آیا می دانید رشته های هنری پردرآمد در کانادا کدامند؟ به نظر شما بهترین رشته های هنر برای مهاجرت چه رشته هایی هستند؟ پس وقت آن رسیده که با رشته های پردرآمد هنر آشنا شوید.

یکی از رشته هایی که مخاطب زیادی برای تحصیل دارد، مجموعه گروه هنر است. افرادی که وارد این رشته ها می شوند انتظار دارند پس از پایان تحصیل خود وارد بازار کار شده و در یک جایگاه مناسب قرار گیرند. از همین رو دولت ها در تلاش هستند تا با در نظر گرفتن شرایط زندگی این افراد، مشاغلی را برای آن ها ایجاد کرده یا با حمایت از بخش خصوصی موقعیت شغلی آن ها را فراهم آورند.

  • کد شغلی:  NOC 5136
  • حداقل دستمزد ساعتی:  15.00 C$
  • حداکثر دستمزد ساعتی:  43.75 C$

کانادا می تواند یکی از مقاصد جذاب برای هنرمندان باشد. برگزاری جشن ها و فستیوال های سالانه در کشور کانادا به گونه ای است که می تواند زمینه ساز اشتغال هر چه بیش تر نیروی کار هنرمند در این کشور شود. در مقاله ای که پیش روی شما قرار دارد، به بررسی درآمد برخی از رشته های هنری در کشور کانادا و بهترین رشته های هنر برای مهاجرت خواهیم پرداخت تا با توجه به شرایط موجود در این کشور، بتوانید درآمد احتمالی خود را تشخیص دهید. در صورت تمایل به مهاجرت به کانادا از طرق مختلف از جمله، تحصیل و کار می توانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

درآمد طراحان داخلی در کانادا

یکی از بهترین مشاغل هنری، رشته طراحی داخلی در کانادا است. در این حرفه افراد باید تخصص بالایی در استفاده از برنامه های کامپیوتری داشته باشند. به طور متوسط این افراد در کانادا 121000$ دلار کانادا درآمد سالانه دارند و می توان گفت که درآمد آن ها در طول ماه در حدود 10000$ دلار کانادا است. دامنه درآمدی افرادی که در کانادا در این حرفه فعالیت می کنند بین 60600 تا 188000$ دلار کانادا است.

تجربه کاری در این حرفه می تواند نقش به سزایی داشته باشد به طوری که پس از دو سال کار می توان انتظار داشت که درآمد افراد در حدود 32% افزایش پیدا کند. پس از آن نیز با حدود 6 سال سابقه کار می توان انتظار 34% افزایش مجدد در حقوق را داشت.

تخصص و همچنین مدرک تحصیلی در این رشته تحصیلی بسیار حائز اهمیت است. در اختیار داشتن یک مدرک فنی می تواند 14% به درآمد فرد بیافزاید. از طرف دیگر، اخذ مدرک کارشناسی می تواند 36% دیگر بر درآمد فرد بیافزاید. مدرک کارشناسی ارشد نیز می تواند 26% به درآمد افراد بیافزاید.

بر اساس داده های بدست آمده، مردان در این شغل، 4% درآمد بیش تری دارند. درآمد مردان در این حرفه در حدود 124000$ دلار کانادا است اما زنان 119000$ دلار کانادا درآمد دارند.

درآمد طراحان گرافیک در کشور کانادا

در بین رشته های هنری پردرآمد در کانادا، افرادی که به عنوان طراح گرافیک مشغول به کار هستند، سالیانه و به طور میانگین 75800$ دلار کانادا درآمد دارند. البته دامنه درآمد این افراد بین 34800 تا 120000$ دلار کانادا در سال است. درآمد طراحان گرافیک به جنسیت و همچنین سابقه کاری آن ها بستگی دارد که در ادامه این موضوع را نیز مورد بررسی قرار خواهیم داد.

میانه درآمدی طراحان گرافیک در کانادا، 81800$ دلار کانادا در سال است به این مفهوم که بیش از 50% از کارکنان این بخش درآمدی بیش از مقدار اعلام شده دارند. در کشور کانادا حدود 25% از طراحان گرافیک درآمدی کمتر از 52500$ دلار کانادا دارند و 75% از آن ها درآمدی کم تر از 10900$ دلار کانادا را بدست می آورند.

تجربه کار نیز می تواند در افزایش درآمد طراحان گرافیک در کانادا نقش ویژه ای داشته باشد. در نمودار زیر می توانید تاثیر تجربه کاری بر درآمد طراحان گرافیک در کانادا را مشاهده کنید. برای مطالعه درباره بازار کار گرافیک در کانادا نیز این مقاله را بخوانید.

رشته گرافیک در کانادا؛ بورسیه تحصیلی رشته گرافیک در کانادا

ثاتیر سابقه کار بر درآمد طراحان گرافیک در کانادا

از طرف دیگر می توان گفت که زنان در کشور کانادا در حدود 5% درآمد کمتری نسبت به مردان دارند و به همین دلیل طراحان گرافیک زن در کانادا 73800$ دلار کانادا و طراحان گرافیک مرد، 77700$ دلار کانادا درآمد سالیانه خواهند داشت. درباره بهترین شغل برای زنان در کانادا و میانگین درآمد سالانه شان این مقاله را بخوانید.

درآمد طراحان گرافیک در کانادا به رشته تحصیلی آن ها نیز بستگی دارد. طراحان تجربی در کانادا کمترین درآمد را خواهند داشت و اخذ مدارک فنی می تواند سبب شود تا درآمد آن ها در حدود 17% افزایش پیدا کند. اخذ مدرک کارشناسی می تواند یک رشد 24% را به ارمغان آورد اما بالاترین اختلاف مربوط به طراحان گرافیک با مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد است چراکه درآمد گروه دوم 29% بیش تر است. دارندگان مدرک دکترا نیز 23% حقوق بیش تری دریافت می کنند.

بررسی درآمد در حوزه موسیقی در کانادا

یکی از مشاغل مهم در حوزه موسیقی، آهنگسازی است. به طور کلی آهنگسازان حرفه ای سطح درآمد بسیار بالایی خواهند داشت و در ادامه بحث، مقصود افرادی است که در سطح متوسط فعالیت می کنند. متوسط درآمد آهنگسازان در کانادا در حدود 64253$ دلار کانادا در سال است. پس می توان گفت که درآمد کار ساعتی در این حرفه در حدود 31$ دلار کانادا است. دامنه درآمد برای آهنگسازان در کشور کانادا 46802$ تا 78766$ دلار کانادا در سال است.

یک نکته قابل تامل در خصوص کار موسیقی در کانادا آن است که متاسفانه حدود 14% از افراد شاغل در این بخش، بیمه درمانی مناسب دریافت می کنند و سایرین بیمه شخصی دارند.

آهنگسازی در کانادا

هنرمندان، با داشتن شرایط خاص می توانند ویزای کانادا دریافت کنند. در صفحه ویزای خود اشتغالی کانادا بیشتر در این باره بخوانید.

بررسی درآمد مربیان رقص در کانادا

مربیان رقص و یا Dance teacher یکی از مشاغل پردرآمد کانادا محسوب می شود. اگر شما بتوانید به عنوان مربی این حرفه را آموزش بدهید، می توانید به صورت میانگین تا 120 هزار دلار کانادا در سال درآمد داشته باشید. البته لازم به ذکر است که این مبلغ با توجه به میزان تخصص و رشته ای که آموزش می دهید، متفاوت خواهد بود.

دستمزد فعالان حوزه تئاتر در کانادا

یکی دیگر از شاخه های هنری که در کشور کانادا مورد توجه قرار می گیرد حوزه تئاتر است. افرادی که به عنوان تازه کار وارد این حرفه می شوند، دستمزد خود را به صورت ساعتی دریافت می کنند و می توان گفت که در هر ساعت 14$ دلار کانادا درآمد دارند. افراد حرفه ای نیز به طور متوسط 35$ دلار کانادا در ساعت درآمد دارند. متوسط درآمد این افراد اما 22.15$ دلار کانادا در هر ساعت است.

در صورتی که صحبت درآمد سالیانه به میان آید، هنرمندانی که در رشته تئاتر فعالیت می کنند به طور متوسط 43200$ دلار کانادا درآمد دارند. افرادی که به عنوان تازه وارد در این رشته حضور پیدا می کنند، سالیانه 27300$ دلار کانادا درآمد دارند اما افراد حرفه ای در این کشور 68379$ دلار کانادا درآمد دارند.

در جدول زیر می توانید تفاوت درآمد فعالان حوزه تئاتر در استان های مختلف را مشاهده کنید. توجه کنید این اعداد به صورت میانگین و در زمان نگارش این مقاله استخراج شده اند.

توانید تفاوت درآمد فعالان حوزه تئاتر در استان های مختلف کانادا

شغل های پردرآمد در کانادا؛ با پرسودترین مشاغل در کانادا آشنا شوید.

بررسی درآمد طراحان سایت در کانادا

طراح سایت و یا  Web designer که طراحی صفحات وب را بر عهده دارد، جزو مشاغل پر متقاضی در کانادا محسوب می شود. اگر چه مبلغ درآمد سالیانه ی این افراد در مقایسه با خیلی از مشاغل کم است، اما حرفه ای است که می توان از طریق آن درآمد بالایی کسب کرد. این افراد می توانند به طور میانگین تا سالی 52 هزار دلار کانادا به طور متوسط درآمد داشته باشند.

طراحان وب سایت باید مطمئن شوند که انتظارات مراجعه کنندگان و یا کمپانی های طرف قرارداد را بر طرف می کنند.

درآمد طراحان مد در کانادا

یکی دیگر از رشته های هنری که علاقمندان بسیار زیادی را در زمینه شغل های هنری به خود جلب می کند، رشته طراحی مد است. علاقمندان به این رشته می توانند با ورود به دانشگاه، خود را آماده کار در این حرفه کنند. افرادی که به عنوان یک تازه کار وارد این حرفه می شوند،  می توانند سالیانه 82500$ دلار کانادا درآمد داشته باشند البته درآمد متوسط این افراد در کانادا در حدود 117900$ دلار کانادا است. افراد با تجربه در این حرفه نیز درآمدی در حدود 146500$ دلار کانادا در سال را در اختیار دارند.

تحلیل های مالی صورت گرفته در این حوزه نشان می دهد که متوسط درآمد در حوزه طراحی مد در سال 2026 به حدود 132500$ دلار کانادا خواهد رسید که رشدی 12 درصدی را نشان می دهد.

شما می توانید به عنوان یک هنرمند، در کشور کانادا مشغول به کار شوید اما باید پیش از هر گونه اقدام مقدمات سفر خود به این کشور را فراهم آورید. مشاورین ما در کانادا آمادگی کامل دارند تا در این مسیر شما را همراهی کرده و پرونده شما را به عهده بگیرند.

رشته طراحی مد در کانادا

هنرمندان چندرسانه ای و درآمد آن ها در کانادا

یکی از مشاغل هنری پردرآمد در کشور کانادا را هنرمندان چندرسانه ای در اختیار دارند. راه رسیدن به این شغل در کشور کانادا نیاز به گذراندن دوره های خاص آموزشی نیست و صرف داشتن یک مدرک لیسانس می تواند کفایت کند. زمانی که مشغول تماشای یک انیمیشن هستید، تاثیر یک هنرمند چند رسانه ای را مشاهده می کنید که توانسته است به یک موجود خیالی جان بخشی کند.

این افراد حرفه ای و متخصص، تصاویر و مدل ها را به صورت دوبعدی و سه بعدی ترسیم می کنند و آن ها را به گونه ای تغییر می دهند که حرکت کنند، عوض شوند و در هر حالتی ظاهر شوند. شما این اتفاق را می توانید در فیلم ها، بازی های کامپیوتری، برنامه های تلویزیون و هر برنامه تفریحی و آموزشی دیگری مشاهده کنید.

متوسط درآمد این افراد در کشور کانادا در حدود 75000$ دلار کانادا است و افرادی که به صورت حرفه ای در این حوزه فعالیت می کنند می توانند تا 139000$ دلار کانادا نیز درآمد داشته باشند و این مسئله می تواند آن ها را به یکی از پردرآمد ترین هنرمندان در کشور کانادا تبدیل کند.

مشاغل هنری در کانادا

شرایط مهاجرت به کانادا از طریق صنایع‌ دستی را در این مقاله مطالعه کنید.

طراحان صنعتی از هنرمدان پردرآمد کشور کانادا

طراحی صنعتی یک رشته دانشگاهی است و افرادی که مدرک کارشناسی خود را در این رشته دریافت کرده باشند، قادر خواهند بود تا در صنایع مختلف به فعالیت بپردازند. تا به حال به این مسئله فکر کرده اید که بدنه یک خودرو چگونه طراحی می شود؟ شرکت ها چگونه تصمیم می گیرند که ظاهر یک دستگاه قهوه ساز را عوض کنند؟ وسایل کامپیوتری چگونه طراحی می شوند؟ پاسخ همه این سوال ها در دستان طراحان صنعتی است. این افراد آموزش دیده اند که چگونه یک وسیله صنعتی را طراحی و آماده عرضه در بازار کنند. بخش عمده ای از فروش محصولات یک شرکت تولیدی می تواند وابسته به طراحی یک طراح صنعتی باشد.

متوسط درآمد یک طراح صنعتی در کانادا در حدود 85800$ دلار کانادا است به این معنا که در هر ساعت درآمد آن ها در حدود 41$ دلار کانادا خواهد بود. این افراد بسته به نوع قرارداد خود سالانه در حدود 2885$ دلار کانادا پاداش دریافت می کنند. افرادی که به عنوان تازه کار وارد این بازار می شوند به طور متوسط درآمدی در حدود 61583$ دلار کانادا در سال را به دست می آورند و افراد حرفه ای نیز به طور متوسط درآمدی در حدود 105870$ دلار کانادا را برای خود به ارمغان می آورند.

رشته طراحی صنعتی در کانادا

معرفی دیگر شغل های هنری پردرآمد در کانادا

کارگردانی و تهیه کنندگی از جمله شغل های هنری است که بسیاری از افراد تمایل به رسیدن به آن را دارند. مسیر رسیدن به این شغل ساده نیست و حدود 5 سال کار حرفه ای را به عنوان تجربه می طلبد. افرادی که در این حرفه کار می کنند می توانند در شبکه های مختلف تلویزیونی فعالیت داشته باشند و فعالیت آن ها می تواند شامل ساخت تبلیغات، تئاتر، مستندات و غیره باشد. متوسط درآمد این افراد در حدود 74420$ دلار در سال است.

معماری یکی از رشته های مهندسی است که به نوعی با هنر نیز سر و کار دارد. معماران منظر بیش از سایر معماران با رشته های هنری در ارتباط هستند. معماری منظر یکی از رشته های نسبتا جذاب دانشگاهی است که افراد می توانند آن را در بالاترین سطح ممکن در دانشگاه های کانادا بیاموزند. متوسط درآمد این افراد در کشور کانادا 69360$ دلار در سال است و افراد خبره در این کار می توانند درآمدی در حدود 112000$ دلار را نیز به دست آورند.

ویدئو ادیتورها گروه دیگری از هنرمندان هستند که درآمد بالایی را میان شغل های هنری در کانادا به دست می آورند. افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند باید آگاهی خوبی نسبت به تکنیک های فیلمبرداری داشته باشند و بتوانند با توجه به تکنیک ها روز که وابسته به رنگ، زاویه و غیره است، محصول نهایی را از مجموعه فیلم های خام استخراج کنند. متوسط درآمد این افراد 63780$ دلار کانادا در سال است.

لزوم همراهی وکیل مهاجرتی کانادا در تورنتو

مجموعه حقوقی مهاجرتی کاناداپاس و شرکت شتاب دهنده بیزینس و استارت آپ i3 capital با مدیریت مهیار حلاج‌ پور٬ عضو سازمان (NACO (National Angel Capital Organization ٬ مشاور رسمی (RCIC) یا اصطلاحا وکیل مهاجرت به کانادا با سال ها تجربه در هدایت و حمایت صد ها تجارت نوپا٬ استارت آپ و همکاری با شرکت های معظم بین المللی از ابتدا تا انتهای مسیر موفقیت شما در کانادا در کنار شماست.

شما هم می توانید با اقدام از طریق کاناداپاس و i3 capital موفقیت مهاجرت خود را به حداکثر برسانید. برای دریافت مشاوره با وکیل رسمی مهاجرت به کانادا، فرم ارزیابی رایگان زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فرم ارزیابی رایگان مهاجرت به کانادا

پرسش های رایج درباره مشاغل پردرآمد هنری در کانادا

طراحی داخلی، طراحی گرافیک، مربی رقص، طراحی سایت، طراح مد، مشاغل حوزه موسیقی، حوزه تئاتر و هنرمندان چند رسانه ای.

طراحان گرافیک سالیانه و به طور میانگین 75800$ دلار کانادا درآمد دارند.البته دامنه درآمد این افراد بین 34800 تا 120000$ دلار کانادا در سال است.

این افراد دستمزد خود را به صورت ساعتی دریافت می کنند و می توان گفت که در هر ساعت 14$ دلار کانادا درآمد دارند.

این افراد حرفه ای و متخصص، تصاویر و مدل ها را به صورت دوبعدی و سه بعدی ترسیم می کنند و آن ها را به گونه ای تغییر می دهند که حرکت کنند، عوض شوند و در هر حالتی ظاهر شوند. در فیلم ها، بازی های کامپیوتری، برنامه های تلویزیون و هر برنامه تفریحی و آموزشی این موارد را خواهید دید.

یکی از بهترین راه های میان بر برای ورود به بازار کار کانادا، تحصیل در این کشور است. افرادی که مدرک تحصیلی خود را در کانادا دریافت می کنند، بر اساس قوانین این کشور می توانند معادل زمان دوره تحصیل خود در کانادا اقامت داشته باشند.

مطالب مندرج در وب سایت حاضر به منظور اطلاع رسانی و افزایش دانش مخاطبین عزیز وبسایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی است. اگر چه اخبار و مطالب منتشره با نهایت دقت نویسنده مکتوب گردیده، ولی همچنان می تواند دستخوش تغییرات مرور زمان بوده و یا عاری از اشتباه انسانی نباشند. بدیهی است برداشت و مشورت های حقوقی نهایی صرفا در چارچوب موضوع مورد مشاوره با شخص مشاور و وکیل رسمی مجموعه جناب حلاج پور ممکن بوده و توصیه می شود. مدیریت و همکاران مجموعه حقوقی کاناداپاس و کاریابی بین المللی مهیار مسئولیتی در خصوص اقدامات خواننده با استناد به مطالب مندرج در وب سایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی نداشته و مسئولیت مجموعه صرفا محدود به چارچوب قرارداد منعقده با موکلین مجموعه باقی خواهد ماند.


مهیار حلاج پور

«افتخار داریم که مورد اعتماد شما هستیم»

من مهیار حلاج پور هستم،

عضو رسمی شورای قانون گذاری امور مهاجرت کانادا ICCRC، مشاور رسمی مهاجرت کانادا RCIC یا اصطلاحا وکیل مهاجرت.

زندگی من صرف این می شود که اطمینان حاصل کنم که ممتاز ترین خدمات تخصصی حقوق مهاجرت کانادا را در مجموعه حقوقی مهاجرتی کاناداپاس ارائه می دهیم.

شرکت توسعه بیزینس ،سرمایه گذاری استارت آپ i3 Capital گام به گام با بهترین متخصصین و مشاورین در خدمت اهداف کارآفرینانی است که برای پیشبرد اهدافشان به ما اعتماد کرده اند‌.

و همچنین در کنار همکارانم در کاریابی مهیار با مجوز رسمی از وزارت کار ایران برای تحقق برنامه های کاریابی بین المللی موکلین پارسی زبان می کوشیم.

کاناداپاس - وکیل مهاجرت کانادا در تورنتو - بیوگرافی مهیار حلاج پور
ارزیابی رایگان رزرو وقت مشاوره
× تماس با ما
Copy link