مانیتوبا یکی از استان‌های حوزه جغرافیایی پریری (منطقه مسطح و دشتی) کانادا و از شمال با منطقه نوناووت، از غرب با ساسکاچوان، از شرق با انتاریو و از جنوب با داکوتای شمالی و مینه‌سوتا همسایه است.

برنامه نامزدی استانی کانادا یکی از مهم‌ترین برنامه‌های مهاجرتی برای کسب اقامت دائم در این استان است. این استان جریان‌های مهاجرتی متنوعی تحت برنامه نامزدی استانی دارد که یکی از این جریان‌ها، جریان سرمایه‌گذار کسب‌وکار منیتوبا و مسیر کارآفرین منیتوبا یکی از دو مسیر جریان مهاجرتی سرمایه‌گذار منیتوبا است.

این مسیر مهاجرتی به افراد مایل به راه‌اندازی کسب‌وکار در کانادا این فرصت را می‌دهد تا از طریق سرمایه‌گذاری و ایجاد کسب وکار در منیتوبا، به این استان مهاجرت و برای خود و خانواده‌شان اقامت دائم دریافت کنند. در این مقاله‌ با مسیرهای مهاجرتی این جریان بیشتر آشنا می‌شوید. همچنین برای مطالعه درباره روش های مهاجرت به کانادا خواندن این مقاله را توصیه می کنیم.

فرم ارزیابی رایگان مهاجرت به کانادا

در صورت تمایل می توانید از طریق فرم زیر شماره خود را ثبت کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند


    محاسبه آنلاین مدت زمان گرفتن ویزا

    برای محاسبه مدت زمان صدور ویزای خود با کلیک روی لینک زیر، نوع برنامه مهاجرتی خود را از قسمت Select an application type انتخاب کرده سپس روی دکمه get processing times کلیک کنید.

    بررسی مدت زمان پردازش ویزای کانادا

    جریان سرمایه‌گذار کسب‌وکار منیتوبا (BIS)

    جریان سرمایه‌گذار کسب‌وکار منیتوبا، که در گذشته برنامه نامزد استانی منیتوبا برای کسب‌وکار یا MPNP-B  نامیده می‌شد، برای جذب صاحبان کسب‌وکار با تجربه و کارآفرینانی طراحی شده است که می‌خواهند یک کسب‌وکار راه‌اندازی یا مزرعه‌ای در منیتوبا احداث کنند. از طریق جریان سرمایه‌گذار کسب‌وکار منیتوبا، برنامه نامزدی استانی منیتوبا (MPNP) سرمایه‌گذاران و کارآفرینان بین‌المللی واجد شرایطی با قصد راه‌اندازی یا خرید کسب‌وکار در مانیتوبا یا شراکت در یک کسب‌وکار موجود در این استان را، جذب و معرفی می‌کند.

    دو مسیر مهاجرتی این جریان عبارتند از:

    • مسیر کارآفرینی
    • مسیر سرمایه‌گذاران مزرعه

    مسیر کارآفرینی برای متقاضیانی است که به دنبال ایجاد کسب‌وکار در مانیتوبا هستند و مسیر سرمایه‌گذار مزرعه جایگزین مسیر ابتکار استخدام استراتژیک مزرعه شد. هر دو مسیر جریان سرمایه‌گذار منیتوبا بر اساس یک سیستم ابراز تمایل (EOI) هستند که در این سیستم، متقاضیان قبل از درخواست برای برنامه، یک درخواست به این نام را ارسال می‌کنند.

    برای شروع سرمایه گذاری در کانادا و ثبت شرکت در شهرها و استان های آن توصیه می‌کنیم مقالات ثبت شرکت در ونکوور، ثبت شرکت در تورنتو ، ثبت شرکت در انتاریو ، ثبت شرکت در بریتیش کلمبیا و ثبت شرکت در استان کبک را مطالعه کنید.

    تصویری اط شهر ویپینگ استان مانیتوبا کانادا

    جریان سرمایه‌گذار کسب و کار منیتوبا؛ مسیر کارآفرین

    افراد مورد هدف مسیر کارآفرینی، متقاضیانی هستند که قصد استقرار در منیتوبا، چه از طریق خرید، راه اندازی یا شریک شدن در یک کسب‌وکار موجود هستند. متقاضیان با مجوز اقامت موقت وارد کانادا می‌شوند و باید ظرف 24 ماه پس از ورود به کانادا کسب و کاری را بخرند، راه‌اندازی کنند یا در آن شریک شوند تا بتوانند اقامت دائم را دریافت کنند. برای مطالعه درباره شرایط و مراحل خرید بیزنس در کانادا این مقاله را از دست ندهید.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد استان ها، به صفحه ی مهاجرت به کانادا از طریق کارآفرینی مراجعه کنید.

    مراحل اقدام برای مسیر کارآفرین منیتوبا

    مراحل اقدام برای مسیر کارآفرین منیتوبا به شرح زیر است:

    1. واجد شرایط مسیر کارآفرین بودن یا خود اعلامی

    علاوه بر رعایت معیارهای واجد شرایط بودن در جدول زیر، متقاضیان باید یک فرم خوداعلامی را تکمیل کنند که واجد شرایط بودن را بر اساس چهار عامل سرمایه انسانی (سن، تحصیلات، سابقه کاری و مهارت زبان)، چهار عامل سرمایه‌گذاری (ارزش خالص، سرمایه‌گذاری تجاری، اولویت‌های اقتصادی و یک بازدید تحقیقاتی تجاری از مانیتوبا) و یک عامل تطابق‌پذیری (ارزیابی نحوه ارتباط متقاضی با مانیتوبا) ارزیابی می‌کند.

    معیارهای مسیر کارآفرینی جریان سرمایه‌گذار منیتوبا به شرح زیر است:

    حداقل احتیاجات معیارها
    • حداقل سه سال سابقه کار تمام وقت در پنج سال گذشته به عنوان مالک کسب و کار فعال یا نقش مدیریت ارشد یک کسب و کار موفق
    • به صاحبان مشاغل در مقایسه با مدیران ارشد امتیاز بیشتری داده می‌شود.
    • صاحبان مشاغل باید حداقل 33 درصد (یک سوم) مالکیت را داشته باشند تا واجد شرایط دریافت امتیاز باشند.
    سابقه کاری
    5 CLB مهارت زبانی
    حداقل مدرک معادل مدرک دبیرستان کانادا میزان تحصیلات
    بدون حد حداقل یا حداکثر سن برای این جریان. امتیاز به داوطلبان بین 25 تا 49 سال اختصاص داده می‌شود. سن
    • حداقل سرمایه‌گذاری 250000 دلار برای مشاغل واقع در مرکز استان منیتوبا
    • حداقل سرمایه‌گذاری 150000 دلار در یک کسب و کار خارج از مرکز استان مانیتوبا
    • سرمایه گذاری کاری باید در یک کسب و کار واجد شرایط تعریف شده توسط MPNP باشد.
    • کسب و کار پیشنهادی باید حداقل یک شغل برای یک شهروند کانادایی یا یک مقیم دائم در منیتوبا ایجاد یا حفظ کند (فردی جدا از صاحبان کسب و کار و/یا بستگان نزدیک آن‌ها).
    سرمایه‌گذاری کاری
    • تدوین یک بیزنس پلن
    • یک بازدید تحقیقاتی کاری به متقاضی فرصت تحقیقات گسترده در مورد سرمایه‌گذاری یا پیشنهاد کاری در آینده را می‌دهد. بازدید تحقیقاتی کاری باید حداکثر یک سال قبل از ارائه EOI انجام شود.
    بازدید تحقیقاتی کاری
    امتیاز به متقاضی تعلق می‌گیرد اگر:

    • همسر/شریک آن دارای 5 CLB/NCLC یا بالاتر باشد.
    • متقاضی یا همسر/شریک‌‌اش 5 CLB یا بالاتر در زبان رسمی دوم داشته باشند.
    • متقاضی یا همسر/شریک‌‌اش یک خویشاوند نزدیک دارید که در حال حاضر بیش از یک سال در منیتوبا اقامت دارد.
    • فرزند متقاضی در یک موسسه آموزشی معتبر منیتوبا ثبت‌نام کرده است و تحت آموزش آکادمیک، حرفه‌ای یا تخصصی به صورت تمام وقت حداقل شش ماه قبل از تاریخ ارائه EOI بوده است.
    • متقاضی یا همسر/شریک زندگی‌اش یک دوره تحصیلی تمام وقت را برای حداقل یک سال در یک موسسه فوق متوسطه در مانیتوبا گذرانده است. متقاضی یا همسر یا شریک زندگی‌اش باید این کار را پس از 17 سالگی و با مجوز تحصیلی معتبر انجام داده باشند.
    • متقاضی یا همسر/شریک‌اش حداقل شش ماه کار مداوم و تمام وقت را در مانیتوبا داشته است. یک معرفی‌نامه از کارفرما و یک کپی از مجوز کار باید ارائه شود.
    تطابق‌پذیری
    • حداقل 500 هزار دلار
    • بررسی دارایی خالص شخصی متقاضی توسط یک کارپرداز شخص ثالث مورد تایید برنامه نامزدی استانی منیتوباانجام می‌شود. یک گزارش تایید دارای خالص همراه با درخواست، باید ظرف 120 روز پس از دریافت توصیه‌نامه اپلای (LAA) به MPNP ارسال شود.
    دارایی خالص
    پس از تایید درخواست متقاضی و قبل  از ارسال نامه حمایتی از طرف MPNP برای دریافت مجوز کار، متقاضی باید یک توافقنامه عملکرد کسب وکار (BPA) را امضا کند. توافق‌نامه عملکرد کسب و کار
    1. بازدید تحقیقاتی از منیتوبا

    متقاضیان جریان سرمایه‌گذار تجاری منیتوبا باید برای تحقیقات در مورد منیتوبا و فرصت‌های آن در حوزه پیشنهادی کسب‌وکارشان از این استان بازدید کنند. متقاضیان بهتر است در سمینارهای مربوط به کسب‌وکار ارائه شده توسط واحد مشاوره کسب و کار (BUC) بخش مهاجرت و فرصت‌های اقتصادی شرکت کنند.

    متقاضیان همچنین باید فرم مفهوم کسب‌وکار را نیز تکمیل کنند که فرصت‌های تجاری و تلاش‌های تحقیقاتی‌شان را مشخص می‌کند. با اینکه بازدید الزامی نیست، اما مسافرت و بازدید از منیتوبا به متقاضی ایده بهتری از فرصت‌های موجود در استان، هم برای کسب‌وکار و هم برای سبک زندگی می‌دهد.

     

    1. ارسال فرم‌های خوداعلامی و مفهوم کسب‌وکار به برنامه نامزدی استانی منیتوبا

    درخواست از طریق این جریان یک فرآیند دو مرحله‌ای است. ابتدا، فرم‌های اولیه باید به آدرس [email protected] ایمیل شوند. این فرم‌ها شامل فرم خوداعلامی، فرم مفهوم کسب‌وکار و آیین‌نامه رفتار نمایندگان مهاجرت (اگر متقاضی، نماینده‌ای استخدام کرده است) است. در نظر داشته باشید که ارسال این فرم‌ها به معنای اپلای نیست. به متقاضیان بعد از ارسال فرم اطلاع داده می‌شود که آیا واجد شرایط ارسال درخواست کامل هستند یا خیر.

     

    1. ارسال درخواست به برنامه نامزدی استانی منیتوبا (MPNP)

    پس از بررسی فرم‌های خوداعلامی و مفهوم کسب‌وکار، متقاضیان یک توصیه‌نامه برای درخواست (LAA) دریافت می‌کنند. LAA حاوی اطلاعات بیشتر در مورد مدارک و دستورالعمل‌های لازم برای ارسال درخواست کامل به MPNP است. این مرحله شامل راستی‌آزمایی دارایی خالص گزارش شده توسط کارپرداز شخص ثالث مورد تایید است. تمام مدارک و هزینه‌ها باید ظرف 120 روز پس از دریافت LAA ارسال شوند.

     

    1. ارزیابی برنامه

    بررسی و ارزیابی هر درخواست ممکن است شامل مصاحبه باشد. متقاضیان موفق نامه تاییدیه‌ای از طریق ایمیل دریافت می‌کنند و باید یک توافق‌نامه عملکرد کسب‌وکار را امضا کنند. پس از این، MPNP نامه حمایتی برای دریافت مجوز کار صادر می‌کند. متقاضیان با این نامه می‌توانند وارد کانادا شوند و مجوز کار دریافت کنند.

     

    1. راه‌اندازی یک کسب‌وکار در منیتوبا

    با استفاده از این مجوز کار، متقاضی می‌تواند کسب‌وکار خود را مطابق با بیزنس پلن، راه‌اندازی یا خریداری کند. واحد مشاوره کسب وکار، اطلاعات، بازخورد و راهنمایی را در این مرحله از طریق افسران مشاور کسب‌وکار ارائه می‌دهد.

     

    1. نامزدی MPNP و اقدام برای دریافت اقامت دائم

    زمانی که متقاضی شرایط و ضوابط مندرج در توافق‌نامه عملکرد کسب‌وکار را رعایت کند، MPNP گواهی نامزدی برای او صادر می‌کند که با این گواهی، متقاضی می‌تواند برای دریافت اقامت دائم به دولت کانادا درخواست دهد.

    روش های ثبت شرکت در کانادا به دو صورت است؛  ثبت شرکت از طریق ICT یا انتقال درون سازمانی یا
    ثبت شرکت از طریق مالک گرداننده ( Owner Operator )

    سیستم رتبه‌بندی کارآفرینان MPNP

    متقاضیانی که ابراز تمایل خود را به مسیر کارآفرین MPNP ارسال می‌کنند، با استفاده از سیستم رتبه‌بندی کارآفرین MPNP بر اساس معیارهای خاصی رتبه‌بندی خواهند شد. فقط کاندیداهایی دارای بیشترین امتیازات انتخاب خواهند شد. سیستم رتبه‌بندی به شرح زیر است:

    جدول نمای کلی امتیاز هر معیار در سیستم رتبه‌بندی MPNP:

    معیارها

    زیربخش‌ها

    امتیازات

    سرمایه انسانی

    سن

    10

    تحصیلات

    10

    سابقه کاری

    30

    مهارت زبانی

    25

    سرمایه‌گذاری

    دارایی خالص

    10

    سرمایه‌گذاری روی کار بیش از حداقل

    15

    اولویت‌های اقتصادی

    5

    بازدید تحقیقاتی تجاری

    20

    تطابق‌پذیری

    مهارت زبانی همسر

    10

    مهارت در دومین زبان رسمی

    10

    خویشاوند نزدیک در منیتوبا

    5

    حضور فرزند در منیتوبا

    5

    سابقه کار یا تحصیل در منیتوبا

    5

    حداکثر امتیازات

    150

     

    • فاکتور 1: سرمایه انسانی

    معیارها

    شرح

    امتیاز

    سن

    (حداکثر 10 امتیاز)

    زیر از 25 سال 0
    25 تا 30 سال 4
    31 تا 35 سال 6
    36 تا 45 سال 10
    46 سال 8
    47 سال 6
    48 سال 4
    49 سال 2
    بالای 50 سال 0

    تحصیلات

    (حداکثر 10 امتیاز)

    مدرک یا دیپلم فوق دوره متوسط(فوق دیپلم)(دوساله) 4
    مدرک یا دیپلم فوق دوره متوسط (سه ساله) 6
    درجه کارشناسی ارشد یا معادل آن 8
    مدرک دکتری دانشگاهی (PhD) 10
    هیچکدام از موارد فوق 0

    سابقه کاری

    (حداکثر 30 امتیاز)

    مالکیت کسب وکار
    11 سال یا بیشتر سابقه مالکیت 30
    7 تا 10 سال سابقه مالکیت 25
    3 تا 6 سال سابقه مالکیت 20
    مدیر ارشد کسب و کار
    7 سال یا بیشتر سابقه کاری مدیریت ارشد 10
    3 تا 6 سال سابقه کاری مدیریت ارشد 5

    سطح مهارت زبانی

    (حداکثر 25 امتیاز)

    5 CLB/NCLC 10
    6 CLB/NCLC 15
    7 CLB/NCLC 20
    8 CLB/NCLC یا بالاتر 25
    حداکثر کل امتیازات این بخش:75

     

    • فاکتور 2: سرمایه‌گذاری

    معیارها

    شرح

    امتیاز

    دارایی خالص (حداکثر 10 امتیاز) (دلار)

     

    500 هزار تا 1 میلیون 5
    بالای 1 تا 1/5 میلیون 6
    بالای 1/5 تا 2 میلیون 7
    بالای 2 تا 2/5 میلیون 8
    بالای 2/5 تا 3 میلیون 9
    بالای 3 میلیون 10
    200 هزار تا 499999 10
    500 هزار تا 899999 12
    900 هزار یا بیشتر 15
     

    سرمایه‌گذاری روی کسب و کار (حداکثر 15 امتیاز) (دلار)

     

    هیچکدام از موارد فوق 0
    500 هزار تا 1 میلیون 5
    بالای 1 تا 1/5 میلیون 6
    بالای 1/5 تا 2 میلیون 7
    بالای 2 تا 2/5 میلیون 8

    اولویت‎های اقتصادی (حداکثر 5 امتیاز)

    کسب وکار فعال با ارزش افزوده صادرات محور با فعالیت‌های پیاپی در مانیتوبا 5
    محل یا جانشینی کسب و کار در خارج از مرکز استان مانیتوبا 5
    هیچکدام از موارد فوق 0

    بازدید تحقیقاتی تجاری

    (حداکثر 20 امتیاز)

    متقاضی حداقل پنج روز متوالی از مانیتوبا بازدید کرده و کارهای مربوطه را انجام داده است. 10
    متقاضی یک بازدید تحقیقاتی تجاری طولانی مدت برای حداقل 10 روز متوالی یا بیشتر از منیتوبا داشته است. 20
    هیچکدام از موارد فوق 0

    حداکثر کل امتیازات این بخش:50

     

    • فاکتور 3: تطابق پذیری

    معیارها

    شرح

    امتیاز

    تطابق‌پذیری (حداکثر 25 امتیاز)

    سطح مهارت زبانی همسر/شریک زندگی متقاضی 5 CLB یا بالاتر در زبان انگلیسی یا فرانسوی 10
    مهارت زبانی متقاضی یا همسر/شریک‌‌اش 5 CLB یا بالاتر در زبان رسمی دوم 10
    خویشاوند نزدیک دارید که در حال حاضر بیش از یک سال در منیتوبا اقامت دارد. 5
    فرزند متقاضی حداقل 6 ماه قبل در یک موسسه آموزشی معتبر منیتوبا ثبت‌نام کرده است. 5
    متقاضی یا همسر/شریک زندگی‌اش یک دوره تحصیلی تمام وقت را برای حداقل 12 ماه در یک موسسه فوق متوسطه یا یک کار تمام وقت را برای 6 ماه در مانیتوبا گذرانده است. 5

    حداکثر کل امتیازات این بخش:25

    چه کسانی نمی‌توانند برای MPNP درخواست دهند

    متقاضیان زیر واجد شرایط ارسال درخواست به MPNP نیستند:

    • متقاضیان پناهندگی، یا افرادی که در شامل نظر تجدیدنظر یا حذف فدرال هستند.
    • پرستاران خانگی که در حال حاضر در کانادا زندگی می‌کنند.
    • کارگران خارجی موقت که در حال حاضر در استانی غیر از مانیتوبا کار می‌کنند و ساکن آن استان هستند.
    • همسران شهروندان کانادایی یا مقیم دائم.
    • افرادی که در شش ماه گذشته توسط MPNP رد شده‌اند و قادر به رفع دلیل یا دلایل ریجکتی نیستند.
    • افرادی که درخواست مهاجرت فعال با هر برنامه مهاجرت استانی یا برنامه مهاجرت فدرال در کانادا دارند.

    نکته: پروفایل اکسپرس اینتری یک برنامه مهاجرتی محسوب و شامل مورد فوق نمی‌شود.

    اگر متقاضی یا همسرش یک برنامه MPNP فعال داشته باشند، واجد شرایط ارسال درخواست دیگری برای هر جریان/مسیر دیگر MPNP نیستید.

    درباره الزامات و مراحل سرمایه گذاری در کانادا و دریافت ویزای سرمایه گذاری کانادا این مقاله را بخوانید.

    برنامه کشاورزی منیتوبا  Farm Investor Pathway

    برنامه کشاورزی منیتوبا  یا به اختصار FIB جایگزین طرح قبلی استخدام استراتژیک مزرعه می شود. این برنامه برای افرادی است که تجربه مزرعه داری و سرمایه کافی برای سرمایه گذاری کشاورزی دارند و قصد دارند یک مزرعه را در روستاهای مانیتوبا تأسیس و اداره نمایند.

    پیش بینی می شود که متقاضیان موفق FIP برای تولید محصولات اصلی منطبق با صنعت کشاورزی استان ، یک بیزنس کشاورزی درمناطق مانیتوبا ایجاد کنند. نوع عملیات و سرمایه گذاری باید با آمارهای استانی مرتبط باشد و مربوط به صنعت مانیتوبا باشد. عملیات بازرگانی کشاورزی که محصولات اصلی تولید نمی کند ممکن است تحت عنوان کارآفرین واجد شرایط باشد.

    • تجربه کار مزرعه داری یا کشاورزی

        حداقل سه سال تجربه مالکیت و بهره برداری از مزرعه  در کشور مبدا که توسط اسناد قابل اثبات باشد .

    • تسلط بر زبان های رسمی

    این برنامه  توانایی های زبانی را در هر دو زبان رسمی کانادا به رسمیت می شناسد. این یک مهارت سازگاری مهم است که توانایی شما را برای استقرار اقتصادی در مانیتوبا، تسریع می کند.

    اگر از شما برای شرکت در مصاحبه FIP دعوت شده است، لازم است مصاحبه را به دو زبان فرانسوی یا انگلیسی انجام دهید.

    • سرمایه گذاری در کشاورزی

    میزان این سرمایه گذاری در مشاغل مزرعه حداقل 300.000  دلار کانادا است . سرمایه گذاری های مشاغل کشاورزی باید در دارایی های مشهود واجد شرایط باشد که توسط MPNP تعریف شده است.

    • داشتن یک طرح تجاری یا بیزنس پلن

    داشتن یک بیزنس پلن بسیار مهم است و بخشی جدایی ناپذیر از برنامه است.

    • ارزش خالص حداقل 500.000 دلار

    دارایی متقاضی باید 500.000 دلار کانادا باشد مه توسط موسسات واسط تااید شده باشد

    • سفر و بازدید استان مانیتوبا

    شخص متقاضی باید برای تحقیق درباره کار خود یک سفر تحقیقاتی از استان را داشته باشد

    راه اندازی استارت آپ در کانادا تنها منوط به ارائه یک ایده جدید برای کسب‌وکار نخواهد بود و پیچیدگی های بسیاری دارد که همراهی وکیل استارتاپ کانادا می تواند احتمال موفقیت آن را افزایش دهد.

    سخن پایانی

    برنامه نامزد استانی منیتوبا دارای جریان‌های مهاجرتی متنوعی برای مهاجرت افراد از سرتاسر دنیا به این استان در کانادا است. یکی از این جریان‌ها، جریان سرمایه‌گذار منیتوبا است که خود دو مسیر مختص کارآفرینان و کشاورزان دارد. مسیر کارآفرین جراین سرمایه‌گذار منیتوبا یکی از راه‌های مناسب برای افرادی است که می‌خواهند حین داشتن کسب‌وکار در این استان، اقامت دائم برای خود و خانواده‌شان دریافت کنند. در مقاله فوق، مطالب مرتبط برای آگاهی بیشتر افراد از شرایط و الزامات این مسیر آورده شده است.

    شما می‌توانید برای آشنایی بیشتر با این روش مهاجرتی و همچنین سایر روش‌های مهاجرتی کانادا، با کارشناسان و مشاوران ما در مجموعه حقوقی مهاجرتی کاناداپاس در تماس باشید.

    راه اندازی بیزینس در کانادا یک پروسه کاملا حقوقی است و شما به عنوان یک شهروند خارجی که با قوانین این کشور آشنایی کافی ندارید، بهتر است پیش از هر گونه اقدام قانونی با وکیل رسمی مهاجرت به کانادا در در این زمینه مشورت کنید.

    فرم ارزیابی رایگان مهاجرت به کانادا

    در ادامه برخی از سوالات متداول موکلان بیان شده است:

    پس از موفقیت درکسب و کار تجاری در مانیتوبا ، از داوطلبانی که از طریق مسیر کارآفرین منیتوبا اقدام می کنند دعوت می شود تا درخواست رسمی اقامت دائم کانادا را ارائه دهند لازم به ذکر است که این برنامه جایگزین مسیر MPNP-B اشده است  که پیش از این صاحبان مشاغل و کارآفرینان را قادر می ساخت تا برای مهاجرت به مانیتوبا اقدام کنند.

    بله. سطح تحصیلات دبیرستان یعنی دیپلم به بالا از الزامات این برنامه است. بنا به مقطع تحصیلی شما امتیاز شما تعیین می شود.

    همه داوطلبان این برنامه باید مهارت خود را در هر دو زبان انگلیسی یا فرانسه مطابق با سطح 5 معیار زبان کانادایی (CLB )نشان دهند. آزمون های زبان باید در طی دو سال قبل از اقدام به برنامه انجام شده باشد.

    مطالب مندرج در وب سایت حاضر به منظور اطلاع رسانی و افزایش دانش مخاطبین عزیز وبسایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی است. اگر چه اخبار و مطالب منتشره با نهایت دقت نویسنده مکتوب گردیده، ولی همچنان می تواند دستخوش تغییرات مرور زمان بوده و یا عاری از اشتباه انسانی نباشند. بدیهی است برداشت و مشورت های حقوقی نهایی صرفا در چارچوب موضوع مورد مشاوره با شخص مشاور و وکیل رسمی مجموعه جناب حلاج پور ممکن بوده و توصیه می شود. مدیریت و همکاران مجموعه حقوقی کاناداپاس و کاریابی بین المللی مهیار مسئولیتی در خصوص اقدامات خواننده با استناد به مطالب مندرج در وب سایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی نداشته و مسئولیت مجموعه صرفا محدود به چارچوب قرارداد منعقده با موکلین مجموعه باقی خواهد ماند.


    مهیار حلاج پور

    «افتخار داریم که مورد اعتماد شما هستیم»

    من مهیار حلاج پور هستم،

    عضو رسمی شورای قانون گذاری امور مهاجرت کانادا ICCRC، مشاور رسمی مهاجرت کانادا RCIC یا اصطلاحا وکیل مهاجرت.

    زندگی من صرف این می شود که اطمینان حاصل کنم که ممتاز ترین خدمات تخصصی حقوق مهاجرت کانادا را در مجموعه حقوقی مهاجرتی کاناداپاس ارائه می دهیم.

    شرکت توسعه بیزینس ،سرمایه گذاری استارت آپ i3 Capital گام به گام با بهترین متخصصین و مشاورین در خدمت اهداف کارآفرینانی است که برای پیشبرد اهدافشان به ما اعتماد کرده اند‌.

    و همچنین در کنار همکارانم در کاریابی مهیار با مجوز رسمی از وزارت کار ایران برای تحقق برنامه های کاریابی بین المللی موکلین پارسی زبان می کوشیم.

    کاناداپاس - وکیل مهاجرت کانادا در تورنتو - بیوگرافی مهیار حلاج پور