از راه های مهاجرت به کانادا، خرید بیزینس در کانادا را می‌توان نام برد که به سرمایه گذاران خارجی این فرصت را می‌دهد تا در زمینه ای تجاری به سرمایه گذاری در کانادا بپردازند و از این طریق نیز برای اقامت کانادا اقدام کنند. در این راه همراه داشتن فردی آگاه که با مسیر آشنا باشد و چالش های راه را بداند کمک بزرگی است که همه این‌ها با یاری وکیل مهاجرت به کانادا میسّر می‌شود.

فرصت استفاده از اینترنت این بستر را فراهم کرده است که همه افراد توانایی استفاده یکسان از این ابزار ارزشمند را داشته باشند و بتوانند در این محیط به تجارت بپردازند. شما نیز می توانید مانند بسیاری از افراد در کشور کانادا یک کسب و کار آنلاین داشته باشید و تا زمانی که تمایل به کار کردن داشته باشید آن را حفظ کنید.

این امکان می تواند شامل یک کسب و کار آنلاین کوچک باشد یا آنکه بر اساس یک برنامه ریزی درست، شما بتوانید به غول بعدی تجارت الکترونیک تبدیل شوید. برای شروع یک کسب و کار آنلاین در کشور کانادا شما به اطلاعاتی نیاز خواهید داشت که در ادامه شرح برخی از آن ها را مطالعه خواهید کرد.

قدم اول راه اندازی کسب و کار آنلاین در کانادا: مسیر درآمدی خود را تعریف کنید

چگونه می خواهید پول به دست آورید؟ آیا خدمات را عرضه خواهید کرد یا می خواهید محصولی را به فروش برسانید؟ آیا در وبلاگ های سبک زندگی، بازاریابی وابسته انجام می دهید؟

اولین قدم برای شما این است که به طور دقیق متوجه باشید که تجارت شما چه چیزی را ارائه خواهد داد و بهترین راه را برای ارائه آن در نظر بگیرید. این به این معنا است که اگر قصد دارید یک محصول را به فروش برسانید، حتما محل نگهداری آن را نیز در نظر داشته باشید و اگر قصد دارید خدماتی را به مشتریان خود ارائه دهید، به طور واضح تعیین کنید که قرار است چه خدماتی ارائه شود و چگونه آن خدمات می توانند مفید واقع شوند. در صورتی که می خواهید تبلیغاتی داشته باشید، بهتر است از برندها کمک بخواهید و بدانید که آیا آن ها حاضر به همکاری با شما خواهند بود یا خیر.

مراحل راه اندازی کسب و کار آنلاین در کانادا

قدم دوم راه اندازی کسب و کار آنلاین در کانادا: وب سایت خود را راه اندازی کنید

هر کسب و کار آنلاین به یک وب سایت نیاز دارد و شما برای شروع تجارت خود نیز به یک وب سایت مناسب نیاز خواهید داشت. طراحان بسیار زیادی در بازار این کار فعالیت می کنند که می توانید با توجه به رزومه آن ها یکی را انتخاب کنید تا مطابق با دانش خود و سلیقه شما یک وب سایت طراحی کند. البته بهتر است پیش از شروع، خود اطلاعاتی در این رابطه بدست آورید تا بدانید کدام شیوه طراحی می تواند برای تجارت شما مفیدتر باشد و همچنین توانایی های شما را بهتر نشان دهد.

بعد از اینکه وب سایت شما طراحی شد، باید آن را بر روی اینترنت قرار دهید. برای این کار باید یک هاست (Host) داشته باشید. در صورتی که در کانادا کار می کنید، می توانید از هاست های مشهوری که در کانادا وجود دارند استفاده کنید و دلیل اصلی این است که هاست های کانادا ترجیح می دهند تا از سرورهای کانادایی استفاده کنند که در این صورت مشتریان شما به سرورها نزدیک تر هستند و در نتیجه آن سرعت استفاده آن ها از سایت شما به صورت قابل توجهی افزایش پیدا می کند.

قدم سوم راه اندازی کسب و کار آنلاین در کانادا: دامین خود را معرفی کنید

زمانی که وب سایت شما آماده و هاست آن نیز تعیین شده باشد، شما می توانید دامین خود را ثبت کنید. نام دامین همان نامی است که سایت شما به آن شناخته می شود و آدرسی است که دیگران از آن طریق با شما در ارتباط خواهند بود. به زبان ساده تر می توان گفت که دامین، نحوه دسترسی مشتری ها به سایت شما است. باید در تلاش باشید که نام دامین خود را با دقت انتخاب کنید تا منحصر به فرد بوده و یادآوری آن برای همگان به سادگی انجام شود. توجه داشته باشید که این نام باید با کسب و کار شما نیز ارتباط مستقیم داشته باشد و این مسئله ای است که می تواند سبب شود تا مشتریان به سادگی شما را پیدا کنند. ثبت دامین به صورت آنلاین قابل انجام است.

مزایای راه اندازی بیزینس آنلاین در کانادا

قدم چهارم راه اندازی کسب و کار آنلاین در کانادا: محتوای مناسب تولید کنید

محتوای تولید شده، کلید جذب مشتری و بهینه سازی سایت شما برای موتورهای جستجو است تا آن را در دسترس متقاضیان قرار دهند. حتی اگر کسب و کار شما در رابطه با فروش یک محصول یا خدمات است، همچنان به تولید محتوا نیاز خواهید داشت تا بازار هدف را نسبت به آنچه که می فروشید آگاه سازید و آن ها را متقاعد کنید که پیشنهاد شما ارزش بالایی برای پرداختن هزینه دارد. بهتر است در تولید محتوا از موارد مختلفی استفاده کنید.

ثبت شرکت در کانادا از دو راه مختلف امکان پذیر است؛  ثبت شرکت از طریق ICT یا انتقال درون سازمانی یا
ثبت شرکت از طریق مالک گرداننده ( Owner Operator )

قدم پنجم راه اندازی کسب و کار آنلاین در کانادا: بازاریابی مناسب انجام دهید

شما باید در رابطه با تجارت خود صحبت کنید و امروزه بهترین روش، استفاده از بازاریابی آنلاین است. بازاریابی آنلاین شامل استفاده از تمامی روش های بازاریابی مانند شبکه های مجازی، ایمیل مارکتینگ، سئو مارکتینگ، بازاریابی محتوا و تبلیغات دیجیتالی می شود. اگر متخصص بازاریابی نیستید، این دوره ها را بگذرانید یا با هزینه بیشتر، یک فرد متخصص را در این حوزه استخدام کنید تا شرایط مناسبی را برای شما ایجاد کند و در غیر این صورت بازاریابی آنلاین برای شما می تواند ایجاد مشکل کند.

قدم ششم راه اندازی کسب و کار آنلاین در کانادا: کسب و کار آنلاین خود را ثبت کنید

حالا شما یک وب سایت رسمی در اختیار دارید و بازاریابی شما نیز در حال انجام است و این به معنای آمادگی شما برای درآمد زایی است. شما باید در قدم اول، تجارت خود را در مراکز دولتی کانادا به ثبت برسانید. هر استان مقررات مختص خود را برای ثبت مشاغل دارد به همین دلیل باید اطلاعات دقیقی را در رابطه با استان خود به دست آورید. شما همچنین این امکان را خواهید داشت که به صورت کامل اطلاعات در رابطه با نحوه پرداخت مالیات را از طریق سایت CRA به دست آورید.

شروع کسب و کار آنلاین در کانادا

مزایای راه اندازی کسب و کار آنلاین در کانادا

در راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی، مزایای بسیار زیادی وجود دارد که یکی از آن ها سهولت انجام کار است. با پیشرفت اینترنت، ابزارها و فناوری هایی به وجود آمده اند که راه اندازی وب سایت را آسانتر از همیشه کرده اند و انتظار می رود که این مسیر در آینده نیز طی شود. در گذشته برای استفاده از چنین خدماتی نیاز به تخصص بسیار زیادی بود که امروزه با توجه به امکانات در دسترس می توان با اطلاعات اولیه نیز مسیر حرکت را آغاز کرد.

یکی دیگر از مزایای مهم کسب و کارهای اینترنتی، هزینه های بسیار مقرون به صرفه آن ها است که راه اندازی آن را ساده تر می کند. در نتیجه می توان گفت که ورود به این بازار هزینه های کمتری را در بر دارد در نتیجه موانع ورود برای علاقمندان بسیار کمتر است.

یکی دیگر از مزایای چنین کسب و کارهایی، کسب درآمد در طول شبانه روز است. زمانی که یک کسب و کار آنلاین در اختیار دارید، مطمئن هستید که تمامی مراحل فروش محصولات و ثبت سفارشات به صورت آنلاین انجام خواهد گرفت و دیگر نیازی به پردازش دستی آن ها نیست. در این صورت شما نیازی به صرف وقت برای به دست آوردن پول نخواهید داشت و این مسئله برای بسیاری از کارآفرینان بسیار وسوسه کننده است.

در این رابطه نمی توان از دریافت پاداش مطابق با عملکرد چشم پوشی کرد. کمتر کارفرمایی را می توان یافت که به نیروی کار خود مطابق با عملکرد او پاداش دهد چراکه از قبل موافقت هایی بر سر درآمد و حقوق انجام شده است اما در کسب و کار آنلاین هرچه تلاش بیشتری برای فروش داشته باشید، در نتیجه سود بیشتری خواهید کرد.

یکی دیگر از مزایای شروع کسب و کار آنلاین آن است که شما به نیروی کار نیاز ندارید. شما می توانید با تکیه بر دانش خود یک کسب و کار آنلاین پر رونق داشته باشید و حتی اگر به نیروی کار نیاز دارید از طریق دورکاری و برون سپاری برخی از امور، نیازهای خود را برطرف کنید. شما می توانید چند فریلنسر در کنار خود داشته باشید تا برخی از امور را در کنار شما انجام دهد. در حقیقت از این طریق شما نیروی کاری استخدام نمی کنید و کارمند رسمی نخواهید داشت.

معایب راه اندازی کسب و کار اینترنتی در کانادا

همه چیز در رابطه با کسب و کارهای اینترنتی خوب نیست و در این مسیر، معایبی نیز وجود دارد. برای مثال، راه اندازی یک کسب و کار اینترتی به بودجه کافی و وقت زیادی نیاز دارد. شاید شما نیز داستان های بسیار زیادی در رابطه با طی کردن ره صد ساله توسط افراد مختلف از طریق کسب و کارهای اینترنتی شنیده باشید اما آن ها نیز زمان و هزینه بسیار زیادی را برای رسیدن به این هدف طی کرده اند.

در دنیای آنلاین شما می توانید برخی کارها را رایگان انجام دهید اما برای موفقیت در آن به زمان زیادی نیاز دارید یا می توانید کارها را از دوش خود بردارید و با پرداخت هزینه در مدت زمان کوتاهی آن ها را انجام دهید. اما باید به این نکته اشاره داشت که چه از نظر زمانی و چه از نظر هزینه ها، کسب و کارهای آنلاین می توانند سود بسیار مناسبی داشته باشند.

یکی دیگر از معایب کسب و کارهای آنلاین، رقابت بسیار فشرده ای است که در آن وجود دارد. امروزه بازارهای آنلاین بدون توجه به محل قرار گیری، در حال رقابت با یکدیگر در سطح جهان هستند. هنوز اما فرصت های زیادی در این رابطه وجود دارد و افرادی که تحقیقات لازم را انجام دهند می توانند مسیرهای رسیدن به سودآوری را پیدا کنند چراکه برخی از سودآورترین بازارها به سختی اشباع شده است و رقابت کردن در آن ها دشوار است. شما باید خود را آماده کنید چرا که با بازیگران بزرگ با کارمندان حرفه ای و جیب های پر از پول رقابت می کنید.

یکی دیگر از معایب بازارهای آنلاین آن است که نمی توان نسبت به آینده آن اطمینان داشت. موتورهای جستجو به سرعت در حال بروز شدن هستند و عدم توجه به تغییرات دنیای آنلاین می تواند پیامدهای جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد. برای مثال، شما در حال انجام کاری هستید که در آینده نزدیک قرار است تغییر پیدا کند و پس از اولین بروزرسانی هر آنچه که انجام داده بودید از بین می رود. شرکت های بزرگی پس از موفقیت به همین دلیل شرایط اولیه خود را از دست داده اند.

لزوم نگارش بیزینس پلن برای راه اندازی بیزینس آنلاین

قبل از اینکه بخواهید هزینه زیادی را بر روی کسب و کار آنلاین خود در کانادا صرف کنید، بسیاری از افراد حرفه ای توصیه می کنند که یک بیزینس پلن در اختیار داشته باشید که می تواند به شما کمک کند تا چالش های کلیدی، هزینه های پیش رو و سودآوری احتمالی را به خوبی بشناسید. برای اینکه بتوانید موفقیت بیشتری کسب کنید بهتر است تا یک جامعه هدف کوچک داشته باشید تا بتوانید رفته رفته جامعه هدف خود را گسترش دهید و از این طریق به درآمد بیشتری برسید.

در حقیقت امروز سایتی مانند آمازون وجود دارد که همه چیز را به فروش می رساند اما در صورتی که به صورت اختصاصی محصولات مربوط به یک موضوع را به فروش برسانید، می توانید شرایط بهتری را برای مشتریان ایجاد کرده و تعداد مشتریان خود را افزایش دهید.

کلام نهایی

در دنیای امروز راه اندازی یک کسب و کار آنلاین بسیار ساده شده است؛ چرا که همه چیز به گونه ای طراحی شده است که همه بتوانند از آن استفاده کنند. البته این بدان معنا نیست که برای ورود به بازار کسب و کار اینترنتی نیازی به آگاهی کامل از فناوری نیست یا شما به یک طراح وب نیازی ندارید.

به طور کلی خرید بیزینس در کشور کانادا یک پروسه کاملا حقوقی است و شما به عنوان یک شهروند خارجی که با قوانین این کشور آشنایی کافی ندارید، بهتر است پیش از هر گونه اقدام قانونی با وکلا و مشاورین امور مهاجرت در کشور کانادا در این زمینه مشورت کنید.

همکاران ما آماده اند تا در زمینه خرید انواع بیزینس ها در کشور کانادا مشاوره های لازم را در اختیار شما قرار دهند و در صورت تمایل شما کلیه پرونده های حقوقی شما مربوط به خرید یا افتتاح بیزینس و همچنین ایجاد استارتاپ و نحوه دریافت ویزای استارتاپ کانادا را مورد پذیرش و پیگیری قرار دهند.

مجموعه حقوقی مهاجرتی کاناداپاس و شرکت شتاب دهنده بیزینس و استارت آپ i3 capital با مدیریت مهیار حلاج‌ پور٬ عضو سازمان (NACO (National Angel Capital Organization ٬ مشاور رسمی (RCIC) یا اصطلاحا وکیل مهاجرتی کانادا با سال ها تجربه در هدایت و حمایت صد ها تجارت نوپا٬ استارت آپ و همکاری با شرکت های معظم بین المللی از ابتدا تا انتهای مسیر موفقیت شما در کانادا در کنار شماست.

برای اطلاعات بیشتر به این نشانی اینترنتی مراجعه نمایید.

فرم ارزیابی رایگان ما را تکمیل کنید، ما شرایط شما را دقیق بررسی میکنیم و بهترین گزینه را به شما پیشنهاد می دهیم.

پرسش های رایج درباره راه اندازی کسب و کار آنلاین در کانادا

بله. شما نمی‌توانید به‌صورت آنلاین یا آفلاین، بدون مجوز کسب‌وکار از استانی که کسب‌وکار در آن قرار دارد، در کانادا بفروشید. اکثر مشاغل باید هر سال مجوز خود را تمدید کنند.

تمام قوانین مالیاتی موجود که در مورد مشاغل اعمال می شود در مورد بیزینسی که از طریق اینترنت انجام می شود نیز اعمال می شود. بسته به ساختار کسب و کارتان، گزارش دهی متفاوتی باید ارايه دهید.

انواع خاصی از کسب‌وکارها می‌توانند کسب‌وکارهای کوچک زیر 1000 دلار راه‌اندازی کنند. یک مالک ​​کسب‌وکار کوچک در کانادا حدود 5000 تا 10000 دلار برای شروع کسب‌وکار کوچک خود هزینه می‌کند.

مطالب مندرج در وب سایت حاضر به منظور اطلاع رسانی و افزایش دانش مخاطبین عزیز وبسایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی است. اگر چه اخبار و مطالب منتشره با نهایت دقت نویسنده مکتوب گردیده، ولی همچنان می تواند دستخوش تغییرات مرور زمان بوده و یا عاری از اشتباه انسانی نباشند. بدیهی است برداشت و مشورت های حقوقی نهایی صرفا در چارچوب موضوع مورد مشاوره با شخص مشاور و وکیل رسمی مجموعه جناب حلاج پور ممکن بوده و توصیه می شود. مدیریت و همکاران مجموعه حقوقی کاناداپاس و کاریابی بین المللی مهیار مسئولیتی در خصوص اقدامات خواننده با استناد به مطالب مندرج در وب سایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی نداشته و مسئولیت مجموعه صرفا محدود به چارچوب قرارداد منعقده با موکلین مجموعه باقی خواهد ماند.


مهیار حلاج پور

«افتخار داریم که مورد اعتماد شما هستیم»

من مهیار حلاج پور هستم،

عضو رسمی شورای قانون گذاری امور مهاجرت کانادا ICCRC، مشاور رسمی مهاجرت کانادا RCIC یا اصطلاحا وکیل مهاجرت.

زندگی من صرف این می شود که اطمینان حاصل کنم که ممتاز ترین خدمات تخصصی حقوق مهاجرت کانادا را در مجموعه حقوقی مهاجرتی کاناداپاس ارائه می دهیم.

شرکت توسعه بیزینس ،سرمایه گذاری استارت آپ i3 Capital گام به گام با بهترین متخصصین و مشاورین در خدمت اهداف کارآفرینانی است که برای پیشبرد اهدافشان به ما اعتماد کرده اند‌.

و همچنین در کنار همکارانم در کاریابی مهیار با مجوز رسمی از وزارت کار ایران برای تحقق برنامه های کاریابی بین المللی موکلین پارسی زبان می کوشیم.

کاناداپاس - وکیل مهاجرت کانادا در تورنتو - بیوگرافی مهیار حلاج پور
ارزیابی رایگان رزرو وقت مشاوره
× تماس با ما
Copy link