ویزای ثبت نمایندگی انگلیس یا Expansion Worker در آوریل 2022 معرفی شد. این ویزا به کارمندان ارشد و سایرین اجازه می‌دهد تا شعبه یک شرکت را در انگلستان تاسیس و در این کشور زندگی و کار کنند. در واقع، به متقاضیان اجازه می‌دهد برای راه‌اندازی شعبه‌ای از یک کسب‌وکار خارجی اجازه ورود به انگلیس را دریافت کنند.

شما به عنوان فرد متقاضی ویزای ثبت نمایندگی انگلستان، باید به عنوان مدیر ارشد یا کارمند متخصص، در بیزینس خارج از انگلیس کار کرده باشید. برای افزایش شانس خود در اخذ ویزای ثبت نمایندگی انگلیس، باید از سوی کارفرمایی که از وزارت کشور مجوز گرفته است، برای انجام یک کار خاص، که شرایط خاصی از نظر مهارت و حقوق دارد، حمایت مالی شوید.

در نظر داشته باشید که ویزای ثبت نمایندگی انگلستان، یک نوع ویزای کار در دسته‌بندی Global Business Mobility دولت انگلیس است که به‌صورت مستقیم منجر به اقامت انگلستان نمی‌شود، اما همسر و فرزندان متقاضی می‌توانند وی را همراهی کنند. همچنین، می‌توان آن را به انواع دیگری از ویزا تبدیل کرد که منجر به دریافت اقامت انگلیس می‌شود.

شرایط مورد نیاز ویزای ثبت نمایندگی انگلیس

به طور کلی، شرایط اصلی مورد نیاز برای ویزای ثبت نمایندگی انگلیس به شرح زیر است:

  • حداقل ۱۸ سال سن
  • توانایی اثبات اینکه در حال حاضر برای یک کسب‌وکار یا سازمانی کار می‌کنید که با مالکیت یا کنترل مشترک به حامی مالی شما در بریتانیا مرتبط است.
  • گواهی اسپانسرشیپ معتبر از کارفرمای انگلیسی که حمایت مالی شما را برای شغلی که قصد دارید انجام دهید، برعهده گرفته است.
  • سابقه کار برای کارفرمای خود در خارج از انگلیس به مدت حداقل ۱۲ ماه مگر اینکه بیش از ۷۳ هزار و ۹۰۰ پوند در سال درآمد داشته باشید یا یک تبعه ژاپنی باشید که برای یک شرکت ژاپنی در حال توسعه به انگلیس کار می‌کنید.
  • در حال انجام شغلی باشید که در لیست مشاغل واجد شرایط قرار دارد.
  • کاری که قصد انجام آن را دارید، باید واقعی باشد.
  • شغلی که قصد انجام آن را دارید، باید مهارت حداقل RQF سطح 6 (معادل فارغ التحصیل) باشد.
  • حقوق شما برای شغل مورد نظر باید برابر و یا بیشتر از ۴۲ هزار و ۴۰۰ پوند در سال باشد.
  • شما باید پول کافی برای حمایت از خود بدون اتکا به بودجه عمومی را داشته باشید.

شرایط دقیق مورد نیاز برای ویزای ثبت نمایندگی انگلیس ممکن است بسته به شرایط منحصر به فرد شما متفاوت باشند. به همین دلیل، بهتر است ابتدا شرایط خود را با مشاورین کاناداپاس در میان بگذارید تا از اینکه آیا واجد شرایط اخذ این ویزا هستید یا خیر، اطلاع دقیق پیدا کنید.

ویزای ثبت نمایندگی انگلیس یا Expansion Worker

شرایط مورد نیاز گواهی اسپانسرشیپ برای ویزای ثبت نمایندگی انگلیس

همانطور که در بخش قبل نیز اشاره شد، برای اینکه واجد شرایط اخذ ویزای ویزای ثبت نمایندگی انگلیس شوید، باید یک گواهی اسپانسرشیپ معتبر برای شغلی که قصد دارید در انگلیس انجام دهید، داشته باشید.

این گواهی، توسط کارفرما که حامی مالی یا اسپانسر شما نیز محسوب می‌شود، صادر خواهد شد و حاوی اطلاعاتی درمورد کاری که در انگلیس انجام خواهید داد، است. به یاد داشته باشید که این گواهی، یک سند کاغذی نیست و به صورت الکترونیکی صادر می‌شود.

پس از اینکه کارفرما گواهی اسپانسرشیپ را برای شما صادر کرد، باید شماره مرجع این گواهی را در پرونده خود ارائه دهید. گواهی اسپانسرشیپی که برای شما صادر شده است، باید حاوی اطلاعات زیر باشد:

  • نام، شغل و حقوق شما
  • تأییدیه‌ای مبنی بر اینکه که حداقل 12 ماه برای کارفرمای خود در خارج از انگلیس کار کرده‌اید (مگر اینکه سالانه بیش از ۷۳ هزار و ۹۰۰ پوند درآمد داشته باشید یا به توافق‌نامه مشارکت اقتصادی بریتانیا و ژاپن متکی باشید).
  • تاریخ شروع که باید حدود ۳ ماه پس از ثبت درخواست ویزای متقاضی باشد.
  • تأیید اینکه گواهی اسپانسرشیپ قبلا در هیچ درخواست ویزای اعطایی، رد، پس گرفته یا لغو نشده است و توسط حامی مالی یا وزارت کشور استفاده نشده است.

مزایای ویزای ثبت نمایندگی انگلیس

به طور کلی، مزایای ویزای ثبت نمایندگی انگلستان به شرح زیر است:

  • شما می‌توانید برای حامی خود در شغلی که گواهی اسپانسرشیپ برای آن دریافت کرده‌اید کار کنید.
  • امکان همراهی همسر و فرزندان متقاضی
  • فرزندان زیر ۱۸ سال متقاضی می‌توانند از حق تحصیل رایگان در مدارس انگلیس برخوردار شوند.
  • امکان شرکت در کارهای داوطلبانه
  • اجازه وارد و خارج شدن از انگلیس در هر زمانی که خواستید
  • متقاضیان می‌توانند پس از ۵ سال برای اقامت دائم اقدام کنند.

ثبت شرکت در انگلیس؛ صفر تا صد مهاجرت به انگلیس با ثبت شرکت

مراحل اخذ ویزای ثبت نمایندگی انگلیس

مراحل اصلی اخذ ویزای ثبت نمایندگی انگلستان عبارت است از:

  1. برای ویزای ثبت نمایندگی انگلستان (Expansion Worker) شما باید به‌صورت آنلاین از طریق وب سایت uk اقدام کنید.
  2. توجه داشته باشید که قبل از ارائه درخواست خود برای این ویزا باید حداقل 12 ماه برای کارفرمای خود در خارج از انگلیس کار کرده باشید؛ مگر اینکه دارای یکی از معافیت‌هایی که در بخش‌های قبل اشاره کردیم، باشید.
  3. هنگامی که برای اولین بار برای این ویزا درخواست می‌دهید، باید فرم درخواست را پر و مدارک تکمیلی مورد نیاز را بارگذاری کنید.
  4. هویت خود را باید احراز کنید. شما می‌توانید این کار را از طریق یکی از مراکز درخواست ویزا، که اطلاعات بیومتریک مورد نیاز از شما گرفته می‌شود، انجام دهید یا از اپلیکیشنUK Immigration: ID Check برای اسکن کردن مدارک هویتی خود استفاده کنید.
  5. مرکز درخواست ویزا، ممکن است تا زمان بررسی پرونده شما، پاسپورت و سایر اسناد و مدارک‌ را نگهداری کند.

برای ثبت نمایندگی در انگلیس و دریافت ویزا و اقامت از کجا شروع کنیم؟ برای راهنمایی بیشتر با ما در مجموعه حقوقی مهاجرتی کاناداپاس تماس بگیرید.

فرم ارزیابی رایگان مهاجرت به کانادا

هزینه اخذ ویزای ثبت نمایندگی انگلیس

هزینه بررسی پرونده برای اخذ ویزای ثبت نمایندگی انگلیس (Expansion Worker)تنها ۲۵۹ پوند است؛ اما هزینه‌های دیگری نیز وجود دارد که متقاضیان باید نشان دهند توانایی پرداخت آن‌ها را هم دارند.

شما می‌توانید کلیه هزینه‌های مورد نیاز ویزای ثبت نمایندگی انگلستان را در جدول زیر مشاهده کنید:

مقدار هزینه نوع هزینه
۲۵۹ پوند هزینه بررسی پرونده
معمولا ۶۲۴ پوند در سال هزینه مراقبت‌های بهداشتی
معمولا حداقل ۱۲۷۰ پوند هزینه تامین نیازهای زندگی خود در انگلیس

تمکن مالی مورد نیاز برای ویزای ثبت نمایندگی انگلیس

شما باید نشان دهید که حداقل ۱۲۷۰ پوند در حساب بانکی خود پول دارید و می‌توانید پس از رسیدن به انگلیس، هزینه‌های زندگی خود را تامین کنید. این مبلغ، باید به مدت حداقل ۲۸ روز متوالی در حساب شما بوده باشد.

تاریخ پایان دوره 28 روزه، باید 31 روز قبل از تاریخ درخواست شما برای ویزای ثبت نمایندگی (Expansion Worker) باشد. معمولا هنگام درخواست برای ویزا، باید مدرکی دال بر این موضوع نشان دهید، مگر اینکه 12 ماه یا بیشتر با ویزای معتبر در انگلیس بوده باشید.

در صورتی که همراه با همسر و فرزندان خود اقدام می‌کنید، آن‌ها هم باید مقداری پول به عنوان تمکن مالی داشته باشند تا بتوانند نیازهای زندگی خود را در انگلیس برطرف کنند. همسر شما باید ۲۸۵ پوند پول داشته باشد، فرزند اول شما باید ۳۱۵ پوند داشته باشد و به ازای هر فرزند دیگر نیز ۲۰۰ پوند به این مبلغ اضافه می‌شود.

مدت زمان اعتبار ویزای ثبت نمایندگی انگلیس

مسیر جابه‌جایی تجارت جهانی انگلستان برای آن دسته از کسب‌وکارهای خارج از انگلیس در نظر گرفته شده که قصد دارند فعالیت‌های خود را در انگلیس شروع کنند، توسعه دهند یا از آن حمایت کنند.

مدت زمان اعتبار ویزای ثبت نمایندگی انگلیس

با ویزای ویزای ثبت نمایندگی (Expansion Worker) شما می‌توانید به مدت ۱۲ ماه پس از تاریخ شروع کار در گواهی اسپانسرشیپ خود یا مدت زمان درج شده در گواهی اسپانسرشیپ به اضافه‌ ۱۴ روز در انگلیس بمانید.

از بین دو حالت فوق، هر کدام که کوتاه‌تر باشد، در نظر گرفته خواهد شد. در صورتی که تمایل داشته باشید، می‌توانید ویزای خود را برای ۱۲ ماه دیگر نیز تمدید کنید؛ اما باید در نظر داشته باشید که حداکثر مدتی که می‌توانید با ویزای ثبت نمایندگی (Expansion Worker) در انگلیس بمانید، نهایتا ۲ سال است.

نحوه اقدام برای ویزای ثبت نمایندگی انگلیس

نحوه اقدام برای ویزای ثبت نمایندگی (Expansion Worker) به شرح زیر است:

  1. شما باید درخواست خود برای اخذ ویزای ثبت نمایندگی (Expansion Worker) را به صورت آنلاین و با استفاده از شماره مرجع گواهی اسپانسرشیپ ثبت و ارسال کنید. شما می‌توانید حداکثر سه ماه قبل از روزی که در انگلیس شروع به کار می‌کنید، درخواست ویزای خود را ارسال کنید.

 

  1. هنگام درخواست، باید هویت خود را یا از طریق اطلاعات بیومتریک یا با اسکن مدارک هویتی خود احراز کنید.

 

  1. معمولا ظرف مدت ۳ هفته پس از ارسال درخواست خود، درمورد آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

 

  1. در برخی از اوقات دریافت تاییدیه، ممکن است به دلایل مختلفی از جمله نیازمند بودن مدارک به بررسی بیشتر، نیاز به شرکت در یک مصاحبه حضوری یا داشتن محکومت کیفری، مدت زمان بیشتری طول بکشد.

 

  1. در برخی از شرایط نیز امکان تسریع فرایند تصمیم‌گیری وجود دارد. یعنی اگر مبلغ بیشتری برای بررسی پرونده خود پرداخت کنید، نتیجه آن نیز سریع‌تر اعلام خواهد شد.

ویزای مجوز کار انگلیس، روشی پیشرو است که افراد می‌توانند از طریق آن حق کار برای یک شرکت انگلیسی را به‌ دست بیاورند.

مدارک مورد نیاز برای ویزای ثبت نمایندگی انگلیس

مدارک لازم برای ویزای ثبت نمایندگی (Expansion Worker) به شرح زیر است:

  • شماره مرجع گواهی اسپانسرشیپ (توسط کارفرما به شما داده خواهد شد)
  • پاسپورت معتبر یا مدرک دیگری که هویت و ملیت شما را نشان دهد
  • عنوان شغلی شما و درآمد سالیانه آن
  • کد شغلی
  • نام کارفرمای شما و شماره مجوز اسپانسر او (در گواهی اسپانسرشیپ شما وجود دارد)
  • شواهدی مبنی بر اینکه شما پس‌اندازهای شخصی کافی برای حمایت از خود در انگلیس دارید (مانند صورت‌حساب‌های بانکی)
  • مدرکی دال بر رابطه شما با شریک زندگی (نظیر سند ازدواج) یا فرزندانتان (شناسنامه آن‌ها) در صورتی که به همراه شما درخواست می‌دهند.
  • نتایج آزمایشات پزشکی (فقط در صورتی که از کشورهای خاصی درخواست دهید)

همچنین، ممکن است از شما خواسته شود که مدارک دیگری را نیز همراه با درخواست ویزای خود ارائه دهید. این مدارک ممکن است شامل موارد زیر باشند:

  • مدارکی که نشان دهد حداقل 12 ماه برای کارفرمای خود در خارج از انگلیس کار کرده‌اید، مانند:
    1. فیش حقوقی چاپی
    2. فیش حقوقی آنلاین به همراه نامه‌ای از حامی مالی شما که توسط یکی از کارکنان ارشد امضا شده است
    3. بیانیه بانک
  • گواهی معتبر ATAS در صورت نیاز، در صورتی که شغل شما شامل تحقیق در مورد یک موضوع حساس در سطح دکتری یا بالاتر باشد.

نکته: تمامی اسناد و مدارک مورد نیاز، باید به زبان انگلیسی یا ولزی ترجمه‌ رسمی شده باشند.

مدت زمان صدور ویزای ثبت نمایندگی انگلیس

مدت زمان صدور ویزای ثبت نمایندگی انگلیس

در صورت اقدام برای ویزای ثبت نمایندگی (Expansion Worker) از خارج از انگلیس، معمولا در عرض ۳ هفته نتیجه‌ آن به اطلاع متقاضی خواهد رسید. در صورت اقدام از داخل انگلیس، معمولا نتیجه آن در عرض ۸ هفته اعلام خواهد شد.

توجه داشته باشید که شما فقط تا 3 ماه قبل از روزی که قرار است در انگلستان شروع به کار کنید می‌توانید برای این ویزا اقدام کنید. این تاریخ در گواهی اسپانسرشیپ شما درج خواهد شد.

همچنین، در صورت نیاز به حضور در یک جلسه مصاحبه‌ حضوری در مرکز درخواست ویزا، باید زمان بیشتری برای این پروسه در نظر بگیرید.

در برخی از شرایط نظیر ارائه مدارک تکمیلی جهت بررسی بیشتر، درخواست برای شرکت در یک مصاحبه حضوری و یا به دلیل شرایط منحصر به فرد متقاضی در پرونده خود، بررسی درخواست وی ممکن است زمان بیشتری نیاز داشته باشد.

این امکان نیز وجود دارد که در ازای پرداخت مبلغی بیشتر، از سرویس اولویت‌دار استفاده کنید که باعث می‌شود پرونده شما در عرض ۵ روز کاری بررسی شود. سرویس اولویت فوق‌العاده نیز وجود دارد که نتیجه‌ پرونده‌ شما را در عرض یک روز کاری به شما اعلام خواهد کرد، اما استفاده از این سرویس‌ها، برای شهروندان همه‌ کشورها امکان‌پذیر نیست.

تمدید ویزای ثبت نمایندگی انگلیس

برای تمدید ویزای ثبت نمایندگی انگلیس (Expansion Worker) خود، باید به‌صورت آنلاین از طریق وب‌سایت Gov.uk اقدام کنید. لازم است که توجه داشته باشید تنها با داشتن کلیه شرایط زیر قادر به تمدید کردن ویزای ثبت نمایندگی انگلیس (Expansion Worker) خواهید بود:

  • باید در همان شغلی که زمان صدور اجازه ورود یا اقامت در انگلیس داشتید، مشغول به کار باشید.
  • کد شغل شما باید همان کدی باشد که زمان صدور اجازه ورود یا اقامت در انگلیس داشتید.
  • باید هنوز در حال کار برای همان کارفرمایی باشید که گواهی اسپانسرشیپ کنونی‌تان را به شما داده است.
  • به حداکثر مدت حضور در انگلیس با ویزای ثبت نمایندگی انگلیس (Expansion Worker) که ۲ سال هست، نرسیده باشید.
  • توجه داشته باشید که زمان اقدام برای تمدید ویزای ثبت نمایندگی انگلیس، باید در داخل این کشور حضور داشته باشید. در صورت سفر به خارج از بریتانیا، درخواست شما معلق خواهد شد.
  • بررسی درخواست‌های تمدید ویزای ثبت نمایندگی (Expansion Worker) معمولا تا 8 هفته طول می‌کشد.

ویزای استارتاپ انگلیس؛ مهاجرت به انگلیس با راه اندازی استارتاپ و شرایط ان را اینجا بخوانید.

تبدیل ویزاهای دیگر انگلیس به ویزای ثبت نمایندگی

اگر در حال حاضر با نوع دیگری از ویزا در انگلیس هستید و شرایط مورد نیاز ویزای مد نظر خود را دارید، ممکن است بتوانید آن را به ویزای ثبت نمایندگی (Expansion Worker) تبدیل کنید.

در این رابطه، باید توجه داشته باشید که ویزاهای زیر را نمی‌توان به ویزای ثبت نمایندگی تبدیل کرد:

  • ویزای توریستی
  • ویزای دانشجویی کوتاه مدت
  • ویزای دانشجویی والدین کودک
  • ویزای کارگر فصلی
  • ویزای کارگر خانگی در خارج از کشور
  • به دلایل دلسوزانه و خارج از قوانین مهاجرت، به متقاضی اجازه داده شده باشد که در انگلیس بماند.

در صورت وجود هر یک از شرایط فوق، ابتدا باید خاک انگلیس را ترک کنید و از خارج کشور برای ویزای ثبت نمایندگی اقدام کنید. نتیجه‌ درخواست شما معمولا در عرض ۸ هفته اعلام خواهد شد.

آپدیت ویزای ثبت نمایندگی انگلیس در صورت تغییر کردن شغل

آپدیت ویزای ثبت نمایندگی انگلیس در صورت تغییر کردن شغل

اگر شغل شما به کد شغلی دیگری تغییر کرد، باید برای به‎روزرسانی ویزای ثبت نمایندگی (Expansion Worker) خود اقدام کنید. برای آپدیت ویزای خود، باید همچنان برای همان کارفرما کار کنید.

شغل جدید شما همچنان باید شرایط مورد نیاز ویزای ثبت نمایندگی (Expansion Worker) را داشته باشد. علاوه بر این، به گواهی حمایت مالی یا اسپانسرشیپ جدید هم نیاز دارید. همچنین، اگر کمتر از یک سال در انگلیس بوده‌اید، باید برخی مدارک تکمیلی اضافی نیز ارائه دهید.

شما می‌توانید حداکثر 3 ماه قبل از تاریخ شروع کار جدید خود برای آپدیت ویزای ثبت نمایندگی (Expansion Worker)  اقدام کنید. شما می‌توانید در حالی که درخواست جدید شما در حال بررسی است، به کار در شغل فعلی خود ادامه دهید. این در صورتی است که درست تا زمانی که قبل از انقضای ویزای فعلی خود درخواست دهید.

تا زمانی که مجوز جدید خود را تأیید نکرده‌اید، نباید کار جدید خود را شروع کنید. معمولا در عرض ۸ هفته نتیجه‌ی آپدیت ویزای ثبت نمایندگی (Expansion Worker) به اطلاع شما خواهد رسید.

مجوز حمایت انگلیس(Sponsor Licence) به شرکت‌های مستقر در انگلیس اجازه می‌دهد تا نیروهای کار ماهری را که در خارج و یا داخل این کشور مستقر هستند، استخدام کنند.

ویزای ثبت نمایندگی انگلیس برای همسر و فرزندان

شما می‌توانید شریک زندگی و فرزندان خود را به عنوان وابستگان خود، با ویزای ثبت نمایندگی (Expansion Worker) به انگلیس بیاورید. اگر درخواست آن‌ها موفقیت‌آمیز باشد، تاریخ پایان اعتبار ویزای آن‌ها با تاریخ اعتبار ویزای شما یکسان خواهد بود.

شما می‌توانید افراد زیر را به عنوان اعضای خانواده خود با خودتان بیاورید:

  • شوهر، همسر، شریک مدنی یا شریک زندگی
  • فرزندان زیر 18 سال (از جمله فرزندانی که در مدت زمان اقامت شما در انگلیس متولد شده باشند).
  • فرزندان بالای 18 سال اگر در حال حاضر به عنوان فرزند وابسته و تحت تکفل شما در انگلیس باشند.

به یاد داشته باشید که هنگام درخواست، باید مدارکی برای اثبات رابطه خود با هر یک از افراد فوق ارائه دهید.

1.    شرایط مورد نیاز همسر

اگر شریک زندگی خود را به انگلیس می‌آورید، باید بتوانید این موارد را ثابت کنید:

  • به طور رسمی ازدواج کرده‌اید یا در یک مشارکت مدنی قرار دارید که در بریتانیا به رسمیت شناخته شده است.
  • هنگام درخواست، باید حداقل 2 سال با هم زندگی کرده باشید.

2.    شرایط مورد نیاز فرزندان ۱۶ سال به بالا

اگر فرزندان ۱۶ سال به بالای خود را با خود به انگلیس می‌آورید، آن‌ها باید:

  • با شما زندگی کنند (مگر اینکه در حال آموزش یا تحصیل تمام وقت در مدرسه شبانه روزی، کالج یا دانشگاه باشند)
  • ازدواج نکرده و فرزند هم نداشته باشند
  • از نظر مالی، توسط شما تامین شوند

علاوه بر این، در صورتی که فرزندتان با شما زندگی می‌کند، باید مدرکی حاوی آدرس وی نیز ارائه دهید که می‌تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • صورت حساب بانکی
  • صورت حساب‌های کارت اعتباری
  • گواهینامه رانندگی
  • سند ثبت نام NHS
  • نامه رسمی از دانشگاه یا کالج آن‌ها

خدمات کاناداپاس برای ویزای ثبت نمایندگی انگلیس

مسی ویزای ثبت نمایندگی (Expansion Worker) یکی از مسیرهای Global Business Mobility انگلیس است که قصد دارد اقتصاد محلی این کشور را تقویت کند و بیزینس‌های بین‌المللی را جذب کند.

اگر شما صاحب یک کسب‌وکار یا کارمند ارشد یک کسب‌وکار مستقر در خارج از انگلیس هستید که به دنبال افتتاح شعبه جدیدی در این کشور می‌گردید، ممکن است بخواهید به دنبال یک پشتیبانی حرفه‌ای باشید تا در این فرایند به شما کمک کند. اینجا، درست همان جایی است که متخصصین کاناداپاس می‌توانند با ارائه خدمات زیر به شما کمک کنند:

  • ما در تیم کاناداپاس، مشاوره حقوقی کامل و جامعی را به افراد و مشاغلی که به دنبال مهاجرت به انگلیس هستند ارائه می‌دهیم.
  • متخصصین کاناداپاس می‌توانند از شما در هر مرحله از این فرآیند پشتیبانی و حمایت کنند. از کسب اسپانسر تایید شده‌ ویزای ثبت نمایندگی (Expansion Worker) گرفته تا کمک به اخذ ویزای ثبت نمایندگی (Expansion Worker) انگلیس برای نیروی کار شما و مشاوره در مورد همه جنبه‌های مهاجرت کاری به انگلیس.
  • همچنین اگر در حال بررسی سایر مسیرهای ویزای Global Business Mobility هستید یا قصد دارید برای سایر روش‌های مهاجرتی همچون ثبت شرکت یا ویزای Skilled Worker اقدام کنید، می‌توانید از راهنمایی و مشاوره‌ متخصصین کاناداپاس بهره‌مند شوید.

برای دریافت ویزای نمایندگی انگلیس از کجا شروع کنم؟ با ما در مجموعه حقوقی مهاجرتی کاناداپاس تماس بگیرید.

تماس با کاناداپاس

کلام آخر

ویزای ثبت نمایندگی (Expansion Worker) یک مسیر عالی برای شرکت‌های خارج از انگلیس است که تمایل دارند فعالیت‌های خود را گسترش دهند و به این کشور بیاورند. آن‌ها با این ویزا می‌توانند پرسنل ارشد خود را به انگلیس بفرستند و کسب‌وکار خود را به شکل کارآمدتری اداره کنند.

اگرچه ممکن است درخواست برای فرآیند ویزای ثبت نمایندگی یا همان Expansion Worker پیچیده به نظر برسد، اما همراهی یک راهنمای خوب نظیر متخصصین کاناداپاس می‌تواند این مسیر را برایتان کاملا روشن کند. فقط کافی ا‌ست با مشاورین کاناداپاس تماس بگیرید تا هر گونه سوال یا ابهامی که درمورد این ویزا دارید، برطرف کنید.

سوالات متداول درباره ویزای ثبت نمایندگی انگلیس

شرکت‌های خارج از انگلیس که در این کشور فعالیت تجاری نمی‌کنند، اما به یک مدیر ارشد برای گسترش فعالیت‌های خود در انگلیس نیاز دارند، واجد شرایط ویزای Expansion Worker هستند. لازم به ذکر است که این نوع ویزا برخلاف ویزای skilled worker منجر به اقامت انگلیس نمی‌شود.

خیر، هر شرکتی واجد شرایط اقدام برای این ویزا نیست. معیار اصلی، این است که ارتباط و حضور ثابتی در انگلیس داشته باشد، اما در زمان درخواست برای این ویزا، فعالیت تجاری خود را هنوز در این کشور آغاز نکرده باشد. همچنین، باید حداقل ۳ سال در خارج از انگلیس فعالیت کرده باشد. علاوه بر این، ملزم به داشتن کارکنانی است که قادر به مدیریت مجوز هستند.

نه اینطور نیست. الزامات خاصی وجود دارد که باید رعایت شود. به عنوان مثال، حداقل حقوق مورد نیاز فرد، باید به ۴۲ هزار و ۴۰۰ پوند برسد. به علاوه، کارمند باید مهارت خود را برای این موقعیت ثابت کند.

اول از همه، ویزای Skilled Worker منجر به اقامت دائم می‌شود، در صورتی که حداکثر مدت اعتبار ویزای Expansion Worker یک سال است که یک سال دیگر هم می‌تواند تمدید شود.

علاوه بر این، در ویزای Expansion Worker باید حداقل ۱ سال برای شرکت کار کرده باشید. به طور کلی، قوانین مهاجرتی در ویزای Skilled Worker انعطاف‌پذیرتر هستند و نیاز نیست که تجربه کار با شرکت داشته باشید.

متقاضی باید حداقل ۴۲ هزار و ۴۰۰ پوند در سال حقوق دریافت کند تا واجد شرایط اقدام برای این ویزا باشد.

بله، متقاضیان می‌توانند به مدت ۱۲ ماه این ویزا را تمدید کنند. با این حال، این افراد حداکثر به مدت ۲ سال می‌توانند با این ویزا در انگلیس بمانند.

بله، همسر دارندگان ویزای Expansion Worker می‌توانند به صورت فول تایم کار کنند. فرزندان زیر ۱۶ سال آن‌ها نیز می‌توانند از حق تحصیل رایگان در مدارس انگلیس استفاده کنند. مدت زمان اعتبار ویزای همسر و فرزندان، برابر با مدت زمان اعتبار ویزای متقاضی اصلی خواهد بود.