آیا میدانید بهترین سایت خرید خانه در کانادا کدام است؟ خرید خانه در کانادا یکی از مواردی است که سرمایه گذاران به دنبال آن هستند و به همین دلیل است که می تواند از حساسیت های بسیار زیادی نیز برخوردار باشد.

افرادی که کانادا را به عنوان مقصد زندگی خود انتخاب می کنند، به راحتی می توانند با اجاره ملک در این کشور، سرپناه خود را تامین کنند و از آن جا که نرخ تورم در این کشور در سطح بالایی قرار ندارد، معمولا اجاره بهای خانه در این کشور نیز ثابت باقی می ماند و به همین دلیل است که از نظر اقتصادی اجاره ملک نیز می تواند راهکاری مناسب برای تامین سرپناه خود به عنوان یکی از نیازهای اساسی باشد.

وب سایت های مختلفی برای خرید ملک در این کشور وجود دارد که به متقاضیان کمک می کند تا به صورت انلاین ملک مورد نظر خود را یافته و در مسیر خرید آن گام بردارند. در این مسیر، متقاضیان باید به موارد مختلفی توجه داشته باشند تا در مسیر خرید خانه در کانادا دچار مشکل نشده و همچنین هزینه ای بیش از حد متعارف را پرداخت نکنند.

در ادامه برخی از مهم ترین و بهترین سایت برای خرید املاک در کانادا را معرفی خواهیم کرد و به تشریح شرایط خرید ملک در این کشور می پردازیم.

نحوه یافتن بهترین سایت خرید خانه در کانادا

یکی از مواردی که در این رابطه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، پیدا کردن یک سایت معتبر برای خرید ملک در این کشور است. برخی از سایت های خرید ملک در کانادا کاملا خصوصی هستند و به همین دلیل میزان اعتماد عمومی به آن ها کم تر است اما برخی از این سایت ها توسط انجمن مشاورین املاک کانادا اداره می شود و به همین دلیل می توان با اعتماد بیشتری اطلاعات مورد نیاز خود را از آن ها به دست آورد چراکه اعتماد کردن به آن ها ساده تر است.

Realtor.ca یکی از سایت هایی است که توسط مشاورین املاک اداره می شود و از جمله بهترین ها در این زمینه به حساب می آید چراکه منافع مصرف کنندگان را به شدت مورد توجه قرار می دهد.

وب سایت های معتبر دیگری نیز وجود دارد که به شما کمک می کند تا تمامی املاکی که در دسترس قرار دارند را مشاهده کنید و بتوانید با توجه به شرایط مالی خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید. هر سایت ویژگی های خاص خود را دارد و به همین دلیل است که کسب آگاهی از شرایط آن ها بسیار ضروری است. برای مثال در سایت Realtor.ca ممکن است یک خانه به صورت در دسترس نشان داده شود و این در حالی است که آن خانه به صورت مشروط به خریدار جدید واگذار شده است.

معرفی سایت Realtor.ca از سایت های مناسب برای خرید ملک در کانادا

این سایت که تا چندی پیش با عنوان MLS.ca فعالیت می کرد یکی از جذاب ترین و البته قابل اعتمادترین منابعی است که برای خرید ملک در سراسر کانادا می توان به آن مراجعه کرد. برای این که فردی بتواند از لیست خانه های در دسترس در این سایت استفاده کند، نیازی به ایجاد حساب کاربری نخواهد داشت. البته ایجاد حساب کاربری می تواند امتیازاتی را نیز به همراه داشته باشد به طوری که بسیاری از مشتریان واقعی حساب کاربری خود را در این سایت تشکیل می دهند و با ارائه تنظیمات مشخص، شرایط را به گونه ای تنظیم می کنند تا از طریق ایمیل بتوانند از در دسترس قرار گرفتن خانه ای با مشخصات مورد نیاز خود در کانادا با خبر شوند.

این یک پلتفرم کم نظیر برای مشتریان بومی و بین المللی است که به دنبال خانه هایی برای فروش در کانادا هستند. در این سایت می توان اطلاعات وسیعی در رابطه با خانه های در دسترس در کشور کانادا به دست آورد. Realtor.ca از جمله سایت هایی است که توسط مشاورین املاک اداره می شود بنابراین هیچ کس نمی تواند به صورت شخصی ملک خود را در این سایت برای فروش ارائه کند. زمانی که اطلاعات جدید برای فروش ملک ارائه شود، می توان انتظار داشت که پس از 1 تا 2 روز این سایت نیز به روز رسانی شود.

به طور کلی می توان گفت که در استفاده از این وب سایت مناسب برای خرید املاک در کانادا دو نقطه ضعف اساسی وجود دارد؛

  • اول آن که همه خانه های در دسترس برای فروش در این سایت قرار نمی گیرند،
  • و دوم این که ممکن است بعضی از خانه هایی که در این سایت به عنوان آماده برای فروش نشان داده می شود، قبلا به فروش رفته باشد.
سایت Realtor.ca از سایت های مناسب برای خرید ملک در کانادا

اطلاع از هزینه ها و قیمت خرید مغازه در کانادا برای دریافت اقامت را در این مقاله بخوانید.

آشنایی با سایت Collaborate به عنوان یکی از مناسب ترین سایت های خرید ملک در کانادا

یکی از بهترین سایت های خرید املاک در کشور کانادا، Collaborate است که لیست کاملی از خانه های در دسترس را در اختیار متقاضیان قرار می دهد و از طرف دیگر تمامی خانه هایی که به هر ترتیب از لیست فروش خارج شده اند را فیلتر می کند.

این سایت نیز تنها به ارائه و نمایش خانه هایی می پردازد که در انجمن مشاورین املاک تورنتو ارائه شده باشند. در صورتی که فردی به دنبال خرید ملک در کشور کانادا و در شهرهای تورنتو و میسیساگا است، بدون تردید، Collaborate یکی از بهترین گزینه ها برای او خواهد بود.

دقیقا مانند سایت Realtor، متقاضی خرید ملک در کانادا می تواند یک پروفایل برای خود در این سایت تشکیل دهد تا از شرایط خانه هایی که به تازگی در دسترس قرار گرفته و ویژگی های مورد نظر او را تامین می کند، با خبر شود. این سایت به مشتریان اجازه می دهد تا بتوانند از فیلترهای مختلفی برای جستجوی خانه استفاده کنند تا از این طریق به شرایط مختلفی که املاک در این کشور می توانند داشته باشند دسترسی پیدا کنند.

در صورتی که بودجه کافی در اختیار داشته باشید و بخواهید خانه هایی را که در چند محله مختلف برای فروش عرضه شده اند را مشاهده کنید، Collaborate می تواند یک درگاه فوق العاده به حساب بیاید. برای این که بتوانید از این سایت استفاده کنید، باید از یک مشاور املاک بخواهید تا در این مسیر شما را همراهی کند.

با شغل مشاور املاک و بازار کار آن در کانادا در این مقاله آشنا شوید.

آشنایی با سایت Onregional به عنوان یکی از مناسب ترین سایت های خرید ملک در کانادا

علاقمندان به خرید ملک در کشور کانادا و شهر برلینگتون، اوکویل، همیلتون، کیچنر و واترلو می توانند از این سایت برای خرید ملک استفاده کنند که ویژگی های مشترکی با سایت Collaborate دارد. این سایت تمامی خانه های در دسترس برای فروش در شهرهای یاد شده را نمایش می دهد و تمامی خانه های فروخته شده را به سرعت از دسترس خارج می کند تا توسط متقاضیان غیر قابل رویت شوند.

این وب سایت به صورت ساعتی به روز رسانی می شود و این خود یکی از ویژگی های اصلی این سایت است. متقاضیان خرید ملک در کانادا می توانند با استفاده از این سایت فیلترهای مختلفی را اعمال کنند که به کمک آن می توان به خانه مورد نظر خود بیش از پیش نزدیک شد. برای این که فردی بتواند از این وب سایت نیز استفاده کند باید از یک مشاور املاک بخواهد تا امکان دسترسی را به او بدهد.

وبسایت برای خرید خانه در کانادا

هزینه خرید هتل در کانادا و مزایای آن را در این مقاله مطالعه کنید.

بهترین وب سایت ها برای فروش املاک از طرف شخص ثالث

برخی از سایت های موجود در کانادا، داده های شخص ثالث را نیز ارائه می کنند و فضای مناسبی برای سایت های مرتبط با انجمن های فروش ملک در کانادا هستند. یکی از مهم ترین ایراداتی که این سایت ها دارند آن است که اطلاعات آن ها به خوبی بروز رسانی نشده است. در حقیقت می توان گفت که در صورتی که خانه ای در این سایت ها پیدا کردید که در سایت های ذکر شده قبلی وجود نداشت، خانه به احتمال بسیار زیاد از لیست فروش خارج شده است.

یکی از این سایت ها، Homefinder است که البته در رقابت با Snap Up Real Estate ظاهر نامناسب تری دارد. Snap Up Real Estate تلاش می کند تا از فضاهای خود برای تبلیغات استفاده کند و از این طریق سرمایه کافی را به دست آورد.

The Real Estate Book به عنوان یکی دیگر از سایت های فروش ملک، دسترسی مناسبی به نمایندگان فروش ملک در کانادا دارد که بسیاری از آن ها خارج از محدوده های شهری هستند.

Listnet.ca یکی از سایت های فروش املاک در کانادا است که ظاهر بسیار مناسبی دارد اما آنچه سبب می شود که بسیاری از افراد نتوانند از آن استفاده کنند، ارائه لیست ها و محتواهایی است که ارزش کافی را ندارند.

Point2homes یکی از سایت های مشهور کانادا برای خرید ملک به حساب می آید و شباهت زیادی به Homefinder دارد اما یک ویژگی که آن را از سایت های دیگر متمایز می کند آن است که در لیست خود نشان می دهد که یک خانه برای چند روز در بازار فروش مانده است.

CommNet یکی از سایت های معروف فروش املاک در کانادا است با این تفاوت که املاک لیست شده توسط این سایت بیشتر کاربری تجاری دارند.

در صورتی که به دنبال کلبه یا مزرعه در کشور کانادا هستید، می توانید از Cottage Marketer برای رسیدن به این هدف خود استفاده کنید.

Zoocasa.com یکی از سایت های تقریبا جدید برای پیدا کردن خانه در کانادا است که جایگزین سایت Homezilla شده است. یکی از برجسته ترین معایب این سایت آن است که برای مشاهده لیست خانه های در حال فروش، باید در سایت یک حساب کاربری تشکیل دهید.

Homiscity.com یکی از مجموعه وب سایت هایی است که برای پیدا کردن خانه در کانادا طراحی شده است و مجموعه لیست خانه های در دسترس آن بسیار منظم طرح ریزی شده اند. Housing Block Inc نیز قدیمی ترین وب سایت برای پیدا کردن خانه در کانادا از طریق شخص ثالث است.

به طور کلی باید به این نکته اشاره داشت که در خرید ملک در کانادا باید به موارد مختلفی از جمله؛ منطقه بندی، مالیات، ساخت ملک، قوانین انتقال و همچنین بازار ملک تسلط کافی داشته باشید چرا که این بازار ممکن است به صورت هفتگی تغییر قیمت داشته باشد. یک مشاور املاک در کانادا به خوبی از این موارد آگاه است و می تواند به شما کمک کند که با توجه به دارایی های خود بهترین گزینه را برای خرید ملک در این کشور انتخاب کنید.

باید به این نکته توجه داشت که هدف شما از خرید ملک نیز می تواند از درجه اهمیت بسیار زیادی برخوردار باشد. برای مثال در صورتی که فردی برای سرمایه گذاری در کانادا ملکی را خریداری می کند، بهتر است آن را در بازه های اوج قیمت ملک در کانادا که معمولا در تابستان اتفاق می افتد انجام ندهد تا بتواند بخشی از سرمایه خود را حفظ کند.

در صورتی که به دنبال خرید ملک در کانادا به منظور دریافت اقامت این کشور هستید، باید به این نکته اشاره کرد که این مسیر، در نهایت منجر به اخذ اقامت در این کشور نخواهد شد و این سرمایه گذاری نمی تواند روش مناسبی برای ورود به کانادا باشد. به طور کلی پروسه خرید ملک در کانادا را می توان به عنوان یک پروسه کاملا حقوقی معرفی کرد که زیر و بم های خاص خود را دارد. توصیه می شود که در مسیر مهاجرت به کانادا و همچنین خرید ملک در این کشور چه به عنوان شهروند خارجی و چه به عنوان فردی که اقامت کانادا را در اختیار دارد، با وکیل و مشاور رسمی مهاجرت کانادا RCIC در ارتباط باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی کند. مشاورین ما همه روزه آمادگی پاسخ دادن به ابهامات شما در رابطه با خرید ملک در کانادا و سایر روش های مهاجرتی به این کشور را دارند.

مطالب مندرج در وب سایت حاضر به منظور اطلاع رسانی و افزایش دانش مخاطبین عزیز وبسایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی است. اگر چه اخبار و مطالب منتشره با نهایت دقت نویسنده مکتوب گردیده، ولی همچنان می تواند دستخوش تغییرات مرور زمان بوده و یا عاری از اشتباه انسانی نباشند. بدیهی است برداشت و مشورت های حقوقی نهایی صرفا در چارچوب موضوع مورد مشاوره با شخص مشاور و وکیل رسمی مجموعه جناب حلاج پور ممکن بوده و توصیه می شود. مدیریت و همکاران مجموعه حقوقی کاناداپاس و کاریابی بین المللی مهیار مسئولیتی در خصوص اقدامات خواننده با استناد به مطالب مندرج در وب سایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی نداشته و مسئولیت مجموعه صرفا محدود به چارچوب قرارداد منعقده با موکلین مجموعه باقی خواهد ماند.


مهیار حلاج پور

«افتخار داریم که مورد اعتماد شما هستیم»

من مهیار حلاج پور هستم،

عضو رسمی شورای قانون گذاری امور مهاجرت کانادا ICCRC، مشاور رسمی مهاجرت کانادا RCIC یا اصطلاحا وکیل مهاجرت.

زندگی من صرف این می شود که اطمینان حاصل کنم که ممتاز ترین خدمات تخصصی حقوق مهاجرت کانادا را در مجموعه حقوقی مهاجرتی کاناداپاس ارائه می دهیم.

شرکت توسعه بیزینس ،سرمایه گذاری استارت آپ i3 Capital گام به گام با بهترین متخصصین و مشاورین در خدمت اهداف کارآفرینانی است که برای پیشبرد اهدافشان به ما اعتماد کرده اند‌.

و همچنین در کنار همکارانم در کاریابی مهیار با مجوز رسمی از وزارت کار ایران برای تحقق برنامه های کاریابی بین المللی موکلین پارسی زبان می کوشیم.

کاناداپاس - وکیل مهاجرت کانادا در تورنتو - بیوگرافی مهیار حلاج پور
ارزیابی رایگان رزرو وقت مشاوره
× تماس با ما
Copy link