باشگاه بدنسازی از معدود بیزینس هایی در کانادا است که برای راه اندازی آن، نیاز به نیروی زیادی ندارید و بیشتر سرمایه خود را باید صرف تجهیزات باشگاه کنید که سالیان سال برایتان کار خواهد کرد. به علاوه می توان با سرمایه ای کمتر نسبت به بسیاری از کسب و کارهای دیگر باشگاه را راه اندازی و بعد به مرور آن را گسترش داد. از این  رو می توان تجارت باشگاه بدنسازی در کانادا را یک تجارت بزرگ و پرسود دانست که واقعا ارزش سرمایه گذاری را دارد.

در این مقاله با ما همراه باشید تا با مزایا، معایب و شرایط یکی از بهترین بیزینس ها یعنی راه اندازی باشگاه بدنسازی در کانادا آشنا شوید.

نگاهی کلی به بیزینس باشگاه بدنسازی در کانادا

در حال حاضر این صنعت در آمریکا بیش از 30 میلیارد دلار ارزش دارد و طبق آمار ارائه شده سالیانه، با حدود 3 الی 4 درصد رشد همراه است؛ بنابراین می توان گفت که راه اندازی یک باشگاه بدنسازی یک سرمایه گذاری نسبتاً تضمین شده است که می توانید برای خود در کانادا در نظر بگیرید.

بسیاری از کانادایی ها حاضرند ماهیانه به طور میانگین 155 دلار برای تناسب اندام خود هزینه کنند که در سال تقریباً برابر با 112 هزار دلار است. این عدد زمانی که ضرب در  تعداد افراد عضو یک باشگاه نگاه می شود، مبلغ قابل توجهی خواهد بود.

صنعت باشگاه های بدنسازی در حال حاضر در کل کانادا روند رو به رشدی دارد و پیش بینی می شود این رشد تا سال 2026 به طور چشمگیری افزایش پیدا کند.

امکان جذب سرمایه برای خرید یا راه اندازی باشگاه بدنسازی در کانادا

قطعا شما می توانید مانند هر تجارت دیگری برای راه اندازی یا خرید باشگاه جذب سرمایه داشته باشید؛ اما این امر منوط به این است که شما چندین سال در کانادا زندگی کرده باشید و به طور کامل با تمام قوانین و همچنین افرادی که خواهان چنین سرمایه گذاری هایی هستند، آشنا شوید.

برای افراد مهاجری که قصد دارند زندگی خود در کانادا را با شروع یک بیزینس مانند باشگاه آغاز کنند، بهتر است سرمایه اولیه از خودشان باشد تا بدون معطلی بتوانند کسب و کار خود را در کانادا آغاز کنند.

پس از راه اندازی باشگاه بدنسازی، در طول سال های فعالیت می توانید برای توسعه باشگاه از جذب سرمایه یا وام های تجاری استفاده کنید.

در این زمان شما می توانید اطلاعات مورد نیاز را درباره باشگاه های خدماتی مختلف و کسب وکارهای مربوطه، به دست آورید و از آن ها بخواهید که از باشگاه شما حمایت کنند.

از دیگر پروژه های جمع آوری کمک های مالی که بسیاری از باشگاه های کانادا در حال حاضر از آن ها استفاده می کنند، می توان به قرعه کشی ها، برگزاری مسابقات ورزشی مختلف، نمایش های رقص های متفاوت و … اشاره کرد.

همچنین برخی از شرکت های مرتبطی که می خواهند محصولات خود را به کمک مسابقات جاده ای تبلیغ کنند با باشگاه های محلی همکاری دارند و اگر بازاریابان خوبی داشته باشید می توانید با همکاری این شرکت ها سرمایه خوبی برای باشگاه خود جذب کنید.

مزایای خرید باشگاه بدنسازی در کانادا در مقابل راه اندازی باشگاه

اگر به جای راه اندازی یک باشگاه بدنسازی در کانادا، بتوانید نمایندگی معروفی از باشگاه های بزرگ و زنجیره ای کانادا یا باشگاهی که قبلا موفق بوده است، ولی الان به هر دلیلی اقدام به فروش کرده را به دست آورید، مزایای بسیار زیادی برایتان خواهد داشت. مهمترین این مزایا عبارت اند از:

  • نیاز به خرید تجهیزات مختلف با هزینه بالاتر و بروز و وقت گذاری برای این کار را ندارید.
  • می توانید از نیروهای متخصصی که قبلا در همان باشگاه فعالیت می کردند، استفاده کنید که در وقت و هزینه برای گرفتن نیروی جدید و خوب صرفه جویی می شود.
  • نیاز به پیدا کردن یک مکان مناسب برای راه اندازی باشگاه ندارید.
  • به دلیل شهرت چند ساله باشگاه مورد نظر، در هزینه های تبلیغات شما تا حد زیادی صرفه جویی می شود و از همان ابتدا، مشتریان وفادار زیادی خواهید داشت.
  • احتمال ورشکستگی در این باشگاه ها بسیار کمتر است.

ثبت شرکت در کانادا یا راه اندازی استارتاپ در کانادا یک پروسه کاملا حقوقی است و شما به عنوان یک شهروند خارجی که با قوانین این کشور آشنایی کافی ندارید، بهتر است پیش از هر گونه اقدام قانونی با وکیل مهاجرتی کانادا در این زمینه مشورت کنید.

به سوالات زیر پاسخ دهید، ما شرایط شما را دقیق بررسی می‌کنیم و بهترین گزینه را به شما پیشنهاد می دهیم.

میانگین هزینه های لازم برای راه اندازی باشگاه بدنسازی در کانادا

هزینه باشگاه بدنسازی به عوامل مختلفی مانند تجهیزات مورد نیاز، خدماتی که ارائه می دهید، مکان باشگاه، مربیان استخدام شده و … بستگی دارد؛ اما به  طور کلی هزینه راه اندازی باشگاه های بدنسازی در کانادا، بین 50 هزار تا بالای یک میلیون دلار را در بر می گیرد.

برای درک بهتر هزینه های مربوط به راه اندازی باشگاه در کانادا برخی از مهم ترین هزینه ها در جدول زیر آورده شده است:

میانگین سرمایه مورد نیاز به دلار کانادا

نوع هزینه

30 الی 50 هزار دلار تجهیزات (برای فضایی با وسعت 270 الی 370 متر مربع)
15 تا 30 هزار دلار هزینه اخذ حق رأی یک برند اختصاصی بدنسازی در کانادا
بیشتر از 800 هزار دلار خرید مکان باشگاه
5 هزار دلار هزینه تبلیغات
300 الی 700 دلار طراحی سایت
حدود 6 هزار دلار (بسته به مکان باشگاه این مقدار تغییر می کند) هزینه اجاره یک فضای 2000 فوت مربعی
6500 دلار قبوض ماهانه آب، گاز و برق (برای یک سالن ورزشی استاندارد در مقیاس متوسط)
کمتر از 800 دلار اخذ گواهینامه مربی گری برای هر مربی
از 200 تا 15 هزار دلار (بسته به خدماتی که قرار است ارائه شود) اخذ مجوز شروع کسب و کار
سالیانه 6 هزار دلار هزینه بیمه یک باشگاه کوچک با یک کارمند اداری و بیش از 100 هزار دلار تجهیزات
بالغ بر 2500 دلار در سال (بسته به شرکت ارائه خدمات) راه اندازی سخت افزار و نرم افزار جهت حسابرسی باشگاه
بین 20 الی 70 هزار دلار حقوق کارمندان و مربیان (بسته به میزان تخصص)

در جدول بالا تنها هزینه های اصلی آمده است و اگر شما قصد بازسازی باشگاه را داشته باشید یا بخواهید تجهیزاتی مانند دوربین مداربسته، حمام و … را اضافه کنید، قطعا هزینه های بیشتری خواهید داشت.

اگر قصد دارید با ویزای سرمایه گذاری کانادا وارد خاک این کشور شوید ثبت شرکت در کانادا ، سرمایه گذاری کبک ،  ویزای استارتاپ کانادا و ویزای کارآفرینی کانادا از گزینه های پرطرفدار پیش روی شماست.

مدارک مورد نیاز برای مهاجرت به کانادا به عنوان مدیر و مربی باشگاه بدنسازی

اگر شما در ایران نیز به فعالیت های ورزشی و مربی گری مشغول بوده اید، می توانید علاوه بر اخذ ویزای سرمایه گذاری از روش مهاجرت به کانادا به عنوان مدیر و مربی باشگاه بدنسازی نیز اقدام کنید.

مدارک مورد نیاز برای این برنامه مهاجرتی عبارت اند از:

  • مدرک دانشگاهی در زمینه مدیریت و ورزش های تربیت بدنی
  • داشتن مدارک مشخص که تجربه شما در زمینه مشاوره و ورزش را تایید کند
  • داشتن گواهینامه مربی گری در یک یا چند رشته خاص

در ادامه فهرست رتبه بندی جهت مهاجرت به این روش را نیز برای شما آورده ایم تا بتوانید برنامه ریزی بهتری در این زمینه داشته باشید.

  • محدوده سنی مناسب

مهاجرت بدون همسر

مهاجرت به همراه همسر

سن

0 0 کمتر از 17 یا 17
99 90 18 سال
105 95 19 سال
110 100 20 تا 29
105 95 30 سال
99 90 31 سال
94 85 32 سال
88 80 33 سال
83 75 34 سال
77 70 35 سال
72 65 36 سال
66 60 37 سال
61 55 38 سال
55 50 39 سال
50 45 40 سال
39 35 41 سال
28 25 42 سال
17 15 43 سال
6 5 44 سال
0 0 45 سال و بیشتر
  • سطح زبان

نمره زبان شما در آزمون CLB برای این روش مهاجرت باید بالاتر از 4 باشد ولی جدول امتیازدهی به شکل زیر است.

مهاجرت بدون همسر

مهاجرت به همراه همسر

نمره زبان مدرک CLB

0 0 کمتر از 4
6 6 4 تا 5
9 8 6
17 16 7
23 22 8
31 29 9
34 32 10 یا بیشتر
  • تسلط به زبان دوم

حداکثر امتیاز برای هر تواناییِ بیشتر برای زبان های دیگر در زمینه های خواندن، نوشتن، صحبت کردن و گوش دادن برای مهاجرت با همسر 22 امتیاز و برای مهاجرت بدون همسر 24 امتیاز است. درواقع هر مهارت 6 امتیاز را به خود اختصاص می دهد.

  • سطح تحصیلات

امتیاز مهاجرت بدون همسر

امتیاز مهاجرت با همسر

تحصیلات

0 0 کمتر از دوره اول متوسطه
30 28 دیپلم
90 84 دیپلم یا گواهی از دانشگاه، دانشکده فنی یا سایر مؤسسات
98 91 فوق دیپلم
128 119 داشتن دو یا چند گواهی و مدرک
135 126 کارشناسی ارشد یا مدرک تخصصی در زمینه دامپزشکی، پزشکی، دندانپزشکی، بینایی سنجی، حقوق، داروسازی و پزشکی کایروپراکتیک
150 140 دکتری

متوسط درآمد یک باشگاه بدنسازی در کانادا

قطعاً یکی از معیارهای مهم برای انتخاب یک سرمایه گذاری مناسب در کانادا میزان درآمد و سوددهی آن سرمایه گذاری است.

درآمد یک باشگاه به عوامل مختلفی مانند مکان باشگاه، تجهیزات باشگاه، اندازه فضا، تخصص مربی های به کار گرفته شده، تبلیغات انجام شده و … بستگی دارد؛ اما می توان گفت به طور میانگین درآمد ناخالص یک باشگاه معمولی در کانادا به طور متوسط 25 تا 30 هزار دلار در ماه است، اما درآمد خالص آن بین 5 الی 10 هزار دلار در ماه است.

صفر تا صد راه اندازی بیزینس در کانادا کنارتان هستیم!

مراحل راه اندازی باشگاه بدنسازی در کانادا

وقتی تصمیم گرفتید که راه اندازی یک باشگاه در کانادا را به  عنوان یک بیزینس در این کشور انتخاب کنید، باید به موارد مختلفی توجه داشته باشید تا احتمال موفقیت شما افزایش پیدا کند.

به عنوان مثال بهتر است باشگاه را در قسمتی از شهر انتخاب کنید که در معرض دید بیشتری باشد، فضای مناسبی داشته باشد و دسترسی به آن آسان باشد.

همچنین اگر قرار است یک بیزینس از قبل آماده را خریداری کنید مهم است که به سابقه و تجهیزات آن توجه و مدارک مالیاتی باشگاه را به طور کامل بررسی کنید تا منجر به بدهی برای شما نشود.

به  طور کلی مراحل راه اندازی یک باشگاه بدنسازی در کانادا عبارت اند از:

حتی اگر قرار است یک بیزینس آماده را خریداری کنید باید برای خود هدف و برنامه داشته باشید. به خصوص اگر می خواهید حمایت های مالی دریافت کنید، تمام برنامه های شما باید به صورت جزئی و مکتوب نوشته شده باشند.

این کار همچنین به شما کمک می کند تا برای موارد احتمالی پیشروی خود نیز برنامه داشته باشید و ریسک های احتمالی را تا اندازه زیادی کاهش دهید.

شما باید به طور کامل و دقیق تمامی هزینه های مورد نیاز برای راه اندازی یک باشگاه در کانادا را از کمترین هزینه ها مانند نظافت تا بیشترین هزینه ها مانند تجهیزات و اجاره ماهیانه باشگاه، در نظر بگیرید.

شاید این مورد مهمترین مرحله کار برای رسیدن به موفقیت در تجارت باشگاه بدنسازی باشد که اگر اشتباه انجام شود، احتمال ورشکستگی بیزنس شما را افزایش می دهد. بنابراین حتی بهتر است تمامی بندهای هزینه های مورد نیاز را تا حدی بیشتر در نظر بگیرید تا مشکلی از این نظر برایتان ایجاد نشود.

اگر قرار است شما در شهری که باشگاهتان قرار دارد ساکن شوید باید آن شهر را از نظر کیفیت زندگی، هزینه ها، امکانات و … بسنجید. همچنین مکان باشگاه شما باید در جایی پر رفت و آمد باشد و هر چه توانایی مالی افراد محله مورد نظر شما بیشتر باشد، راحت تر هزینه های باشگاه پرداخته می شود، ضمن اینکه معمولاً در این محله ها، احتمالا شرایط مالی مردم برای شرکت در باشگاه های بدنسازی بهتر است و این یک مزیت برای سوددهی بیشتر باشگاه شما محسوب می شود.

پس از اینکه شهر و مکان باشگاه مورد نظر شما انتخاب شد، نوبت به اقدام برای اخذ مجوز کسب و کار می رسد. همچنین اگر قرار است خدمات دیگری مانند بوفه ارائه شود، باید مجوزهای بهداشتی مربوط به آن و سایر موارد مورد نظرتان را نیز از ایالتی که باشگاه در آن قرار دارد، دریافت کنید.

در غیر این صورت فعالیت شما غیرقانونی تلقی می شود و مجازات دارد. در این مرحله حتما اقدامات لازم برای اخذ بیمه های مورد نیاز برای باشگاه را نیز انجام دهید تا در طول فعالیت مشکلی برایتان ایجاد نشود.

این مرحله برای سرمایه گذارانی است که می خواهند یک باشگاه از قبل آماده را در کانادا خریداری کنند. اگر شما هم جزو این افراد هستید درصورتی که بخواهید هزینه های خود را به حداقل برسانید، می توانید کار باشگاه را با همان فضا و تجهیزات ادامه دهید.

اما اگر می خواهید کلاس های دیگری ارائه دهید یا جذابیت بیشتری برای باشگاه خود ایجاد کنید، باید هزینه ای را صرف بازسازی باشگاه، متناسب با سلیقه خود و خدماتی که قرار است ارائه دهید، در نظر بگیرید. اخذ مجوزهای بازسازی را نیز فراموش نکنید.

شما می توانید از همان ابتدا، از افراد حرفه ای و دارای گواهینامه استفاده کنید و یا برای کاهش هزینه ها تنها افرادی که در باشگاه کار کرده اند یا در این زمینه می شناسید را به کار بگیرید و بعد برای اخذ گواهینامه مربی گری آن ها اقدام کنید؛ اما فراموش نکنید که به کارگیری نیروهای متخصص می تواند اعتبار و سوددهی باشگاه شما را افزایش دهد.

از کارمندان دیگری که باید برای استخدام در نظر داشته باشید، ریسپشن یا منشی برای ثبت نام است که می توانید خودتان نیز این کار را انجام دهید و به یک نظافتچی هم نیاز خواهید داشت. احتمالاً در مراحل بعدی باید یک حسابدار نیز استخدام کنید.

مهم ترین ویژگی هر باشگاه تجهیزات آن است. هرچه دستگاه ها و تجهیزات شما در باشگاه به روزتر و بیشتر باشد، قطعاً افراد بیشتری را جذب خواهید کرد؛ بنابراین بعد از انتخاب مکان و فضای باشگاه بیشترین بودجه باید به این بخش اختصاص یابد.

برای تکمیل تجهیزات و خرید مواردی که نیاز هست می توانید از مشاوره مربیان خود استفاده کنید. علاوه بر دستگاه های مورد استفاده در باشگاه، یکی از تجهیزات بسیار مهم در این فضا وجود دستگاه تهویه مناسب و سالم است که می تواند رضایت مشریان را تا حد زیادی افزایش دهد.

در این مرحله تقریبا تمامی اقدامات لازم برای راه اندازی باشگاه در کانادا انجام شده است و نوبت به شروع کار و بازاریابی می رسد. مهمترین مرحله برای شروع کار، مراسم افتتاحیه است تا همه افراد محله بدانند که باشگاه شما با چه خدمات و تجهیزاتی شروع به کار می کند و مشتریان شما افزایش پیدا کند.

در مرحله بعد می توانید با یک کارشناس بازاریاب در شرکت های مربوطه برای بهترین روش های بازاریابی مشورت کنید. تبلیغ برای باشگاه بسیار مهم است و نباید آن را فراموش کنید تا بتوانید افراد بیشتر و در نتیجه سود بیشتری را برای باشگاه خود جذب کنید

مجوزهای لازم برای راه اندازی باشگاه بدنسازی در کانادا

در کشور کانادا همانند هر کشور دیگری در دنیا، برای راه اندازی یک کسب و کار چه بزرگ باشد و چه کوچک، به یک سری مجوز نیاز دارید.

در مورد باشگاه تنها مجوز فنی مورد نیازتان، مجوز شروع یک کسب و کار در این کشور است. متناسب با اینکه می خواهید باشگاه خود را در کدام ایالت از کانادا راه اندازی کنید، قوانین می تواند تا حدودی با هم متفاوت باشد.

همچنین برحسب کاربری باشگاه شما که می تواند موارد بسیار زیادی را از ورزش های ساده مانند ایروبیک تا ورزش های حرفه ای مانند بسکتبال در بر بگیرد نیز این قوانین متغیر خواهد بود.

اغلب، باشگاه های ورزشی معمولی که در حد یک فضای کلی برای انجام ورزش های هوازی مانند ایروبیک و ارائه چند کلاس اینچنینی هستند، نیاز به مجوزهای خاص ندارند و یک مجوز کسب و کار ساده از ایالت مورد نظر برای شروع فعالیت کافی است؛ اما درصورتی که نیاز باشد مواردی مثل تریا، دوش آب گرم، مکانی برای مراقبت از کودکان، ورزش های خاص و … نیز در باشگاه شما ارائه شود به مجوزهای تکمیلی بیشتری نیاز خواهید داشت؛ بنابراین این طور نیست که بتوانید با یک مجوز باشگاه معمولی همه نوع خدماتی را ارائه دهید و باید در این زمینه تابع قانون باشید تا مشکلی برای کسب و کار شما ایجاد نشود.

مورد دیگری که ممکن است دغدغه شما باشد مدرک حرفه ای برای شروع کار باشگاه است که در کانادا الزامی نیست و شما می توانید با داشتن مدرک تحصیلی غیرمرتبط نیز به راه اندازی باشگاه در کانادا فکر کنید.

با این  حال، قطعا اگر مدارک مرتبط داشته باشید اعتبار شما افزایش پیدا می کند و در صورت نیاز به گرفتن وام، کارتان راحت تر می شود.

شرایط مربی ها برای راه اندازی باشگاه بدنسازی در کانادا

همان طور که در بخش های قبلی به آن اشاره شد، یکی از مهمترین مزیت های راه اندازی باشگاه بدنسازی در کانادا، نیاز به نیروی متخصص کم است.

در مورد مربی های باشگاه نیازی نیست در ابتدا حتما از مربی های حرفه ای با مجوزهای خاص استفاده کنید، اگرچه درصورتی که برایتان مقدور باشد اعتبار بیشتری به باشگاه شما می دهد و مشتریان بیشتری را هم جذب خواهید کرد.

در بسیاری از باشگاه های تازه کار، مدیران باشگاه از افراد حرفه ای همان باشگاه که سالیان سال در آن باشگاه کار می کردند، استفاده می کنند. البته مهم است که بعد از مدتی که از شروع کار گذشت، برای  اخذ گواهینامه مربی گری برای این افراد، اقدام کنید. برای گرفتن گواهینامه مربی گری در کانادا باید با دفتر AO تماس بگیرید تا از جزئیات اطلاع پیدا کنید.

همچنین بهتر است مربیان شما همیشه عضو این دفتر باشند تا از پیشرفت های سال  به  سال مربیگری اطلاع پیدا کنند و مسائل مربوط به بیمه نیز مشخص باشد. برای مطالعه بیشتر درباره شرایط مهاجرت به کانادا از طریق مربی ورزشی این مقاله را از دست ندهید.

امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی باشگاه بدنسازی در کانادا

مهمترین بخش سرمایه شما برای راه اندازی باشگاه در کانادا بعد از مشخص شدن مکان باشگاه، به تجهیزات تعلق می گیرد.

بسته به نوع کاربری باشگاه شما، تجهیزات مورد نیاز و سرمایه اولیه نیز متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال، دستگاه های مختلفی که قرار است در اختیار مشتریان شما قرار بگیرد، قیمت های متفاوتی دارد و می تواند تاثیر زیادی در هزینه های اولیه داشته باشد. ازجمله این دستگاه ها می توان به تردمیل، دوچرخه ثابت، وزنه، پرس سینه و … اشاره کرد.

همچنین متناسب با اینکه آیا تمام باشگاه شما سرپوشیده است یا بخشی از آن سرپوشیده و بخشی دیگر در فضای آزاد، تجهیزات مورد نیاز و هزینه آن ها نیز تغییر می کند؛ بنابراین باید از همان ابتدا برای این مورد نیز برنامه ریزی کنید.

در مورد تجهیزات شاید مسیر آسان تر این باشد که به  جای راه اندازی یک باشگاه از مرحله صفر، به دنبال خرید یک باشگاه از قبل تهیه شده یا گرفتن نمایندگی از یک برند معتبر باشید تا دردسر کمتری برای این امور داشته باشید. هرچند در این شرایط باز هم هزینه هایی مانند هزینه های تعمیر تجهیزات قدیمی و نگه داری آن ها وجود دارد که باید مورد توجه قرار بگیرد.

بهترین شهرهای کانادا برای راه اندازی باشگاه بدنسازی در کانادا

با اینکه نمی توان به طور دقیق گفت بهترین شهر برای احداث باشگاه بدنسازی در کانادا کدام است و این موضوع بیشتر به نوع عملکرد شما بستگی دارد، ولی آنچه بدیهی است شهرهای پرجمعیتی مانند تورنتو، ونکوور، کبک، اتاوا، مونترال و مواردی ازاین دست می توانند شانس موفقیت شما را افزایش دهند.

همچنین در هرکدام از این شهرها خیابان ها و میدان های اصلی شهر بهترین مکان ها برای احداث باشگاه های بدنسازی هستند تا برای عموم در دسترسی راحت قرار داشته باشند و همچنین در معرض دید افراد بیشتری قرار بگیرد. بهترین شهر کانادا برای مهاجرت ایرانیان کدام است؟ در این مقاله مطالعه کنید.

سخن آخر

راه اندازی باشگاه بدنسازی در کانادا یکی از بهترین و آسان ترین راه های سرمایه گذاری در این کشور است. گزارش های ارائه شده در این زمینه، نشان می دهد که این بیزینس علاوه بر رشد 4 الی 5 درصدی در سال های اخیر، می تواند رشد بیشتری در سال های آینده داشته باشد.  ما در این مقاله سعی کردیم جزئیات مربوط به این سرمایه گذاری را برایتان بازگو کنیم.

اگر سوالی در ذهنتان در این زمینه وجود دارد که پاسخ داده نشده است، می توانید از مشاوره تخصصی کارشناسان باتجربه ما در مجموعه حقوقی مهاجرتی کاناداپاس بهره مند شوید. شما همچنین می توانید به منظور کاهش ریسک های احتمالی و افزایش احتمال موفقیت، این مسیر را به کمک کارشناسان و مشاوران ما طی کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید و در صورت تمایل فرم ارزیابی رایگان را پر کنید تا متوجه شوید که آیا سوابق شما برای این نوع سرمایه گذاری مناسب است یا خیر؟!