در کشور کانادا هیچ گونه ممانعت خاصی برای خرید ملک توسط شهروندان خارجی وجود ندارد و ایشان می توانند با رعایت قوانین تعیین شده ملک مورد نظر خود را بدست آورند. در ادامه مقاله، نکات مهمی را در خصوص خرید ملک در کانادا ارائه می کنیم که می تواند راهنمای مناسبی برای متقاضیان مهاجرت به کانادا باشد. لذا خواهشمندیم تا پایان ما را همراهی کنید و در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیش تر با مشاورین ما تماس بگیرید.

خرید ملک راه مناسبی برای دریافت اقامت دائم کانادا نیست !

بسیاری از افراد به دنبال راهی هستند که بتوانند به سادگی اقامت و در نهایت تابعیت یک کشور دیگر را بدست آورند. یکی از راه های اخذ اقامت یک کشور خارجی، خرید ملک در آن کشور است. هر کشوری که اقامت خود را از طریق خرید ملک در  اختیار شهروندان خارجی قرار می دهد، با توجه به شرایط داخلی خود، کف قیمتی برای خرید ملک توسط متقاضیان خارجی در نظر گرفته است تا این روش وسیله ای برای سوء استفاده جهت اخذ تابعیت همه افراد نباشد. در این روش معمولا نیازی به تسلط به زبان رسمی کشور مقصد نیست و در اختیار داشتن یک سند ملکی می تواند ملاک ورود به کشور مقصد باشد.

با شغل مشاور املاک در کانادا و بازار کار آن در این مقاله آشنا شوید.

فرآیند خرید ملک در کانادا

اگر قصد دارید یک پروسه را به خوبی پشت سر بگذارید بهتر است فرآیند رسیدن به هدف نهایی را از پیش تعیین کنید و با توجه به برنامه نهایی خود، در مسیر رسیدن به آن هدف گام بردارید. اگر شهروند کشور کانادا نیستید و قصد خرید ملک در این کشور را دارید بهتر است در ابتدا با شرایط زندگی و آب و هوای کانادا آشنا شوید و در ابتدای امر یک مقصد مناسب را برای خرید ملک انتخاب کنید. آگاه باشید که پروسه خرید ملک شما در کشور کانادا ممکن است در حدود سه ماه به طول بیانجامد پس بنابراین در انجام این کار صبوری کافی را داشته باشید. شما باید در مرحله اول خانه مورد نظر خود را بیابید که در این راه توجه به چند نکته می تواند مفید واقع شود:

  • از اقوام و دوستان خود در کشور کانادا برای پیدا کردن خانه مورد نظر خود در این کشور کمک بخواهید
  • روزنامه های کانادا را جهت بررسی تبلیغات فروش ملک مطالعه کنید
  • به سایت های مرتبط با فروش ملک در کانادا مراجعه کنید
  • اگر در کانادا هستید، در محله مورد نظر خود قدم بزنید تا خانه های موجود برای فروش را پیدا کنید

به طور کلی می توان پروسه خرید ملک در کانادا را به شرح زیر خلاصه کرد:

  • خانه مورد نظر خود را بیابید
  • یک مشاور املاک مطمئن و خبره پیدا کنید
  • یک وکیل مناسب انتخاب کنید
  • حساب های بانکی خود را آماده انتقال پول کنید
  • پیشنهاد رسمی خود برای خرید ملک را ارائه دهید
  • شرایط را طوری تنظیم کنید در روز نهایی خرید ملک، بتوانید به وعده های ثبت شده در قرارداد عمل کنید و قرارداد خرید را قطعی کنید
  • ملک خود را بیمه کنید
خرید ملک در کانادا

هزینه خرید خانه در کانادا

شاید یکی از مهم ترین موضوعاتی که شهروندان خارجی باید به آن توجه داشته باشند، هزینه های مربوط به خرید ملک در کشور کانادا است. در ابتدای امر باید مشخص شود که فرد خریدار، چه هدفی را پیگیری می کند. آیا قصد زندگی در کانادا را دارد یا صرفا می خواهد یک اقامت گاه موقت در این کشور داشته باشد. همچنین این امکان وجود دارد که فرد قصد دارد با خرید ملک در کانادا ارزش پول خود را حفظ کند یا اینکه با به اجاره سپردن ملک خود درآمدی ثابت در پایان هر ماه داشته باشد. هریک از موارد ذکر شده، در تعیین قیمت نهایی ملک در کانادا تاثیر می گذارد.

در جدول زیر به بررسی هزینه های خرید ملک در شهرهای مهم کشور کانادا خواهیم پرداخت تا آشکار شود که شما برای خرید یک ملک در این کشور به چه مبلغی نیاز خواهید داشت. جدول زیر بر اساس متوسط قیمت هر مترمربع ملک مسکونی در شهرهای مختلف کانادا و به گزارش سایت Numbeo  تنظیم شده است.

اعداد به صورت میانگین از سایت نامبئو استخراج شدند و ممکن است در اثر زمان متغییر باشند.

نام شهر

قیمت هر مترمربع ملک به دلار کانادا

قیمت یک خانه با 75 مترمربع مساحت به دلار کانادا

قیمت یک خانه با 120 مترمربع مساحت به دلار کانادا

مرکز شهر کلگری

3994$

299550$

479280$

حومه شهر کلگری

2838$

212850$

340560$

مرکز شهر ادمنتون

3416$

256200$

409920$

حومه شهر ادمنتون

2404$

180300$

288480$

مرکز شهر هلیفکس

4964$

372300$

595680$

حومه شهر هلیفکس

3058

229350$

366960$

مرکز شهر مونترئال

5917$

443775$

710040$

حومه شهر مونترئال

3537$

265275$

424440$

مرکز شهر اوتاوا

5253$

393975$

630360$

حومه شهر  اوتاوا

3243$

243225$

389160$

مرکز شهر کبک

2699$

202425$

323880$

حومه شهر کبک

3048$

202860$

323880$

مرکز شهر تورنتو

11541$

865575$

1384920$

حومه شهر تورنتو

9174$

688050$

1100880$

مرکز شهر ونکوور

11808$

885600$

1416960$

حومه شهر ونکوور

9125$

684375$

1095000$

جدول فوق به خوبی نشان می دهد که هزینه خرید ملک به شدت وابسته به محل قرارگیری آن است. چنانچه پیش تر نیز اشاره شد، اگر هدف شما از خرید ملک مشخص شود، به طور دقیق تری قادر خواهید بود تا شهر محل زندگی خود را مشخص کنید. توصیه اکید ما این است که در این رابطه، حتما از مشورت افرادی که تجربه کاری در این زمینه داشته اند استفاده کنید تا دچار خسران اقتصادی نشوید.

هزینه های جانبی خرید مسکن در کانادا چیست؟

افرادی که ملکی را در کشور کانادا خریداری می کنند، باید هزینه های بیش تری نسبت به هزینه خرید ملک خود پرداخت کنند. به این هزینه ها، “هزینه انجام معامله” گفته می شود. شما معمولا باید انتظار داشته باشید که 1.5% تا 4% از هزینه خرید خانه خود را به عنوان هزینه انجام معامله پرداخت کنید.

شما باید در روز پایانی که در حقیقت خانه به شما تحویل داده می شود، هزینه های قانونی را پرداخت کنید. مبلغ هزینه های قانونی خرید ملک به دفتر ثبت اسناد و همچنین وکیل شما بستگی دارد و می تواند بین 400$ تا 2500$ دلار کانادا باشد که به سطح این افراد بستگی دارد. یک وکیل می تواند از نظر حقوقی منافع شما را حفظ کند به طوری که اطمینان حاصل می کند که خانه ای که شما خریداری می کنید ملک مورد نظر، هیچ متقاضیِ تصرفی ندارد و در آینده هیچ مشکل قانونی از نظر عدم پرداخت بدهی ها توسط مالک قبلی برای شما بوجود نخواهد آمد. وکیل شما همچنین تمامی شرایط مندرج در قرارداد و البته پیشنهاد رسمی و توافق نامه شما را نیز مطالعه می کند تا هیچ گونه مشکلی در مسیر ثبت قرارداد پیش نیاید.

یکی دیگر از هزینه هایی که با آن روبرو هستید، هزینه بیمه ملک است که باید انجام شود. این بیمه، هزینه هایی را که در اثر سرقت، خسارت و تخریب به شما وارد می شود، چه در داخل منزل و چه بیرون از آن، را پوشش می دهد.

قبل از بسته شدن فروش، شما باید ملک خود را به ثبت برسانید. این هزینه ممکن است شامل مالیات انتقال زمین، هزینه ثبت سند یا مالیات انتقال ملک باشد. هزینه ای که باید پرداخت کنید، بخشی از هزینه خرید ملک است. برای مثال اگر مالیات انتقال زمین 1.5% باشد و خانه خریداری شده توسط شما 300000$ دلار کانادا ارزش داشته باشد، شما باید 4500$ دلار کانادا پرداخت کنید. قوانین مربوط به خرید ملک در هر استان ممکن است متفاوت باشد و وکیل شما وظیفه دارد شما را در این رابطه آگاه سازد.

ارائه پیشنهاد برای خرید ملک در کانادا

یکی از نکاتی که به شدت باید مورد توجه واقع شود، نحوه ارائه پیشنهاد برای خرید ملک در کانادا است. زمانی که ملک مورد نظر خود را متناسب با بودجه شخصی، سبک زندگی و اعضای خانواده خود انتخاب کردید، زمانی است که به صورت رسمی باید یک پیشنهاد برای خرید ملک ارائه کنید. اگر از یک مشاور املاک کمک بخواهید، او به صورت رسمی وظیفه پیدا می کند تا به جای شما این پیشنهاد را ارائه کند. در غیر این صورت شما می توانید این مدارک را به کمک یک وکیل آماده کنید و پیشنهاد اولیه خود را به صورت رسمی ارائه دهید. پیشنهادی که برای خرید ملک ارائه می کنید، معمولا شامل موارد زیر است:

  • قیمت پیشنهادی برای خرید ملک
  • مبلغی که در ابتدا به عنوان پیش پرداخت، به صاحب ملک پرداخت می کنید
  • گزینه های اضافه دیگری مانند پوشش پنجره، یخچال، اجاق گاز، ماشین لباس شویی و غیره که شما می خواهید آن ها را در مذاکره جای دهید.
  • روز پایان کار (روزی که شما رسما صاحب خانه می شوید و تمام تعهدات توسط طرفین عملی می شود)؛ معمولا 30 تا 60 روز پس از تاریخ توافق اولیه است
  • درخواست بررسی زمین ملک فعلی
  • تاریخ دقیق روزی که پیشنهاد اولیه شما، باطل و بی اعتبار می شود

کلیه شرایطی که لازم است ضمن پیشنهاد به اطلاع صاحب ملک برسد مانند امکان بازرسی از خانه.

آیا خرید ملک در کانادا به مهاجرت من کمک می کند؟

خرید خانه در کشور کانادا ملاک مناسبی برای اخذ اقامت شما نخواهد بود اما صدمه ای هم به شما وارد نمی کند. به زبان ساده تری می توان چنین گفت که دریافت اقامت کانادا از طریق خرید ملک امکان پذیر نیست اما خرید خانه در این کشور مسلما نشان می دهد که شما با کشور کانادا ارتباط دارید و در نهایت خانه به عنوان بخشی از دارایی های شما تلقی می شود. با همه این تفاسیر خرید خانه و همچنین زندگی در کانادا به عنوان یک توریست یا بازدید کننده، تاثیر در روند پروسه های انتخابی در این کشور نخواهد داشت. در حقیقت خرید خانه از طرف کانادا به عنوان یک روش مهاجرتی در دسته سرمایه گذاری ها حساب نمی شود و کانادا استاندارد های بالاتری را برای اعطای اقامت این کشور در نظر گرفته است.

به اجاره سپردن ملک خریداری شده در کانادا

در صورتی که صرفا یک خانه در کشور کانادا خریداری کرده اید، می توانید آن را به اجاره بسپارید و از این طریق درآمد مناسبی را نیز در اختیار داشته باشید. در برخی از مواقع، شهروندان خارجی که خانه ای در کشور کانادا خریداری می کنند، چند ماه از سال را در کانادا اقامت می کنند و در سایر ماه های سال آن را به اجاره می سپارند.

این افراد باید توجه داشته باشند که در این صورت باید مالیات پرداخت کنند و باید اظهار نامه مالیاتی خود را به ثبت برسانند. در صورتی که، به درستی مالیات خود را پرداخت نکنید و یا پرداخت مالیات به درستی تنظیم نشود، شما به عنوان موجر خارجی موظف هستید تا ماهیانه 25% از درآمد اجاره ملک را به اداره مالیات پرداخت کنید تا اظهارنامه مالیاتی به طور دقیق تنظیم شود. برای جلوگیری از این کار بهتر است یک شهروند ساکن کانادا را برای انجام کارهای خود منصوب کنید تا او در پایان هر سال به جای شما این اظهارنامه های مالیاتی را تکمیل کند تا از کسر چنین مبلغ سنگینی جلوگیری کنید.

خرید خانه در کشور کانادا

روش های یافتن ملک در کانادا

  • مراجعه به سایت Realtor.ca
  • مراجعه به مناطقی از شهر های کانادا که ملک جدید در آنجا ساخته شده
  • مراجعه به بخش های مرتبط به خرید خانه در روزنامه و مجلات

استانداردهای سرمایه گذاری در کانادا

سرمایه گذاری در هر کشوری اعم از کشور کانادا با توجه به موقعیت جغرافیایی که دارد از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین خاطر اکثر افراد با در نظر گرفتن همه شرایط جهت سرمایه گذاری این کشور را نسبت به سایر کشورهای دیگر ترجیح می دهند.

افرادی که به کشور کانادا مهاجرت می کنند و قصد سرمایه گذاری در این کشور را دارند باید به یک سری از نکات به عنوان استانداردهای سرمایه گذاری توجه ویژه ای داشته باشند. از جمله استانداردهای سرمایه گذاری در کانادا شامل کنترل فساد، کیفیت کنترل نظارتی،ریسک مصادره اموال است. این استانداردها از جمله استانداردهای اصلی در سرمایه گذاری در این کشور است که همین امر موجب می شود افراد بیشتری نسبت به سرمایه گذاری در این کشور ترغیب شوند. در ادامه با ما همراه شوید تا به بررسی هر کدام از استانداردهای سرمایه گذاری به طور جداگانه بپردازیم.

کنترل فساد

امنیت و فساد دو مقوله ای متمایز از یکدیگر است که هر دوی آنها در هر کشوری دیده می شود. اما کنترل فساد در هر کشوری طبیعتا موجب امنیت بیشتر در آن کشور می شود. کنترل فساد به معنی آگاهی یافتن از فساد و کنترل به موقع آن در دستگاه های اداری و بخش های مربوطه که همین امر موجب پیشرفت سریع روند سرمایه گذاری در کشور کانادا می شود. طبق بررسیهای انجام شده در این کشور، کنترل فساد و به موقع برخورد کردن با آن در دستگاه های اداری در سطح بالایی انجام می گیرد. همین امر باعث می شود تا سرمایه گذاری بدون هیچ مانع و مشکلی مراحل قانونی خود را طی کند

کیفیت کنترل نظارتی

کیفیت کنترل نظارتی نیز از جمله استانداردهای مهمی است که در جهت سرمایه گذاری در کشور کانادا انجام می گیرد. کیفیت کنترل نظارتی به این معنی است که نظارت و بررسیهای دولت در اجرای سیاست های خود با بهترین کیفیت انجام گیرد. با توجه به کیفیت نظارتی دولت، بخش های خصوصی نیز قدرت بالایی در ارائه خدمات به مشتریان خود کسب می کنند و در نهایت سرمایه گذاری در این کشور اصولی تر انجام می گیرد. کیفیت کنترل نظارتی در کشور کانادا نسبت به سالیان گذشته از رشد بالایی برخوردار است.

ریسک مصادره اموال

یکی از دغدغه های بیشتر افراد جهت سرمایه گذاری در کشور کاندا یا هر کشوری این است که اموال شخص توسط دولت آن کشور مصادره شود. طبیعتا این نگرانی خیلی از افراد در زمان سرمایه گذاری در کشور مربوطه از جمله کشور کانادا است. به همین خاطر افراد باید در زمان سرمایه گذاری به این امر توجه داشته باشند. فلسفه ریسک مصادره با توجه به نمودارهای مربوطه بین عدد یک و 7 است.

کشورهایی که دارای عدد یک هستند می توان به جرات بیان کرد که در این کشورها امنیت بالاتری نسبت به مصادره اموال وجود دارد. اما در کشورهایی که ریسک مصادره اموال آنها عدد 7 است می توان صریح اعلام کرد که امنیت در این کشورها بسیار پایین است و ترس از مصادره اموال بعد از سرمایه گذاری در آنها بسیار است. کشور کانادا از جمله کشورهایی است که رقم ریسک مصادره اموال در آن عدد 1 است. همین امر موجب می شود که افراد با خیال راحت در این کشور سرمایه گذاری کنند.

شاخص های سرمایه گذاری در کانادا

شاخص های سرمایه گذاری در کانادا عبارت اند از:

  • مالیات بر درآمد
  • تولید ناخالص داخلی
  • تورم

در ادامه هر یک را به طور مختصر شرح خواهیم داد.

مالیات بر درآمد

مالیات بر درآمد به این معنی است که افرادی که در کشور کانادا اقامت می کنند باید مبلغی را به عنوان مالیات از درآمدهای خود به دولت این کشور پرداخت کنند. نرخ مالیات بر درآمد در کشور کانادا نسبت به سایر کشورها کمتر است.

تولید ناخالص داخلی

تولید ناخالص داخلی در هر کشوری به این معنی است که آن کشور از نظر اقتصادی به مرحله ی خود کفایی رسیده است. کشور کانادا از جمله کشورهای پیشرفته ای است که از نظر تولید ناخالص داخلی در سطح بالایی قرار دارد. این کشور از معدود کشورهایی است که از نظر تولید ناخالص داخلی با کشورهای پیشرفته ای همچون آمریکا رقابت می کند.

تورم

تورم نیز یکی دیگر از شاخص هایی است که قبل از سرمایه گذاری در کشور مربوطه مورد بررسی قرار می گیرد. نرخ تورم در یک کشور نشان دهنده میزان عددی مشخص شده در سبد کالای مصرف کنندگان است. در کشور کانادا نرخ تورم پایین است و همین امر موجب ترغیب بیشتر افراد جهت سرمایه گذاری در این کشور می شود.

واجدین شرایط خرید ملک در کانادا

با بررسیهای انجام شده در استانداردها و شاخص های انجام گرفته در کشور کانادا می توان به این نتیجه رسید که این کشور از معدود کشورهایی است که می توان در آن به بهترین شکل سرمایه گذاری کرد. خرید خانه بخشی از سرمایه گذاری در کشور کانادا است که نیاز به صرف هزینه های زیادی ندارد و همچنین از شرایط مطلوبی نیز برخوردار است.

کانادا یکی از کشورهای پیشرفته ای است که سالانه افراد زیادی با قصد سرمایه گذاری و اقامت دائم به این کشور مهاجرت می کنند. اما افرادی که قصد خرید ملک را در این کشور دارند باید در مرحله اول باید به سن قانونی رسیده باشند. سپس برای اقامت و خرید ملک در کشور کانادا افراد توسط دولت آن کشور مورد بررسی قرار خواهند گرفت تا صلاحیت آنها جهت خرید ملک در این کشور مشخص شود. فرم های به خصوصی در طرح مهاجرتی این کشور وجود دارد و افراد باید پاسخگوی همه سوالات به طور صحیح باشند. سن، ملیت،میزان توانایی زبان انگلیسی، تحصیلات ، سابقه کار، میزان دارایی و درآمد، حضور داشتن اعضای خانواده در کانادا، پیشنهاد شغلی ارائه شده در کشور کانادا از جمله سوالاتی است که در فرم طرح مهاجرتی از افراد پرسیده می شود. با بررسیهای انجام گرفته بر روی فرم های مربوطه افراد واجد شرایط جهت خرید خانه در کانادا مشخص می شود و افراد پس از آن اقدام به خرید ملک در کانادا می کنند.

 اخذ اقامت دائم کانادا از طریق کار و هرآنچه نیاز دارید بدانید!

اقامت کانادا از طریق خرید ملک و مراحل قانونی

خرید ملک در کانادا و اخذ اقامت این کشور نیاز به طی کردن مراحل قانونی دارد. افراد واجد شرایط باید جهت اخذ اقامت و خرید ملک در کانادا مراحل قانونی را به خوبی طی کنند تا بدون کوچکترین مانعی در بین راه، ملک را خریداری و اقامت در این کشور را کسب کنند. در مرحله اول باید خریدار ملک را مشاهده و انتخاب کند و برای پیشبرد کار از یک وکیل کمک بگیرد تا مراحل قانونی را سریع تر طی کند.

در مرحله دوم خریدار با وکیل همراه با فروشنده باید بر سر قیمت به توافق برسند و قرارد بین طرفین توسط وکیل مربوطه تنظیم شود.

برای اینکه هیچ مشکلی در آینده پیش نیاید وکیل باید همه شرایط را به صورت کلی و جزئی در قرارداد ذکر کند و همچنین خریدار و فروشنده را از همه شرایط و ضواب مطلع کند.

وکیل باید به همه موارد توجه داشته باشد و سوء پیشینه فروشنده را نیز بررسی کند تا هیچ گونه کلاه برداری از سوی فروشنده صورت نگیرد.

در مرحله آخر طبق بررسی های صورت گرفته توسط وکیل، قرار داد نامه وضع می شود و میزان پولی که بین خریدار و فروشنده رد و بدل می شود در قراردادنامه ذکر می شود و در پایان کلید از فروشنده دریافت و به خریدار تحویل می گردد.

 با روش های تبدیل اقامت موقت به اقامت دائم کانادا بیشتر آشنا شوید

سخن پایانی

کشور کانادا یکی از کشورهایی پیشرفته ای است که از نظر اقتصادی با کشورهایی همچون آمریکا رقابت می کند. این کشور سالانه میزبان افراد زیادی است که از سایر کشورهای دیگر جهت سرمایه گذاری و یا به عنوان توریست به این کشور سفر می کنند.

اکثر این افراد بعد از مهاجرت به این کشور اقدام به خرید ملک و سرمایه گذاری در این کشور می کنند. خرید ملک در کانادا توسط موسسه کاناداپاس بهترین روش برای کسب خرید ملک ایده آل و اخذ اقامت در این کشور است. این موسسه با سابقه و تجربه بالایی که در زمینه مهاجرت، تحصیل و خرید ملک در کانادا دارد به عنوان یک برند شناخته شده ای است که مناسب ترین و بهترین روش ها را پیش روی شما جهت خرید ملک و اقامت دائم در کانادا خواهد گذاشت

پرسش های رایج درباره دریافت اقامت کانادا از طریق خرید ملک

انتخاب خانه مورد نظر،  یافتن یک مشاور املاک مطمئن، یافتن وکیل مناسب، آماده کردن حساب های بانکی برای انتقال پول، ارائه پیشنهاد رسمی برای خرید ملک، بیمه کردن ملک.

افرادی که ملکی را در کشور کانادا خریداری می کنند، باید هزینه های بیش تری نسبت به هزینه خرید ملک خود پرداخت کنند. به این هزینه ها، “هزینه انجام معامله” می گویند. معمولا باید 1.5% تا 4% از هزینه خرید خانه خود را به عنوان هزینه انجام معامله پرداخت کنید.

دریافت اقامت کانادا از طریق خرید ملک امکان پذیر نیست اما خرید خانه در این کشور مسلما نشان می دهد که شما با کشور کانادا ارتباط دارید و در نهایت خانه به عنوان بخشی از دارایی های شما تلقی می شود.

مطالب مندرج در وب سایت حاضر به منظور اطلاع رسانی و افزایش دانش مخاطبین عزیز وبسایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی است. اگر چه اخبار و مطالب منتشره با نهایت دقت نویسنده مکتوب گردیده، ولی همچنان می تواند دستخوش تغییرات مرور زمان بوده و یا عاری از اشتباه انسانی نباشند. بدیهی است برداشت و مشورت های حقوقی نهایی صرفا در چارچوب موضوع مورد مشاوره با شخص مشاور و وکیل رسمی مجموعه جناب حلاج پور ممکن بوده و توصیه می شود. مدیریت و همکاران مجموعه حقوقی کاناداپاس و کاریابی بین المللی مهیار مسئولیتی در خصوص اقدامات خواننده با استناد به مطالب مندرج در وب سایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی نداشته و مسئولیت مجموعه صرفا محدود به چارچوب قرارداد منعقده با موکلین مجموعه باقی خواهد ماند.


مهیار حلاج پور

«افتخار داریم که مورد اعتماد شما هستیم»

من مهیار حلاج پور هستم،

عضو رسمی شورای قانون گذاری امور مهاجرت کانادا ICCRC، مشاور رسمی مهاجرت کانادا RCIC یا اصطلاحا وکیل مهاجرت.

زندگی من صرف این می شود که اطمینان حاصل کنم که ممتاز ترین خدمات تخصصی حقوق مهاجرت کانادا را در مجموعه حقوقی مهاجرتی کاناداپاس ارائه می دهیم.

شرکت توسعه بیزینس ،سرمایه گذاری استارت آپ i3 Capital گام به گام با بهترین متخصصین و مشاورین در خدمت اهداف کارآفرینانی است که برای پیشبرد اهدافشان به ما اعتماد کرده اند‌.

و همچنین در کنار همکارانم در کاریابی مهیار با مجوز رسمی از وزارت کار ایران برای تحقق برنامه های کاریابی بین المللی موکلین پارسی زبان می کوشیم.

کاناداپاس - وکیل مهاجرت کانادا در تورنتو - بیوگرافی مهیار حلاج پور
ارزیابی رایگان رزرو وقت مشاوره
× تماس با ما
Copy link