یکی از بهترین شهرهای کانادا که در دنیا نیز از نظر اقتصادی و کیفیت زندگی مشهور است، شهر بزرگ تورنتو مرکز استان انتاریو است؛ بنابراین جای تعجب نیست که بسیاری از سرمایه‌گذاران دوست دارند ثبت شرکت در تورنتو را تجربه کنند و کسب‌وکارشان را در این شهر نیز گسترش دهند. در این مقاله با ما همراه باشید تا با شرایط و مراحل موردنیاز برای ثبت شرکت در تورنتو بیشتر آشنا شوید. برای مطالعه دقیق تر درباره شرایط و هزینه های ثبت شرکت در کانادا نیز می توانید این مقاله را بخوانید.

شرایط ثبت شرکت در تورنتو

آیا شما حداقل شرایط موردنیاز برای ثبت شرکت در تورنتو را دارید یا خیر؛ اگرچه شرایط برای همه افراد با شرایط مختلف یکسان نیست ولی مهم‌ترین شرایط که تقریبا همه افراد خواهان ثبت شرکت در تورنتو باید داشته باشند، عبارتند از:

  • سن بالای 18 سال
  • بین 3 تا 5 سال سابقه رهبری یا مدیریتی
  • مدارک مشخص‌کننده عدم سوءپیشینه
  • داشتن تمکن مالی موردنیاز
  • داشتن بیزینس پلن قوی
  • مشخص بودن کامل و دقیق نوع شرکت و مکان فیزیکی آن در تورنتو
  • مدرک تحصیلی
  • اثبات عدم ورشکستگی در گذشته
  • ارائه مدرک زبان معتبر
  • مشخص بودن موضوع فعالیت شرکت
  • معرفی یک شخص کانادایی یا مقیم کانادا به‌عنوان کارمند تمام‌وقت که جزو اعضای خانواده نباشد
  • داشتن یک حساب بانکی در کانادا

برای شروع سرمایه گذاری در کانادا و ثبت شرکت در شهرها و استان های آن توصیه می‌کنیم مقالات ثبت شرکت در ونکوور ، ثبت شرکت در انتاریو ، ثبت شرکت در آلبرتا ، ثبت شرکت در بریتیش کلمبیا و ثبت شرکت در استان کبک ، ثبت شرکت در مانیتوبا را مطالعه کنید.

هزینه ثبت شرکت در تورنتو چقدر است؟

به‌طورکلی در کانادا هزینه ثبت کسب‌وکار شما بر اساس استانی که در آن هستید و ساختار کسب‌وکار شما متفاوت است. در استان انتاریو، اگر مالکیت انحصاری یا کسب‌وکار شراکتی دارید، باید 60 تا 80 دلار برای ثبت کسب‌وکار خود بپردازید. به‌علاوه بین 8 تا 26 دلار برای جست‌وجوی نام باید پرداخت کنید.

برای مشاغل ثبت‌شده در انتاریو که قصد تاسیس شعبه جدید در تورنتو را دارید، دولت برای ثبت کسب‌وکار شما 300 دلار از شما دریافت می‌کند.

با توجه به اینکه هر استان در کشور کانادا قوانین خودش را برای ثبت شرکت دارد، نمی‌توان هزینه‌های دقیق ثبت شرکت در کانادا را مشخص کرد.

بااین‌حال، شرایط به‌گونه‌ای است که فردی که برای ثبت شرکت در تورنتو اقدام می‌کند باید حداقل سه سال سابقه کار مدیریتی داشته باشد و حداقل سرمایه او نیز باید تقریبا 1600000 دلار کانادا باشد.

همچنین فرد متقاضی باید بعد از دریافت مجوزهای تجاری موردنیاز حدود 800 دلار کانادا وثیقه به دولت کانادا بدهد که این پول بعد از 5 سال به مدیر شرکت برمی‌گردد.

مهیار حلاج پور وکیل مهاجرت به کانادا در تورنتو

مجموعه حقوقی مهاجرتی کاناداپاس و شرکت شتاب دهنده بیزینس و استارت آپ i3 capital با مدیریت مهیار حلاج‌ پور٬ عضو سازمان (NACO (National Angel Capital Organization ٬ مشاور رسمی (RCIC) یا اصطلاحا وکیل مهاجرت به کانادا با سال ها تجربه در هدایت و حمایت صد ها تجارت نوپا٬ استارت آپ و همکاری با شرکت های معظم بین المللی از ابتدا تا انتهای مسیر موفقیت شما در کانادا در کنار شماست.

ویزای استارتاپ کانادا به شما کمک می‌کند اقامت دائم کانادا را دریافت و کسب‌وکار خود را در این کشور شروع کنید. در این مسیر نیز همراهی وکیل ویزای استارتاپ کانادا شانس موفقیت شما را در دریافت اقامت کانادا افزایش خواهد داد.

فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا

مراحل ثبت شرکت در تورنتو

تورنتو یکی از شهرهای اقتصادی دنیا و بزرگ‌ترین شهر کانادا است که بسیاری از سرمایه‌گذاران و مدیران، سالانه به دنبال ثبت شرکت در تورنتو در زمینه‌های مختلف هستند. اگر بخواهیم مراحل ثبت شرکت در تورنتو را به‌طور کامل بررسی کنیم، به ترتیب عبارتند از:

1. یک برنامه بازاریابی ایجاد کنید

یک طرح بازاریابی، استراتژی‌هایی را که برای اهداف شرکت شما و تبلیغ کسب‌وکار شما به مشتریان بالقوه استفاده می‌شود، شرح می‌دهد. برنامه‌های بازاریابی معمولا شامل بخش‌ها و اطلاعات زیر است:

2. یک طرح تجاری تهیه کنید

یک طرح کسب‌وکار مستحکم به‌صورت مکتوب مانند یک نقشه راه برای کسب‌وکار شما است که به شما نشان می‌دهد که به کجا می‌روید و چگونه به آنجا خواهید رسید. نوشتن یک طرح کسب‌وکار به شما کمک می‌کند توانایی‌ها و نیازهای تجاری خود را بهتر و کامل‌تر درک کنید تا بتوانید برنامه رسیدن به اهداف را آماده کنید، بهتر روی آن تمرکز کنید و اهداف مالی خود را به‌درستی تعیین کنید.

در آینده نیز اگر بخواهید برای شرکت خود از تسهیلات بانکی استفاده کنید یا روی کمک سرمایه‌گذاران حساب کنید، مهم است که طرح تجاری شما به‌عنوان بیزینس پلن به‌طور دقیق و کامل به‌صورت مکتوب ارائه شود. در غیر این صورت اصلاً موردبررسی قرار نخواهد گرفت.

 3. یک برنامه بازاریابی ایجاد کنید

یک طرح بازاریابی، استراتژی‌هایی را که برای اهداف شرکت شما و تبلیغ کسب‌وکار شما به مشتریان بالقوه استفاده می‌شود، شرح می‌دهد. برنامه‌های بازاریابی معمولا شامل بخش‌ها و اطلاعات زیر است:

خلاصه اجرایی باید حاوی نکات کلیدی برنامه بازاریابی باشد و اگرچه در آخر نوشته می‌شود، باید بر روی طرح قرار گیرد. خلاصه اجرایی باید شامل نکات برجسته هر بخش باشد، به‌اندازه کافی جالب باشد که خواننده را تحریک کند و مختصر باشد.

جمع‌آوری و سازماندهی داده‌ها در مورد بازاری که در حال حاضر محصول (ها) یا خدماتی را که می‌فروشید و خریداری می‌کند در این قسمت باید آورده شود.

باید در این بخش محصول یا خدمات شرکت خود را توصیف کنید. در این قسمت باید به پاسخ سؤالاتی مانند ارتباط محصول شما با بازار چگونه است؟ بازار شما به چه چیزی نیاز دارد؟ مشتریان در حال حاضر از چه چیزی استفاده می‌کنند؟ مشتریان به چه چیزی بالاتر و فراتر از استفاده فعلی نیاز دارند؟ و … بپردازید.

در این بخش باید مشخص کنید خدمات یا محصول شما چه ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد که شما را از سایر رقبا جدا می‌کند.

در این قسمت باید مشخص کنید بازار کلیدی شما کجاست، چه چیزی را می‌فروشید یا چه خدماتی ارائه می‌دهید؟ سهم شرکت شما چقدر است و …

استراتژی‌های بازاریابی و ترویجی را که قصد استفاده از آن را دارید، مشخص کنید. در این بخش باید به مواردی همچون «شبکه»، «بازاریابی مستقیم»، «تبلیغات»، «سمینارها و برنامه‌های آموزشی (برای افزایش آگاهی)»، «تولید محتوای متنی، تصویری، صوتی و …»، «فروش مستقیم یا شخصی»، «رسانه‌ها، تبلیغات یا بیانه‌های مطبوعاتی»، «نمایشگاه‌ها، رویدادها و کنفرانس‌ها»، «وب‌سایت و رسانه‌های اجتماعی» پرداخته شود.

از اطلاعاتی که جمع‌آوری کرده‌اید، استراتژی‌هایی را برای تعیین قیمت محصول خود، جایگاه محصول شما در بازار و نحوه دستیابی به آگاهی از برند ایجاد کنید.

بودجه‌بندی مناسب برای شروع کار یک شرکت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید با دقت و به‌درستی انجام و مدیریت شود.

4. یک ساختار تجاری را انتخاب کنید

سه ساختار اصلی تجاری در شهر تورنتو وجود دارد که شامل مالکیت انفرادی، مشارکت (عمومی یا محدود) و شرکتی (استانی یا فدرال) است. هر ساختاری مفاهیم حقوقی و مالیاتی خاص خود را دارد و مزایا و معایب مربوط به هرکدام نیز متفاوت است. برای تصمیم‌گیری در مورد ساختاری که به بهترین وجه با نیازهای کسب‌وکار شما مطابقت دارد، می‌توانید به وب‌سایت دولت کانادا سری بزنید و بهترین نوع آن را انتخاب کنید.

5. شرکت خود را ثبت کنید

مشاغلی که تحت نامی غیر از مالک فعالیت می‌کنند، باید در وزارت دولت و خدمات مصرف‌کننده (شعبه خدمات تولید و تأیید مرکزی) ثبت‌نام کنند. ثبت‌نام یا تمدید نام تجاری را می‌توان به صورت حضوری یا آنلاین در ServiceOntario تکمیل کرد. همچنین می‌توانید با یکی از ارائه‌دهندگان خدمات مجاز دولتی ecore by Dye & Durham Corporation  یا ESC Corporate Services Ltd تماس بگیرید.

شرایط اولیه ثبت این شرکت‌ها به شکل زیر است:

ثبت‌نام تجاری برای مالکیت انفرادی و مشارکت عمومی 80 دلار برای یک نسخه کاغذی یا 60 دلار در صورت اقدام برای ثبت‌نام به صورت آنلاین است. اعتبار نام تاییدشده به مدت پنج سال است و باید قبل از انقضای آن، تمدید شود.

مشاغلی که مایل به ثبت‌نام در استان هستند باید این کار را از طریق وزارت دولت و خدمات مصرف‌کننده (دولت انتاریو) انجام دهند. برای ثبت‌نام به‌عنوان یک شرکت استانی، مشاغل باید جستجوی نام NUANS را تکمیل کنند تا مشخص شود که آیا نام مورد نظر آن‌ها موجود است یا خیر؟ اگر نام مشابهی در این سیستم انتخاب شود، در آینده پیگرد قانونی دارد. گزارش NUANS برای مشاغلی که مایل به فعالیت تحت یک شرکت شماره‌گذاری شده هستند، حذف شده است.

اساسنامه شرکت باید ظرف 90 روز پس از تکمیل جست‌وجوی نام ثبت شود. اساسنامه را می‌توان با هزینه 360 دلار در وزارت خدمات دولتی ثبت کرد. جست‌وجوی نام NUANS ممکن است از طریق ارائه‌دهندگان خدمات مجاز دولتی که برای کمک به شما در انجام تراکنش‌هایتان در شرکت‌های ثبت کسب‌وکار انتاریو در دسترس هستند، انجام شود که ازجمله آن‌ها می‌توان به شرکت‌های Dye & Durham Corporation و ESC Corporate Services Ltd اشاره کرد.

ثبت‌نام تحت شرکت فدرال، حقوق حفظ نام را در سراسر کانادا فراهم می‌کند که برای شرکت‌هایی که گسترش تجارت خود را به استان‌ها یا مناطق دیگر در نظر می‌گیرند، مهم است. درواقع این روش برای افرادی که هدفشان برندسازی جهانی است بسیار مناسب است و افراد سودجو که می‌خواهند بعد از برند شدن نام شرکت شما از آن به نفع خود استفاده کنند را کنار میزند.

تکمیل جستجوی نام NUANS برای ادغام یک تجارت به صورت فدرال الزامی است. جستجوی نام در NUANS را می‌توان از طریق شرکت‌های کانادا که این خدمات را ارائه می‌دهند با هزینه 21.47 دلار به‌اضافه مالیات‌های قابل اجرا انجام داد و به مدت 90 روز معتبر است. در این مدت باید اساسنامه شرکت خود را ثبت کنید. جستجوی نام NUANS را می‌توان به صورت آنلاین نیز انجام داد و در همان روز یا روز بعد با پرداخت 200 دلار از طریق شرکت‌های کانادا با انتخاب گزینه «Incorporate a Business» آن را تایید کرد.

جستجوی نام NUANS می‌تواند از طریق ارائه‌دهندگان خدمات مجاز دولتی که برای کمک به شما در انجام تراکنش‌هایتان در ثبت کسب‌وکار انتاریو در دسترس هستند، مانند Dye & Durham Corporation و ESC Corporate Services Ltd انجام شود.

هنگام ثبت تجارت غیرانتفاعی خود در استان انتاریو، اساسنامه شرکت را می‌توان در وزارت دولت و خدمات مصرف‌کننده (شرکت‌ها و شعبه امنیت اموال شخصی) ثبت کرد.

در این روش نیز می‌توانید جستجوی نام در NUANS را به کمک ارائه‌دهندگان خدمات مجاز دولتی که برای کمک به شما در انجام تراکنش‌هایتان در ثبت کسب‌وکار انتاریو در دسترس هستند، انجام دهید. سپس باید اساسنامه خود را تکمیل کنید.

هنگامی‌که جستجوی نام NUANS و فرایند این کار برای شرکت‌های غیرانتفاعی انجام شد، باید آن‌ها را در وزارت دولت و خدمات مصرف‌کننده ثبت کنید.

طبق قانون مالیات بر درآمد، شرکت‌های غیرانتفاعی باید برای شماره خیریه ثبت‌نام کنند. ثبت، به‌عنوان مؤسسات خیریه معاف از مالیات بر درآمد می‌شود و همچنین به مؤسسات خیریه اجازه می‌دهد که برای اهداف مالیات بر درآمد، رسیدهای کمک مالی رسمی صادر کنند. فرم‌های T2050 را می‌توان به صورت آنلاین بارگیری کرد و برای پردازش به اتاوا ارسال نمود.

6. تأمین مالی خود را تضمین کنید

وجوه تجاری را می‌توان از موسسات مالی خصوصی مختلف (مانند بانک‌ها و سایر وام‌دهندگان خصوصی) یا برنامه‌های تأمین مالی به دست آورد. شما باید برای ثبت شرکت در تورنتو و بسیاری از شهرهای دیگر کانادا یک حامی مالی داشته باشید.

این کار را می‌توانید از طریق مراودات خود با شرکت‌های سرمایه‌گذاری بزرگ در تورنتو انجام دهید و اگر هنوز به تورنتو مهاجرت نکرده‌اید و می‌خواهید از طریق ویزای سرمایه‌گذاری کانادا این کار را انجام دهید نامه حمایتی آن‌ها باید در مدارک ارسالی شما جهت صدور ویزای سرمایه‌گذاری به سفارت ارائه شود.

7. محل کسب‌وکار خود را انتخاب کنید

شهرداری‌ها اغلب محدودیت‌های منطقه بندی را برای مکان انواع خاصی از فعالیت‌های تجاری تعیین می‌کنند. قبل از اجاره یا خرید ملک، توصیه می‌شود تحقیق کنید که استفاده تجاری مورد نظر در ملکی که تهیه کرده‌اید، مجاز باشد. برای پرس‌وجو در مورد منطقه‌بندی یا در مورد استفاده از یک ملک خاص، لطفا به نزدیک‌ترین پیشخان خدمات مشتریان ساختمان تورنتو مراجعه کنید.

8. برای مجوز کسب‌وکار اقدام کنید

بسته به بیزینس شما ممکن است برای ثبت شرکت در تورنتو و شروع کسب‌وکار به مجوز تجاری نیاز داشته باشید. برای جست‌وجوی مجوزهای موردنیاز (شهری، استانی و فدرال) از سرویس مجوزها و مجوزهای کسب‌وکار آنلاین  BizPaL استفاده کنید که می‌تواند برای شروع یا توسعه تجارت شما بسیار مفید باشد.

9. الزامات مالیاتی را تعیین کنید

از مهم‌ترین الزامات مالیاتی که باید برای آن‌ها اقدام کنید، مواردی هستند که در جدول زیر آورده شده است:

تعاریف و اقدامات موردنیاز الزامات مالیاتی
کسب‌وکارهایی با فروش ناخالص سالانه 30 هزار دلار یا بیشتر ملزم به ثبت‌نام برای مالیات فروش هماهنگ (HST) و واریز آن به آژانس درآمد کانادا هستند. هیچ هزینه‌ای برای این برنامه وجود ندارد. کسب‌وکارهایی که درآمد ناخالص سالانه آن‌ها کمتر از 30 هزار دلار است، ملزم به ثبت‌نام برای HST نیستند و بنابراین، نیازی به دریافت مالیات HST از مشتریان خود ندارند. حساب‌های تجاری
افراد، مشاغل، افراد غیر مقیم یا واردکنندگان خارجی مستقر در کانادا ملزم به دریافت این شماره هستند. حساب واردکننده/صادرکننده
هنگامی‌که می‌خواهید در استان انتاریو در شهری مانند تورنتو ثبت شرکت به روش ادغام یعنی وجود چند سهام‌دار در یک شرکت را انجام دهید، به‌طور خودکار یک شماره تجاری (BN) و یک حساب برنامه مالیات بر درآمد شرکتی برایتان ثبت می‌شود. شما باید شماره BN خود را ظرف 45 روز پس از ثبت شرکت به روش ادغام دریافت کنید. مالیات بر درآمد شرکتی
کسورات شامل طرح بازنشستگی کانادا (CPP)، کمک‌های بیمه بیکاری (UIC) و کسر مالیات بر درآمد کارمندان است. کسورات حقوق و دستمزد

ثبت شرکت در کانادا از دو راه مختلف امکان پذیر است؛  ثبت شرکت از طریق ICT یا انتقال درون سازمانی یا
ثبت شرکت از طریق مالک گرداننده ( Owner Operator )

نکات جانبی برای ثبت شرکت در تورنتو

موارد دیگری را که باید برای ثبت شرکت در تورنتو در نظر بگیرید عبارتند از:

اگر در شرکت ثبت داده خود کارمند دارید، ملزم به رعایت کلیه مقررات استخدامی ازجمله قانون استانداردهای استخدامی، قانون ایمنی و بهداشت شغلی و قانون برابری حقوق هستید.

EHT یک مالیات بر حقوق و دستمزد است که برای همه کارفرمایان در کل استان انتاریو که تورنتو را نیز در بر می‌گیرد، اعمال می‌شود. همه کارفرمایان با مکانی دائم در انتاریو باید برای EHT ثبت‌نام کنند، مگر اینکه معاف شوند. برای 400 هزار دلار اول حقوق و دستمزد، کارفرمایان واجد شرایط بخش خصوصی از پرداخت EHT معاف هستند.

از ژوئیه 2004، کارمندان در انتاریو مالیات اضافی به نام Premium Health Ontario پرداخت کرده‌اند. این مالیات به‌عنوان بخشی از مالیات بر درآمد شخصی از حقوق کسر می‌شود.

قانون، تمام مشاغل در انتاریو را که کارگران (شامل اعضای خانواده و پیمانکاران فرعی) را استخدام می‌کنند ملزم می‌کند که ظرف ده روز پس از استخدام اولین کارگر تمام‌وقت یا پاره‌وقت خود را در WSIB ثبت‌نام کنند.

تهیه غذا، آب و تاسیسات بهداشتی باید مطابق با مقررات وزارت بهداشت باشد. برای اطمینان از اینکه محل اقامت شما مطابق با مقررات وزارت بهداشت است، لطفاً با بهداشت عمومی تورنتو تماس بگیرید.

دفتر مالکیت معنوی کانادا خدمات مالکیت معنوی (IP) را ارائه می‌دهد و به صاحبان مشاغل در مورد نحوه استفاده مؤثرتر از IP آموزش می‌دهد. مالکیت معنوی شامل حفظ علائم تجاری، ثبت اختراع، حق چاپ و طرح‌های صنعتی است.

ثبت شرکت در کانادا یک پروسه کاملا حقوقی است و شما به عنوان یک شهروند خارجی که با قوانین این کشور آشنایی کافی ندارید، بهتر است پیش از هر گونه اقدام قانونی با وکیل مهاجرت به کانادا در تورنتو در این زمینه مشورت کنید.

فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا

قوانین کلی واردات و صادرات برای شرکت‌های ثبت‌شده در تورنتو

در صورتی که تصمیم دارید شرکت شما در تورنتو در زمینه صادرات و واردات نیز فعال باشد، برای بخش مالیاتی واردات و صادرات باید موارد زیر را در نظر داشته باشید:

1. شماره واردکننده/صادرکننده

افراد، مشاغل، افراد غیر مقیم یا واردکنندگان مستقر در کانادا باید شماره واردکننده/صادرکننده را دریافت کنند.

2. کنترل‌های صادرات و واردات

دفتر امور جهانی کانادا مسئول اجرای قانون مجوزهای صادرات و واردات است. این دفتر اطلاعات مربوط به سیاست تجاری و دسترسی به بازار را فراهم می‌کند و از درخواست، تأیید و پردازش مجوزهای واردات/صادرات پشتیبانی می‌کند.

3. مرکز خدمات واردات ملی (NISC)

این مرکز که توسط آژانس بازرسی مواد غذایی کانادا (CFIA) با همکاری آژانس خدمات مرزی کانادا (CBSA) اداره می‌شود، درخواست‌ها و اسناد واردات را پردازش می‌کند و بازرسی‌ها را برای محموله‌های وارداتی هماهنگ می‌کند.

4. گمرک و تجارت الکترونیک یا سیستم تبادل الکترونیکی داده‌ها (EDI)

فرآیند واردات تجاری CBSA ازجمله گزارش محموله، آزادسازی، ورود و حسابداری را می‌توان از طریق برنامه‌های کاربردی EDI انجام داد.

5. توسعه صادرات کانادا (EDC)

EDC خدمات مالی تجاری و مدیریت ریسک را برای صادرکنندگان کانادایی ارائه می‌کند.

6. برنامه مواد جدید

هر شخصی که می‌خواهد ماده جدیدی وارد یا تولید کند، باید با خط اطلاعات مواد جدید تماس بگیرد یا از وب‌سایت برنامه مواد جدید دیدن کند تا اطلاعاتی در مورد اینکه آیا این ماده جدید است یا نه و نحوه تهیه و ارسال را دریافت کند.

سه نوع رایج انواع شرکت ها در کانادا عبارتند از مالکیت انحصاری، مشارکت (عمومی و محدود) و شرکت‌های بزرگ.

مجوزهای موردنیاز برای ثبت شرکت در تورنتو و شروع کسب‌وکار

به طور کلی برخی از مهمترین مجوزهایی که برای ثبت شرکت در تورنتو به آنها نیاز خواهید داشت، عبارتند از:

در داخل شهر تورنتو، مجوز برای بسیاری از انواع مشاغل مورد نیاز است. الزامات مجوز شهرداری ممکن است در خارج از شهر تورنتو متفاوت باشد و بهتر است در این شرایط با شهرداری محل کسب‌وکار خود تماس بگیرید و اطلاعات موردنیاز برای مجوزهای مربوطه را کسب کنید. در تورنتو، مجوزهای بهره‌برداری توسط بخش صدور مجوز و استانداردهای شهرداری شهر تورنتو صادر می‌شود.

قانون شیوه‌های تجاری استانی نیاز به ثبت و مجوز در بسیاری از زمینه‌ها مانند دارو، جنگلداری، وسایل نقلیه موتوری، املاک، مسافرت، مهدکودک، فروش مشروبات الکلی، پمپ‌بنزین‌ها و حمل‌ونقل دارد.

چند نوع کسب‌وکار برای راه‌اندازی کسب‌وکار در تورنتو نیاز به مجوز فدرال دارند. در مورد تجارت خود باید تحقیق کنید که آیا به مجوز فدرال در تورنتو نیاز دارید یا خیر.

ثبت برند در کانادا، به مالک آن حق استفاده انحصاری از برند خود در سراسر کانادا برای کالاها و خدمات ثبت شده، می‌دهد.

قانون حفاظت از حریم خصوصی در ثبت شرکت در تورنتو

در کانادا، اکثر مشاغل باید از قانون حفاظت از اطلاعات شخصی و اسناد الکترونیکی (PIPEDA) پیروی کنند که نحوه جمع‌آوری، استفاده و افشای اطلاعات شخصی را که هنگام انجام تجارت جمع‌آوری می‌کنید، تنظیم می‌کند.

در اصل، این قانون برای آن دسته از سازمان‌های بخش خصوصی که توسط قوانین فدرال تنظیم می‌شوند، همانند بانک‌ها، خطوط هوایی، شرکت‌های مخابراتی، در حین انجام فعالیت‌های تجاری اعمال می‌شد.

اکنون این قانون برای بخش خرده‌فروشی، صنعت انتشارات، صنعت خدمات، تولیدکنندگان و سازمان‌های تحت نظارت استانی نیز اعمال می‌شود.

خرید بیزینس در تورنتو؛ مهاجرت به کانادا از طریق خرید بیزینس در تورنتو

سخن آخر

ثبت شرکت در تورنتو یکی از بهترین ایده‌های شروع کسب‌وکار در کانادا و افزایش درآمد است. با توجه به امکانات رفاهی و وضعیت بسیار عالی این شهر از نظر اقتصادی، سالیانه سرمایه‌گذاران زیادی برای ثبت شرکت در تورنتو اقدام می‌کنند.

اگر شما نیز به مهاجرت به این روش علاقه دارید می‌توانید از طریق تماس با موسسه مهاجرتی کاناداپاس از کمک بهترین مشاوران باتجربه ما در این زمینه بهره‌مند شوید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن بدون اتلاف وقت و هزینه ثبت شرکت خود را انجام دهید.