یکی از روش‌های مهاجرتی به کانادا استارتاپ ویزا است. افرادی که قصد مهاجرت به کانادا با این روش را دارند به دنبال شتاب‌دهنده یا مراکز رشد یا همان انکوباتور هستند که در پروسه انجام کارها بتواند به آنها کمک کند. موردی که وجود دارد این است که اصولاً اصطلاح شتاب‌دهنده و مرکز رشد (انکوباتور) به‌عنوان یک مورد شناخته می‌شوند اما واقعیت این است که بین این موارد تفاوت‌های اساسی وجود دارد و افرادی که قصد دارند فعالیت‌های استارتاپی داشته باشند با این تفاوت‌های این دو مورد مطلع باشند.

مراکز رشد و شتاب‌دهنده‌ها فرصت‌های عالی برای کارآفرینان ایجاد می‌کنند. افرادی که قصد راه‌اندازی یک شغل و استارتاپ را دارند توسط این مراکز کمک‌هایی دریافت می‌کنند و به آنها راهنمایی‌هایی را در راستای دستیابی به هدف می‌دهند. در این بخش در کنار بررسی شرایط دریافت استارتاپ ویزا کانادا در ارتباط با موضوع مراکز رشد و شتاب‌دهنده‌ها که از موضوعات اصلی و مرتبط با این مورد هستند راهنمایی‌هایی می‌دهیم؛ تا انتها همراه ما باشید.

بررسی ویزای استارتاپ کانادا

کانادا ویزاهای متنوعی را برای افراد ارائه کرده است که یکی از معروف‌ترین آنها ویزای استارتاپ است. این ویزا مناسب افرادی است که قصد ثبت شرکت در کانادا و راه‌اندازی بیزینس دارند. یکی از شرایط فردی که متقاضی این ویزا است این بوده که در کنار یک ایجاد یک شغل خلاقانه بتواند برای شهروندان کانادایی شغل ایجاد  کند  و قابلیت رقابت با مقیاس‌های جهانی را داشته باشد. درصورتی‌که آینده تجارت موردنظر روشن باشد و بتواند از مراحل اولیه عبور کند قابلیت دسترسی به ویزا نیز فراهم می‌شود.

فردی که قصد ورود به کانادا به کمک استارتاپ ویزا را دارد باید مهارت زبان انگلیسی خود را اثبات کند و بتواند مدرکی مورد تأیید را در این مورد کسب کند. در کنار مهارت زبان فرد متقاضی باید نامه‌های حمایتی موردنیاز را از سازمان‌های تأیید شده کسب کند. یکی از مهم‌ترین مواردی که افراد در این پروسه نیاز دارند سرمایه کافی است که برای دریافت ویزا در کانادا از شروط اصلی است.

مجموعه حقوقی مهاجرتی کاناداپاس و شرکت شتاب دهنده بیزینس و استارت آپ i3 capital با مدیریت مهیار حلاج‌ پور٬ عضو سازمان (NACO (National Angel Capital Organization ٬ مشاور رسمی (RCIC) یا اصطلاحا وکیل مهاجرت به کانادا با سال ها تجربه در هدایت و حمایت صد ها تجارت نوپا٬ استارت آپ و همکاری با شرکت های معظم بین المللی از ابتدا تا انتهای مسیر موفقیت شما در کانادا در کنار شماست.

فرم ارزیابی رایگان مهاجرت به کانادا

معرفی اهداف شتاب دهنده ها و مراکز رشد

اولین نکته هدف اصلی این 2 برنامه است. شتاب‌دهنده‌ها شرایط رشد یک شرکت را راحت می‌کنند اما مراکز رشد ایده‌های مختلف را رشد می‌دهند؛ آن هم باهدف رسیدن به یک مدل تجاری و در ادامه راه‌اندازی یک شرکت برای حل یک مشکل موجود؛ باتوجه‌به این مورد می‌توان فهمید شتاب‌دهنده‌ها روی رشد یک کسب‌وکار تمرکز دارند و مراکز رشد بر ایده‌های نوآورانه تمرکز دارند.

جالب است بدانید این دو برنامه در دره سیلیکون رشد کرده بودند اما امروزه در سراسر جهان رواج پیدا کرده‌اند. برخی از افراد بر این باورند که این استارتاپ‌ها مناسب موارد فنی هستند اما موردی که وجود دارد این است که دامنه فعالیت این برنامه‌ها بسیار گسترده است و در زمینه‌های مختلفی ایده می‌پذیرند.

معرفی شتاب دهنده ها در برنامه استارتاپ

از اصلی‌ترین تفاوتی که مراکز رشد و شتاب‌دهنده‌ها دارند در ساختار برنامه‌هایشان است. برنامه‌هایی که شتاب‌دهنده‌ها دارند در یک بازه زمانی مشخص است که در این برنامه‌ها شرکت‌ها برای چند ماه یا چند هفته برای جلوگیری از مشکلاتی که در آینده ممکن است ایجاد شود با یک گروه از مربی و مشاوران همکاری می‌کنند؛ شرکت‌هایی مانند YCombinator، Techstars و Brandery از مشهورترین شتاب‌دهنده‌ها در جهان هستند که در این مسیر به متقاضیان کمک می‌کنند.

برای همکاری با این شتاب‌دهنده‌های یک پروسه وجود دارد اما برنامه‌های منحصربه‌فرد امکان انتخاب بیشتری دارند. جالب است بدانید شرکت Y Combinator تنها 2 درصد از درخواست‌های دریافت کرده را بررسی می‌کند و شرکت Techstars تقریباً از بین 1000 برنامه تنها مورد را انتخاب می‌کند.

در ابتدای مسیر برای شرکت‌هایی که تازه راه‌اندازی شده‌اند سرمایه اندکی داده می‌شود؛ اما یکی از مهم‌ترین و در واقع بهترین گزینه‌ای که برای این شرکت‌ها وجود دارد ارتباط با مشاور و مربیان برتر است که مسیر رشد و پیشرفت را راحت و سریع‌تر می‌کند.

این شبکه از سرمایه‌گذار، مدیر  و متخصصان زیادی تشکیل شده است که این موارد از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین ارزش‌های یک شرکت هستند، برای مثال شبکه مربی‌های TechStars بیش از 100 مربی را در اختیار دارد که همگی از برتر متخصصان هستند و در رشد و پیشرفت یک شرکت بسیار تأثیرگذارند.

در واقع به بیانی ساده و روان می‌توان گفت شتاب‌دهنده‌ها به شرکت‌های تازه‌کار مشاوره، سرمایه و پشتیبانی موردنیاز را داده و شرایطی را فراهم می‌کنند تا کسب‌وکارها به شکلی پایدار خودکفا تبدیل شوند.

واقعیت این است که شرکت‌هایی که بتوانند با شتاب‌دهنده‌ها ارتباط بگیرند دوران اولیه خود را به‌راحتی پشت سر می‌گذرانند و راحت‌تر وارد دوره‌های بعدی می‌شوند. اکثر افراد این تصور را دارند که شتاب‌دهنده‌ها تنها وظیفه مشاوره یا سرمایه‌گذاری دارند اما این شرکت‌ها به دسترسی به منابع فنی و دسترسی به فضای کاری مشترک کمک می‌کند و با ارتباط با سایر شرکت‌ها امکان تبادل تجربیات را بین طرفین به وجود می‌آورد.

مرکز رشد یا انکوباتور در کانادا

انواع برنامه های شتاب دهنده برای استارتاپ ها

در کانادا شتاب‌دهنده‌های تجاری دو نوع هستند:

  • برنامه اول برنامه بذر یا seed programs است که بین 2 تا 4 ماه زمان نیاز دارد و روی استارتاپ‌هایی تمرکز می‌کند که تجربه کمی دارند. این برنامه پایه‌های اصلی قبل از ارائه برای سرمایه‌گذاران را می‌سازد.
  • برنامه دوم تقریباً تا 6 ماه زمان می‌برد و روی شرکت‌هایی تمرکز دارد که زمانی است فعالیت دارند. در این برنامه شرایط ارتباط به شرکت‌های دیگر و ارتباط با دیگران فرصت‌های زیادی فراهم می‌شود.

بخش‌بندی دیگری که برای شتاب‌دهنده‌ها وجود دارد تقسیم‌بندی بخش یا منطقه‌ای است. نمونه‌های کانادایی این مورد شامل موارد زیر است:

  • مرکز شتاب‌دهی نواوری منابع طبیعی در انتاریو است که در بخش‌های مختلف از شرکت‌هایی که تازه راه‌اندازی شده‌اند حمایت می‌کند.
  • مرکز نواوری تکنولوژی اینواکراپ در دارتموث که شرکت‌های تازه‌تأسیس در زمینه تکنولوژی را به یکدیگر متصل کرده و یک شبکه کلی را پشتیبانی می‌کند.

با دانستن انواع ایده های استارتاپی کانادا انتخاب بهتری در راه اندازی استارتاپ در کانادا خواهید داشت.

معرفی مرکز رشد یا انکوباتور در برنامه استارتاپ

مرکز رشد برنامه‌ای است که به شرکت‌ها دسترسی به سرمایه‌گذار؛ مربی و برنامه‌های حمایتی را می‌دهد و این موارد شرایط به نتیجه رسیدن ایده‌ها و راه‌اندازی شرکت را فراهم می‌کنند. شرکت‌هایی که این مراکز استفاده می‌کنند در واقع از گروه استارتاپ‌هایی هستند که در ابتدای کار بوده و در واقع در مرحله کودکی قرار دارند.

این شرکت‌ها به‌تازگی شروع به فعالیت کرده‌اند و در ابتدای مسیر در حال تعریف مدل عملیاتی و اهدافی که در نظر دارند قرار دارند. استارتاپی که این مراحل را پشت سر گذاشته است باید از شتاب‌دهنده‌ها به‌جای مرکز رشد برای پشتیبانی استفاده کند.

اگر بخواهیم تفاوت و درعین‌حال ارتباط شتاب‌دهنده و انکوباتورها را بیان کنیم می‌توانیم بگوییم انکوباتورها بذرهای باکیفیت را به همراه بهترین خاک همراه می‌کنند و زمانی که گیاهان به مرحله رشد رسیدند به مرکز شتاب‌دهنده منتقل می‌شوند.

باتوجه‌به حمایت‌کننده مرکز رشد ممکن است روی یک بازار خاص تمرکز داشته باشد. مثال واضح این موضوع می‌تواند این مورد باشد که اگر یک انکوباتور توسط بیمارستان حمایت شود احتمال زیاد به دنبال حمایت از استارتاپ‌هایی است که در حوزه تکنولوژی بهداشت و سلامت فعالیت دارند.

استارتاپ‌هایی که توسط مراکز رشد پذیرفته می‌شوند در اکثر مواقع به یک منطقه خاص منتقل می‌شوند تا با سایر شرکت‌های فعال همکاری داشته باشند. در مرکز رشد یک شرکت ایده‌های خود را اصلاح‌کرده و برنامه‌های تجاری را بازسازی می‌کند. همکاری و مشارکت در برنامه‌های مراکز رشد اهمیت بالایی دارد و از ارزشمندترین تجربیات است. در شتاب‌دهنده این مورد کمی متفاوت است و فضای کار مشترکی در نظر گرفته می‌شود.

البته فضای کار به‌صورت خصوصی در یک محیط به شرکت‌ها داده می‌شود یا اینکه در ادامه مسیر خود شرکت‌ها رفته رفته فضای کارشان را جدا می‌کنند. باتوجه‌به اینکه هر شرکتی با یک سرعت رشد می‌کند یک برنامه انکوباتور برای یک بازه زمانی مناسب است پس این برنامه برای چند ماه تا چند سال ممکن است زمان ببرد؛ هدف اصلی ابزار و دانش موردنیاز شرکت‌ها برای دستیابی به استقلال است که به آنها داده می‌شود.

انکوباتورهای فعال در کانادا

برخی از انکوباتورها به‌عنوان یک سازمان غیرانتفاعی به شرکت‌ها کمک می‌کنند و خدماتی ارائه شده توسط آن‌ها جنبه مادی ندارد اما برخی دیگر در ازای ارائه خدمات درخواست‌هایی دارند که با سود مستقیم ارتباط دارد، این مورد ممکن است به‌ازای دریافت سهام مالکیت شرکت نیز باشد. از انکوباتورهای فعال در کانادا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • Flightpath در شهر ادمنتون در آلبرتا که تمرکز خود را بر روی استارتاپ‌های مرتبط با حوزه نرم‌افزار و رسانه‌های دیجیتال قرار داده است.
  • مرکز تجاری‌سازی نوآوری‌های تحقیقاتی در میسیساگا در انتاریو که دامنه وسیعی از استارتاپ‌های تکنولوژی را مورد حمایت قرار می‌دهد.
  • Velocity در دانشگاه واترلو در انتاریو که از شرکت‌هایی که توسط دانشجویان این دانشگاه راه‌اندازی شده‌اند حمایت می‌کند.

همان‌طور که گفتیم یکی از روش‌های مهاجرت به کانادا استارتاپ است و این مورد مسیر مهاجرتی را هموار می‌کند. اما هر استارتاپ نیازمند حمایت‌های علمی و مالی است. ایده‌هایی که هنوز به مرحله اجرا نرسیده‌اند با دریافت حمایت مالی از مراکز رشد می‌توانند ایده خود را گسترش داده و پایه‌های تجارت خود را بنا کنند. از سمتی دیگر شرکت‌هایی مراحل اولیه را پشت سر گذاشته‌اند به مرحله بعدی حمایت یعنی حمایت شتاب‌دهنده‌ها نیاز دارند.

شتاب‌دهنده‌ها شرکت‌ها را با یکدیگر ارتباط داده و از تجربیات آن استفاده می‌کنند، از سمتی دیگر شتاب‌دهنده‌ها حمایت‌های مالی نیز برای افراد فراهم می‌کنند اما همان‌طور که گفته شد در ازای این حمایت مالی بخشی از سهام یا امکانات شرکت را در اختیار خواهند داشت.

تفاوت مرکز رشد با شتاب دهنده

6 نکته برای افزایش کارایی استفاده از انکوباتورها

در مسیر رشد چالش، خطرات و ابهامات زیادی روبه‌روی یک کارآفرین وجود دارد که استرس و دلهره‌های زیادی را در پی دارد. اما پیوستن به انکوباتور به میزان زیادی احتمال شکست را کاهش داده و شانس موفقیت پروژه را بیشتر می‌کند. به‌عنوان یک فرد کارآفرین این اطمینان را از قبل داشته باشید که می‌توانید با ورود به این کسب‌وکار بهترین نتیجه را کسب کنید.

در 2 سال گذشته مطالعات زیادی روی 8 انکوباتور نشان داد با اطمینان می‌توان آنها را به‌عنوان یک نمونه موردی در نظر داشت. اشاره شد که حمایت‌ها می‌توانند بر اساس ساختار و منابع متفاوت باشد اما استراتژی‌های رسیدن به موفقیت در این نهادها یکی است.

1.دانش آموز خوبی باشید.

بدیهی است که هر کارآفرین یک منحنی برای یادگیری در پیشروی خود دارد. راه‌اندازی یک استارتاپ تجربه‌های زیادی را به همراه دارد اما ساختن این موارد بخش‌های مختلفی دارد که شامل توسعه محصول، امور مالی، بازاریابی، ارتباطات و … است. انکوباتورها منابع متنوعی را در اختیار افراد قرار می‌دهند؛ راه‌های رسیدن به این مورد این است که با ذهنیتی باز برای رشد و یادگیری حاضر شوید. تصور این که مانند یک دانش‌آموز در طول مسیر باید کارهایی را انجام دهید کمی سخت است اما این اتفاقی است که در مسیر رخ می‌دهد و باید آن را پذیرفت.

2.سوال بپرسید.

منابعی را که انکوباتورها در اختیار دارند بسیار فراتر از یک برنامه رسمی است. بهترین راه برای ماندن در مسیر و پیشرفت این است که از تمامی فرصت‌ها برای برقراری ارتباط استفاده کنید. مسیر حرکت و زمان رسیدن به هدف برای هر کارآفرین متفاوت است و باتوجه‌به اینکه چالش‌های زیادی روبه‌روی افراد است بهترین راه مشورت با افراد باتجربه در این مسیر است.

3.یک شبکه همکاری داشته باشید.

شبکه‌سازی و داشتن یک شبکه عالی به شما کمک می‌کند در طول مسیر یک کارآفرین تنها نباشید. ایجاد ارتباط و بیان ایده‌های با افراد متخصص به شما کمک می‌کند تا راه‌حل‌های تازه و فرصت‌های جدیدی برای حل مشکلات داشته باشید. ارتباط با افرادی که هم مسیر شما بوده یا هستند بسیار ارزشمند است و انگیزه زیادی به شما می‌دهد همچنین استفاده از اطلاعات این افراد به رشد سریع‌تر شما کمک می‌کند.

4.از دوره های آموزشی نهایت بهره را ببرید.

در مسیر توسعه و رشد می‌توانید با افراد متخصص زیادی در مسیر صحبت کنید. بسیاری از افراد تمایل دارند با افرادی که توانسته‌اند به موفقیت برسند هم صحبت باشند و اطلاعاتی را کسب کنند، حضور در دوره‌های آموزشی شما را به این هدف می‌رساند. هم صحبتی با این افراد انگیزه داده و همچنین ایده‌های خوبی از آنها دریافت کنید. برای استفاده حداکثری از این مورد از تجربیان افراد استفاده کنید و چالش‌های آنها را یادداشت کنید همچنین در ارتباط با مسائلی نیاز به کمک دارید با آنها مشورت کنید. در آخر بازخوردهای افراد را جمع کرده و آنها را یادداشت کنید؛ این نکات به شما در مسیر شد کمک می‌کند.

نحوه انتخاب انکوباتور استارتاپ و هرآنچه لازم است بدانید

5.به دنبال بررسی کار خود باشید.

از روش‌های مختلفی می‌توانید برای بررسی کیفیت کار خود استفاده کنید. این روزها فضای مجازی رشد زیادی داشته است و با اشتراک گذاشتن فعالیت‌ها می‌توانید از دیگران در موضوعات مختلف مشورت بگیرید. در این زمان سعی کنید رویکردهای افراد را بررسی کرده و بر اساس آنها و شرایط خود تغییرات موردنیاز را اعمال کنید. درصورتی‌که این کارها به‌صورت مستمر انجام شود تأثیر زیادی در اثربخشی و رشد شما خواهد داشت.

6.اشتراک گذاری دقیق انجام دهید.

یکی از کارهای مهمی که باید انجام دهید این است که تخصص خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. این کار به شما کمک می‌کند تا روابط قوی در اکوسیستم موردنظر داشته باشید. با این کار می‌توانید تخصص خود را ارتقا داده و فرصت‌های مختلفی را برای خود ایجاد کنید. افرادی که یک استارتاپ دارند یا قصد راه‌اندازی استارتاپ را دارند سخت مشغول به کار هستند اما باید دانست که در این مسیر نیاز به سرمایه‌گذاری است و این مورد به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین سیگنال‌ها برای تقویت استارتاپ است.

لیست سازمان های تعیین شده برای ویزای استارتاپ

درخواست برنامه استارتاپ ویزا، ایده بیزینسی یا سرمایه‌گذاری تجاری شما به حمایت یک یا چند سازمان نیاز دارد که این مورد می‌تواند یکی از سازمان‌های زیر باشد:

این سازمان‌ها در واقع گروه‌هایی هستند که برای سرمایه‌گذاری و حمایت از استارتاپ‌ها تأیید شده‌اند. سازمان‌ها خودشان مشخص می‌کنند که کدام پیشنهاد را بررسی کنند. در واقع هر سازمان معیار مشخصی دارد که بر اساس آن پیشنهادها را دریافت و ارزیابی می‌کند. برای مثال یک سازمان ممکن است از شما بخواهد مفهوم کسب‌وکار خود را با یک بیزینس پلن ارائه دهید. سازمانی که تصمیم به حمایت از ایده شما بگیرد موفقیت یا عدم موفقیت را ارزیابی می‌کند همچنین اگر سازمانی تصمیم به پشتیبانی از ایده داشته باشد یک نامه برای شما ارسال می‌کند.

شما باید دست کم با یکی از گروه های زیر به توافق برسيد تا حداقل 200000 دلار برای بیزینس تان سرمایه گذاری کنند :

  • 7 Gate Ventures
  • Arete Pacific Tech Ventures (VCC) Corp
  • BCF Ventures
  • BDC Venture Capital
  • Celtic House Venture Partners
  • Extreme Venture Partners LLP
  • Golden Venture Partners Fund, LP
  • iNovia Capital Inc.
  • Intrinsic Venture Capital
  • Lumira Ventures
  • Nova Scotia Innovation Corporation (o/a Innovacorp)
  • PRIVEQ Capital Funds
  • Real Ventures
  • Relay Ventures
  • ScaleUp Venture Partners, Inc.
  • Top Renergy Inc.
  • Vanedge Capital Limited Partnership
  • Version One Ventures
  • Westcap Management Ltd.
  • Yaletown Venture Partners Inc.
  • York Entrepreneurship Development Institute (YEDI) VC Fund
معرفی مرکز رشد یا انکوباتور در برنامه استارتاپ

شما باید با یک یا چند سرمایه گذار که به گروه های زیر متصل هستند به توافق برسید تا حداقل ۷۵۰۰۰ دلار برای بیزینس تان سرمایه گذاری کنند :

  • Canadian International Angel Investors
  • Ekagrata Inc.
  • Golden Triangle Angel Network
  • Keiretsu Forum Canada
  • Oak Mason Investments Inc.
  • Southeastern Ontario Angel Network
  • TenX Angel Investors Inc.
  • VANTEC Angel Network Inc.
  • York Angel Investors Inc.

شما باید در یکی از برنامه های زیر پذیرفته شوید :

  • Alacrity Foundation
  • Alberta Agriculture and Forestry
    • Agrivalue Processing Business Incubator
    • Food Processing Development Centre
  • Biomedical Commercialization Canada Inc. (operating as Manitoba Technology Accelerator)
  • Creative Destruction Lab
  • Empowered Startups Ltd.
  • Extreme Innovations
  • Genesis Centre
  • Highline BETA Inc.
  • Innovacorp
  • Innovation Cluster – Peterborough and the Kawarthas
  • Interactive Niagara Media Cluster o/a Innovate Niagara
  • Invest Ottawa
  • Knowledge Park o/a Planet Hatch
  • LatAm Startups
  • Launch Academy – Vancouver
  • LaunchPad PEI Inc.
  • Millworks Centre for Entrepreneurship
  • NEXT Canada
  • North Forge East Ltd.
  • North Forge Technology Exchange
  • Platform Calgary
  • Pycap Inc (o/a Pycap Venture Partners)
  • Real Investment Fund III L.P. o/a FounderFuel
  • Ryerson Futures Inc.
  • Spark Commercialization and Innovation Centre
  • Spring Activator
  • The DMZ at Ryerson University
  • Toronto Business Development Centre (TBDC)
  • TSRV Canada Inc. (operating as Techstars Canada)
  • University of Toronto Entrepreneurship Hatchery
  • VIATEC
  • Waterloo Accelerator Centre
  • York Entrepreneurship Development Institute

کلام نهایی

به صورت کلی مراکز رشد و شتاب‌دهنده‌ها فرصت‌های عالی برای کارآفرینان ایجاد می‌کنند. کسانی که قصد راه‌اندازی یک بیزینس و استارتاپ را دارند؛ می توانند از این مراکز کمک‌هایی دریافت کرده و این مراکز به آنها راهنمایی‌هایی را در راستای دستیابی به هدف می‌دهند.

مجموعه حقوقی مهاجرتی کاناداپاس و شرکت شتاب دهنده بیزینس و استارت آپ i3 capital با مدیریت مهیار حلاج‌ پور٬ عضو سازمان (NACO (National Angel Capital Organization ٬ مشاور رسمی (RCIC) یا اصطلاحا وکیل مهاجرتی کانادا با سال ها تجربه در هدایت و حمایت صد ها تجارت نوپا٬ استارت آپ و همکاری با شرکت های معظم بین المللی از ابتدا تا انتهای مسیر موفقیت شما در کانادا در کنار شماست.

فرم ارزیابی رایگان مهاجرت به کانادا

فرم ارزیابی رایگان ما را تکمیل کنید، ما شرایط شما را دقیق بررسی میکنیم و بهترین گزینه را به شما پیشنهاد می دهیم.

پرسش های رایج درباره تفاوت مرکز رشد و شتاب دهنده

برنامه های انکوباتور برای کسب و کار، برنامه ای است که کسب و کارهای نوپا به کمک آن به حمایت های مالی دسترسی پیدا کرده و با سرعت بیشتری به سمت موفقیت و سودآوری حرکت می کنند. انکوباتورها منابع ارزشمندی مانند فضای رایگان اداری، تجهیزات، آموزش و مربیگری، مشارکت های جمعی و فرصت های سرمایه گذاری شبکه ای مانند سرمایه گذاران فرشته و سرمایه گذاران ریسک پذیر را در اختیار استارت آپ ها قرار می دهند.

در کانادا شتاب‌دهنده‌های تجاری دو نوع هستند:

  • برنامه اول برنامه بذر یا seed programs است که بین 2 تا 4 ماه زمان نیاز دارد و روی استارتاپ‌هایی تمرکز می‌کند که تجربه کمی دارند. این برنامه پایه‌های اصلی قبل از ارائه برای سرمایه‌گذاران را می‌سازد.
  • برنامه دوم تقریباً تا ۶ ماه زمان می‌برد و روی شرکت‌هایی تمرکز دارد که زمانی است فعالیت دارند. در این برنامه شرایط ارتباط به شرکت‌های دیگر و ارتباط با دیگران فرصت‌های زیادی فراهم می‌شود.

مطالب مندرج در وب سایت حاضر به منظور اطلاع رسانی و افزایش دانش مخاطبین عزیز وبسایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی است. اگر چه اخبار و مطالب منتشره با نهایت دقت نویسنده مکتوب گردیده، ولی همچنان می تواند دستخوش تغییرات مرور زمان بوده و یا عاری از اشتباه انسانی نباشند. بدیهی است برداشت و مشورت های حقوقی نهایی صرفا در چارچوب موضوع مورد مشاوره با شخص مشاور و وکیل رسمی مجموعه جناب حلاج پور ممکن بوده و توصیه می شود. مدیریت و همکاران مجموعه حقوقی کاناداپاس و کاریابی بین المللی مهیار مسئولیتی در خصوص اقدامات خواننده با استناد به مطالب مندرج در وب سایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی نداشته و مسئولیت مجموعه صرفا محدود به چارچوب قرارداد منعقده با موکلین مجموعه باقی خواهد ماند.


مهیار حلاج پور

«افتخار داریم که مورد اعتماد شما هستیم»

من مهیار حلاج پور هستم،

عضو رسمی شورای قانون گذاری امور مهاجرت کانادا ICCRC، مشاور رسمی مهاجرت کانادا RCIC یا اصطلاحا وکیل مهاجرت.

زندگی من صرف این می شود که اطمینان حاصل کنم که ممتاز ترین خدمات تخصصی حقوق مهاجرت کانادا را در مجموعه حقوقی مهاجرتی کاناداپاس ارائه می دهیم.

شرکت توسعه بیزینس ،سرمایه گذاری استارت آپ i3 Capital گام به گام با بهترین متخصصین و مشاورین در خدمت اهداف کارآفرینانی است که برای پیشبرد اهدافشان به ما اعتماد کرده اند‌.

و همچنین در کنار همکارانم در کاریابی مهیار با مجوز رسمی از وزارت کار ایران برای تحقق برنامه های کاریابی بین المللی موکلین پارسی زبان می کوشیم.

کاناداپاس - وکیل مهاجرت کانادا در تورنتو - بیوگرافی مهیار حلاج پور
ارزیابی رایگان رزرو وقت مشاوره
× تماس با ما
Copy link