از راه های مهاجرت به کانادا، ثبت شرکت در کانادا را می‌توان نام برد که به سرمایه گذاران خارجی این فرصت را می‌دهد تا در زمینه ای تجاری به سرمایه گذاری در کانادا بپردازند و از این طریق نیز برای اقامت کانادا اقدام کنند. در این راه همراه داشتن فردی آگاه که با مسیر آشنا باشد و چالش های راه را بداند کمک بزرگی است که همه این‌ها با یاری وکیل مهاجرت به کانادا میسّر می‌شود.

یکی از تجارت هایی که به شدت مورد توجه ایرانیان در خارج از کشور قرار دارد، خرید رستوران است. شهروندان ایرانی در بسیاری از کشور های اروپایی و آمریکایی با خرید رستوران یا احداث آن، تجارت شخصی خود را ایجاد می کنند و از این طریق مسیر دریافت اقامت خود در کشور مورد نظرشان را هموار می سازند.

در این مقاله تلاش خواهیم کرد تا توضیحاتی در رابطه با شرایط و هزینه های خرید رستوران در کشور کانادا به شما ارائه دهیم تا پیش از انجام اقدامات لازم، اطلاعات اولیه در این خصوص و در رابطه با شرایط مهاجرت به کانادا را در اختیار داشته باشید.

خرید رستوران در کانادا

با توجه به این که بسیاری از افراد به دلیل مشغله های کاری نمی توانند وقت کافی را در آشپزخانه شخصی خود سپری کنند، شما می توانید اطمینان خاطر داشته باشید که با طبخ غذاهای لذیذ می توانید مشتریان دائمی داشته باشید.

اگر به فکر خرید یک رستوران در خارج از کشور هستید، کانادا می تواند مقصدی بسیار جذاب برای شما باشد اما اگر قصد دارید تا یک رستوران ایرانی در این کشور افتتاح یا خریداری کنید، حتما به این نکته نیز توجه داشته باشید که رقبای سرسختی خواهید داشت.

مزایا و معایب خرید رستوران در کانادا

مزایا و معایب خرید رستوران در کانادا

هر پدیده ای در جهان با مزایا و معایبی همراه است و خرید رستوران در کانادا نیز از این قضیه جدا نیست. زمانی که قصد خرید بیزینس در کانادا را دارید، بهتر است در ابتدا در رابطه با مزایا و معایب آن تحقیقاتی انجام دهید تا بتوانید از این روش اطمینان حاصل کنید که می توانید از طریق خرید یک بیزینس این قدرت را خواهید داشت که به سود کافی برای رسیدن به خواسته های خود برسید. در ادامه برخی از مهم ترین مزایا و معایب خرید رستوران در کشور کانادا را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

  • بسیاری از افراد وعده های غذایی بیش تری را خارج از محیط خانه میل می کنند و رستوران ها همواره مورد تقاضا هستند.
  • شما هر روز با مشتری های تازه و اتفاقات جدید روبرو هستید و هرگز کسل نخواهد شد.
  • امکان فروش ساده رستوران در صورت عدم تمایل به ادامه کار
  • احتمال موفقیت بالا از نظر مالی در صورت داشتن کیفیت

با این تفاسیر برخی از مهم ترین معایب خرید رستوران نیز عبارتند از:

  • نیاز به سرمایه اولیه بالا
  • دشواری حفظ نیروی قدیمی و همچنین یافتن نیروی متخصص
  • کم بودن میزان سود در سال اول
  • دشواری ایجاد شرایط اولیه مناسب در روزهای اولیه کار در صورت عدم آشنایی با شرایط

قیمت خرید رستوران در آلبرتا

آلبرتا یکی از استان های مشهور کانادا در میان ایرانیان برای زندگی است و از همین رو در صورتی که تمایل به شروع کار خود در کشور کانادا را دارید، شاید آلبرتا یکی از گزینه های مطرح برای شروع کار شما باشد. هزینه های خرید رستوران به عوامل مختلفی از جمله برند آن بستگی دارد اما به طور معمول شما می توانید با هزینه ای کم تر از 1000000$ دلار کانادا رستوران مورد نظر خود در آلبرتا را خریداری کنید. پایین ترین قیمت برای خرید یک رستوران در آلبرتا در حدود 100000$ دلار کانادا است.

ثبت شرکت در ونکوور برای اخذ اقامت دائم کانادا

خرید رستوران در بریتیش کلمبیا

اگر به فکر خرید رستوران در بریتیش کلمبیا هستید، باز هم شانس بسیار خوبی برای انتخاب گزینه مد نظر خود خواهید داشت. در این استان شما قادر خواهید بود یک خودروی سیار یا یک رستوران لاکچری را برای شروع تجارت خود انتخاب کنید و همه چیز به درآمد شما بستگی دارد. برای مثال خرید یک رستوران ایتالیایی در لانگلی می تواند برای شما حدود 100000$ دلار کانادا هزینه در بر داشته باشد. اما زمانی که قصد خرید رستوران در ونکوور را داشته باشید در بهترین حالت می توانید یک رستوران کوچک را با قیمت 150000$ دلار کانادا خریداری کنید. خرید رستوران های لاکچری در استان بریتیش کلمبیا اما معمولا بیش از 800000$ دلار کانادا برای شما هزینه در بر خواهد داشت.

خرید رستوران در مانیتوبا

برای افرادی که سرمایه کمتری در اختیار دارند، سرمایه گذاری در کانادا برای خرید رستوران در مانیتوبا می تواند یک گزینه مناسب به نظر برسد. با صرف هزینه ای در حدود 350000$ دلار کانادا در مانیتوبا شما می توانید یک رستوران بسیار خوب خریداری کنید و این مبلغ در مقایسه با بسیاری از استان های کشور کانادا ناچیز به نظر می رسد. البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که تراکم جمعیت در این استان نیز به مراتب کمتر است.

خرید رستوران در انتاریو

خرید رستوران در انتاریو

انتاریو نیز یکی از استان هایی است که ایرانیان زیادی تمایل به مهاجرت به آن را دارند. با توجه به توسعه یافتگی این استان از همه نظر، حجم تجارت های موجود در آن نیاز بسیار بالا است و از همین رو می توان امید بیش تری به خرید یک رستوران در این استان داشته باشید. اگر 1000000$ دلار کانادا سرمایه در اختیار دارید، به راحتی می توانید یک رستوران با ارزش در شهر اتاوا را خریداری کنید. البته اگر سرمایه ای به این مقدار را در اختیار ندارید، رستوران های سطح متوسط فراوانی با حدود قیمیت 300000$ تا 400000$ دلار کانادا برای فروش در استان انتاریو وجود دارد که در اختیار داشتن هر یک از آن ها می تواند در سال حتی 2 برابر قیمت خرید را برای شما آورده مالی داشته باشد.

 خرید رستوران در کبک

با توجه به این که کبک نیز یکی از استان های مورد علاقه ایرانیان برای زندگی است، بررسی قیمت خرید یک رستوران در این استان نیز خالی از لطف نخواهد بود. توجه داشته باشید که مردم کبک فرانسوی زبان هستند و شما نیز در صورت تمایل به رونق فعالیت خود باید زبان فرانسوی را به خوبی فرا بگیرید. متوسط قیمت خرید رستوران در استان کبک نیز همچون مانیتوبا بسیار مناسب تر از سایر استان های شناخته شده است از همین رو در صورتی که سرمایه ای نزدیک به 800000$ دلار کانادا برای خرید یک رستوران خوب در کانادا را در اختیار ندارید، بهتر است کبک را به عنوان مقصد احتمالی خود در نظر داشته باشید. شما در استان کبک قادر خواهید بود تا یک رستوران بسیار خوب را با متوسط قمیت 350000$ تا 450000$ دلار کانادا خریداری کنید و از این طریق کسب درآمدی مناسب داشته باشید.

سخن نهایی

به طور کلی خرید بیزینس در کشور کانادا یک پروسه کاملا حقوقی است و شما به عنوان یک شهروند خارجی که با قوانین این کشور آشنایی کافی ندارید، بهتر است پیش از هر گونه اقدام قانونی با وکلا و مشاورین امور مهاجرت در کشور کانادا در این زمینه مشورت کنید.

همکاران ما آماده اند تا در زمینه خرید انواع بیزینس ها در کشور کانادا مشاوره های لازم را در اختیار شما قرار دهند و در صورت تمایل شما کلیه پرونده های حقوقی شما مربوط به خرید یا افتتاح بیزینس و همچنین ایجاد استارتاپ و نحوه دریافت ویزای استارتاپ کانادا را مورد پذیرش و پیگیری قرار دهند.

فرم ارزیابی رایگان ما را تکمیل کنید، ما شرایط شما را دقیق بررسی میکنیم و بهترین گزینه را به شما پیشنهاد می دهیم.

مطالب مندرج در وب سایت حاضر به منظور اطلاع رسانی و افزایش دانش مخاطبین عزیز وبسایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی است. اگر چه اخبار و مطالب منتشره با نهایت دقت نویسنده مکتوب گردیده، ولی همچنان می تواند دستخوش تغییرات مرور زمان بوده و یا عاری از اشتباه انسانی نباشند. بدیهی است برداشت و مشورت های حقوقی نهایی صرفا در چارچوب موضوع مورد مشاوره با شخص مشاور و وکیل رسمی مجموعه جناب حلاج پور ممکن بوده و توصیه می شود. مدیریت و همکاران مجموعه حقوقی کاناداپاس و کاریابی بین المللی مهیار مسئولیتی در خصوص اقدامات خواننده با استناد به مطالب مندرج در وب سایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی نداشته و مسئولیت مجموعه صرفا محدود به چارچوب قرارداد منعقده با موکلین مجموعه باقی خواهد ماند.


مهیار حلاج پور

«افتخار داریم که مورد اعتماد شما هستیم»

من مهیار حلاج پور هستم،

عضو رسمی شورای قانون گذاری امور مهاجرت کانادا ICCRC، مشاور رسمی مهاجرت کانادا RCIC یا اصطلاحا وکیل مهاجرت.

زندگی من صرف این می شود که اطمینان حاصل کنم که ممتاز ترین خدمات تخصصی حقوق مهاجرت کانادا را در مجموعه حقوقی مهاجرتی کاناداپاس ارائه می دهیم.

شرکت توسعه بیزینس ،سرمایه گذاری استارت آپ i3 Capital گام به گام با بهترین متخصصین و مشاورین در خدمت اهداف کارآفرینانی است که برای پیشبرد اهدافشان به ما اعتماد کرده اند‌.

و همچنین در کنار همکارانم در کاریابی مهیار با مجوز رسمی از وزارت کار ایران برای تحقق برنامه های کاریابی بین المللی موکلین پارسی زبان می کوشیم.

کاناداپاس - وکیل مهاجرت کانادا در تورنتو - بیوگرافی مهیار حلاج پور
ارزیابی رایگان رزرو وقت مشاوره
× تماس با ما
Copy link