یکی از مهم ترین مسائلی که در رابطه با اقامت در کشور کانادا باید مد نظر قرار گیرد، هزینه های خرید یا اجاره ملک در کانادا است. به دلیل هزینه های بالای خرید ملک در کانادا، بسیاری از مهاجران، به اجاره ملک روی می آورند تا بتوانند شرایط سکونت خود در این کشور را تسهیل بخشند.

در این مقاله به بررسی هزینه های مربوط به اجاره ملک و خرید آن در شهرهای مختلف کانادا خواهیم پرداخت، همچنین اعلام می داریم که در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با روش های مهاجرت به کشور کانادا، می توانید با ما در تماس باشید.

اطلاعات ارائه شده در این مقاله برگرفته شده از داده های ارائه شده در سایت numbeo است که به صورت ماهیانه از طریق گزارش های کاربران بروز رسانی می شود.

قوانین خرید خانه در کانادا توسط شهروندان خارجی

افرادی که در کشور کانادا کار می کنند، مشکلی از بابت پرداخت اجاره ماهانه مسکن خود نخواهند داشت اما دانشجویان در کشور کانادا به دلیل آنکه دسترسی به درآمد ثابتی ندارند باید توجه بیشتری به این امر داشته باشند.

چراکه گاه ناچار هستند با اجاره یک استودیو یا اجاره اشتراکی یک ملک، هزینه های جاری زندگی خود را کاهش دهند.

قوانین خرید ملک در کشور کانادا برای شهروندان خارجی چندان سخت گیرانه نیست و آنان این اجازه را خواهند داشت تا در کانادا ملک مورد نظر خود را با محدودیت های جزئی خریداری کنند.

البته ذکر این نکته الزامی است که خرید ملک در کانادا، هیچ مزیت اقامتی برای خریدار ایجاد نمی کند و متقاضی باید بتواند از طریق کار، تحصیل یا روش های قانونی دیگر در کانادا اقامت بدست آورد تا بتواند در این کشور بماند.

هزینه خرید ملک در کانادا هرچه که باشد، فرد باید بین 2 تا 4% از قیمت خرید ملک را به عنوان حق خرید نهایی پرداخت کند. کمیسیون خرید ملک نیز باید توسط فروشنده پرداخت شود؛ بنابراین خریداران می توانند بدون نیاز به پرداخت هزینه ای یک ایجنت برای خرید خانه داشته باشند. از دیگر هزینه های جانبی خرید ملک در کانادا، پرداخت حق بیمه آن است.

برای خرید ملک در کانادا نیازی به حضور مستقیم فرد در این کشور نیست و ارائه یک وکالت نامه می تواند برای انجام امور قانونی کافی باشد. خریداران خارجی این اجازه را خواهند داشت که ملک خود را به اجاره بسپارند اما باید به این نکته توجه داشت که به اجاره بهای دریافتی مالیات وارد خواهد شد.

شرایط دریافت اقامت کانادا از طریق خرید ملک و مراحل قانونی آن چگونه است؟

مراحل خرید خانه در کانادا

برای این که بتوان خانه ای را در کشور کانادا خریداری کرد، باید مراحل قانونی آن را به طور پیوسته پشت سر گذاشت. اولین قدم برای خرید خانه پس انداز کردن برای انجام یک پیش پرداخت است.

در کانادا ، شما باید حداقل 5% از قیمت خرید خانه را به عنوان پیش پرداخت قرار دهید. برای خانه های بین 500000$ تا 1 میلیون دلار، شما به 5٪ از 500000$ دلار اول و 10% از بقیه قیمت نیاز دارید. برای خانه هایی که ارزش آنها 1 میلیون دلار یا بیشتر است، حداقل پیش پرداخت 20% است.

بهتر است بتوانید پیش پرداخت بیشتری پرداخت کنید تا بتوانید در آینده سود بیشتری در موارد زیر داشته باشید:

  • حق بیمه کمتر از پیش پرداخت رهن
  • حق رهن ماهانه کمتر
  • پرداخت بهره کمتر

در مرحله دوم باید خود را آماده کنید. به این معنی که باید نشان دهید که بدهی مالی به دولت کانادا ندارید چراکه این مورد می تواند در افزایش اعتبار شما موثر باشد.

در این مرحله شما باید مدارک بسیار زیادی را جمع آوری کنید که نشان دهنده واجد شرایط بودن شما برای خرید یک ملک در کشور کانادا است و تنها یکی از آن ها صورتحساب های پس انداز شما در بانک خواهد بود.

بهتر است در این مسیر از راهنمایی های یک وکیل کار کشته استفاده کنید تا بتواند به بهترین شکل ممکن مدارک مربوط به دارایی ها و بدهی های شما را تنظیم کند.

مرحله سوم تحقیق در رابطه با دریافت کمک هزینه های مالی خرید خانه است. برنامه های بسیار زیادی وجود دارد که بر اساس آن افرادی که مایل به خرید خانه در این کشور هستند می توانند از کمک هزینه های مالی متفاوتی استفاده کنند.

افرادی که برای اولین بار در این کشور خانه می خرند نیز تسهیلات جداگانه ای دریافت می کنند. در این مرحله وکیل شما باید مراحل مرتبط با دریافت وام خرید مسکن را مشخص کند. کافی است به او بگویید که نهایتا چقدر قدرت خرید خواهید داشت، چقدر می توانید به صورت ماهانه قسط وام را پرداخت کنید و بدانید چه نرخ بهره ای از سود وام در اختیار شما قرار می گیرد.

حالا زمان آن خواهد رسید که با توجه به توانایی های مالی خود یک خانه را انتخاب کنید. شما حالا به خوبی می دانید که چقدر سرمایه در اختیار دارید، چقدر وام خواهید گرفت و البته چقدر از پول خرید خانه را به عنوان پیش پرداخت می توانید پرداخت کنید. می توانید به مشاورین املاک مراجعه کنید و از آن ها بخواهید تا شما را در این مسیر راهنمایی کنند.

در این ویدیو از مجموعه مهاجرتی کاناداپاس توضیحاتی درباره نحوه دریافت اقامت دائم کانادا از طریق خرید خانه به شما داده می شود.

اگر اولین بار است که قصد خرید خانه در کانادا را دارید، انجام همه فعالیت ها به صورت شخصی می تواند یک ریسک بزرگ برای شما و سرمایه ای که قرار است صرف کنید باشد.بهتر است از تجربه یک وکیل و یک مشاور املاک خبره استفاده کنید.

همچنین بهتر است لیستی از ویژگی های خانه رویایی خود یادداشت کنید و آن ها را با خانه های در دسترس خود بیازمایید. بهتر است هنگامی که خانه به شما معرفی می شود در رابطه با نرخ خرید خانه در محله تحقیقات ثانویه را انجام دهید تا متوجه شوید آیا خانه ای که خریداری می کنید ارزش واقعی آن مطابق با آنچه به شما گفته شده است بوده یا خیر.

در مرحله نهایی زمانی که یک خانه را به طور کامل مورد پسند قرار دادید، باید یک پیشنهاد رسمی ارسال کنید. همه چیز بستگی به شرایط خانه دارد.

در صورتی که ملک مورد نظر شما ارزش بالایی داشته باشد قطعا مشتریان زیادی نیز به دنبال آن خواهند بود و بهترین پیشنهاد می تواند برنده رقابت باشد. زمانی که پیشنهاد شما پذیرفته شد، وکیل شما شرایط انتقال پیش پرداخت را انجام خواهد داد و در این صورت شما می توانید خانه خود در کانادا را خریداری کرده باشید. در این حالت کل پروسه می تواند 30 تا 60 روز زمان لازم داشته باشد. در پایان شما می توانید کلید خانه خود را از مشاور املاک دریافت کنید و وارد خانه خود در کانادا شوید.

اگر به دنبال وبسایتی برای خرید ملک هستید خواندن مقاله بهترین سایت خرید خانه در کانادا را از دست ندهید.

هزینه های خرید یا اجاره ملک در کلگری

کلگری یکی از شهرهای مهم در استان آلبرتا است و هزینه های زندگی در این شهر، به نسبت برخی دیگر از شهرهای مشهور کانادا، مقرون به صرفه تر است.

در رابطه با هزینه های خرید ملک در این شهر می توان انتظار داشت که هر متر مربع از یک ملک در مراکز شهری، 3000 تا 5900$ دلار کانادا و خارج از مراکز شهری در حدود 2390 تا 3580$ دلار کانادا هزینه در بر داشته باشد.

هزینه اجاره ملک با یک اتاق خواب در مراکز شهری کلگری در حدود 1000 تا 1500$ دلار کانادا در ماه هزینه دارد و هزینه اجاره یک خانه مشابه خارج از مراکز شهری را می توان در حدود 800 تا 1200$ دلار کانادا تخمین زد.

هزینه اجاره خانه ای با سه اتاق خواب در مرکز شهر کلگری را می توان 1700 تا 3000$ دلار کانادا برآورد کرد و اجاره یک خانه مشابه خارج از مرکز شهر 1400 تا 2100$ دلار کانادا هزینه دربر خواهد داشت.

هزینه های خرید یا اجاره ملک در ادمنتون

شهر ادمنتون، مرکز سیاسی استان آلبرتا است با این وجود، هزینه های مربوط به خرید و اجاره ملک در این کشور نسبت به شهر کلگری در همین استان کمتر است.

وجود دانشگاه های مطرح کانادایی در این شهر، آن را به جایگاه مناسبی برای تحصیل دانشجویان خارجی تبدیل کرده است. هزینه خرید ملک در مرکز شهر ادمنتون به ازای هر متر مربع در حدود 2690 تا 5000$ دلار کانادا تحمین زده می شود و هزینه خرید ملک در خارج از مراکز شهری را می توان در حدود 1855 تا 3013$ دلار کانادا اعلام کرد.

هزینه اجاره یک خانه با یک اتاق خواب در مرکز شهر ادمنتون نیازمند بودجه ای در حدود 995 تا 1500$ دلار کانادا است اما خانه ای مشابه خارج از مرکز شهری در ادمنتون تنها 850 تا 1200$ دلار کانادا هزینه در بر خواهد داشت.

یک خانه در مرکز شهر ادمنتون به سه اتاق خواب در حدود 1450 تا 2500$ دلار کانادا از سرمایه ماهانه یک خانوار را به خود اختصاص خواهد داد و اجاره بهای خانه ای مشابه خارج از مرکز شهر ادمنتون، 1250 تا 2000$ دلار کانادا تخمین زده می شود.

مالیات برای خرید خانه در کانادا

با شغل مشاور املاک در کانادا و بازار کار آن در این مقاله آشنا شوید.

هزینه های خرید یا اجاره ملک در فردریکتون

فردریکتون یکی از شهرهای مهم استان نیوبرانزویک است و هزینه های زندگی در این شهر بسیار مقرون به صرفه است. هزینه اجاره یک خانه با یک اتاق خواب در مرکز این شهر در حدود 800 تا 1450$ دلار کانادا است و هزینه اجاره خانه ای مشابه در خارج از مراکز شهری در حدود 700 تا 1000$ دلار کانادا برآورد می شود.

اجاره بهای یک خانه با سه اتاق خواب در مرکز شهر فردریکتون در حدود 1300 تا 1900$ دلار کانادا تخمین زده می شود و هزینه اجاره خانه ای مشابه خارج از مراکز شهری در حدود 1000 تا 1500$ دلار کانادا است که در مقام مقایسه، از یک خانه با یک اتاق خواب در تورنتو می تواند ارزان قیمت تر باشد.

هزینه خرید ملک در این شهر به ازای هر متر مربع را می توان در حدود 1668$ دلار کانادا در مراکز شهری و 1076$ دلار کانادا خارج از مراکز شهری دانست.

هزینه های خرید یا اجاره ملک در هلیفکس

هلیفکس یکی از شهرهای مهم کانادا برای ایرانیان است اما هزینه های زندگی در این شهر چندان ارزان قیمت نیست. خرید یک مترمربع ملک مسکونی در مرکز شهر هلیفکس 3229 تا 10763$ دلار کانادا هزینه در بر خواهد داشت و هزینه خرید یک متر مربع در خارج از مرکز شهری در حدود 1500 تا 3907$ دلار کانادا تخمین زده می شود.

هزینه اجاره یک ملک مسکونی با یک اتاق خواب در مرکز شهر هلیفکس 1200 تا 1600$ دلار کانادا در ماه هزینه در بر دارد و اجاره خانه ای مشابه خارج از مرکز شهر 850 تا 1400$ دلار کانادا تخمین زده می شود.

اجاره بهای خانه ای با سه اتاق خواب در مرکز شهر هلیفکس، 2000 تا 3000$ دلار کانادا تخمین زده می شود و هزینه ماهیانه اجاره خانه ای در خارج از مرکز شهر در حدود 1290 تا 2000$ دلار کانادا برآورد می شود.

هزینه های خرید یا اجاره ی ملک در کانادا

هزینه های خرید یا اجاره ملک در مونترئال

مونترال یکی از مهم ترین شهرهای استان فرانسوی زبان کبک است و هزینه های زندگی در این استان به طور کلی بسیار مقرون به صرفه ارزیابی می شود.

خرید یک متر مربع ملک در مرکز شهر مونترئال، 4660 تا 8072$ دلار کانادا و خارج از مراکز شهری، 2500 تا 4843$ دلار کانادا هزینه در بر خواهد داشت.

هزینه اجاره ملکی با یک اتاق خواب در مراکز شهری مونترئال، هزینه ای حدود 1000 تا 1650$ دلار کانادا را به همراه خواهد داشت و هزینه ملکی مشابه خارج از مراکز شهری، 700 تا 1200$ دلار کانادا ارزیابی می شود.

هزینه اجاره خانه ای با سه اتاق خواب در مرکز شهر مونترئال در حدود 1800 تا 3000$ دلار کانادا خواهد بود و اجاره ماهانه خانه ای مشابه خارج از مرکز شهر، 1100 تا 2000$ دلار کانادا ارزیابی می شود.

بهترین شهر کانادا برای ایرانیان کدام است و چه ویژگی هایی دارا می باشد؟

هزینه های خرید یا اجاره ملک در اوتاوا

اگرچه شهر اتاوا پایتخت کشور کانادا است اما هزینه های زندگی در این شهر نسبت به بسیاری از شهرهای دیگر این کشور بسیار مقرون به صرفه تر است. هزینه خرید یک متر مربع از یک ملک در مرکز شهر اوتاوا 3500 تا 6800$ دلار کانادا تخمین زده می شود و خرید یک متر مربع ملک خارج از مراکز شهری اوتاوا، 2368 تا 4251$ دلار کانادا هزینه در بر خواهد داشت.

هزینه اجاره ملک در این شهر به نسبت متوسط دستمزد دریافتی بسیار مناسب تر است؛ به گونه ای که اجاره یک ملک مسکونی با یک اتاق خواب در مرکز شهر اوتاوا، 1250 تا 2000$ دلار کانادا هزینه در بردارد و اجاره ماهانه خانه ای مشابه خارج از مراکز شهری در حدود 1000 تا 1750$ دلار کانادا تخمین زده می شود.

اجاره ماهیانه خانه ای با سه اتاق خواب در مرکز شهر اوتاوا، هزینه ای در حدود 2200 تا 3500$ دلار کانادا در بر خواهد داشت و اجاره خانه ای مشابه خارج از مرکز شهر 1650 تا 2500$ دلار کانادا برآورد می شود.

خرید هتل در کانادا و هر آنچه لازم است بدانید

هزینه های خرید یا اجاره ملک در کبک سیتی

شهر کبک یکی از ارزان ترین شهرهای مشهور کانادا برای زندگی است. بسیاری از دانشجویان از همین رو تلاش می کنند تا برای ورود به کانادا از کبک به عنوان یک پل استفاده کنند.

هزینه اجاره بهای یک ملک مسکونی با یک اتاق خواب در مرکز شهر کبک، 630 تا 1000$ دلار کانادا ارزیابی می شود و هزینه اجاره یک ملک مشابه خارج از مراکز شهری تنها 500 تا 748$ دلار کانادا اعلام شده است.

اجاره یک ملک با سه اتاق خواب در مرکز شهر کبک 1000 تا 1900$ دلار کانادا هزینه در بر خواهد داشت و اجاره خانه ای مشابه خارج از مرکز شهر تنها 850 تا 1200$ دلار کانادا ارزیابی شده است.

خرید ملک در کبک نیز بسیار ارزان تر از سایر شهرهای یاد شده است به طوری که هزینه خرید یک متر مربع ملک مسکونی در مرکز شهر کبک 2368 تا 3229$ دلار کانادا و هزینه خرید یک متر مربع ملک خارج از مراکز شهری 1500 تا 3000$ دلار کانادا تخمین زده می شود.

همه چیز درباره استان کبک کانادا

هزینه های خرید یا اجاره ملک در تورنتو کانادا

بدون تردید یکی از مشهورترین شهرهای کشور کانادا تورنتو است. هزینه یک آپارتمان با یک اتاق خواب در مرکز شهر تورنتو حدودا 1900 تا 2500$ دلار کانادا هزینه دربر خواهد داشت و اجاره خانه ای مشابه در خارج از مرکز شهر می تواند 1500 تا 2100$ دلار کانادا هزینه داشته باشد.

در صورتی که خانواده ای قصد اجاره خانه ای بزرگ تر داشته باشد، در مرکز شهر تورنتو با هزینه های تقریبی 3000 تا 5000$ دلار کانادا روبرو می شود و برای اجاره خانه ای خارج از مرکز شهر با سه اتاق خواب باید انتظار هزینه ماهانه 2200 تا 3700$ دلار کانادا را داشته باشد.

در صورتی که فردی تمایل به خرید ملک در تورنتو داشته باشد، به ازای هر متر مربع در مرکز شهر باید هزینه ای در حدود 9680 تا 14530$ دلار کانادا را پرداخت کند و هزینه خرید هر متر مربع ملک خارج از مراکز شهری در تورنتو حدود 6400 تا 12000$ دلار کانادا هزینه در بر خواهد داشت.

مشاور املاک برای خرید خانه در کانادا

هزینه های خرید یا اجاره ملک در ونکوور

ونکوور کانادا را نیز می توان به عنوان یکی از مشهورترین و البته گران ترین شهرهای کانادا نامید. بار دیگر شایان ذکر است که جمعیت شاغل در این شهر، دغدغه ای در خصوص اجاره ملک در این شهر نخواهند داشت اما دانشجویان باید به نوعی پیش از مهاجرت به کانادا و ورود به شهر ونکوور هزینه های زندگی خود در این شهر را برآورد کنند.

هزینه اجاره یک ملک مسکونی با یک اتاق خواب در ونکوور حدود 1800 تا 2500$ دلار کانادا تخمین زده می شود و هزینه ملک مشابهی خارج از مراکز شهری ونکوور حدود 1270 تا 1900$ دلار کانادا است. اجاره ملکی با سه اتاق خواب در مرکز این شهر حدود 3000 تا 5000$ دلار کانادا هزینه در بر خواهد داشت و اجاره ملکی مشابه خارج از مرکز شهر 2400 تا 3500$ دلار کانادا ارزیابی شده است.

برای خرید ملک در مرکز ونکوور، باید انتظار پرداخت 10640 تا 16145$ دلار کانادا به ازای هر متر مربع را داشت و هزینه خرید هر متر مربع ملک خارج از مرکز این شهر، 2400 تا 3500$ دلار کانادا ارزیابی می شود.

برای اطلاع بیشتر درباره هزینه زندگی در شهرهای مختلف کانادا مقاله معرفی شهر های ارزان و گران قیمت کانادا را مطالعه نمایید.

متوسط هزینه های خرید یا اجاره ملک در کانادا

در بخش های قبلی به تفکیک، هزینه های خرید و اجاره ملک در شهرهای مختلف کانادا را بررسی کرده ایم اما در این بخش متوسط هزینه های خرید و اجاره ملک در کانادا را بررسی خواهیم کرد.

به طور متوسط اجاره یک خانه با یک اتاق خواب در مراکز شهری کانادا، 791 تا 2155$ دلار کانادا هزینه دربر خواهد داشت و هزینه خانه ای مشابه خارج از مرکز شهر در حدود 635 تا 1766$ دلار کانادا خواهد بود.

از سوی دیگر، یک خانه با سه اتاق خواب در مراکز شهری کانادا 1296 تا 3675$ دلار کانادا هزینه در برخواهد داشت و هزینه اجاره بهای خانه ای مشابه، خارج از مراکز شهری در حدود 1000 تا 2839$ دلار کانادا خواهد بود.

هزینه خرید ملک در مراکز شهری کانادا را می توان در حدود 2700 تا 11840$ دلار کانادا تخمین زد و هزینه خرید ملک خارج از مراکز شهری در حدود 2150 تا 9370$ دلار کانادا برآورد شده است.

مالیات بر خرید ملک در کانادا

در صورتی که ملکی را در کانادا خریداری کنید، نیازی به پرداخت مالیات نخواهید داشت و این بر عهده فروشنده است که مالیات انجام معامله را پرداخت کند.

اما از آنجا که ممکن است شما نیز روزی به فروش خانه نیاز داشته باشید، در این بخش به بررسی میزان مالیات وارد شده بر فروش خانه خواهیم پرداخت. توجه داشته باشید که میزان مالیات بر فروش ملک در کانادا یکسان نیست و هرچه قیمت فروش خانه بیشتر باشد، مالیات بیشتری حتی تا سطح 25% بر آن وارد می شود.

آیا اطلاع دارید میزان مالیات در کانادا چقدر است؟

در جدول زیر، به تفکیک استان ها و قلمروهای کشور کانادا، میزان مالیات وارد شده بر املاک موجود در مراکز شهری کانادا را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

از آنجا که متوسط خرید هر مترمربع خانه در مراکز شهری کانادا در حدود 5790$ (دلار کانادا) است، قیمت تقریبی یک خانه 45 متری در کانادا حدود 260000$ (دلار کانادا) خواهد بود که در محاسبات از این مبلغ استفاده شده است.

همچنین قیمت خرید یک آپارتمان 90 متری نیز معادل 521000$ (دلار) کانادا خواهد بود که مناسب یک خانواده است و در صورتی که هزینه فروش خانه متفاوت باشد، مالیات بیشتری بر آن وارد می شود.

مالیات فروش خانه به ارزش ۲۶۰۰۰۰$ مالیات فروش خانه به ارزش ۵۲۱۰۰۰$ مالیات فروش خانه به ارزش ۱۰۰۰۰۰۰$ استان یا قلمرو
۳۴۷۰۴$ ۹۱۰۲۷$ ۲۰۵۴۴۲$ آلبرتا
۳۴۱۴۶$ ۹۶۰۱۱$ ۲۲۴۱۴۴$ بریتیش کلمبیا
۴۱۱۴۱$ ۱۰۲۹۹۹$ ۲۲۳۷۰۷$ منیتوبا
۴۰۳۵۰$ ۱۰۵۰۳۲$ ۲۳۲۶۸۵$ نیوبرانزویک
۴۰۱۵۲$ ۱۰۲۴۹۲$ ۲۲۵۳۵۶$ نیوفاندلند
۳۴۲۰۶$ ۹۱۴۲۷$ ۲۰۴۱۱۲$ قلمرو های شمالی
۴۲۰۳۲$ ۱۰۷۸۸۹$ ۲۳۷۲۱۹$ نوا اسکوشیا
۳۱۴۱۰$ ۸۵۰۲۰$ ۱۹۱۵۹۷$ نوناووت
۳۶۴۷۸$ ۱۰۰۷۰۵$ ۲۲۸۹۰۹$ انتاریو
۴۱۶۹۲$ ۱۰۴۸۱۶$ ۲۲۷۸۴۷$ پرنس ادوارد
۴۳۰۷۵$ ۱۰۹۳۷۱$ ۲۳۷۰۴۸$ کبک
۳۷۲۷۳$ ۹۵۳۳۷$ ۲۰۹۱۰۰$ ساسکاچوان
۳۳۷۹۰$ ۸۹۳۱۸$ ۱۹۹۰۰۹$ یوکان

همانطور که از جدول فوق بر می آید می توان گفت که قلمروهای شمالی کانادا کمترین میزان مالیات فروش ملک را دریافت می کنند اما در میان استان های این کشور، کمترین مالیات متعلق به آلبرتا است و بالاترین نرخ مالیات در این استان 23.97% است و نوا اسکوشیا نیز بالاترین میزان مالیات بر فروش ملک را دریافت می کند که بالاترین نرخ در حدود 26.96% است که بر ملکی به ارزش 100 میلیون دلاری وارد می شود.

سخن نهایی

اکثر افراد بعد از مهاجرت به کانادا اقدام به خرید ملک و سرمایه گذاری در این کشور می کنند. خرید ملک در کانادا توسط موسسه کاناداپاس بهترین روش برای کسب خرید ملک ایده آل و اخذ اقامت در این کشور است.

این موسسه با سابقه و تجربه بالایی که در زمینه مهاجرت، تحصیل و خرید ملک در کانادا دارد به عنوان یک برند شناخته شده ای است که مناسب ترین و بهترین روش ها را پیش روی شما جهت خرید ملک و اقامت دائم در کانادا خواهد گذاشت.

شما نیز اگر به فکر خرید یا اجاره ملک در کانادا هستید توصیه می‌کنیم با وکیل رسمی مهاجرت به کانادا RCIC در ارتباط باشید تا بتوانند مطابق با قوانین موجود در کشور کانادا شما را راهنمایی کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به این نشانی اینترنتی مراجعه نمایید.

مجموعه مهاجرتی کاناداپاس از شما دعوت میکند، فرم ارزیابی رایگان را به دقت تکمیل کرده، سوابق و افتخارات خود را نیز ذکر بفرمایید.

پرسش های رایج درباره خرید خانه در کانادا و هزینه اجاره ملک

حدود 1 تا 2 درصد ارزش کل ملک در سال است که بسته به استان و منطقه مورد نظر تغییر می کند.

اجاره رسمی، اجاره خصوصی و اجاره کوتاه مدت

اعبتار اجاره نامه در کانادا عموما یکساله است.

مطالب مندرج در وب سایت حاضر به منظور اطلاع رسانی و افزایش دانش مخاطبین عزیز وبسایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی است. اگر چه اخبار و مطالب منتشره با نهایت دقت نویسنده مکتوب گردیده، ولی همچنان می تواند دستخوش تغییرات مرور زمان بوده و یا عاری از اشتباه انسانی نباشند. بدیهی است برداشت و مشورت های حقوقی نهایی صرفا در چارچوب موضوع مورد مشاوره با شخص مشاور و وکیل رسمی مجموعه جناب حلاج پور ممکن بوده و توصیه می شود. مدیریت و همکاران مجموعه حقوقی کاناداپاس و کاریابی بین المللی مهیار مسئولیتی در خصوص اقدامات خواننده با استناد به مطالب مندرج در وب سایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی نداشته و مسئولیت مجموعه صرفا محدود به چارچوب قرارداد منعقده با موکلین مجموعه باقی خواهد ماند.


مهیار حلاج پور

«افتخار داریم که مورد اعتماد شما هستیم»

من مهیار حلاج پور هستم،

عضو رسمی شورای قانون گذاری امور مهاجرت کانادا ICCRC، مشاور رسمی مهاجرت کانادا RCIC یا اصطلاحا وکیل مهاجرت.

زندگی من صرف این می شود که اطمینان حاصل کنم که ممتاز ترین خدمات تخصصی حقوق مهاجرت کانادا را در مجموعه حقوقی مهاجرتی کاناداپاس ارائه می دهیم.

شرکت توسعه بیزینس ،سرمایه گذاری استارت آپ i3 Capital گام به گام با بهترین متخصصین و مشاورین در خدمت اهداف کارآفرینانی است که برای پیشبرد اهدافشان به ما اعتماد کرده اند‌.

و همچنین در کنار همکارانم در کاریابی مهیار با مجوز رسمی از وزارت کار ایران برای تحقق برنامه های کاریابی بین المللی موکلین پارسی زبان می کوشیم.

کاناداپاس - وکیل مهاجرت کانادا در تورنتو - بیوگرافی مهیار حلاج پور
ارزیابی رایگان رزرو وقت مشاوره
× تماس با ما
Copy link