ویدئو وبینار برگزار شده با موضوع هنر تصمیم گیری، با حضور آقای برایان تریسی نویسنده کتاب قورباغه را قورت بده و آقای مهیار حلاج پور وکیل مهاجرتی کانادا rcic به درخواست شما ترجمه شد و با زیرنویس فارسی در دسترس است.

مختصری بر وبینار هنر تصمیم گیری

برایان تریسی در شارلوت تاون در کانادا در سال 1994 به دنیا آمد . او یکی از مطرح ترین نویسندگان و مشاوران دنیا درباره مدیریت مؤثر و استراتژی کسب و کار، هدفگزاری و تقویت عزت نفس وبرنامه ریزی خلاق است. اولین سمینارهای برایان تریسی به سال ۱۹۸۱ در کشورهای آمریکا و کانادا برگزارشد. پس از برگزاری اولین سمینارها، مطالب ارائه شده را به صورت برنامه های دیداری و شنیداری منتشرکرد. برایان تریسی تجاربش را از فروش های موفق، سفرهای شگفت انگیز و مطالعات فروان و پیوسته، به دست آورد و آن را با اشخاص علاقه مند به موفقیت، به اشتراک می گذارد.

وی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت برایان تریسی اینترنشنال است که آن را در سال ۱۹۸۴ در شهر ونکوور کانادا تاسیس کرد. برایان تریسی ۴ بار به ایران سفر کرده و در مرکز همایش‌های صدا و سیما به سخنرانی داشته است. در ایران ناشران زیادی، کتاب‌های او را ترجمه و وارد بازار کرده اند. او نویسنده 90 کتاب است و شاید کمتر کسی نام کتاب بسیار معروف او را به نام «قورباغه‌ات را قورت بده» را نشنیده باشد. این کتاب بیش از 450.000 نسخه و با 23 زبان زنده دنیا چاپ گردیده است و شامل دستورالعمل های بسیار خوبی درباره چگونگی برداشتن موانع و دستیابی به موفقیت است.

به گفته خودش تاکنون بیشتر از ۵۰۰۰ هزار سمینار برگزار کرده است که هر سمینار بیش از ۲۰۰۰ تا 3000 شرکت کننده داشته است.

در روز 4 دسامبر 2020 4 آذرماه 1399 در قالب وبینار افتخار میزبانی برایان تریسی را داشتیم که درباره هنر تصمیم گیری و اثرات آن بر روی کار و زندگی  و رسیدن به هدف هایمان صحبت کردند و ما امیدواریم بهره مندی از تجربیات این نویسنده جهانی، باعث شود تا برخی دیدگاه ها و عملکردهای ما که ما را از رسیدن به موفقیت دور می کند، تغییر کند و روش  و افکار صحیح، ما را به دستیابی به  هدف هایمان  نزدیک تر کند.

در  این ویدئو برایان تریسی درباره اهمیت هنر تصمیم گیری و تاثیر آن بر زندگی صحبت کرده که کلیدها و دستورالعمل های بسیار مهمی در این زمینه به ما می دهد که می تواند زندگی ما را متحول کند. هنر تصمیم گیری و شناختن هدف و حرکت به سوی آن در همه امور و مخصوصا در امر مهاجرت می تواند در دستیابی به موفقیت، بسیار کمک کننده باشد

ابعاد پیچیده و مبهم در امر مهاجرت و مشکلات پیش روی افراد برای مهاجرت باعث می شود تا بسیاری از افراد در این مسیر دچار استرس و نگرانی شوند. یکی از اهداف ما در مجموعه حقوقی و مهاجرتی کاناداپاس شفاف سازی و نشان دادن واقعیات در امر مهاجرت به کانادا است که پیچیدگی و ابهام در این زمینه همواره افراد را نگران و دچار ابهام می کند.  ما با درک این موضوع شفاف سازی و بیان واقعیات  را همواره در راس امور قرار داده ایم تا بتوانیم در این راه چراغی روشن کرده باشیم.

موسسه حقوقی مهاجرتی کاناداپاس با مدیریت مهیار حلاج پور، مشاور رسمی امور مهاجرت کانادا RCIC و عضو شورای قانونگزاری مشاورین مهاجرت کانادا، با شماره پروانه R 520250  است.

مهیار حلاج پور که یک کارآفرین  جوان و موفق درتورنتو کانادا است و با داشتن شرکتi3 capital inc   که یک سرمایه گذاری و شتاب دهنده استارت آپ  است، تا کنون به استارت آپ های زیادی در سراسر دنیا کمک کرده است تا برای مهاجرت به کانادا و توسعه استارت آپ خود به کانادا مهاجرت کنند.

اگر شما نیز به مهاجرت به کانادا و یا داشتن کسب و کاری در کانادا فکر می کنید، توصیه می شود حتما گفتگوی ما با این نویسنده صاحب سبک را که آن را برای استفاده عموم ترجمه نیز کرده ایم، را مشاهده کنید. در این گفتگو برایان تریسی شما را راهنمایی خواهد کرد که در این راه یعنی مهاجرت به کانادا، چگونه  هدف و موانع رسیدن به آن  را بشناسید و به سوی آن قدم بردارید و چگونه تصمیم گیری درست می تواند راهگشای بسیار خوبی برای شما برای رسیدن به اهدافتان باشد.