اگر فرصت مطالعه کل محتوا را ندارید با خواندن خلاصه مقاله در زمان کوتاهی اطلاعات موردنیازتان را کسب کنید

شرکت های خارجی که قصد تاسیس شعبه شرکت در کانادا را دارند باید الزامات مختلفی را رعایت کنند:

مشخصات اصلی شعبه یک بیزینس در کانادا

  • فعالیت های مشابه با شرکت مادر در کشور کانادا را انجام دهد.
  • شخصیت حقوقی شعبه در کانادا جدا از شرکت مادر نیست.
  • مالیات در شعبه ها تنها از همان شعبه دریافت می شود و ارتباطی با درآمد شرکت مادر ندارد.
  • نام شعبه باید همان نام شرکت اصلی باشد و یک نماینده قانونی در کانادا باید در این پست گماشته شود.
  • شرایط ثبت شعبه در کانادا بسیار ساده تر است.
  • در صورتی که تمایل بر ایجاد شعبه در چندین استان کانادا باشد، تمامی مدارک باید در تمامی استان های کانادا به ثبت برسد.

مدارک مورد نیاز

  • اطلاعات مربوط به شرکت مادر به همراه گواهی ثبت آن.
  • اسناد دفتر شعبه ای که در کانادا تاسیس خواهد شد.
  • اعلامیه ای با نام مدیران شعب و دبیر برگزاری جلسه.
  • اطلاعات مربوط به نمایندگان محلی شرکت مادر در دفتر شعبه.

مزایای تاسیس شعبه

  • شرکت مادر می تواند به طور کامل فعالیت های دفاتر تاسیس شده را بررسی کند و بر آن ها نظارت داشته باشد.
  • امکان استفاده از جمعی از استعدادهای جهانی در یک موقعیت جغرافیایی جدید که یکی از بهترین اقدامات برای پیشی گرفتن از رقبا در همه زمینه ها است.
  • ارائه فرصت های شغلی به محلی ها می تواند برای شرکت یک هویت ویژه ایجاد کند و فروش را به حداکثر برساند.
  • تاسیس شعبه در کانادا می تواند به گسترش شهرت برند نیز کمک کند و سود زیادی را از طریق دیده شدن به شرکت وارد کند و از مخاطرات تجارت بکاهد.
  • تاسیس شعبه در کانادا خطرات شروع کار در کشور میزبان یا یک منطقه جغرافیایی خاص را از طریق ارائه محصولات در یک بازار جدید و با تحقیقات گسترده در مورد مشتریان هدف کاهش می دهد.

[ez-toc]

ثبت شعبه شرکت در کانادا: شرکت های خارجی که فعالیت خود را در کشورهای دیگر گسترش می دهند، گزینه های متعددی را در اختیار دارند. در میان آن ها معمولا شرکت های تابعه و دفاتر شعبه توجه بیش تری را به خود جلب می کنند. این ساختارها در کانادا نیز موجود است و شرکت های مادر معمولا فرم تجارت را بسته به نوع مالیات و استقلال شرکت ها تعیین می کنند. طبق قوانین کانادا، یک شعبه از بیزینس دفتری است برای گسترش یک شرکت خارجی در حالی که شرکت تابعه نیز یک شرکت مستقل است.

شرکت های خارجی که قصد تاسیس شعبه شرکت در کانادا را دارند باید الزامات مختلفی را رعایت کنند و برای رسیدن به آن ها باید یک وکیل و مشاور خوب در کنار خود داشته باشند چراکه شروع و پایان کار به تنهایی تقریبا غیر ممکن است و ممکن است فرد با یک اشتباه کوچک و امضای تعهدات اشتباه، ضرر هنگفتی را متحمل شود.

برای آشنایی با مراحل و هزینه های ثبت شرکت در ونکوور و ثبت شرکت در انتاریو کانادا این مقالات را از دست ندهید.

مشخصات اصلی شعبه یک بیزینس در کانادا

دفتر شعبه را می توان به عنوان گسترش یک شرکت داخلی یا خارجی قلمداد کرد. این شرکت ها را می توان به عنوان شرکت ماهواره ای نیز معرفی کرد چراکه به طور کلی وابسته به شرکت مادر هستند. برخی از مهم ترین ویژگی های شعبه یک بیزینس در کانادا عبارتند از:

  • لازم است تا فعالیت های مشابه با شرکت مادر در کشور کانادا را انجام دهد در حالی که باید مجوزهای لازم را از مقامات کانادایی دریافت کند،
  • شخصیت حقوقی شعبه در کانادا جدا از شرکت مادر نیست،
  • مالیات در شعبه ها تنها از همان شعبه دریافت می شود و ارتباطی با درآمد شرکت مادر ندارد،
  • نام شعبه باید همان نام شرکت اصلی باشد و یک نماینده قانونی در کانادا باید در این پست گماشته شود،
  • شرایط ثبت شعبه در کانادا بسیار ساده تر است.
شرایط ثبت شعبه شرکت در کانادا

چگونگی ثبت شعبه بیزینس در کانادا

یک شرکت خارجی که قصد دارد بیزینسی را در کشور کانادا از طریق افتتاح یک شعبه ایجاد کند، باید ساختار کلی بیزینس خود را در نهادهای تعیین شده محلی و استانی به ثبت برساند.

در صورتی که تمایل بر ایجاد شعبه در چندین استان کانادا باشد، تمامی مدارک باید در تمامی استان های کانادا به ثبت برسد.

 آیا از شرایط تاسیس شعبه شرکت کامپیوتری در کانادا مطلع هستید؟

اسناد مورد نیاز برای راه اندازی دفاتر شعبه در کانادا

اسناد زیر باید در هنگام ایجاد شعبه به مقامات محلی در کانادا تحویل داده شود:

  • اطلاعات مربوط به شرکت مادر به همراه گواهی ثبت آن،
  • اسناد دفتر شعبه ای که در کانادا تاسیس خواهد شد،
  • اعلامیه ای با نام مدیران شعب و دبیر برگزاری جلسه،
  • اطلاعات مربوط به نمایندگان محلی شرکت مادر در دفتر شعبه،

شرکت مادر باید نمایندگان را برای انجام مراحل ثبت شعبه در کانادا منصوب کند.

مزایای تاسیس شعبه در کانادا

هر شکل از بیزینس مزایا و معایب خاص خود را دارد و تصمیم به در اختیار داشتن اولین شعبه یا شعب بیشتر به تفکرات و فعالیت های شرکت مادر بستگی دارد. زیرا شعبه های بیزینس رایج ترین نوع فعالیت تجاری برای شهروندان خارجی است.

افتتاح شعبه برای یک تجارت مزایای بسیاری را به همراه دارد که برخی از مهم ترین آن ها را در ادامه مورد بررسی قرار خواهیم داد.

یکی از مزایای مهم افتتاح شعبه در کانادا و به طور کلی این است که دفاتر تاسیس شده به طور کامل تحت کنترل دفتر مرکزی یا شرکت مادر هستند. این بدان معناست که شرکت مادر به طور کامل فعالیت های شرکت را بررسی کرده و بر آن نظارت دارد.

در فرآیند تصمیم گیری نیز چنین اتفاقی رخ خواهد داد. به زبان ساده تر باید چنین گفت که کنترل کامل شرکت مادر بر شعبه یکی از ویژگی ها اصلی آن است.

تجارت ساخت و ساز در کشور کانادا در حال رونق است؛ پس درباره شرایط راه اندازی بیزینس ساخت و ساز در کانادا بیشتر بدانید

یکی دیگر از مزیت های بزرگ ایجاد دفتر شعبه آن است که شما می توانید جمعی از استعدادهای جهانی را در اختیار داشته باشید. برای هر شرکتی در اختیار داشتن تیمی از افراد با استعداد در یک موقعیت جغرافیایی جدید یکی از بهترین اقدامات برای پیشی گرفتن از رقبا در تقریبا همه زمینه ها است.

چه بخواهید با فیریلنسرهای با تجربه و همه کاره باشید و چه کارگران تمام وقت کانادایی، بهترین راه این است که اطمینان حاصل کنید که شعبه ای که در کانادا افتتاح می کنید، محلی برای جذب بهترین استعدادها است تا بتوانید بازار خود را تقویت کنید.

تاسیس شعبه بیزینس در کانادا

قیمت شعبه مک دونالد در کانادا چقدر است و چه مراحلی دارد؟

توسعه مارکت برند شما به این معناست که شما با افرادی کار خواهید کرد که جریانات بازار کشور میزبان بیزینس شما را می شناسند.

زمانی که برند خود را بر کانادا منطبق می کنید و شعبه جدیدی از بیزینس خود را در این کشور آغاز می کنید، شما با تعداد بیش تری از متقاضیان کار روبرو خواهید شد.

همچنین ارائه فرصت های شغلی به محلی ها می تواند برای شرکت شما یک هویت ویژه ایجاد کند و فروش را برای شما به حداکثر برساند. علاوه بر این، شرکا و سرمایه گذاران محلی نیز مشتاقانه با برندهایی که منافع محلی را در اولویت قرار می دهند ارتباط برقرار می کنند.

هزینه های مربوط به مکان را برای شروع تجارت کاهش دهید. هزینه اداره یک شرکت بر اساس مکان، تاثیر بسیار زیادی بر هزینه های کلی شما خواهد داشت.

برای افراد یا شرکت هایی که با کانادایی ها از راه دور کار می کنند یا پیمانکاران زیادی را در اختیار دارند، ممکن است هزینه های ایجاد شعبه مقرون به صرفه تر باشد. این به آن دلیل است که الزامی برای سرمایه گذاری در کانادا بر روی سهام وجود ندارد.

بعلاوه زمانی که هزینه تعمیر و نگهداری را نیز در نظر بگیرید، تاسیس شعبه می تواند بسیار ارزان تر باشد. البته در بسیاری از شرکت های کوچک ممکن است این اصل صدق نکند.

مزیت ثبت شعبه شرکت در کانادا

تاسیس شعبه در کانادا همچنین می تواند به گسترش شهرت برند شما نیز کمک کند. اگرچه ممکن است این امر بدیهی به نظر برسد اما اکثر مردم به ویژه مشتریان کانادایی به شرکت هایی که نام آن ها را شنیده اند بیش تر اعتماد دارند.

تاسیس شعبه در خارج از کشور می تواند سود بسیار عالی را از طریق دیده شدن به شرکت شما وارد کند و از مخاطرات تجارت بکاهد. یک شعبه می تواند به شهرت نام برند شما کمک کند و این اتفاق ضامن ورود سود بیش تر به شرکت شما خواهد بود.

علاوه بر این یک شعبه می تواند خطرات شروع کار در کشور میزبان شما یا یک منطقه جغرافیایی خاص را از طرق زیر کاهش دهد:

  • به شما اجازه خواهد داد تا محصولات خود را در یک بازار جدید به آزمایش بگذارید.
  • به شما اجازه خواهد داد تا تحقیقات گسترده ای در مورد مشتریان هدف خود انجام دهید.

زمانی که از پیمانکاران در این زمینه استفاده می کنید می تواند هزینه های زیادی را برای شما به همراه داشته باشد. زمانی که می خواهید فعالیت تجاری با کانادا داشته باشید، ممکن است فاصله زمانی بین کانادا و کشور شما یک مشکل برای بیزینس شما باشد اما زمانی که از یک شعبه در کانادا استفاده می کنید، می توانید اطمینان داشته باشید که در یک بازه زمانی مناسب و مطابق با ساعات فعالیت در کانادا، شما می توانید تجارت خود را در حال فعالیت داشته باشید.

خرید یک پمپ بنزین در کانادا و هرآنچه باید بدانید

ما در این مقاله بخشی از شرایط تاسیس شعبه در کانادا را مورد بررسی قرار داده ایم اما در نظر داشته باشید که پروسه ثبت شرکت، شروع بیزینس، تاسیس شعبه و غیره همگی کاملا حقوقی هستند و شما برای سپری کردن مراحل رسیدن به این خواسته ها باید یک وکیل خبره که به قوانین تجارت در کانادا آشنایی کامل داشته باشد، دسترسی داشته باشید. برای شروع مسیر مهاجرت به کانادا کافی است با ما در تماس باشید.

فرم ارزیابی رایگان ما را تکمیل کنید، ما شرایط شما را دقیق بررسی میکنیم و بهترین گزینه را به شما پیشنهاد می دهیم.

مطالب مندرج در وب سایت حاضر به منظور اطلاع رسانی و افزایش دانش مخاطبین عزیز وبسایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی است. اگر چه اخبار و مطالب منتشره با نهایت دقت نویسنده مکتوب گردیده، ولی همچنان می تواند دستخوش تغییرات مرور زمان بوده و یا عاری از اشتباه انسانی نباشند. بدیهی است برداشت و مشورت های حقوقی نهایی صرفا در چارچوب موضوع مورد مشاوره با شخص مشاور و وکیل رسمی مجموعه جناب حلاج پور ممکن بوده و توصیه می شود. مدیریت و همکاران مجموعه حقوقی کاناداپاس و کاریابی بین المللی مهیار مسئولیتی در خصوص اقدامات خواننده با استناد به مطالب مندرج در وب سایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی نداشته و مسئولیت مجموعه صرفا محدود به چارچوب قرارداد منعقده با موکلین مجموعه باقی خواهد ماند.


مهیار حلاج پور

«افتخار داریم که مورد اعتماد شما هستیم»

من مهیار حلاج پور هستم،

عضو رسمی شورای قانون گذاری امور مهاجرت کانادا ICCRC، مشاور رسمی مهاجرت کانادا RCIC یا اصطلاحا وکیل مهاجرت.

زندگی من صرف این می شود که اطمینان حاصل کنم که ممتاز ترین خدمات تخصصی حقوق مهاجرت کانادا را در مجموعه حقوقی مهاجرتی کاناداپاس ارائه می دهیم.

شرکت توسعه بیزینس ،سرمایه گذاری استارت آپ i3 Capital گام به گام با بهترین متخصصین و مشاورین در خدمت اهداف کارآفرینانی است که برای پیشبرد اهدافشان به ما اعتماد کرده اند‌.

و همچنین در کنار همکارانم در کاریابی مهیار با مجوز رسمی از وزارت کار ایران برای تحقق برنامه های کاریابی بین المللی موکلین پارسی زبان می کوشیم.

کاناداپاس - وکیل مهاجرت کانادا در تورنتو - بیوگرافی مهیار حلاج پور
ارزیابی رایگان رزرو وقت مشاوره
× تماس با ما
Copy link