اگر فرصت مطالعه کل محتوا را ندارید با خواندن خلاصه مقاله در زمان کوتاهی اطلاعات موردنیازتان را کسب کنید

 برخی از مشاغل پردرآمد بدون نیاز به مدرک دانشگاهی:

آتش نشانی

  • برای احراز این شغل در کانادا، باید دوره دبیرستان را به پایان رسانده باشید و مدارکی مبنی بر گذراندن دوره کمک های اولیه ارائه دهید.
  • قبولی در آزمون آمادگی جسمانی و تست های بینایی و در اختیار داشتن گواهی نامه رانندگی معتبر، از دیگر شرایط گرفتن این شغل است.
  • درآمد یک آتش نشان در کانادا بین ۷۰۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰  دلار کانادا در سال است.

رانندگی حمل و نقل برون شهری

  • یکی از پرمتقاضی ترین مشاغل موجود در کانادا، رانندگی کامیون جهت حمل و نقل برون شهری است.
  • درآمد یک راننده کامیون در کانادا در حدود ۱۴۰۰۰۰ دلار کانادا در طول یک سال است.

مشاوره املاک

  • برای احراز این شغل کافی است تا از کالج های کانادایی مدرکی معتبر دریافت کنید.
  • درآمد سالیانه این افراد در حدود ۱۴۴۰۰۰ دلار کانادا در سال است.

مدیران ساخت

  • برای گرفتن شغل در این حوزه، حداقل باید دو سال سابقه کاری در شغلی مشابه در کانادا داشته باشید.
  • نیروی کار در این شغل بسته به تخصص خود از ۵۵۰۰۰ تا ۱۶۲۰۰۰ دلار کانادا در سال درآمد دارند.

طراحان وب و توسعه دهندگان

  • درخواست برای توسعه دهندگان وب تا سال ۲۰۲۶ در کانادا ۱۵% افزایش پیدا می کند.
  • برای احراز شغل توسعه دهنده وب، باید حداقل ۲ سال سابقه کار داشته باشید و بتوانید تسلط خود را ثابت کنید.
  • درآمد این افراد در کانادا تقریبا ۷۸۰۰۰ دلار کانادا در سال است.

خلبانی

  • برای اینکه بتوانید به عنوان یک خلبان در کشور کانادا مشغول به کار شوید، باید دوره های آموزش خلبانی تجاری یا شخصی را بگذرانید.
  • همچنین باید ساعت های مشخصی تجربه پرواز داشته باشید.
  • شغل خلبانی در کشور کانادا در حدود ۱۲۰۰۰۰ دلار کانادا در سال درآمد دارد.

مدیر فروش محصولات یدکی

  • برای احراز این شغل باید اطلاعات کافی درباره خودرو و تعمیرات آن داشته باشید.
  • این افراد به طور متوسط ماهانه ۱۳۴۰۰ دلار کانادا درآمد دارند.

مدیران اجرایی فروش

  • به طور متوسط این افراد ۱۲۶۰۰ دلار کانادا در ماه درآمد دارند و دامنه تغییرات شغل آن ها در حدود ۶۵۸۰ تا ۱۹۴۰۰ دلار کانادا است.
  • هر چه تعداد سال های تجربه کاری در این شغل بیشتر باشد، درآمد آن افزایش می یابد.

نقشه برداری

  • برای ورود به این رشته کاری، نیازی به مدرک دانشگاهی نیست ولی اگر فرد مدرک خود را دریافت کند می تواند در آمد بیشتری داشته باشد.
  • متوسط درآمد این افراد ۶۵۰۰۰ دلار کانادا در سال است.

کنترل کننده ترافیک هوایی

  • برای ورود به این رشته کاری باید دیپلم دبیرستانی و مدرک کار با وسایل ارتباط بی سیم داشته باشید.
  • درآمد این افراد حداقل ۴۷۵۰۰ دلار کانادا در سال است.

راننده حمل زباله

  • برای ورود به این شغل، در اختیار داشتن یک گواهی نامه کافی است.
  • دستمزد ساعتی این افراد در حدود ۱۵ تا ۲۵ دلار کانادا است و در سال حدود ۳۲۰۰۰ دلار کانادا درآمد خواهند داشت.

لوله کش

  • برای احراز این شغل داشتن دیپلم بعلاوه سابقه ۴ تا ۵ ساله شاگردی اجباری است.
  • افراد دارای این شغل سالیانه ۳۳۳۰۰ تا ۸۶۹۰۰ دلار کانادا درآمد دارند.

جوشکاری

  • در اختیار داشتن دیپلم دبیرستانی برای ورود به این شغل الزامی است.
  • این افراد می توانند در حدود ۸۵۰۰۰ دلار کانادا در سال درآمد داشته باشند.

مکانیک خودرو

  • درآمد مکانیک های خودرو می تواند سالانه تا ۷۱۰۰۰ دلار کانادا باشد.

سرآشپز

  • افراد شاغل در این حرفه می توانند در سال تا حدود ۸۰۰۰۰ دلار کانادا درآمد داشته باشند.

یکی از مهم ترین مسائلی که در رابطه با کار در کانادا همواره مورد توجه قرار می گیرد، درآمد حاصل از کار است. افرادی که مدارک بالای دانشگاهی در اختیار دارند، معمولا درآمد بسیار مناسبی دریافت خواهند کرد اما آیا شرایط برای افرادی که مدرک دانشگاهی ندارند نیز یکسان است؟ پاسخ به این سوال مثبت است، برخی از مشاغل در کانادا نیازی به مدرک دانشگاهی ندارند اما درآمد حاصل از آن ها بسیار مناسب است.

البته ذکر این نکته الزامی است که برخی از این مشاغل نیازمند در اختیار داشتن مدارکی برای اثبات فراگیری اصول اولیه است اما نیازی به ورود به دانشگاه نخواهند داشت. این افرادِ دارای مهارت، می توانند از طریق حرفه خود راهی کانادا شده و اقامت این کشور را در نهایت بدست آورند.

در ادامه برخی از مشاغل پردرآمد بدون نیاز به مدرک دانشگاهی را معرفی خواهیم کرد و مسیرهای ورود آن ها به کانادا را مورد بررسی قرار خواهیم داد. در مقدمه باید ذکر کنیم که مشاغل ذکر شده صرفا تنها مشاغل پر درآمد در کانادا نبوده و مشاغل بیشتری در این رابطه وجود دارد. در این رابطه می توانید با ما در ارتباط باشید.

آیا نیروهای خارجی می‌توانند بدون مدرک دانشگاهی در کانادا کار کنند؟

برای واجد شرایط بودن برخی از برنامه‌های مهاجرتی کانادا (به ویژه جریان‌های مهاجرتی)، پیش‌نیازهای مختلفی وجود دارد و  تمرکز صرفا از داشتن مدرک تحصیلی برداشته شده است. یکی از دلایل دسته‌بندی جدید سیستم طبقه‌بندی مشاغل ملی کانادا (NOC) به نام TEER (آموزش، تحصیلات، سابقه و مسئولیت‌ها) همین مورد است.

براساس این دسته‌بندی جدید، اگر فرد سابقه کاری بالایی داشته باشد، تا حد زیادی خلاء مربوط به نبود مدرک تحصیلی قابل جبران خواهد بود. در کل، اگرچه داشتن مدرک تحصیلی مهم است، اما در حال حاضر داشتن سابقه کار کانادایی یا پیشنهاد شغلی معتبر در کانادا از این عامل مهم‌تر خواهد بود.

در واقع، هرچه تقاضا برای شغل فرد دارای سابقه کار در آن بیشتر باشد، احتمال دریافت ویزای کانادا برای مهاجرت از طریق آن شغل نیز بیشتر خواهد بود. همچنین اگر متقاضی از نظر سایر معیارهای واجد شرایط برنامه مهاجرتی مدنظرش شرایط مناسبی داشته باشد، حتی در صورت نداشتن مدرک تحصیلی باز هم شانس بالایی برای مهاجرت موفق خواهد داشت.

آشنایی با شغل آتش نشانی از مشاغل پردرآمد کانادا

برای اینکه فردی بتواند در کشور کانادا به عنوان یک آتش نشان فعالیت کند، باید دوره دبیرستان را به پایان رسانده باشد و همچنین مدارکی مبنی بر گذراندن دوره کمک های اولیه را نیز ارائه دهد. قبولی در آزمون آمادگی جسمانی و تست های بینایی و در اختیار داشتن گواهی نامه رانندگی معتبر، از دیگر شرایط تبدیل شدن به آتش نشان در کانادا است. درآمد یک آتش نشان در کانادا می تواند بین 70000$ تا 100000$ دلار کانادا در سال باشد. برای اطلاع از شرایط دریافت گواهینامه در کشور کانادا می توانید مقاله گواهی نامه رانندگی در کانادا را بخوانید.

برنامه استانی مهاجرت آتش نشان ها به کانادا

رانندگان حمل و نقل برون شهری

یکی از پرمتقاضی ترین مشاغل موجود در کانادا، رانندگان کامیون جهت حمل و نقل برون شهری است که به ندرت مورد توجه شهروندان کانادایی قرار می گیرد. دستمزد یک راننده کامیون در کانادا در حدود 140000$ دلار کانادا در طول یک سال است.

برنامه استانی مهاجرت رانندگان کامیون به کانادا

وضعیت شغلی مشاورین املاک در کانادا

برای تبدیل شدن به مشاور املاک در کانادا کافی است تا از کالج های کانادایی مدرکی معتبر دریافت کنید. مشاورین املاک تقریبا در تمامی استان های کانادا شانس کاریابی بسیار بالایی خواهند داشت. درآمد سالیانه این افراد در حدود 144000$ دلار کانادا در سال است. با شغل مشاور املاک در کانادا و بازار کار آن در این مقاله آشنا شوید.

برنامه استانی مهاجرت مشاورین املاک و مستغلات به کانادا

درباره شرایط کار در تورنتو در این مقاله مطالعه کنید.

وضعیت شغلی مدیران ساخت در کانادا

مدیران ساخت در کانادا نمی توانند بدون تجربه کاری شغلی مشابه در کانادا داشته باشند و به حداقل دو سال سابقه کاری نیاز خواهند داشت. این شغل نیز یکی از مشاغل مورد نیاز کانادا در استان های مختلف است. نیروی کار در این شغل بسته به تخصص خود می تواند از 55000$ تا 162000$ دلار کانادا در سال درآمد داشته باشد.

برنامه استانی مهاجرت مدیران ساخت و ساز به کانادا

پرسودترین مشاغل کانادا؛ با پردرآمدترین شغل ها در کانادا آشنا شوید.

بررسی شغل طراحان وب و توسعه دهندگان

انتظار می رود که درخواست برای توسعه دهندگان وب تا سال 2026 در کانادا 15% افزایش پیدا کند چرا که کانادا یکی از کشورهای پیشرفته در زمینه تکنولوژی است. فرد برای ورود به این کشور به عنوان توسعه دهنده وب باید حداقل 2 سال سابقه کار داشته باشد و بتواند تسلط خود بر حرفه اش را به اثبات برساند. درآمد این افراد در کانادا تقریبا 78000$ دلار کانادا در سال است.

برنامه استانی مهاجرت توسعه دهندگان وب به کانادا

کانادا هر ساله پذیرای هزاران نیروی متخصص و یا کارگر ماهر از مشاغل مختلف است. برای کسب اطلاعات بیشتر و محاسبه امتیازتان در راستای دریافت ویزا به صفحه “سیستم اکسپرس انتری کانادا” مراجعه نمایید.

شرایط کار خلبانان در کانادا

برای اینکه فردی بتواند به عنوان یک خلبان در کشور کانادا مشغول به کار شود، باید دوره های آموزش خلبانی تجاری یا شخصی را ارائه دهد. همچنین فرد باید نشان دهد که ساعت های مشخصی تجربه پرواز داشته است. خلبان ها در کشور کانادا در حدود 120000$ دلار کانادا در سال درآمد دارند.

شغل خلبانی در کانادا

برکسی پوشیده نیست که حرفه خلبانی یکی از مشاغل پردرآمد در جهان است و افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند می توانند درآمد بسیار بالایی را به دست آورند.  در کانادا نیز شرایط به همین منوال است. خلبانان برای ورود به عرصه حرفه ای نیازی به ورود به دانشگاه ندارند و می توانند در دوره های مختلفی شرکت کنند. با توجه به این که کانادا یکی از بهترین خطوط هواپیمایی جهان را نیز در اختیار دارد، می توان انتظار داشت که خلبانان زیادی نیز در این کشور مورد نیاز باشند. درآمد ماهانه یک خلبان در کشور کانادا به طور متوسط در حدود 17100$ دلار کانادا است و دامنه تغییرات آن نیز می تواند از 8200$ تا 26800$ دلار کانادا متغیر باشد.

خلبانانی که تجربه کاری کمتر از 2 سال دارند، به طور میانگین 9590$ دلار کانادا در ماه درآمد خواهند داشت و این در حالی است که با تجربه 2 تا 5 ساله می توانند درآمد خود را با 42% افزایش به ماهانه 13600$ دلار کانادا برسانند. تجربه بیش از 5 سال نیز می تواند رشد 31% را در دستمزد این افراد ایجاد کند که در این صورت می توانند به درآمدی معادل 17900$ دلار کانادا در ماه دست پیدا کنند که یک درآمد سطح بسیار بالا در کشور کانادا است. همچنین یک خلبان با تجربه بیش از 10 سال می تواند درآمد خود را به طور متوسط به 22000$ دلار کانادا در ماه برساند و بیش از 15 سال سابقه کار سبب خواهد شد تا فرد به طور میانگین 23400$ دلار کانادا درآمد داشته باشد. خلبانان با بیش از 20 سال سابقه کار نیز ماهانه درآمدی نزدیک به 25600$ دلار کانادا را به دست می آورند.

متوسط درآمد خلبانان در انتاریو 19500$ دلار کانادا در ماه است و این بالاترین سطح در این کشور به حساب می آید و در جزیره پرنس ادوارد نیز در حدود $4700 دلار کانادا در ماه است که این مقدار نیز پایین ترین سطح درآمد در کشور کانادا است.

برنامه استانی مهاجرت خلبانان به کانادا

ویزای کاری کانادا بدون مدرک زبان؛ مطالعه روش های مهاجرت کاری به کانادا

مدیر فروش محصولات یدکی از مشاغل پردرآمد در کانادا

افرادی که به عنوان مدیر فروش محصولات یدکی فعالیت می کنند باید اطلاعات کافی در رابطه با خودرو و تعمیرات آن داشته باشند و بتوانند تشخیص دهند وجود چه تعداد از محصولات یدکی در یک فروشگاه همواره الزامی است و همچنین رسیدگی به موجودی محصولات در نمایندگی های مختلف را بر عهده دارند. این افراد به طور متوسط ماهانه 13400$ دلار کانادا درآمد دارند که مبلغی بالاتر از متوسط درآمد در کشور کانادا است. دامنه نوسان درآمد این افراد نیز می تواند از 6550$ تا 20800$ دلار کانادا در ماه متغیر باشد.

تجربه کاری این افراد در افزایش حقوق آن ها می تواند بسیار موثر باشد به طوری که فرد با حدود 10 سال سابقه کاری در این زمینه می تواند نسبت به روز نخست فعالیت خود، درآمدی 2 برابری داشته باشد. یک فرد بی تجربه در این زمینه معمولا حقوقی معادل 7760$ دلار کانادا را دریافت کند در حالی که یک فرد با حدود 10 الی 15 سال سابقه کار می تواند به درآمدی معادل 17100$ دلار کانادا در ماه برسد.

مدیران اجرایی فروش از افراد پردرآمد در جامعه کانادا

به طور متوسط این افراد 12600$ دلار کانادا در ماه درآمد کسب می کنند و دامنه تغییرات شغل آن ها در حدود 6580$ تا 19400$ دلار کانادا است. تجربه کاری در شغل این افراد می تواند نقش بسیار پررنگی داشته باشد چراکه پس از تنها 2 سال کار در این زمینه می توان رشد 34 درصدی را در حقوق این افراد مشاهده کرد به طوری که درآمد آن ها به طور میانگین به 10000$ دلار کانادا خواهد رسید. با افزایش تجربه کاری به 5 سال نیز میانگین درآمد این افراد به 13000$ دلار کانادا خواهد رسید و پس از 10 سال فعالیت در این زمینه، یک رشد 21% به طور میانگین، درآمد این افراد را به 15800$ دلار کانادا خواهد رساند.

به طور متوسط درآمد این افراد در هر سال حدود 7% افزایش پیدا می کند. بسیاری از قراردادهای کاری در این زمینه شامل بندهای تشویقی است که 6 تا 8% از حقوق سالانه فرد را شامل می شود. در صورتی که فرد بتواند به اهداف فروش خود برسد، درآمدی بیش از آنچه مشخص شده است را دریافت خواهد کرد. متوسط درآمد کار ساعتی در این حرفه نیز 73$ دلار کانادا تعیین شده است که با حداقل دستمزد کار ساعتی در این کشور تفاوتی بسیار زیاد دارد.

برای آگاهی از جدیدترین اخبار مهاجرت به کانادا عضو کانال تلگرام کاناداپاس شوید.

معرفی سایر مشاغل پولساز در کانادا

یکی از مشاغل مورد نیاز کانادا، نقشه برداری است. برای ورود به این رشته کاری، نیازی به مدرک دانشگاهی نیست و اما در صورتی که فرد مدرک خود را دریافت کند می تواند در آمد بیشتری داشته باشد. متوسط درآمد این افراد 65000$ دلار کانادا در سال است.

یکی دیگر از مشاغل پر درآمد در کانادا، کنترل کننده ترافیک هوایی است. فرد برای ورود به این رشته کاری باید دیپلم دبیرستانی داشته باشد و مدرک کار با وسایل ارتباط بی سیم را در اختیار داشته باشد. درآمد این افراد حداقل 47500$ دلار کانادا در سال است.

از دیگر مشاغل پر درآمد در کانادا بدون مدرک دانشگاهی، راننده حمل زباله است. برای ورود به این شغل، در اختیار داشتن یک گواهی نامه کافی است. دستمزد ساعتی این افراد در حدود 15$ تا 25$ دلار کانادا است و در سال حدود 32000$ دلار کانادا درآمد خواهند داشت.

با شرایط و مراحل راه اندازی کسب و کار اینترنتی در کانادا آشنا شوید

لوله کش ها به عنوان یکی از شغل های فنی پردرآمد در کانادا نیز از درآمد بسیار مناسبی در این کشور برخوردار هستند و سالیانه 33300$ تا 86900$ دلار کانادا درآمد دارند. برای تبدیل شدن به لوله کش در این کشور، در اختیار داشتن دیپلم بعلاوه سابقه 4 تا 5 ساله شاگردی اجباری است.

شغل آشپزی در کانادا

وضعیت اخذ اقامت دائم کانادا از طریق کار چگونه است؟

جوشکاری در کانادا نیز از شغل های فنی پردرآمد در کانادا محسوب می شود. این افراد می توانند در حدود 85000$ دلار کانادا در سال درآمد داشته باشند. در اختیار داشتن دیپلم دبیرستانی برای ورود به این شغل الزامی است.

مکانیک های خودرو نیز برای کار در کانادا نیازی به مدارک دانشگاهی ندارند. به آن دلیل که همواره افرادی برای نگهداری و تعمیرات اتومیبل خود به فرد متخصص نیاز خواهند داشت، این افراد با مشکلات چندانی روبرو نخواهند شد. درآمد مکانیک خودرو در کانادا می تواند سالانه تا 71000$ دلار کانادا نیز افزایش پیدا کند.

انواع مشاغل خانگی در کانادا را در این مقاله بخوانید.

آشپزان حرفه ای یا سرآشپزان نیز از جمله مشاغلی هستند که می توانند در سال تا  حدود 80000$ دلار کانادا نیز درآمد داشته باشند.

به طور متوسط درآمد آرایشگران در شهر انتاریو در کانادا در حدود 91296$ دلار کانادا در سال است. به طور معمول این دست از افراد، سالیانه در حدود 17629$ دلار کانادا پاداش دریافت می کنند.

افرادی که حرفه خود را به تازگی شروع کرده اند، در ابتدای کار درآمدی در حدود 63835$ دلار کانادا در سال را خواهند داشت و افراد متخصص نیز می توانند انتظار دستمزدی در حدود 111049 $ دلار کانادا در سال را داشته باشند که به این مقداری پاداش کاری نیز تعلق می گیرد. تحصیلات دانشگاهی در این رشته اهمیت چندانی ندارد ولی بر اساس پیش بینی های صورت گرفته تا سال 2026، درآمد این افراد به طور متوسط به 100824$ دلارکانادا افزایش پیدا خواهد کرد.

در صورت تمایل به دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین زبده کاناداپاس تماس حاصل فرمایید.

تماس رایگان از ایران (ارتباط مستقیم با دفتر کانادا): 02182802280

شرایط کار در کانادا بدون مدرک

بیشتر کارفرمایان کانادایی بیشتر تمرکز بر نیازمندی‌های سازمان و وجود سابقه کار و مهارت بالای افراد تمرکز دارند. در نتیجه باز هم افراد دارای مهارت و سابقه کار بالا به ویژه در مشاغل پرتقاضای کانادا حتی در صورت نداشتن مدرک تحصیلی، شانس بالایی برای یافتن شغل و کسب درآمد مناسب خواهند داشت.

روش‌های مهاجرت کاری به کانادا بدون مدرک

کانادا دارای برنامه‌های مهاجرتی متنوع و گسترده برای افراد با موقعیت‌های مختلف است. در این بین افرادی که مدرک تحصیلی ندارند، می‌توانند براساس سابقه کار و مهارت خود، برنامه‌های مهاجرتی مناسبی را برای مهاجرت انتخاب کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت کاری به کانادا بدون مدرک زبان این مقاله را مطالعه کنید.

از انواع مسیرهای مهاجرتی کانادا که در آن الزامی به داشتن مدرک تحصیلی وجود ندارد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. سیستم مهاجرتی اکسپرس اینتری: این سیستم یک برنامه مهاجرتی نیست اما سه برنامه مهاجرتی فدرال را پوشش می‌دهد: برنامه نیروی متخصص فدرال کانادا، برنامه کارکنان ماهر فدرال کانادا و کلاس نیروی کار با تجربه کار کانادایی. در دو برنامه کارکنان ماهر فدرال کانادا و کلاس نیروی کار با تجربه کار کانادایی الزامی به داشتن مدرک تحصیلی نیست. در کل در این سیستم انتخاب افراد براساس یک سیستم امتیازدهی (CRS) است و سایر توانایی‌های فردی متقاضی می‌تواند امکان مهاجرت و دریافت اقامت دائم را افزایش دهد.

 

  1. برنامه مهاجرتی پایلوت آتلانتیک: هدف از این برنامه تسهیل مهاجرت کارکنان ماهر به کانادا برای کار در یکی از استان‌های حوزه آتلانتیک است. این استان‌ها عبارتند از: جزیره پرنس‌ادوارد، نیوفاندلند و لابرادور، نوا اسکوشیا و نیوبرانزویک. الزامات کلی این برنامه مهاجرتی، داشتن مدرک دیپلم، اقامت به مدت 16 ماه در یکی از 4 استان، مدرک زبان و داشتن پیشنهاد شغلی معتبر از یک کارفرمای کانادایی در این 4 استان است.

 

  1. برنامه مهاجرتی اسپانسرشیپ خانواده: یکی دیگر از برنامه‌های مهاجرتی کانادا که نیازی به داشتن مدرک تحصیلی ندارد، برنامه اسپانسرشیپ است. متقاضی تحت این برنامه و حمایت مالی خانواده‌اش می‌تواند به کانادا مهاجرت کند.

 

  1. برنامه‌های نامزدی استانی: در این برنامه‌ها معیار اصلی داشتن پیشنهاد شغلی معتبر حداقل برای یک سال در استان مدنظر است. در بین این برنامه‌های، جریان‌های مهاجرتی برنامه نامزدی استانی ساسکاچوان آسان‌ترین شرایط را دارد.

 

  1. برنامه پایلوت مهاجرتی مناطق روستایی و شمالی: در این برنامه داشتن مدرک تحصیلی الزامی نیست و هدف مهاجرت افراد به مناطق حومه‌ای شهرهای بزرگ است.

 

  1. برنامه پایلوت کشاورزی – غذایی: این مسیر مهاجرتی برای افراد ماهر و با سابقه کار در صنایع تولیدی و فرآوری تولیدات گوشتی طراحی شده است.

 

  1. برنامه پایلوت پرستار خانگی: این برنامه دارای دو مسیر مهاجرتی به نامه نیروی کار پشتیبان در خانه و پرستار خانگی کودک است. در این برنامه نیز اولویت با سابقه کاری فرد متقاضی است.

سخن نهایی

مشاغل فراوانی در کانادا وجود دارند که شاغلین در آن نیازی به مدرک تحصیلی دانشگاهی ندارند اما بسیاری از این مشاغل به حداقل مدرک دیپلم 12 ساله نیاز خواهند داشت. همچنین در بسیاری از موارد افراد به مدارکی نیاز خواهند داشت که تایید کند فرد آموزش های مرتبط با آن حرفه را دیده اند. در صورتی که شما نیز به عنوان فردی متخصص تمایل به کار در کانادا دارید، می توانید با مشاورین ما در ارتباط باشید تا بتوانند بهترین مسیر مهاجرت به کانادا را برای شما بیابند. جهت کسب اطلاعات بیشتر این وبسایت را بازدید نمایید.

فرم ارزیابی رایگان ما را تکمیل کنید، ما شرایط شما را دقیق بررسی میکنیم و بهترین گزینه را به شما پیشنهاد می دهیم.

پرسش های متداول درباره مشاغل پردرآمد در کانادا بدون نیاز به مدرک دانشگاهی

کشور کانادا هر سال لیستی از مشاغل مورد نیاز خود اعلام می کند. اگر در این مشاغل تخصص داشته باشید بالاترین شانس را برای اخذ اقامت کانادا خواهید داشت.

بله .برخی از مشاغل در کانادا نیازی به مدرک دانشگاهی ندارند اما درآمد حاصل از آن ها بسیار مناسب است.

نرخ رشد میزان درآمد در کانادا به بیش از 9 درصد رسیده است.

مطالب مندرج در وب سایت حاضر به منظور اطلاع رسانی و افزایش دانش مخاطبین عزیز وبسایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی است. اگر چه اخبار و مطالب منتشره با نهایت دقت نویسنده مکتوب گردیده، ولی همچنان می تواند دستخوش تغییرات مرور زمان بوده و یا عاری از اشتباه انسانی نباشند. بدیهی است برداشت و مشورت های حقوقی نهایی صرفا در چارچوب موضوع مورد مشاوره با شخص مشاور و وکیل رسمی مجموعه جناب حلاج پور ممکن بوده و توصیه می شود. مدیریت و همکاران مجموعه حقوقی کاناداپاس و کاریابی بین المللی مهیار مسئولیتی در خصوص اقدامات خواننده با استناد به مطالب مندرج در وب سایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی نداشته و مسئولیت مجموعه صرفا محدود به چارچوب قرارداد منعقده با موکلین مجموعه باقی خواهد ماند.


مهیار حلاج پور

«افتخار داریم که مورد اعتماد شما هستیم»

من مهیار حلاج پور هستم،

عضو رسمی شورای قانون گذاری امور مهاجرت کانادا ICCRC، مشاور رسمی مهاجرت کانادا RCIC یا اصطلاحا وکیل مهاجرت.

زندگی من صرف این می شود که اطمینان حاصل کنم که ممتاز ترین خدمات تخصصی حقوق مهاجرت کانادا را در مجموعه حقوقی مهاجرتی کاناداپاس ارائه می دهیم.

شرکت توسعه بیزینس ،سرمایه گذاری استارت آپ i3 Capital گام به گام با بهترین متخصصین و مشاورین در خدمت اهداف کارآفرینانی است که برای پیشبرد اهدافشان به ما اعتماد کرده اند‌.

و همچنین در کنار همکارانم در کاریابی مهیار با مجوز رسمی از وزارت کار ایران برای تحقق برنامه های کاریابی بین المللی موکلین پارسی زبان می کوشیم.

کاناداپاس - وکیل مهاجرت کانادا در تورنتو - بیوگرافی مهیار حلاج پور
ارزیابی رایگان رزرو وقت مشاوره
× تماس با ما
Copy link