در حالی که در اکثر صنایع، استارتاپ ها با شکست در سال های اولیه روبرو می شوند، مشاغلی در صنعت آموزش و بهداشت بالاترین سطح موفقیت (56%) را نشان می دهد.

این موضوع کاملا قابل درک است که یک کشور بدون دسترسی به امکانات پزشکی با کیفیت بسیار بالا نمی تواند در مسیر رشد قرار بگیرد. به همین دلیل است که به منظور رسیدن به یک سرمایه مناسب و موفقیت در یک تجارت بلند مدت، بهتر است تا درمانگاه خصوصی خود را افتتاح کنید.

تاسیس درمانگاه پزشکی در کانادا

از آن جا که برای پزشک شدن سال ها تلاش و آموزش لازم است، بسیاری از دانشجویان پزشکی مرحله کار خود را در نظر ندارند  و در طول دوره تحصیل خود به آن فکر نمی کنند در حالی که مهم ترین اصل برای فرد می تواند همین موضوع باشد.

اگر خوب به این مسئله فکر کنید ممکن است این سوال برای شما نیز به وجود آید که بهتر است فعالیت خود را شخصا از ابتدا آغاز کنید یا یک درمانگاه آماده را خریداری کنید. ما در این مقاله در رابطه با مهاجرت به کانادا از طریق راه اندازی کلینیک توضیحاتی را ارائه خواهیم کرد.

خرید یا تاسیس درمانگاه پزشکی در کانادا

زمانی که صحبت از صنعت بهداشت در میان باشد. ممکن است برخی بگویند که بهترین کار آن است که یک کلینیک را خود از ابتدا راه اندازی کنید چرا که اگر صاحب یک کلینیک باشید، ممکن است درآمد سالیانه شما 2 تا 3 برابر شود.

بسیاری از صاحبان درمانگاه سالانه بیش از 100000$ دلار درآمد کسب می کنند. همچنین این مسئله به شما فرصت خواهد داد تا مطابق با نظر و سلیقه شخصی خود یک تجارت در حوزه بهداشت و درمان داشته باشید و زیر نظر قوانین بهداشتی، به ارائه خدمات بهداشت و درمان بپردازید.

از طرف دیگر خرید یک کلینیک پزشکی می تواند در وقت شما برای یافتن مکان مناسب، خرید تجهیزات پزشکی، استخدام پرسنل، اجرای پرونده الکترونیک (EHR) و غیره صرفه جویی ایجاد کند در حالی که در صورت تمایل به تاسیس و راه اندازی درمانگاه پزشکی در کانادا هستید، باید همه این مراحل را طی کنید.

برای اینکه بتوانید درک بهتری از این موضوع داشته باشید بهتر است اطلاعات خود در این زمینه را افزایش دهید.

مزایای تاسیس و راه اندازی درمانگاه در کانادا

در اختیار داشتن کلینیک شخصی از آرزوهای بسیاری از پزشکان است. با این حال، این مسئله می تواند از نظر مالی با ریسک هایی همراه باشد. شما باید مراقب پیامدهای مالی این پروسه باشید و اطمینان حاصل کنید که منابع لازم را قبل از انجام هرگونه اقدامی در اختیار دارید.

تاسیس و راه اندازی درمانگاه در کانادا می تواند مزایای بسیار زیادی را برای شما به همراه داشته باشد اما حقیقت امر آن است که باید پروسه های قانونی رسیدن به آن نیز که گاه بسیار زمان بر است به درستی انجام شود. برخی از مهم ترین مزایای این امر به صورت مختصر ارائه شده است.

اولین و شاید مهم ترین مزیت شروع کار در کلینیک شخصی در کانادا آن است که به شما این امکان را می دهد که مراقبت های بهداشتی را آنگونه که صلاح می دانید ارائه دهید و نیازی نیست به شخصی که بالاتر از شما قرار دارد و پروتکل های ویژه ای را تنظیم کرده است در خصوص شرایط کار خود توضیح دهید.

شما مسئولیت تمامی تصمیماتی که می گیرید را بر عهده دارید و همانگونه که شرایط را بهتر می بینید رفتار خواهید کرد. بدیهی است با توجه به سرمایه گذاری اولیه شما نیز در این کار باید نسبت به خودتان سختگیری هایی داشته باشید تا بتوانید هزینه های خود را تامین کنید.

یکی دیگر از مزیت های در اختیار داشتن کلینیک شخصی در کانادا آن است که شما می توانید برنامه خود را کنترل کنید و تعیین کنید که در چه زمان هایی برای درمان بیماران در دسترس خواهید بود.

در این صورت شما فرصت خواهید داشت که با توجه به سبک و برنامه های زندگی خود یک برنامه کاری برای خود در نظر بگیرید در صورتی که در غیر این صورت باید برنامه زندگی خود را مطابق با برنامه های کاری خود تنظیم کنید.

مهاجرت به کانادا به عنوان فیزیوتراپ و مدارک و شرایط لازم را در این مقاله مطالعه کنید.

زمانی که برای دیگران کار می کنید، ممکن است آزادی های کامل در خصوص پروسه های شغلی خود را در اختیار نداشته باشید. در این صورت صورتحساب های مالی و کارمندان همگی تحت نظارت شما خواهد بود و در نتیجه شما می توانید با آزادی بیش تری در رابطه با اداره امور تصمیم گیری کنید.

علاوه بر همه این موارد، مزایای مالی بسیار زیادی نیز در این رابطه وجود دارد. اگرچه شروع کار در کلینیک شخصی ممکن است گران باشد، اما با یک برنامه ریزی درست و همچنین استفاده از یک تیم از پزشکان توانمند، شما می توانید بیش از آنچه که با کار کردن در مکان های دیگر به دست می آورید را در اختیار داشته باشید.

درآمد شما به عنوانی پزشکی که مستقل عمل می کند به تعداد بیمارانی که معاینه می کنید بستگی دارد اما در صورت در اختیار داشتن یک کلینیک پزشکی، می توانید درآمدی وابسته به متغیر های فراوان داشته باشید.

در حقیقت شما می توانید خود را نیز مانند یک پزشک در نظر بگیرید و حقوق ماهیانه برای خود در نظر بگیرید و درآمد کلینیک را صرف سرمایه گذاری در کانادا کنید. شما همچنین مدیریت را بر عهده خواهید داشت و کنترل رفتار اداری همه افراد به عهده شما خواهد بود و می توانید پتانسیل خود در مدیریت یک پروسه پزشکی را نشان دهید.

راه اندازی درمانگاه در کانادا

وضعیت کار در کانادا برای ایرانیان را در این مقاله بررسی کردیم.

چالش های تاسیس و راه اندازی درمانگاه در کانادا

برخی از بزرگترین چالش های راه اندازی یک کلینیک می تواند شامل مواردی باشد که می تواند بر روند کار شما تاثیرگذار باشد. یکی از این چالش ها جمع آوری پرداختی ها است.

پزشکی یکی از معدود مشاغل جهان است که شما به اندازه کاری که می کنید پول دریافت نمی کنید. این به شدت بستگی به آن دارد که شما چه کسی را معاینه می کنید و با او چه رفتاری دارید. همچنین درمان بیمارانی که بیمه درمانی ندارند نیز یکی دیگر از معایب این کار است و جنبه های کسب و کار و مالی را تحت تاثیر قرار می دهد.

همچنین تماس با شرکت های بیمه و پیگیری پرداخت ها نیز یکی دیگر از مسائلی است که کلینیک ها با آن روبرو هستند. این مرحله هزینه های زمانی زیادی را به همراه دارد. در حقیقت در بسیاری از موارد، پیگیری پرداختی از بیمه بسیار طولانی تر از زمانی است که صرف معاینه بیماران می شود.

تحصیل در  رشته مامایی در کانادا چه شرایطی نیاز دارد؟

زمانی که به عنوان یک پزشک فعالیت می کنید، به راحتی می توانید به درمان بیماران بپردازید و آسوده هستید که دستمزد شما نیز مشخصا به شما پرداخت خواهد شد.

اما زمانی که مدیریت یک کلینیک را به عهده می گیرید، تفاوت هایی در روند کاری شما به وجود می آید و باید بتوانید مدیریت امور را نیز در دست بگیرید و بیاموزید که چطور باید آن درمانگاه را از نظر مالی و تجاری رشد دهید.

کلام نهایی

در بخش های قبل نیز اشاره کردیم که شما به عنوان مدیر یک درمانگاه آزادی های عمل بسیار زیادی دارید اما باید قوانین را نیز رعایت کنید. رعایت استانداردها و انطباق با قوانین را می توان یکی از سخت ترین چالش هایی دانست که افرادی که شروع به کار در این زمینه می کنند با آن روبرو هستند.

با پیچیده شدن محیط های نظارتی در صنعت پزشکی، تهیه مدارک به درستی در کنار یکدیگر، حتی برای بسیاری از پزشکان با تجربه نیز سخت است.

چالش های مالی نیز باید در نظر گرفته شود چراکه به دست آوردن پول همیشه آسان نیست به خصوص زمانی که فعالیت به تازگی آغاز شده است. راه اندازی کلینیک نیاز به خرید تجهیزات خاص دارد که هزینه های بالایی را به همراه دارد و همچنین تهیه مکان مناسب برای یک کسب و کار نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و با توجه به وسعت آن می توان گفت که هزینه مربوط به آن نیز بسیار زیاد است. شاید در ابتدا نتوانید سود خوبی به دست آورید اما باید به سرمایه گذاری بلند مدت در این زمینه فکر کنید.

اگر در اندیشه تاسیس و راه اندازی کلینیک در کانادا هستید، مشاورین و وکلای ما از آمادگی کامل برخوردار هستند تا با توجه به تجربه خود و همچنین تسلط کامل به قوانین و ویزای کار در کانادا شما را در این مسیر همراهی کنند. توصیه می کنیم تا قبل از ورود به این عرصه حتما با مشاورین ما در تماس باشید تا با بهره گیری از مشاورین زبده ما و بهترین وکیل مهاجرت به کانادا دچار خسارت های شدید مالی نشوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به این آدرس مراجعه کنید.

فرم ارزیابی رایگان ما را تکمیل کنید، ما شرایط شما را دقیق بررسی میکنیم و بهترین گزینه را به شما پیشنهاد می دهیم.

پرسش های رایج درباره راه اندازی درمانگاه در کانادا

اگر صاحب کلینیک شوید، احتمالاً حقوق سالانه خود را دو یا سه برابر خواهید کرد. بسیاری از صاحبان کلینیک سالانه بیش از 100000 دلار درآمد دارند. به علاوه این به شما آزادی می‌دهد تا کسب‌وکار خود را اداره کنید و مراقبت‌های بهداشتی را به روشی که می‌خواهید ارائه دهید.
 بله، داشتن یک کلینیک پزشکی می تواند بسیار سودآور و بسیار سودمند باشد ! وقتی شروع به باز کردن یک مطب می کنید، مهم ترین چیز درک هزینه های مرتبط با فعالیت جدید خود و ایجاد یک استراتژی در مورد چگونگی شروع سودآوری است.
  1. یک طرح کسب و کار تهیه کنید.
  2. برآورد هزینه
  3. انتخاب مکان
  4. تهیه تجهیزات مناسب
  5. استخدام کارکنان
  6. بازاریابی و تبلیغات
  7. راه اندازی کلینیک

مطالب مندرج در وب سایت حاضر به منظور اطلاع رسانی و افزایش دانش مخاطبین عزیز وبسایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی است. اگر چه اخبار و مطالب منتشره با نهایت دقت نویسنده مکتوب گردیده، ولی همچنان می تواند دستخوش تغییرات مرور زمان بوده و یا عاری از اشتباه انسانی نباشند. بدیهی است برداشت و مشورت های حقوقی نهایی صرفا در چارچوب موضوع مورد مشاوره با شخص مشاور و وکیل رسمی مجموعه جناب حلاج پور ممکن بوده و توصیه می شود. مدیریت و همکاران مجموعه حقوقی کاناداپاس و کاریابی بین المللی مهیار مسئولیتی در خصوص اقدامات خواننده با استناد به مطالب مندرج در وب سایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی نداشته و مسئولیت مجموعه صرفا محدود به چارچوب قرارداد منعقده با موکلین مجموعه باقی خواهد ماند.


مهیار حلاج پور

«افتخار داریم که مورد اعتماد شما هستیم»

من مهیار حلاج پور هستم،

عضو رسمی شورای قانون گذاری امور مهاجرت کانادا ICCRC، مشاور رسمی مهاجرت کانادا RCIC یا اصطلاحا وکیل مهاجرت.

زندگی من صرف این می شود که اطمینان حاصل کنم که ممتاز ترین خدمات تخصصی حقوق مهاجرت کانادا را در مجموعه حقوقی مهاجرتی کاناداپاس ارائه می دهیم.

شرکت توسعه بیزینس ،سرمایه گذاری استارت آپ i3 Capital گام به گام با بهترین متخصصین و مشاورین در خدمت اهداف کارآفرینانی است که برای پیشبرد اهدافشان به ما اعتماد کرده اند‌.

و همچنین در کنار همکارانم در کاریابی مهیار با مجوز رسمی از وزارت کار ایران برای تحقق برنامه های کاریابی بین المللی موکلین پارسی زبان می کوشیم.

کاناداپاس - وکیل مهاجرت کانادا در تورنتو - بیوگرافی مهیار حلاج پور
ارزیابی رایگان رزرو وقت مشاوره
× تماس با ما
Copy link