خواهید بود.

درباره مهاجرت با مشاغل خانگی در کانادا در این مقاله بیشتر بخوانید.

بهترین شغل برای زنان در کانادا بدون نیاز به مدرک دانشگاهی

قطعاً اگر مدرک دانشگاهی داشته باشید، امتیاز بیشتری برای مهاجرت به کانادا از طریق ویزای کار دارید و مشاغل پردرآمدتری را کسب خواهید کرد. با این ‌حال، شغل‌های زیادی برای زنان در کانادا وجود دارد که نیاز به مدرک دانشگاهی ندارند و تنها باید در زمینه موردنظر به‌صورت کوتاه‌مدت آموزش ببینید یا تجربه داشته باشید. از جمله این مشاغل می‌توان به طراحی وب‌سایت ( بازار کار و درآمد طراحی سایت در کانادا ) ، سئوی سایت و آرایشگری اشاره نمود که درآمدهای بسیار بالایی چه برای زنان و چه برای مردان در کانادا دارند. برای مطالعه کاملتر دراین باره مقاله شغل های پردرآمد در کانادا بدون مدرک را از دست ندهید.

سخن آخر

همان‌طورکه در این مقاله مطالعه کردید، مشاغل بسیار زیاد با درآمدهای عالی در کانادا برای زنان وجود دارند. اگر بعد از مطالعه این مقاله هنوز در انتخاب بهترین شغل برای زنان در کانادا در مورد خود تردید دارید، می‌توانید از مشاوران باتجربه ما در مجموعه مهاجرتی کاناداپاس کمک بگیرید.

مشاوران ما با دانش و اطلاعاتی که نسبت به مشاغل در کانادا دارند، بعد از بررسی شرایط و مهارت‌های شما به شما خواهند گفت که بهترین شغل برایتان کدام است و چطور می‌توانید با احتمال موفقیت بالاتر پیشنهاد شغلی دریافت کنید و برای مهاجرت به کانادا درخواست دهید.

فرم ارزیابی رایگان مهاجرت به کانادا