یکی از موضوعات جذابی که همواره در امر مهاجرت توجه بسیاری را به خود جلب کرده است، بحث دریافت گواهینامه رانندگی است. زمانی که شما به کانادا وارد می شوید، به صرف داشتن گواهینامه از ایران یا کشوری دیگر، اجازه رانندگی در کشور کانادا را نخواهید داشت و به همین منظور باید یک گواهینامه رسمی دریافت کنید. قوانین رانندگی در کشور کانادا واضح و روشن است با این تفاوت که برخی نکات مهم در رابطه با نحوه گرفتن گواهینامه رانندگی در استان های 10 گانه کانادا متفاوت است و متقاضی باید با کسب آگاهی کافی در این رابطه، شرایط را برای مهاجرت به کانادا تسهیل کند.

بسته به اینکه شما گواهینامه خود را از چه کشوری دریافت کرده اید، می توانید نسبت به تغییر آن اقدام کنید بدون اینکه نیازی به آزمون داشته باشید. البته ذکر این نکته الزامی است که اکثر شهروندان خارجی در کانادا نیاز به گذراندن امتحان های عملی و کتبی دارند تا بتوانند گواهینامه کانادایی خود را بدست آوردند. تجربه رانندگی نمی تواند کمکی در این مسیر به شما کند.

شما باید در مرحله اول با علائم رانندگی و قوانین هر استان آشنا شوید و این مسئله می تواند یک چالش بزرگ برای شما باشد. در ادامه در رابطه با شرایط و قوانین دریافت گواهینامه رانندگی در کانادا توضیحات بیش تری را ارائه خواهیم کرد بنابراین توصیه می شود تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

گواهینامه های رانندگی در کشور کانادا

برای این که بتوانید به صورت قانونی در کشور کانادا رانندگی کنید، نیازمند یک مدرک معتبر هستید که استان محل اقامت شما آن را ارائه کرده است و این گواهینامه باید در هر زمانی که مشغول رانندگی هستید همراه شما باشد. اگرچه یک استان به شما گواهینامه را اعطا می کند اما شما به کمک آن می توانید در هر منطقه از کانادا رانندگی کنید.

اگر شما یک گواهینامه معتبر از کشور خود دارد، احتمالا بتوانید مدتی پس از ورود به خاک کانادا رانندگی کنید اما باید در این رابطه با مجوز های لازم را از مقامات محلی دریافت کنید. اگر قصد دارید از گواهینامه رانندگی خود استفاده کنید، باید اجازه رانندگی بین المللی یا IDP را از کشور محل زندگی خود دریافت کرده باشید. این مدرک باید به زبان انگلیسی یا فرانسوی ترجمه شده باشد.

پروسه دریافت گواهینامه رانندگی در کانادا به استانی که در آن زندگی می کنید بستیگی دارد. امتحان شما شامل یک امتحان تشریحی است که در آن سوالات مربوط به قوانین جاده مطرح می شود و همچنین یک یا دو امتحان رانندگی به صورت عملی.

افرادی که تسلط کافی به قوانین و رانندگی ندارند این امکان را خواهند داشت تا در کلاس های آمادگی نیز شرکت کنند. شهروندان کانادایی به سادگی می توانند با یک جستجوی آنلاین کلاس های فعال را پیدا کنند. پس از قبولی در آزمون نهایی به متقاضیان گواهینامه اهدا می شود. گواهینامه های رانندگی در کشور کانادا اعتباری است و دارندگان آن باید زمان مشخصی که روی گواهینامه ذکر شده است، نسبت به تمدید آن اقدام کنند. یکی از شروط اصلی برای قبولی در آزمون، آشنایی با شرایط دریافت گواهینامه در استان های متفاوت است.

معرفی انواع گواهینامه در کانادا

برای وسایل نقلیه مختلف، گواهینامه های متفاوتی در کشور کانادا وجود دارد و هر فرد باید با توجه به وسیله نقلیه ای که قصد استفاده از آن را دارد، یک گواهینامه رانندگی را در اختیار داشته باشد. در غیر این صورت، ممکن است فرد جریمه شود یا اینکه از تردد او به طور کلی جلوگیری به عمل آید.

مدارکی که هر فرد برای رانندگی در استان های مختلف کانادا به آن نیاز خواهد داشت می تواند به طور کامل متفاوت باشد و به همین دلیل است که هر فرد باید پیش از ورود به کانادا با توجه به استانی که در آن اقامت خواهد داشت، اطلاعات تکمیلی را به دست آورد. برخی از مهم ترین گواهینامه هایی که شهروندان کانادا می توانند دریافت کنند عبارتند از:

  • گواهینامه رانندگی در کلاس 5 یا کلاس 7
  • گواهینامه موتور در کلاس 6 یا کلاس 8
  • گواهینامه موتور در کلاس 1، کلاس 2، کلاس 3، کلاس 4 (محدود) و کلاس 4 (نامحدود)
  • گواهینامه ماشین های سنگین: کلاس 4 یا کلاس 5

آشنایی با برخی از قوانین رانندگی در کانادا

در این بخش از مقاله برخی از مهم ترین قوانین رانندگی در کانادا را معرفی خواهیم کرد. قوانینی که معمولا در بسیاری از کشورهای جهان نیز رایج هستند:

  • شما و کلیه مسافران حاضر در اتومبیل شما باید در طول مسیر همواره کمربند ایمنی خود را بسته نگه دارید.
  • سرعت بر حسب کیلومتر بر ساعت محاسبه می شود. 120 کیلومتر بر ساعت، بالاترین سرعت مجاز در کانادا است که در برخی از بزرگ راه ها می توان از آن استفاده کرد. سرعت معمول در محیط شهری 50 کیلومتر بر ساعت است و در برخی از نقاط استفاده از این سرعت نیز ممنوع است.
  • همواره از سمت راست برانید.
  • همواره حق با عابر پیاده است.
  • دوچرخه سواران باید از قوانین راهنمایی پیروی کنند اما وظیفه رانندگان است که مراقب حرکت آن ها باشند.
  • در صورتی که مسیر پیش رو خلوت باشد، می توان هنگام قرمز بودن چراغ راهنمایی به سمت راست پیچید. این قانون در شهر مونترئال به طور کلی ممنوع شده است. در برخی از تقاطع ها، نیز به وسیله تابلو های راهنمایی و رانندگی، گردش به راست ممنوع اعلام شده است.
  • توقف کامل در چهار راه ها و رعایت حق تقدم الزامی است.
  • استفاده از هر وسیله یا عاملی که موجب حواس پرتی راننده می شود مانند موبایل، ممنوع است.
  • افرادی که تحت تاثیر مصرف الکل هستند، در صورت رانندگی مجازات خواهند شد.

برخورد قانونی در هنگام تصادفات رانندگی در کانادا

زمانی که شما با یک وسیله نقلیه، اموال عمومی یا عابر پیاده تصادف می کنید، باید در محل حادثه بمانید و تا زمانی که پلیس به شما اجازه نداده است، محیط را ترک نکنید. در صورتی که در تصادف گرفتار شده اید، با شماره 911 تماس بگیرید تا امکان دسترسی شما به پلیس و آمبولانس فراهم شود. در هنگام تصادف باید اطلاعات زیر را از فردی که با او تصادف کرده اید دریافت کنید و اطلاعات خود را نیز در اختیار او قرار دهید.

  • نام کامل
  • آدرس
  • شماره تلفن
  • شماره گواهینامه
  • شماره پلاک خودرو
  • شرکت بیمه و شماره بیمه نامه
قوانین دریافت گواهینامه رانندگی در کانادا

نحوه دریافت گواهینامه رانندگی در آلبرتا

اگر به آلبرتا مهاجرت می کنید، باید مراحلی که در ادامه توضیح خواهیم داد را طی کنید تا موفق به دریافت گواهینامه رانندگی خود شوید. در برخی از مواقع، ممکن است به شما اجازه داده شود که تا 90 روز در این استان رانندگی کنید اما پس از آن به گواهینامه استان آلبرتا نیاز خواهید داشت. انواع گواهینامه ها در آلبرتا عبارتند از:

  • کلاس 7: مجوز افرادی آموزشی موتور سواری و رانندگی
  • کلاس 6 : گواهینامه برای موتور سواری
  • کلاس 5: گواهینامه کامل برای وسیله نقلیه
  • کلاس 5-GDL: این گواهینامه برای رانندگی صادر می شود اما برای کسانی است که تجربه رانندگی آن ها کم تر از دو سال است. این افراد معمولا با جریمه های سنگین تری روبرو می شوند و سخت گیری بیش تری نسبت به آن ها اعمال می شود. برای مثال، سطح الکل خون آن ها همواره باید 0% باشد.

افرادی که گواهینامه خود را از استرالیا، اتریش، بلژیک، فرانسه، آلمان، ژاپن، هلند، کره جنوبی، سوئیس، تایوان، بریتانیا و آمریکا دریافت کرده باشند، به راحتی می توانند گواهینامه خود را بدون نیز به آزمون جدید معاوضه کنند. برای این کار باید گواهینامه خود را تسلیم مقامات دولتی در آلبرتا کنید تا بتوانید گواهینامه کلاس 5GDL دریافت کنید. در غیر این صورت باید مدرکی در اختیار داشته باشید که نشان دهد شما دو سال سابقه رانندگی داشته اید.

اگر از کشورهای یاد شده گواهینامه خود را دریافت نکرده اید، باید ابتدا برای دریافت گواهینامه کلاس 7 در آزمون ها شرکت کنید و سپس بتوانید آزمون های عملی را پشت سر بگذارید تا به شما گواهینامه کلاس 5 از نوع GDL اعطا شود. پس از دو سال سابقه در رانندگی می توانید برای دریافت گواهینامه کلاس 5 اقدامات لازم را انجام دهید.

شرایط دریافت گواهینامه در بریتیش کلمبیا

مرجع رسمی صدور گواهینامه رانندگی در این استان، شرکت بیمه بریتیش کلمبیا (ICBC) است. در این استان نیز به شهروندان تازه وارد اجازه داده می شود تا سقف 90 روز رانندگی کنند اما پس از آن به یک گواهینامه رسمی از دولت کانادا نیاز خواهند داشت. شهروندان کشور استرالیا، اتریش، آلمان، فرانسه، گرنزی، ایرلند، ژاپن، هلند، نیوزلند، کره جنوبی (غیر از موتور سیکلت)، سوئیس، تایوان (فقط برای اتومبیل های مسافربری، آمریکا و بریتانیا می توانند در این استان گواهینامه خود را تغییر دهند.

دارندگان گواهینامه رانندگی از این کشورها کافی است تا یک گواهی مرتبط با اقامت دائم خود یا اجازه تحصیل و کار  در اختیار داشته باشند. برای دریافت گواهینامه کانادایی، این افراد باید گواهینامه خود را در اختیار داشته باشند و با تسلیم آن به مقامات دولتی، به چند پرسش درباره قوانین امنیت راه پاسخ دهند تا بتوانند گواهینامه ای جدید دریافت کنند.

اگر کشور شما در لیست بالا قرار ندارد، شما مجددا باید برای دریافت گواهینامه رانندگی خود اقدام کنید. به همین منظور می توانید به یکی از شرکت های ICBC در این استان مراجعه کنید و در آزمون های ورودی نام نویسی کنید. توجه داشته باشید که آزمون اولیه شامل 50 سوال می شود که شما باید حداقل به 40 سوال پاسخ درست بدهید. پس از قبولی در این آزمون به شما اجازه داده خواهد شد تا در آزمون عملی نیز شرکت کنید.

قوانین دریافت گواهینامه رانندگی در کانادا

قوانین دریافت گواهینامه رانندگی در مانیتوبا

برای این که بتوانید در کلاس های آموزش رانندگی در مانیتوبا ثبت نام کنید، باید حداقل 15.5 سال سن داشته باشید و شرط دریافت گواهینامه برای شما، داشتن 16 سال است. برای اینکه در این استان گواهینامه دریافت کنید به آزمون GLD نیاز خواهید داشت.

هزینه دریافت گواهینامه 20$ دلار کانادا است و 45$ دلار کانادا نیز برای ضمانت دریافت می شود. در صورتی که رانندگی ایمنی را داشته باشید، هزینه های دریافت گواهینامه برای شما در مراحل بعد نیز کم تر خواهد شد. همه رانندگان جدید باید در کلاس های درس حاضر شوند و تاییدیه دریافت کنند.

زمانی که در دوره آموزشی هستید، نمی توانید به تنهایی رانندگی کنید و باید حتما یک راننده ناظر در کنار شما حضور داشته باشد. راننده به هیچ عنوان نباید تحت تاثیر نوشیدنی های الکلی یا مواد مخدر باشد و فرد ناظر نیز باید شرایط مشابهی داشته باشد. این فرد باید 3 سال سابقه رانندگی داشته باشد و تنها فردی باشد که در صندلی جلوی اتومبیل در کنار راننده می نشیند. به طور کلی قوانین رانندگی برای افرادی که به تازگی رانندگی را شروع کرده اند بسیار سخت گیرانه تر است.

قوانین دریافت گواهینامه رانندگی در انتاریو

زمانی که شما با گواهینامه معتبری وارد انتاریو می شوید، تا سقف 60 روز اجازه رانندگی در این استان را خواهید داشت و پس از آن باید یک گواهینامه رانندگی معتبر دریافت کنید. در صورتی که یکی از شرایط زیر را داشته باشید می توانید به راحتی گواهینامه خود را در انتاریو معاوضه کنید:

  • گواهینامه شما از یکی دیگر از استان های کانادا صادر شده باشد.
  • گواهینامه خود را از استرالیا، اتریش، بلژیک، فرانسه، آلمان، بریتانیا، ژاپن، کره، نیوزلند، ایرلند شمالی، جمهوری ایرلند، سوئیس، تایوان یا آمریکا دریافت کرده باشید.

گواهینامه های آموزشی، قابلیت تعویض را نخواهد داشت اما در برخی از مواقع امکان استفاده از تجربه آن وجود دارد و در نتیجه می توان با سرعت بیش تری به گواهینامه رانندگی در این استان دست پیدا کرد. برای اینکه گواهینامه خود را تعویض کنید باید به یکی از مراکز آزمون رانندگی اونتاریو مراجعه کنید و مراحل زیر را سپری کنید:

  • تست بینایی سنجی انجام دهید.
  • شناسنامه یا مدرک شناسایی در اختیار داشته باشید که شامل نام قانونی، تاریخ تولد و امضای شما باشد
  • مجوز رانندگی خارج از انتاریو را ارائه دهید
  • کلیه اسنادی که نشان دهنده تجربه رانندگی شما می شود را نشان دهید
  • هزینه های مربوط به تغییر گواهینامه را بپردازید
  • فرم درخواست را تکمیل کنید.

اگر شما کم تر از دو سال سابقه رانندگی داشته باشید، گواهینامه G1 دریافت خواهید کرد که دارای محدودیت های بیش تری است. در این صورت شما نمی توانید پس از مصرف نوشیدنی های الکلی رانندگی کنید. همچنین از نیمه شب تا ساعت 5 صبح نیز رانندگی برای شما ممنوع خواهد بود. پس از دو سال رانندگی می توانید گواهینامه جدید خود با عنوان G2 را دریافت کنید.

اگر در یکی از کشورهای یاد شده گواهینامه خود را دریافت نکرده باشید، امکان تعویض گواهینامه رانندگی در کانادا را نخواهید داشت و باید در یک آزمون کتبی شرکت کنید که قوانین رانندگی در کانادا از شما پرسیده خواهد شد. پس از این آزمون باید تست های چشم پزشکی را پشت سر بگذارید و پس از آن در آزمون عملی شرکت کنید. اگر در خارج از کانادا بیش از دو سال سابقه رانندگی داشته باشید، می توانید برای آزمون G2 نام نویسی کنید و گواهینامه کامل دریافت کنید. در غیر این صورت باید برای آزمون G1 نام نویسی کنید و پس از دو سال سابقه رانندگی، گواهینامه کامل را دریافت کنید.

قوانین دریافت گواهینامه رانندگی در کبک

شرایط رانندگی در کبک به نسبت بسیاری دیگر از استان های این کشور ساده تر است. دارندگان گواهینامه رانندگی می توانند در این استان تا سقف 6 ماه رانندگی کنند و پس از آن به گواهینامه جدید نیاز خواهند داشت. دارندگان گواهینامه از کشورهای زیر می توانند به سادگی و بدون نیاز به شرکت در آزمون های رانندگی، یک گواهینامه معتبر در استان کبک بدست آورند:

  • اتریش
  • بلژیک
  • فرانسه
  • بریتانیای کبیر: انگلستان، ولز و اسکاتلند
  • آلمان
  • ژاپن
  • ایرلند شمالی
  • سوئیس
  • کره جنوبی
  • تایوان
  • هلند

دارندگان این گواهینامه های رانندگی باید مدارکی را همراه خود داشته باشند و با رزرو وقت قبلی، نسبت به تغییر گواهینامه خود اقدامات لازم را انجام دهند. گواهینامه خارجی، مدارک مربوط به اقامت دائم در کانادا یا اجازه اقامت در کانادا، گواهی های مربوط به شهروندی در کبک، گواهی های مربوط به شهروندی کشوری که در سه سال گذشته از آن گواهینامه رانندگی دریافت کرده اید و همچنین ترجمه گواهینامه در صورتی که به زبانی غیر از انگلیسی یا فرانسوی ارائه شده است، از جمله مدارک مورد نیاز متقاضیان تغییر گواهینامه رانندگی در استان کبک است.

برای دریافت وقت تغییر گواهینامه به عنوان یک شهروند غیر کانادایی در مونترئال کافی است با شماره (541)954-7771 تماس بگیرید و در سایر شهرهای این استان می توانید 1-888-356-6616 را شماره گیری نمایید.

افرادی که گواهینامه خود را از کشوری خارج از لیست فوق دریافت کرده اند نیز به مدارک ذکر شده نیاز خواهند داشت. گام اول برای دریافت گواهینامه معتبر در استان کبک قبول شدن در آزمون کتبی در رابطه با قوانین راهنمایی و رانندگی است. پس از قبولی در این آزمون است که به متقاضی اجازه داده می شود تا در آزمون عملی یا رانندگی در جاده شرکت کند.

برای اینکه بتوانید این آزمون را پشت سر بگذارید باید وقت خود را رزرو کنید. تلفن تماس برای دریافت وقت شرکت در آزمون در شهر کبک 4186435213 است. در مونترئال نیز باید با شماره 5148735803 تماس حاصل کنید. ساکنین سایر شهرهای این استان نیز باید با شماره 1-888-667-8687 تماس حاص کنند.

دریافت گواهینامه های تجاری در کانادا

برخی از افراد اتومبیل یا وسیله نقلیه شخصی خود را در اختیار دارند اما برای اینکه بتوان به عنوان راننده در بسیاری از مشاغل فعالیت داشت، باید گواهینامه های مرتبط با آن را در کانادا دریافت کرد. در ادامه کلاس بندی های مختلف گواهینامه های تجاری در کانادا را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

کلاس 1 به منظور رانندگی کامیون های نیمه سنگین استفاده می شود و کلیه وسایل نقلیه کلاس های 1 تا 5 را نیز شامل می شود اما با این گواهینامه نمی توان برای استفاده از موتور سیکلت اقدامی انجام داد.

کامیون های نیمه سنگین

کلاس 2 مربوط به رانندگی اتوبوس می شود که می توان از آن برای رانندگی با اتوبوس های مدرسه، اتوبوس های مربوط به فعالیت های خاص و غیره نیز استفاده کرد. این گواهینامه امکان استفاده از وسایل کلاس 4 و 5 را نیز به دارنده آن می دهد.

 اتوبوس

کلاس 3 مربوط به کامیون هایی می شود که بیش از 2 محور دارند مانند کامیون های کمپرسی و کامیون های بزرگ اما اجازه رانندگی با اتوبوس های حامل مسافر با این گواهینامه وجود ندارد. راندن تریلرها یا سایر یدک کش ها با یش از 4600 کیلوگرم به شرط داشتن ترمزهای تایید شده نیز امکان پذیر است. جرثقیل و هر وسیله نقلیه در کلاس 5 نیز با این گواهینامه قابل استفاده خواهد بود.

کامیون بزرگ

گواهینامه کلاس 4 (محدود) مربوط به تاکسی ها و لیموزین هایی است که تنها تا 10 مسافر را حمل می کنند. با استفاده از این گواهینامه، اجازه فعالیت در اوبر نیز به فرد داده می شود. استفاده از این گواهینامه برای هدایت آمبولانس نیز امکان پذیر است. در این گواهینامه این ظرفیت وجود دارد که ماشین های مخصوص افراد ناتوان جسمی نیز (تا سقف 10 مسافر) هدایت شود. به کمک این سند می توان اتومبیل های کلاس 5 را نیز هدایت کرد.

تاکسی

گواهینامه کلاس 4 به صورت نامحدود نیز به فرد اجازه می دهد که اتوبوس های با ظرفیت نهایتا 25 نفر (همراه با راننده) را هدایت کند که شامل اتوبوس های مدرسه، فعالیت های خاص یا حمل افراد ناتوان جسمی می شود. همچنین اجازه رانندگی در اوبر، تاکسی ها، لیموزین ها، آمبولانس و سایر اتومبیل های کلاس 5 با استفاده از این گواهینامه به دارنده آن داده خواهد شد.

آمبولانس

قوانین دریافت گواهینامه رانندگی در کانادا برای دانشجویان بین المللی

در صورتی که هر فردی بخواهد در کانادا رانندگی کند باید گواهینامه رانندگی در اختیار داشته باشد. در بسیاری از شهرهای کانادا، گزینه های مختلفی مثل مترو، اتوبوس، اتوبوس های دریایی و حتی قایق ها به عنوان وسایل حمل و نقل عمومی مورد استفاده قرار می گیرند.

در بسیاری از موارد شهروندان کانادایی از حمل و نقل عمومی استفاده می کنند. چراکه هزینه های مربوط به آن کمتر است و تنها به تهیه یک بلیت نیاز دارد. دوچرخه سواری نیز با توجه به فراهم بودن مسیرها مختلف، یک امر رایج در شهرهای کانادا است که می تواند برای سلامت فرد و محیط زیست نیز مفید باشد.

اگر به دنبال کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص مهاجرت به کشور کانادا هستید، می توانید با مشاورین و وکلای ما که مورد تایید اداره مهاجرت کشور کانادا هستند در تماس باشید تا بتوانند شما را در رابطه با جزئیات زندگی در کانادا و همچنین روش های مهاجرت به این کشور راهنمایی کنند. ضمن اینکه ایشان قادرند در کوتاه ترین زمان ممکن و با بالاترین احتمال، روند مهاجرت شما را به صورت قانونی پذیرفته و پیگری کنند.

پرسش های متداول درباره قوانین دریافت گواهینامه رانندگی در کانادا

مدارک شناسایی شهروندان کانادا

  • پاسپورت ( کانادایی یا خارجی)
  • کارت شهروندی کانادایی عکس دار
  • کارت گواهی امن سرخپوست های مقیم کانادا
  • کارت عکس دار ایالتی (اونتاریو و …)

مدارک شناسایی ساکنین دائمی

  • کارت اقامت دائم PR
  • گواهی سکونت Record of Landing  /  IMM1000
  • تائیدیه اقامت دائم به همراه پاسپورت معتبر کشور مبدا شما
  • کارت عکس دار ایالتی (اونتاریو و …)

*افرادی که ویزای کار و یا student visa دارند نیز می توانند برای اخذ اقامت دائم خود اقدام کنند.

اگر شما یک گواهینامه معتبر از کشور خود دارد، احتمالا بتوانید مدتی پس از ورود به خاک کانادا رانندگی کنید اما باید در این رابطه با مجوز های لازم را از مقامات محلی دریافت کنید. اگر قصد دارید از گواهینامه رانندگی خود استفاده کنید، باید اجازه رانندگی بین المللی یا IDP را از کشور محل زندگی خود دریافت کرده باشید. این مدرک باید به زبان انگلیسی یا فرانسوی ترجمه شده باشد.

مطالب مندرج در وب سایت حاضر به منظور اطلاع رسانی و افزایش دانش مخاطبین عزیز وبسایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی است. اگر چه اخبار و مطالب منتشره با نهایت دقت نویسنده مکتوب گردیده، ولی همچنان می تواند دستخوش تغییرات مرور زمان بوده و یا عاری از اشتباه انسانی نباشند. بدیهی است برداشت و مشورت های حقوقی نهایی صرفا در چارچوب موضوع مورد مشاوره با شخص مشاور و وکیل رسمی مجموعه جناب حلاج پور ممکن بوده و توصیه می شود. مدیریت و همکاران مجموعه حقوقی کاناداپاس و کاریابی بین المللی مهیار مسئولیتی در خصوص اقدامات خواننده با استناد به مطالب مندرج در وب سایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی نداشته و مسئولیت مجموعه صرفا محدود به چارچوب قرارداد منعقده با موکلین مجموعه باقی خواهد ماند.


مهیار حلاج پور

«افتخار داریم که مورد اعتماد شما هستیم»

من مهیار حلاج پور هستم،

عضو رسمی شورای قانون گذاری امور مهاجرت کانادا ICCRC، مشاور رسمی مهاجرت کانادا RCIC یا اصطلاحا وکیل مهاجرت.

زندگی من صرف این می شود که اطمینان حاصل کنم که ممتاز ترین خدمات تخصصی حقوق مهاجرت کانادا را در مجموعه حقوقی مهاجرتی کاناداپاس ارائه می دهیم.

شرکت توسعه بیزینس ،سرمایه گذاری استارت آپ i3 Capital گام به گام با بهترین متخصصین و مشاورین در خدمت اهداف کارآفرینانی است که برای پیشبرد اهدافشان به ما اعتماد کرده اند‌.

و همچنین در کنار همکارانم در کاریابی مهیار با مجوز رسمی از وزارت کار ایران برای تحقق برنامه های کاریابی بین المللی موکلین پارسی زبان می کوشیم.

کاناداپاس - وکیل مهاجرت کانادا در تورنتو - بیوگرافی مهیار حلاج پور
ارزیابی رایگان رزرو وقت مشاوره
× تماس با ما
Copy link