برنامه کارآفرین پرنس‌ادوارد دارای برنامه‌ها و جریان‌های متعددی برای مهاجرت افراد با قابلیت‌های متفاوت است. جریان مجوز کار برنامه مهاجرتی کارآفرین پرنس‌ادوارد برای کارآفرینان و فعالان حوزه کسب و کار درنظر گرفته شده است. افراد متقاضی این جریان، علاوه بر راه‌اندازی یک کسب و کار در این استان، می‌توانند برای اقامت دائم اقدام کنند. در این مقاله با این جریان بیشتر آشنا می‌شوید.

فرم ارزیابی رایگان مهاجرت به کانادا

در صورت تمایل می توانید از طریق فرم زیر شماره خود را ثبت کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند


    مهاجرت به جزیره پرنس ادوارد

    جزیره پرنس ادوارد (PEI) یکی از زیباترین استان‌های ساحلی کانادا و به خاطر سواحل قرمز ماسه‌ای، زمین‌های کشاورزی حاصلخیز و فانوس‌های دریایی‌اش معروف است. در این میان، با وجوداینکه جزیره پرنس ادوارد کوچک‌ترین استان کانادا است، اما یکی از بهترین استان‌ها برای کارآفرینان و سرمایه‌گذاران خارجی است که علاقه‌مند به مهاجرت به کانادا برای سرمایه‌گذاری و راه‌اندازی یک کسب و کار هستند. این استان از هر فعال حوزه اقتصادی با روحیه کارآفرینی برای کمک به اقتصاد و ایجاد شغل در استان استقبال می‌کند.

    درباره جزیره پرنس ادوارد

    برنامه کارآفرین پرنس‌ادوارد

    برنامه مهاجرتی جزیره پرنس‌ادوارد مختص کارآفرینان یک برنامه مهاجرتی استانی است که از طریق توافق با دولت کانادا طراحی شده است. این برنامه سه جریان مهاجرتی دارد:

    • جریان مالکیت 100 درصد
    • جریان مالکیت جزئی
    • جریان مجوز کار

    در نظر داشته باشید که از سال 2018، دو جریان مالکیت 100 درصد و مالکیت جزئی بسته شده‌اند و تنها جریان مجوز کار فعال است.

    شرط اصلی اخذ ویزای کارآفرینی کانادا تاسیس  یک بیزنس در کانادا است.

    جزیره پرنس ادوارد به انگلیسی Prince Edward Island
    برنامه کارآفرینی پرنس ادوارد

    جریان مجوز کار برنامه نامزدی استانی پرنس‌ادوارد

    جریان مجوز کار کسب‌وکار برنامه نامزد استانی جزیره پرنس ادوارد (PEI PNP) این فرصت را برای مدیران خارجی کسب‌وکار واجد شرایط و کارآفرینان با مالکیت کسب‌وکار یا تجربه بالای مدیریت فراهم می‌کند تا به منظور راه‌اندازی کسب‌وکار و زندگی به این استان مهاجرت کنند.

    از طریق این جریان، متقاضیان امکان دریافت نامزدی استان و اقدام برای دریافت اقامت دائم را خواهند داشت. متقاضیان باید یک کسب و کار جدید راه‌اندازی یا یک کسب‌وکار موجود را خریداری کنند و به صورت فعال در مدیریت کسب‌وکار شرکت داشته باشند. قبل از دریافت نامزدی استانی و اقدام برای اقامت دائم، متقاضیان باید معیارهای این جریان را برآورده کنند و مجوز کار بگیرند.

    درباره کارآفرینی در ونکوور و شرایط کارآفرینی در ونکوور در این مقاله مطالعه کنید.

    معیارهای جریان مجوز کار برنامه نامزدی استانی پرنس‌ادوارد

    این معیارها عبارتند از:

    • تکمیل و ارسال تمام فرم‌های لازم و مدارک پشتیبانی برنامه نامزدی استانی
    • ارائه درخواست مجوز کار برای یک کسب و کار در جزیره پرنس ادوارد به اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا
    • دارای حداقل دارایی خالص شخصی قابل تایید به ارزش 600 هزار دلار
    • داشتن حداقل تحصیلات معادل دبیرستان
    • سن متقاضی در زمان درخواست بین 21 تا 59 سال
    • دارای مهارت‌های مدیریتی قابل انتقال و اشتغال در گذشته
    • حداقل نمره 4 در آزمون آیلتس
    • ارائه یک بیزنس‌پلن دقیق در یک بخش واجد شرایط
    • مدیریت فعال و مستمر کسب‌وکار در جزیره پرنس‌ادوارد
    • امضای یک توافقنامه عملکرد کسب و کار حاوی شرایط سرمایه‌گذاری تجاری
    • سرمایه‌گذاری حداقل 150 هزار دلار در یک کسب و کار جدید یا موجود در جزیره پرنس ادوارد
    • شرکت در یک مصاحبه با کارکنان اداره مهاجرت جزیره پرنس‌ادوارد

    ویزای استارتاپ کانادا برخلاف تصور عموم٬ تنها منوط به ارائه یک ایده جدید برای کسب‌وکار نخواهد بود و پیچیدگی های بسیاری دارد.

    نگاهی کلی به بیزنس‌پلن  برنامه کارآفرین جزیره پرنس‌ادوارد

    به طور کلی، بیزنس‌پلن باید شامل موارد زیر باشد:

    • نمای کلی از شرکت
    • شرح محصولات و خدمات ارائه شده
    • شرح صنعتی که کسب و کار در آن فعالیت خواهد کرد
    • شرحی از چشم‌انداز رقابتی که کسب و کار در آن فعالیت خواهد کرد
    • دارای یک طرح بازاریابی
    • دارای یک برنامه عملیاتی
    • شرحی از تیم مدیریت و کارکنان شرکت
    • شرح نقش متقاضی در کسب و کار
    • صورت‌های مالی

    محاسبه آنلاین مدت زمان گرفتن ویزا

    برای محاسبه مدت زمان صدور ویزای خود با کلیک روی لینک زیر، نوع برنامه مهاجرتی خود را از قسمت Select an application type انتخاب کرده سپس روی دکمه get processing times کلیک کنید.

    بررسی مدت زمان پردازش ویزای کانادا

    فرآیند درخواست جریان مجوز کار برنامه نامزدی استانی جزیره پرنس‌ادوارد

    متقاضی باید مراحل درخواست را به صورت مرحله به مرحله انجام دهد.  اگر متقاضی معیارهای واجد شرایط بودن فوق را دشته باشد، می‌تواند در سیستم ابراز تمایل (EOI) جزیره پرنس‌ادوارد پروفایل ایجاد کند. از متقاضی خواسته می‌شود که یک آدرس ایمیل معتبر و اطلاعات شناسایی از جمله مشخصات پاسپورتش را ارائه دهد.

    زمانی که حساب متقاضی تایید شد، می‌تواند مشخصات خود را تکمیل کند تا در سیستم رتبه‌بندی، بهترین امتیاز را بر اساس معیارهایش کسب کند. متقاضیان می‌توانند در هر زمان فقط یک پروفایل فعال داشته باشند.

    پروفایل متقاضی به مدت 6 ماه فعال خواهد ماند. متقاضی باید از صحت و درستی اطلاعات ارائه شده در پروفایلش اطمینان حاصل کند. اگر قبل از دعوت به درخواست، وضعیت معیارهای متقاضی تغییر کرد، می‌تواند پروفایل خود را به‌روز کند.

    اگر وضعیت معیارهای متقاضی پس از دعوت برای درخواست تغییر کرد، باید اطلاعات جدید را با دفتر برنامه نامزد استانی جزیره پرنس‌ادوارد (PEI PNP) اطلاع دهد، به این دلیل که این تغییرات می‌تواند بر تصمیم نهایی در مورد پرونده متقاضی اثرگذار باشند.

    ابراز تمایل یک درخواست نیست، بلکه نشانه‌ای از علاقه متقاضی به درخواست برای نامزدی استانی جزیزه پرنس ادوارد است. بر اساس امتیاز متقاضی، توانایی و شایستگی درخواستش و ارزش اقتصادی کسب و کارش در جزیره پرنس ادوارد مشخص می‌شود.

    PEI PNP از متقاضیان با بالاترین امتیاز دعوت می‌کند تا یک درخواست کامل را ارسال کنند. اگر از متقاضی برای درخواست دعوت شد، یک  ایمیل دریافت خواهد کرد که شامل فایل و دستورالعمل‌های ارسال فایل متقاضی خواهد بود.

    اگر متقاضی برای درخواست دعوت شد، باید فرم‌های درخواست را تکمیل و در مصاحبه حضوری نیز شرکت کند. در مصاحبه با اداره مهاجرت PEI در مورد سوابق کاری و تحصیلی، کسب و کار پیشنهادی و طرح اسکان متقاضی صحبت خواهد شد.

    متقاضی دارای دعوت‌نامه می‌تواند برای یک مجوز کار موقت به اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا درخواست دهد تا از این طریق به جزیره پرنس ادوارد مهاجرت و فرآیند سرمایه‌گذاری و راه‌اندازی کسب و کارش در جزیره پرنس ‍ادوارد را آغاز کند.

    اگر متقاضی توسط اداره مهاجرت تایید شده باشد، نامه حمایتی از طرف PEI برای مجوز کار موقت دریافت خواهد کرد تا بتواند به کانادا مهاجرت و کسب و کار خود را در PEI ایجاد کند.

    پس از تایید مجوز کار و مهاجرت به جزیره پرنس‎‌ادوراد و پس از حداقل 12 ماه پس از شروع به کارش، در صورتی که تمام شرایط و ضوابط توافق‌نامه عملکرد تعیین‌شده به وسیله اداره مهاجرت را رعایت کرده باشد، گواهی نامزدی برای متقاضی صادر می‌شود که به متقاضی اجازه می‌دهد برای اقامت دائم کانادا درخواست دهد.

    پس از تایید فدرال، ویزای کانادا برای اقامت دائم صادر می‌شود. توافق‌نامه عملکرد شامل جدول زمانی و میزان سرمایه‌گذاری، دستورالعمل‌های گزارش و نظارت و هم‌چنین الزامات قبل و بعد از نامزدی است.

    با مهاجرت به کانادا، متقاضی باید در مدت 2 سال شرایط و ضوابط مندرج در قرارداد امانی را رعایت کند. در طول این مدت، متقاضی باید به طور متناوب در مورد پیشرفت کسب و کارش گزارش دهد و اطلاعات بعدی را به عنوان بخشی از ارزیابی مداوم برنامه توسط اداره مهاجرت ارائه کند.

    زمانی که متقاضی شرایط و ضوابط تایید شده توسط اداره مهاجرت را برآورده کند، واجد شرایط بازپرداخت 200 هزار دلار کانادا سپرده امانی بدون بهره خواهد بود.

    شماتیک روند درخواست برای جریان مجوز کار پرنس‌ادوارد تا دریافت اقامت دائم به صورت زیر است:

    روند درخواست برای جریان مجوز کار پرنس‌ادوارد تا دریافت اقامت دائم

    درباره الزامات و مراحل سرمایه گذاری در کانادا این مقاله را بخوانید.

    تایید انجمن در برنامه کارآفرین جزیره پرنس ادوارد

    برنامه کارآفرین پرنس ادوارد دسته جدیدی را برای انجمن ایجاد کرده است تا انتخاب متقاضیان حوزه کسب و کار را تحت جریان مجوز کار PEI PNP تایید کند. چشم‌انداز این رویکرد برای این است که انجمن برای شناسایی نامزدهای بالقوه، ارائه راهنمایی و پشتیبانی تجاری با این برنامه همکاری کنند که منجر به دید بهتر برای انجمن و مشارکت و ادغام موفقیت‌آمیز برای تبعه خارجی در آن انجمن می‌شود.

    اگر انجمن تاییدیه‌ای ارائه کند، به این معنی است که آن‌ها با ارائه خدمات زیر موافقت کرده‌اند:

    • مشارکت و ارائه پشتیبانی مداوم برای تازه‌واردان مورد تایید انجمن: این تعامل شامل مشاوره و راهنمایی تجاری درباره مواردی مانند احتمالات مکان کسب و کار، بازارها یا سایر مشارکت‌ها و روابط تجاری کلیدی در انجمن است.
    • یک نمای کلی از انجمن از جمله زیرساخت‌ها و خدمات موجود، نمایه‌های صنعت، الگوهای کسب و کار، جمعیت‌شناسی، مسکن و فرصت‌هایی برای افزایش تداوم کسب و کار (مانند عضویت در آن و غیره) ارائه می‌دهد. اگر متقاضی تاییدیه انجمن را دریافت و امتیازات لازم را کسب کرد، باید کسب و کار خود را در انجمن تایید کننده ایجاد کند تا با توافقنامه عملکرد مجوز کارش مطابقت داشته باشد.

    ثبت شرکت در کانادا از دو راه مختلف امکان پذیر است؛  ثبت شرکت از طریق ICT یا انتقال درون سازمانی یا
    ثبت شرکت از طریق مالک گرداننده ( Owner Operator )

    هزینه‌های درخواست جریان مجوز کار نامزدی استانی جزیره پرنس‌ادوارد

    هیچ هزینه‌ای برای ارسال ابراز تمایل (EOI) در این جریان وجود ندارد. اگر متقاضی توسط PEI برای نامزدی انتخاب شد، هزینه درخواست 10 هزار دلار کانادا است که باید همراه با درخواستش ارسال شود.

    در صورت عدم پذیرش پرونده متقاضی، کل هزینه مسترد خواهد شد. اگر پرونده متقاضی قبل از مصاحبه توسط دفتر استان رد یا پس گرفته شود، 7500 دلار بازپرداخت خواهد شد. اگر پرونده متقاضی پس از مصاحبه با PNP PEI رد یا پس گرفته شود، هزینه قابل استرداد نخواهد بود.

    سرمایه‌گذاری در جزیره پرنس ادوارد؛ بررسی همه شرایط و روش های سرمایه گذاری

    سیستم رتبه‌بندی EOI جریان مجوز کار برنامه نامزدی استانی جزیره پرنس ادوارد

    نامزدها بر اساس عوامل مختلفی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند. تا 200 امتیاز بر اساس سن، زبان، تحصیلات، تجربه مالکیت یا سابقه مدیریت کسب و کار، تایید انجمن و تطابق‌پذیری به آن‌ها تعلق می‌گیرد.

    جدول کلیات امتیازات مربوط به هر فاکتور مورد ارزیابی در سیستم رتبه‌بندی EOI:

    امتیاز فاکتور
    20 سن
    40 مهارت زبانی
    20 تحصیلات
    50 سابقه مالکیت یا مدیریت ارشد کسب و کار
    35 تایید انجمن
    35 تطابق‌پذیری
    200 جمع کل امتیازات
    • فاکتور 1: سن
    امتیاز سن
    7 24 – 21
    20 44 – 25
    15 49 – 45
    7 54 – 50
    0 بیشتر از 54
    20 حداکثر امتیاز
    • فاکتور 2: مهارت زبانی
    امتیاز نمره معیاز زبان کانادایی (CLB)
    40 10/9
    35 8
    30 7
    20 6
    10 5
    0 4 یا مدرک تحصیلی زبان انگلیسی یا فرانسوی پس از دوره متوسطه
    40 حداکثر امتیاز
    • فاکتور 3: تحصیلات
    امتیاز مدرک تحصیلی
    20 مدرک کارشناسی ارشد یا PhD از یک دانشکده در یک کالج یا دانشگاه، بعد از تکمیل دوره کارشناسی
    17 مدرک آکادمیک پس از دوره متوسطه (کارشناسی) از یک کالج یا دانشگاه با حداقل دوره تحصیلی سه ساله تمام وقت
    12 مدرک دیپلم پس از دوره متوسطه در یک حوزه تجاری خاص با حداقل دوره تحصیل دو ساله تمام وقت پس از دوره متوسطه
    0 اتمام دوره متوسطه
    20 حداکثر امتیاز
    • فاکتور 4: سابقه مالکیت یا مدیریت ارشد کسب‌وکار
    مالکیت کسب و کار میزان سابقه (سال) امتیاز
    مالک (بیش از 50 درصد) و مدیر کسب و کار دخیل در عملیات روزانه و دخالت مستقیم در تصمیم‌گیری حداقل 5 سال در 7 سال گذشته 50
    حداقل 3 سال در 5 سال گذشته 40
    مالک (50 – 25 درصد) و مدیر کسب و کار دخیل در عملیات روزانه و دخالت مستقیم در تصمیم‌گیری حداقل 5 سال در 7 سال گذشته 35
    حداقل 3 سال در 5 سال گذشته 25
           مدیریت ارشد کسب و کار
    مدیر ارشد کسب و کار دخیل در عملیات روزانه و تصمیم‌گیرنده اصلی، هدایت حداقل 3 کارمند و مالکیت کمتر از 20 درصد کسب‌وکار حداقل 5 سال در 7 سال گذشته 30
    حداقل 3 سال در 5 سال گذشته 20
    حداکثر امتیاز 50
    • فاکتور 5: تایید انجمن
    امتیاز تاییدیه انجمن
    35 تاییدیه کتبی از یک انجمن روستایی
    10 تاییدیه کتبی از یک انجمن داخل حوزه مرکز استان
    35 حداکثر امتیاز
    • فاکتور 6: تطابق‌پذیری
    امتیاز تطابق‌پذیری
    10 فرزند(فرزندان) تحت تکفل حداقل به مدت 6 ماه در یک موسسه آموزشی استان ثبت‌نام کردهاست(‌اند)
    5 همسر / شریک قانونی با موفقیت از یک دوره تحصیلی پس از متوسطه در یک موسسه در استان فارغ‌التحصیل شده است.
    10 همسر / شریک قانونی و/یا فرزند (فرزندان) تحت تکفل دارای مهارت زبانی 6 CLB/NCLC یا بالاتر در زبان انگلیسی یا فرانسوی هستند.
    5 همسر / شریک قانونی حداقل 3 سال سابقه کار در 5 سال گذشته داشته باشد
    10 در حال حاضر یک عضو یا اعضای خانواده نزدیک به متقاضی حداقل 12 ماه متوالی در PEI زندگی کرده و مقیم دائم یا شهروند کانادا باشد.
    10 سابقه در کشاورزی، مهارت‌های کشاورزی قابل انتقال و قصد و برنامه‌ریزی برای راه اندازی یک مزرعه در جزیره پرنس ادوارد (یک کسب و کار ثبت شده که در آن درآمد حداقل 3 سال از 5 سال گذشته یا 5 سال از 7 سال به دست آمده است. متقاضی باید دارای مالکیت آن و در عملیات روزانه شرکت مشارکت داشته باشد)
    35 حداکثر امتیاز

    برای شروع سرمایه گذاری در کانادا و ثبت شرکت در شهرها و استان های آن توصیه می‌کنیم مقالات ثبت شرکت در ونکوور، ثبت شرکت در تورنتو ، ثبت شرکت در انتاریو ، ثبت شرکت در بریتیش کلمبیا و ثبت شرکت در استان کبک را مطالعه کنید.

    قرعه‌کشی جریان کسب‌وکار جزیره پرنس‌ادوارد در سال 2022

    در سال 2022، جزیره پرنس‌ادوارد در مجموع از 125 متقاضی دعوت کرد. این تعداد بعد از استان ساسکاچوان، بیشترین تعداد دعوت‌کنندگان بود.

    در جدول زیر تاریخ، حداقل امتیازات مورد قبول و تعداد دعوت شدگان در سال 2022 آمده است:

    تعداد دعوت‌شدگان حداقل امتیاز مورد قبول تاریخ قرعه‌کشی
    11 72 22 ژانویه
    6 67 17 فوریه
    11 62 17 مارس
    11 67 21 آپریل
    16 62 19 می
    9 65 16 ژوئن
    27 60 21 جولای
    4 97 18 اگوست
    5 85 15 سپتامبر
    10 72 20 اکتبر
    8 62 17 نوامبر
    7 62 5 دسامبر

    سخن پایانی

    جزیره پرنس‌ادوارد از نظر وسعت کوچکترین استان کانادا به شمار می‌آید، اما این استان فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری فوق‌العادی دارد و بازار رقابت برای رشد کسب‌وکار برای افراد مایل به سرمایه‌گذاری در آن بسیار مناسب است.

    برنامه نامزدی استانی جزیره پرنس‌ادوارد برنامه مهاجرتی این استان است که جریان‌های مهاجرتی متعددی را در برمی‌گیرد. جریان مجوز کار یکی از این جریان‌های مهاجرتی است که برای کارآفرینان و سرمایه‌گذاران مایل به ایجاد یک کسب ‌وکار در این استان انتخاب بسیار مناسبی است. از این طریق، افراد می‌توانند به کانادا مهاجرت و اقامت  دائم دریافت کنند.

    شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این روش مهاجرتی یا سایر روش‌های مهاجرتی به کانادا، با کارشناسان و مشاوران ما در مجموعه حقوقی و مهاجرتی کاناداپاس در ارتباط باشید.

    راه اندازی بیزینس در کانادا یک پروسه کاملا حقوقی است و شما به عنوان یک شهروند خارجی که با قوانین این کشور آشنایی کافی ندارید، بهتر است پیش از هر گونه اقدام قانونی با وکیل رسمی مهاجرت به کانادا در در این زمینه مشورت کنید.

    فرم ارزیابی رایگان مهاجرت به کانادا

    در ادامه برخی از سوالات متداول موکلان بیان شده است:

    برنامه سرمایه گذاری در کانادا ، جزیره پرنس ادوارد برای افرادی مناسب است که بتوانند در جزیره پرنس ادوارد سرمایه گذاری کرده و به طور فعال کسب و کار خود را مدیریت کنند. شخص متقاضی قبل از دریافت اقامت دائم کانادا، با ویزای اجازه کار(work permit) یکساله به جزیره پرینس ادوارد وارد می شود. اگر در این برنامه از شما دعوت شود تا درخواست خود را ارائه کنید، نیاز است تا ابتدا یک بزینس پلن ارائه کرده سپس در صورت تایید بزینس پلن ،شما از اداره مهاجرت به کانادا مبنی بر اجازه ارائه درخواست برای اجازه کار دریافت خواهید کرد.

    حداقل دارایی خالص متقاضی و یا همسرش به ارزش 600.000 دلار کانادا که از طریق منابع قانونی به دست آمده و قابل اثبات باشد. تعهد به کارآفرینی حداقل مبلغ 150.000 دلار کانادا (برای خرید یا ایجاد یک بیزنس در استان)  یا مالکیت حداقل 33.3 درصد از سهام و یا سرمایه گذاری یک میلیون دلار از شرایط این برنامه است.

    در این برنامه متقاضیان در صورت داشتن شرایط مورد نیاز و به ودیعه گذاشتن 200 هزار دلار کانادا در نزد دولت استانی پرنس ادوارد و انجام  روند مهاجرت، ویزای اقامت دائم کانادا را دریافت خواهد نمود.

    مطالب مندرج در وب سایت حاضر به منظور اطلاع رسانی و افزایش دانش مخاطبین عزیز وبسایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی است. اگر چه اخبار و مطالب منتشره با نهایت دقت نویسنده مکتوب گردیده، ولی همچنان می تواند دستخوش تغییرات مرور زمان بوده و یا عاری از اشتباه انسانی نباشند. بدیهی است برداشت و مشورت های حقوقی نهایی صرفا در چارچوب موضوع مورد مشاوره با شخص مشاور و وکیل رسمی مجموعه جناب حلاج پور ممکن بوده و توصیه می شود. مدیریت و همکاران مجموعه حقوقی کاناداپاس و کاریابی بین المللی مهیار مسئولیتی در خصوص اقدامات خواننده با استناد به مطالب مندرج در وب سایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی نداشته و مسئولیت مجموعه صرفا محدود به چارچوب قرارداد منعقده با موکلین مجموعه باقی خواهد ماند.


    مهیار حلاج پور

    «افتخار داریم که مورد اعتماد شما هستیم»

    من مهیار حلاج پور هستم،

    عضو رسمی شورای قانون گذاری امور مهاجرت کانادا ICCRC، مشاور رسمی مهاجرت کانادا RCIC یا اصطلاحا وکیل مهاجرت.

    زندگی من صرف این می شود که اطمینان حاصل کنم که ممتاز ترین خدمات تخصصی حقوق مهاجرت کانادا را در مجموعه حقوقی مهاجرتی کاناداپاس ارائه می دهیم.

    شرکت توسعه بیزینس ،سرمایه گذاری استارت آپ i3 Capital گام به گام با بهترین متخصصین و مشاورین در خدمت اهداف کارآفرینانی است که برای پیشبرد اهدافشان به ما اعتماد کرده اند‌.

    و همچنین در کنار همکارانم در کاریابی مهیار با مجوز رسمی از وزارت کار ایران برای تحقق برنامه های کاریابی بین المللی موکلین پارسی زبان می کوشیم.

    کاناداپاس - وکیل مهاجرت کانادا در تورنتو - بیوگرافی مهیار حلاج پور
    ارزیابی رایگان رزرو وقت مشاوره
    × تماس با ما
    Copy link