استان انتاریو از نظر جغرافیایی حدودا در وسط کانادا قرار دارد و با دارا بودن تقریباً 50 درصد از کل جمعیت کانادا، بالاترین جمعیت را در بین تمام استان‌ها و مناطق این کشور به خود اختصاص داده است؛ بنابراین طبیعی است که بیشتر سرمایه‌گذاران دوست دارند با ثبت شرکت در انتاریو  کسب‌وکار خودشان را در کانادا گسترش دهند. در همین راستا، در این مقاله می‌توانید شرایط ثبت شرکت در استان انتاریو را به‌طور کامل مطالعه کنید.

مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت

یکی از بهترین روش‌هایی که از طریق آن می‌توانید به کانادا مهاجرت کنید، ثبت شرکت در کانادا است. اگرچه شرایطی مانند حداقل سرمایه، سابقه کاری مدیریتی و … برای این روش وجود دارد، اما با توجه به پیشرفت روزافزون استان انتاریو می‌توانید مطمئن باشید که ثبت شرکت در انتاریو یکی از بهترین روش‌های کسب درآمد در کشور کانادا محسوب می‌شود.

پیش از انجام مراحل عمومی که افراد در کانادا برای ثبت شرکت در انتاریو انجام می‌دهند، شما به‌ عنوان یک مهاجر باید در ابتدا مجوز کار در کانادا را دریافت کنید. همچنین اگر قصد ادامه زندگی و کار در این استان را نیز دارید، باید برای اخذ گواهی بیزنسی مهاجرین کانادا اقدام کنید که از طریق ویزای استارت‌آپ انجام می‌شود. ویزای استارتاپ کانادا به شما کمک می‌کند اقامت دائم کانادا را دریافت و کسب‌وکار خود را در این کشور شروع کنید. در این مسیر نیز همراهی وکیل مهاجرتی کانادا شانس موفقیت شما را در دریافت اقامت کانادا افزایش خواهد داد.

اهمیت ثبت شرکت در استان انتاریو کانادا

اگر برای ثبت شرکت خود در کانادا به‌طور کامل تحقیق کنید متوجه خواهید شد که جایی بهتر از استان انتاریو برای شروع یک کسب‌وکار جدید در کانادا وجود ندارد؛ زیرا نه‌تنها دارای بزرگ‌ترین پایگاه جمعیتی در این کشور است بلکه بالاترین سطح درآمد و دسترسی آسان در همه جهات از نظر راه‌های حمل‌ونقل مانند هواپیما، قطار و … را نیز دارد.

همچنین جالب است بدانید که استان انتاریو 14 گذرگاه به ایالات‌متحده دارد تا واردات و صادرات را بدون مشکل انجام دهد. شلوغ‌ترین گذرگاه‌های ایالات‌متحده در ویندزور، فورت اریک و سارنیا است.

بر اساس آمارهای منتشرشده از استان انتاریو، تولید ناخالص داخلی انتاریو تنها در سال 2019، 744 میلیارد دلار بوده است؛ بنابراین مشخص است که انتاریو نقش تولیدی بزرگی در کل کشور کانادا دارد و بخش خدمات 76 درصد از اقتصاد انتاریو را تامین می‌کند.

بزرگ‌ترین شرکت‌های کانادایی نیز در این استان مستقر هستند و رقابت شدید بین آن‌ها منجر به جذب افراد بسیار متخصص در زمینه‌های مختلف و پیشرفت روزافزون این شرکت‌ها شده است که نشان می‌دهد انتاریو جای بسیار مناسبی برای ثبت شرکت است.

برای ثبت شرکت در انتاریو، مدارک مورد نیاز به‌طور کامل باید به وزارت دولت و خدمات مصرف کننده ارائه شود. دولت انتاریو الزامات مورد نظر را تنظیم می‌کند و سوابق هر کسب‌وکار ثبت شده در انتاریو را حفظ خواهد کرد.

ثبت شرکت در کانادا از دو راه مختلف امکان پذیر است؛  ثبت شرکت از طریق ICT یا انتقال درون سازمانی یا
ثبت شرکت از طریق مالک گرداننده ( Owner Operator )

نکات مهم اولیه درباره ثبت شرکت در انتاریو

اگر می‌خواهید ثبت شرکت در انتاریو را برای کسب‌وکارهای بزرگ مانند فناوری اطلاعات تجربه کنید، باید 25 درصد از مدیران شرکت به‌عنوان شهروندان کانادایی یا مقیم دائمی کانادا معرفی شوند، ولی نیازی نیست که مابقی افراد این شرایط را داشته باشند.

به ‌عنوان ‌مثال، اگر شما به همراه دوستان خود، چهار شریک باشید که می‌خواهید در انتاریو یک شرکت ثبت کنید، تنها یک نفر از شما باید اقامت دائم کانادا را داشته باشد. با این حساب شرکت شما تحت قانون شرکت‌های تجاری ثبت می‌شود.

اگر کسب‌وکارهای خارجی مایل به راه‌اندازی یک کسب‌وکار در داخل کانادا باشند، مجوز استانی باید حتما تکمیل شود که در آن یک شرکت خارجی موجود می‌تواند با افتتاح یک شعبه از کسب‌وکار خود در انتاریو، یک شرکت نیز در انتاریو تاسیس کند.

همچنین امکان ثبت مشارکت با مسئولیت محدود یا LLP در انتاریو وجود دارد، اما این نوع ثبت‌نام فقط برای افراد حرفه‌ای مانند حسابداران حرفه‌ای و شرکت‌های حقوقی با تجربه بالا امکان‌پذیر است.

از طرفی امکان ثبت‌نام تجاری تحت شرکت‌های موجود وجود دارد؛ یعنی اگر قبلا یک کسب‌وکار را در استان انتاریو ثبت کرده‌اید و می‌خواهید یک نام تجاری ثانویه را تحت آن به‌عنوان برند دوم یا شعبه دیگری از شرکت خود راه‌اندازی کنید، می‌توانید نام تجاری دوم را به‌راحتی در انتاریو ثبت کنید.

می‌توانید راه‌اندازی HST، به‌عنوان حساب حقوق و دستمزد یا مجوز واردات/صادرات را که مربوط به امور مالیاتی است را به‌عنوان بخشی از درخواست ثبت‌نام شرکت خود انتخاب کنید. HST با Revenue Canada اختیاری است تا زمانی که کسب‌وکار در همان سال از ژانویه تا دسامبر 30000 دلار درآمد کسب کند.

گاهی اوقات، افراد به محض ثبت‌نام، HST را نیز راه‌اندازی می‌کنند تا از مزایای مالیاتی ناشی از هزینه‌های راه‌اندازی کسب‌وکار بهره‌مند شوند. اگر در حال راه‌اندازی یک کسب‌وکار مردمی هستید و معتقدید کسب 30 هزار دلار به زمان نیاز دارد، نباید نگران باشید و باید بدانید این حساب مالیاتی برای حقوق و دستمزد فقط زمانی مورد نیاز است که شما کارمندان را به‌صورت قانونی استخدام کنید. تا آن زمان، نیازی به تنظیم این حساب مالیاتی ندارید.

مجوز واردات و صادرات نیز تنها زمانی مورد نیاز است که شما محصولات مورد نیاز خود را از طریق مرز ارسال یا دریافت کنید.

BIN شماره کسب‌وکار شما است و تنها زمانی که برای یک حساب مالیاتی در Revenue Canada ثبت‌نام می‌کنید، با مالکیت انفرادی یا مشارکت عمومی وارد می‌شود. تا زمانی که این کار را انجام ندهید، هیچ شماره BIN به یک کسب‌وکار ثبت شده اختصاص داده نخواهد شد.

اسناد قانونی یک فرم یک صفحه‌ای است که با جزئیاتی که ارائه کرده‌اید از جمله نام تجاری، نام و آدرس مالک، فعالیت تجاری و تاریخ ثبت و تاریخ انقضا که پنج سال بعد از تاریخ ثبت است تکمیل می‌شود. همچنین شامل شماره BIN است که یک شماره 9 رقمی منحصربه‌فرد جهت تایید ثبت شرکت شما است. اگر می‌خواهید نام شرکت و کاربری آن را تغییر دهید، لغو یا تمدید کنید، از شماره BIN برای پیوست کردن هرگونه به‌روزرسانی که از تاریخ صدور ثبت‌نام شرکت خود انجام می‌دهید استفاده می‌شود.

تفاوت شرکت با مالکیت انفرادی و عمومی در انتاریو

اگر بخواهیم به‌طور دقیق‌تر تفاوت مالکیت انفرادی و عمومی و ادغام کسب‌وکار یک شرکت در انتاریو و سایر استان‌های کانادا را بررسی کنیم، به شکل زیر است:

مالکیت انفرادی به این معنی است که شرکت تنها توسط یک نفر اداره می‌شود و ساده‌ترین راه برای اداره یک تجارت در کانادا است. حتی می‌توانید فردی که غرفه لیموناد می‌زند را به‌عنوان یک شرکت انفرادی در نظر بگیرید! این ساختار شرکتی به شما این امکان را می‌دهد که یک کسب‌وکار را بدون تمایز قانونی بین خودتان و سازمانتان اداره کنید. البته اگر کسی از تجارت شما شکایت کند، شخصاً از شما شکایت می‌کند.

یک شرکت با مالکیت عمومی تحت مالکیت و مدیریت دو یا چند نفر است. معمولاً یک قرارداد مشارکت برای تعیین مالکیت و تعهدات هر فرد (کار، سرمایه و غیره) بین شرکا وجود دارد. شراکت‌ها یک شخصیت حقوقی مجزا نیستند، بنابراین هرگونه درآمد دریافتی در اظهارنامه مالیاتی شخصی شما به‌عنوان ثبت کننده شرکت ثبت می‌شود.

ادغام کسب‌وکار برای شما به این معنی است که یک شرکت تشکیل می‌دهید که باید اظهارنامه مالیاتی خود را جدا از اظهارنامه‌های شخصی شما ارائه دهد. علاوه بر این، اگر شخصی از کسب‌وکار شما شکایت کند، شخصاً مسئولیتی بر عهده شما نیست، مگر اینکه طور دیگری مشخص شده باشد (مثلاً در یک قرارداد). بنابراین می‌توان گفت که این روش می‌تواند بهترین حالت ثبت شرکت در انتاریو باشد.

چه کسانی می‌توانند ثبت شرکت در انتاریو را تجربه کنند؟

معمولا برای ثبت شرکت در انتاریو به‌خصوص برای کسب‌وکارهای کوچک هیچ محدودیتی وجود ندارد و شما با داشتن مدارک مورد نیاز به‌راحتی می‌توانید این کار را انجام دهید و مالکیت شرکت خود را داشته باشید. تکمیل مجوز کسب‌وکار اصلی تحت قانون نام‌های تجاری در انتاریو ارائه می‌شود.

برای ثبت شرکت در انتاریو حتی لازم نیست شهروند یا مقیم دائم کانادا باشید، اما مهم است که کسب‌وکار شما دارای آدرس فیزیکی دقیق در انتاریو باشد، سابقه مدیریتی داشته باشید و از حداقل سرمایه مورد نیاز برخوردار باشید.

از طرفی مجوز کسب‌وکار شما باید هر پنج سال یک‌بار تمدید شود. اگر در حال حاضر شخصاً در کانادا مالیات می‌پردازید، کسب‌وکار ثبت شده تحت مالیات بر درآمد شخصی شما نیز مشمول مالیات می‌شود. اگر در کانادا مشمول مالیات نیستید، بهتر است با اداره مهاجرت کانادا تماس بگیرید تا ببینید آیا می‌توانید برای ثبت شرکت در انتاریو اقدام کنید یا خیر. برای مطالعه درباره مالیات در کانادا نیز این مقاله را بخوانید.

برای شروع سرمایه گذاری در کانادا و ثبت شرکت در شهرها و استان های آن توصیه می‌کنیم مقالات ثبت شرکت در انتاریو، ثبت شرکت در آلبرتا ، ثبت شرکت در بریتیش کلمبیا و ثبت شرکت در استان کبک ، ثبت شرکت در مانیتوبا را مطالعه کنید.

مزایا و معایب ثبت شرکت در انتاریو

هنگامی‌که یک شرکت را در انتاریو ثبت کنید، تحت قانون نام‌های تجاری، مجوز کسب‌وکار اصلی نامیده می‌شود تا مالکیت انحصاری برای یک شخص یا مشارکت عمومی برای دو یا چند نفر یا شرکت ثبت شود. این کار هزینه شما را نسبت به ثبت شرکت بر اساس قوانین فدرال کاهش می‌دهد.

در نظر داشته باشید که ثبت شرکت در استان انتاریو برای یک دوره پنج ساله معتبر است و بعد از آن باید مجدد تمدید شود. با ثبت مالکیت انحصاری یا مشارکت، شما از نام تجاری محافظت نمی‌کنید، کسب‌وکار تحت مالیات درآمد شخصی شما قرار می‌گیرد و صاحبان آن مسئول بدهی‌های تجاری و هرگونه بدهی هستند.

با این ‌حال، این گزینه ارزان‌تری نسبت به روش‌های دیگر شروع کسب‌وکار در انتاریو یا سایر استان‌های کانادا است. ادغام کسب‌وکار روش گران‌تری برای ثبت شرکت است که محافظت از نام را برای شرکت فراهم می‌کند و یک نهاد حقوقی جداگانه برای شما به‌عنوان یک فرد در نظر گرفته می‌شود.

در مورد مالیات نیز باید بدانید که شما شخصا برای درآمدهای کسب‌وکار منهای هزینه‌های اداره تجارت مشمول مالیات می‌شوید. هرسال شما باید اظهارنامه مالیاتی شخصی خود را با درج اطلاعات مالی کسب‌وکار خود ارسال کنید. برای مطالعه جامع درباره مزایا و معایب ثبت شرکت در کانادا این مقاله را از دست ندهید.

ثبت برند در کانادا، به مالک آن حق استفاده انحصاری از برند خود در سراسر کانادا برای کالاها و خدمات ثبت شده، می‌دهد.

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت در انتاریو

ثبت شرکت در انتاریو به‌خودی‌خود بسیار ساده است و می‌تواند در یک روز از دوشنبه تا جمعه ثبت شود. مدارکی که باید ارائه دهید عبارتند از:

  • نام کسب‌وکار
  • آدرس کسب‌وکار (آدرس کسب‌وکار باید حتما در انتاریو باشد)
  • نام مالک یا مالکان و آدرس‌ها (الزامی برای افراد برای داشتن آدرس محل سکونت در انتاریو وجود ندارد)
  • علاوه بر این، از شما خواسته می‌شود که شرح کوتاهی از فعالیت تجاری خود، کمتر از 40 کاراکتر یا حرف ارائه دهید.

اگر کسب‌وکار خود را با استفاده از نام و نام خانوادگی خود راه‌اندازی می‌کنید، نیازی به ثبت مالکیت انحصاری ندارید؛ اما درصورتی‌که قرار است به‌صورت مشارکتی یک شرکت در انتاریو ثبت کنید به‌عنوان مشارکت عمومی که در آن دو یا چند نفر کسب‌وکار را ثبت می‌کنند، شما نمی‌توانید از نام شخصی برای شرکت مورد نظر استفاده کنید.

همان‌طور که پیشتر نیز به این موضوع اشاره شد، یکی از ایرادهای مهم ثبت شرکت فردی در انتاریو این است که محافظتی برای نام تجاری شما در این روش در انتاریو وجود ندارد. قطعا شما به ‌عنوان صاحب شرکت می‌خواهید یک نام تجاری پیدا کنید که منحصربه‌فرد باشد و به مشتریان شما بگوید که چه کاری انجام می‌دهید.

همچنین طبیعتا می‌خواهید اطمینان حاصل کنید که از نام تجاری رایج یا استفاده شده توسط شرکت‌ها یا علائم تجاری دیگران که قبلا مورد استفاده قرار گرفته است، استفاده نمی‌کنید.

از طرفی مهم است که نام تجاری جدیدی را که انتخاب می‌کنید، گیج کننده نباشد. همچنین در نظر داشته باشید که نام منتخب شما نباید حقوق افرادی که دارای نام‌های تجاری محافظت شده هستند را نقض کند. در صورت انجام این کار، ممکن است در مقطعی از فعالیت خود با دعوی قضایی برای محافظت از حفاظت از نام فرد مورد نظر روبرو شوید.

شما برای یافتن نامی مناسب برای شرکت خود، نامی که با کسب‌وکارهای موجود تداخل نداشته باشد، اولین کاری که باید انجام دهید این است که به چند نامی که دوست دارید فکر کنید. قسمت دوم نام باید شامل کارهایی که انجام می‌دهید، مانند تمیز کردن، رسانه‌های دیجیتال، ساخت‌وساز و … باشد. مشتریان هنگام جستجوی یک کسب‌وکار برای خدماتی که نیاز دارند، حدس زدن را دوست ندارند.

بنابراین باید نامی را برای شرکت خود انتخاب کنید که آسان باشد و مشخص کند شما تقریبا چه نوع خدمات یا محصولاتی را ارائه می‌دهید. وقتی چند نام را نهایی کردید، نام‌ها را در گوگل جست‌وجو کنید و ببینید آیا کسب‌وکارهایی با نام مشابه ظاهر می‌شوند یا خیر.

شما می‌توانید جست‌وجوهای نام تجاری را از طریق ServiceOntario به کمک سیستم ثبت‌نام کسب‌وکار و ثبت کسب‌وکار آنلاین انجام دهید.

هزینه ثبت شرکت در انتاریو

به طور کلی هر استان شرایط خاص خودش را برای ثبت شرکت دارد و طبیعتا هزینه‌های مورد نیاز برای ثبت شرکت نیز در هر استان متفاوت خواهد بود. اما هزینه‌های ثبت یک شرکت به‌ طور کلی به شکل زیر خواهد بود:

میزان هزینه برحسب دلار کانادا نوع هزینه
20 تا 40 دلار هزینه ثبت‌نام تجاری
300 تا 400 دلار هزینه فرم ثبت‌نام
800 الی 1000 دلار هزینه به‌عنوان وثیقه برای ثبت شرکت

توجه داشته باشید علاوه بر موارد گفته شده فردی که می‌خواهد در انتاریو شرکتی ثبت کند باید حداقل سه سال سابقه کار مدیریتی داشته باشد و حداقل سرمایه او باید حدود 1600000 دلار کانادا باشد.

وکیل مهاجرت به کانادا

ثبت شرکت در ونکوور یا انتاریو یک پروسه کاملا حقوقی است و شما به عنوان یک شهروند خارجی که با قوانین این کشور آشنایی کافی ندارید، بهتر است پیش از هر گونه اقدام قانونی با وکیل ویزای استارتاپ کانادا در این زمینه مشورت کنید.

فرم ارزیابی رایگان مهاجرت به کانادا را پر کنید

مدت‌زمان ثبت شرکت در انتاریو

روند ثبت‌نام در روزهای دوشنبه تا جمعه در صورتی انجام می‌شود که ارسال تا قبل از ساعت 15 تکمیل شود. پس از ثبت‌نام شرکت در انتاریو، می‌توانید کسب‌وکار خود را در این استان شروع کنید.

شما می‌توانید این کار به شرکت‌های خصوصی که به‌صورت کامل و دقیق این کار را انجام می‌دهند نیز بسپارید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کمترین مشکل احتمالی شرکت شما در انتاریو ثبت شود.

چگونه می‌توان یک کسب‌وکار در انتاریو راه‌اندازی کرد؟

اولین قدم برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار کوچک، انتخاب ساختار کسب‌وکار است. ساختارهای متعددی برای راه‌اندازی کسب‌وکار یا شرکت در انتاریو وجود دارد، اما شرکت‌های انفرادی یا ثبت شرکت به‌صورت عمومی که با معرفی چند شریک انجام می‌شوند رایج‌ترین آن‌ها به شمار می‌رود. همچنین می‌توانید از ساختارهایی مانند تعاونی یا غیرانتفاعی برای شروع کسب‌وکار خودتان در انتاریو استفاده کنید.

مراحل ثبت شرکت در انتاریو

توجه داشته باشید که اگر برای ثبت شرکت از طرح ادغام استفاده نکنید، داشتن یک طرح بیمه تجاری مناسب ضروری است که می‌تواند هزینه دفاع در برابر دعوی قضایی و هرگونه خسارت را بپردازد. طرح بیمه مناسب به این معنی است که شرکت شما مجبور نخواهد بود هزینه‌های قانونی را از جیب خود بپردازد و در نهایت اگر کسی از شرکت شکایت کند با عواقب مالی قابل‌توجهی روبه‌رو خواهد شد.

مراحل ثبت شرکت در انتاریو به شکل زیر است:

ابتدا باید نام کسب‌وکار را انتخاب کنید و جست‌وجوهای نام مورد نیاز را طبق آنچه در قسمت‌های قبل توضیح دادیم، انجام دهید.

در این مرحله باید اساسنامه شرکت که به‌عنوان فرم 1 نیز شناخته می‌شود را برای دولت انتاریو ارسال کنید. شما می‌توانید فرم 1 را به‌صورت آنلاین، از طریق یک سرویس در دفاتر منتخب ثبت‌نام زمین یا ServiceOntario یا از طریق پست ارسال کنید.

ثبت الکترونیکی اساسنامه 300 دلار به‌اضافه هرگونه هزینه اضافی توسط ارائه دهنده خدمات مانند Cyberbahn، OnCorp Direct Inc یا ESC Corporate Services Ltd می‌باشد. این ارائه‌دهندگان دارای یک سیستم پورتال دیجیتال هستند که شما را در فرآیند ادغام برای ثبت شرکت هدایت می‌کنند.

اگر به‌صورت حضوری یا از طریق پست ثبت‌نام کنید، باید موارد زیر را ارسال کنید:

  • اساسنامه تکمیل شده
  • یک گزارش NUANS مبتنی بر اینکه نام محافظت شده‌ای که مربوط به شرکت دیگری است را برای شرکت خود انتخاب نکرده‌اید
  • هزینه 360 دلار که معمولاً چکی است که به وزیر دارایی داده می‌شود
  • نامه‌ای که شامل نام تماس، آدرس و شماره تلفن است
  • هر مدارک پشتیبان دیگری مانند مدارک حقوقی شرکت

آیا می‌توان بدون انجام مراحل ثبت شرکت، کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کرد؟

امکان راه‌اندازی کسب‌وکار در کانادا بدون ثبت آن تنها زمانی وجود دارد که یک شرکت سهامی خاص را تحت نام خود داشته باشید و سالانه کمتر از 30 هزار دلار درآمد کسب کنید.

فقط صاحبان انحصاری که کسب‌وکارشان به نام خودشان است، می‌توانند از ثبت‌نام تجاری خودداری کنند. علاوه بر این، صاحبان انحصاری نیز که بیش از 30 هزار دلار درآمد سالانه به دست می‌آورند، باید در CRA به‌عنوان یک ثبت‌نام کننده GST/HST ثبت‌نام کنند تا مالیات فروش را جمع‌آوری و پرداخت کنند. اگر بدون ثبت‌نام شرکت یا کسب‌وکار، خودتان شروع به فعالیت در انتاریو کنید، ممکن است جریمه‌های متعدد و عواقب دیگری برایتان ایجاد شود و به هر نحوی نتوانید تجارت خود را ادامه دهید.

برای مثال، بر اساس قانون نام‌های تجاری انتاریو، یک مالک یا شراکت ممکن است برای استفاده از یک نام ثبت نشده جریمه‌ای تا 2 هزار دلار پرداخت کند. این جریمه برای شرکت‌ها تا 25 هزار دلار افزایش می‌یابد.

ضرورت به‌روز نگه داشتن اطلاعات شرکت

این مسئولیت شرکت یا سایر نهادها است که اطلاعات خود را در پرونده عمومی، دقیق و به‌روز نگه دارند. لطفا توجه داشته باشید که تمام اطلاعات ثبت شده در ثبت کسب‌وکار انتاریو، مانند دفتر ثبت شده یا سایر اطلاعات آدرس، در سوابق عمومی قرار می‌گیرد و برای جست‌وجو تحت قوانین کسب‌وکار در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

سخن آخر

همان‌طورکه که در این گزارش اشاره شد، ثبت شرکت در انتاریو کار چندان سختی نیست از این رو توصیه می‌شود که این مسیر را با همراهی وکیل مهاجرتی کانادا طی کنید. با این حال ما در این مقاله سعی کردیم مهم‌ترین نکات در این زمینه را بیان کنیم. اگر می‌خواهید تمامی مراحل ثبت شرکت شما در انتاریو بدون دغدغه و تأخیر انجام شود می‌توانید از تجربه کارشناسان خبره ما در مجموعه حقوقی مهاجرتی کاناداپاس در این زمینه کمک بگیرید.