کانادا کشوری جذاب برای مهاجرت است اما باید در نظر داشت که شهرهای مختلف این کشور شرایط متفاوتی برای زندگی خواهند داشت. بسیاری از افراد ترجیح می دهند تا در یکی از شهرهای کم جمعیت و کوچک کانادا زندگی کنند اما بسیاری نیز تمایل به زندگی در شهرهای شلوغ و پرجمعیت دارند.

برلینگتون کانادا به عنوان یکی از شهرهای واقع شده در استان انتاریو، می تواند یکی از مقاصد جذاب برای مهاجرت بسیاری از افراد باشد و به همین دلیل است که در این گفتار تلاش خواهیم کرد تا بروزترین اطلاعات در این رابطه را در اختیار شما قرار دهیم.

ارائه اطلاعات کلی در رابطه با شهر برلینگتون

برلینگتون، شهری در منطقه شهری هالتون است که از یک سو به دریاچه انتاریو می رسد. برلینگتون با شهرهای میسیساگا و همچنین همیلتون فاصله کمی دارد و همین دلیلی بوده است تا این شهر نیز به یکی از مقاصد مهم مهاجرتی برای افرادی تبدیل شود که قصد زندگی در این کشور را دارند.

اطلاعات کلی درباره شهر برلینگتون کانادا

در مقاله بهترین شهر کانادا برای ایرانیان، با بهترین شهرهای کانادا برای کار، زندگی و تحصیل آشنا می شوید.

معرفی مشاهیر برلینگتون کانادا

برلینگتون با وجود این که شهر کوچکی در استان انتاریو در کشور کانادا است، شخصیت های مشهور زیادی را پرورش داده است و به همین دلیل می توان لیست بلند آوازه ترین شخصیت های این شهر را به راحتی معرفی کرد. در ادامه برخی از سرشناس ترین افرادی که در برلینگتون حضور داشته اند را معرفی خواهیم کرد.

جیمز پیکارد (James Picard) هنرمند و کارگردان کانادایی که در زمینه آموزش نیز فعالیت می کند، از جمله شخصیت های شناخته شده است که در این شهر متولد شده است. رابرت بیتمن (Robert Bateman) نقاش مشهور نیز، یکی دیگر از هنرمندان شناخته شده در این شهر است. جان لاورنس رینولدز (John Lawrence Reynolds) نویسند و برنده دو جایزه الیس نیز از دیگر شخصیت های شناخته شده در این حرفه و شهر است. در رشته های ورزشی مختلف نیز شخصیت های برجسته زیادی در این شهر وجود دارند که از میان آن ها می توان به  کالب آگاندا عضو تیم ملی بسکتبال نیجریه، جاش اندرسون، استیو باور و بسیاری افراد سرشناس دیگر اشاره کرد.

جیلیان باربری، لیلی کادئو، کارلوس بوستامنته و بسیاری دیگر نیز از جمله بازیگران سینما و تلویزیون هستند که در شهر برلینگتون متولد شده یا تحصیلات خود را در این شهر به پایان رسانده اند.

بررسی شرایط آب و هوایی برلینگتون

کسب آگاهی از شرایط زندگی در یک شهر می تواند دید وسیع تری را در اختیار علاقمندان به مهاجرت قرار دهد تا دریابند که آیا شرایط کلی زندگی آن ها در مقصد مورد نظرشان مناسب است یا خیر. یکی از مهم ترین فاکتورهایی که می تواند زندگی افراد را تحت تاثیر قرار دهد، شرایط آب و هوایی است.

برلینگتون یکی از شهرهای کشور کانادا است که تابستان های بسیار مناسبی را تجربه می کند اما در زمستان ها، هوا سرد، بارش برف و وزش باد نیز بسیار رایج است. در طول سال، دمای هوای این شهر بین 8- تا 26 درجه سانتی گراد در حال تغییر است و در برخی از موارد ممکن است دمای هوا به 17- یا 30 درجه سانتی گراد برسد. با توجه به شرایط آب و هوایی موجود در شهر برلینگتون، می توان گفت بهترین زمان برای سفر به این شهر از اواخر ماه جون تا اوایل ماه سپتامبر است.

گرم ترین فصل سال در شهر برلینگتون 3 ماه به طول می انجامد که تقریبا از اول ماه جون تا 18 سپتامبر است که دمای هوا در این بازه زمانی در حدود 20 درجه سانتی گراد و بیشتر است. جولای را می توان به عنوان گرمترین ماه سال در این شهر معرفی کرد که دمای هوا در آن بین 17 تا 25 درجه سانتی گراد در حال تغییر است.

فصل سرد سال نیز 3 ماه به طول می انجامد که از 13 دسامبر تا 15 مارچ را شامل می شود. متوسط دمای هوا در این بازه زمانی کمتر از 4 درجه سانتی گراد را نشان می دهد. ژانویه نیز به عنوان سردترین ماه سال در این شهر شناخته می شود چراکه دمای هوا در این بازه زمانی بین 1- تا 8- درجه سانتی گراد در حال تغییر است.

آب و هوای شهر برلینگتون کانادا

فعالیت های مهیج در برلینگتون کانادا

در صورتی که به عنوان توریست به شهر برلینگتون سفر می کنید، با توجه به علاقمندی های خود، زمان مناسبی را برای سفر انتخاب کنید تا بتوانید خاطره ای دلپذیر از این شهر در ذهن خود داشته باشید. برلینگتون یکی از شهرهای کشور کانادا است که فرصت های مختلفی را به عنوان توریست در اختیار شما قرار می دهد و علاقمندان به طبیعت گردی می توانند تجربه بهتری در این شهر داشته باشند.

برای مثال باغ های گیاه شناسی سلطنتی مشهوری که در این شهر وجود دارد، از جمله بهترین مراکز دیدنی در شهر برلینگتون هستند و بازدید از آن ها برای هر فردی که قدم در برلینگتون می گذارد الزامی است. باغ های زیبای این شهر در مراکز مختلفی قرار گرفته اند و مجموع مساحت آن ها به 900 هکتار می رسد. بیش از 1000 گونه گیاه در این مجموعه وجود دارد و به عنوان بزرگترین مرکز یاس بنفش جهان شناخته می شود.

اگر به دنیای هنر علاقمند هستید، از گالری های هنری موجود در این شهر دیدن کنید. گالری بزرگ برلینگتون بیش از 4100 مترمربع مساحت داشته و البته بیش از 1000 اثر هنری نیز در آن نگهداری می شود. گالری هنرهای برلینگتون در سال 1978 فعالیت خود را آغاز کرده است و تا کنون بیش از 100000 بازدید کننده داشته است.

صخره نوردی در منطقه کوه نمو می تواند یک تجربه کم نظیر را برای شما به ارمغان آورد. این منطقه که بهترین مکان برای صخره نوردی در جنوب انتاریو است، نمی تواند مکان مناسبی برای افراد آماتور باشد اما هر صخره نوردی می تواند در این مکان از شرایط موجود، خاطره و تجربه ای دلپذیر را ایجاد کند.

تصویر باغ گیاه شناسی سلطنتی در برلینگتون کانادا

اگر علاقمند به خرید از مزرعه هستید، مسیر همواری در شهر برلینگتون پیش روی شما قرار خواهد داشت و می توانید محصولاتی مانند توت فرنگی، کدو، تمشک، ذرت و غیره را مستقیما از مزارع موجود در این شهر خریداری کنید. مزارع استونهون که در سال 1904 فعالیت خود را آغاز کرده اند، امروزه نیز به عنوان یک محل مناسب و قدرتمند برای تولید محصولات کشاورزی هستند. در این منطقه یک پارک مصنوعی نیز برای کودکان طراحی شده است که می توانند با تجهیزات و البته تولیدات کشاورزی بازی کنند و تجربه مناسبی برای حضور در این مکان داشته باشند.

موزه ها، پارک ها، نمایشگاه های هنری و بسیاری مکان های دیگر در برلینگتون وجود دارد که می تواند سفر به این شهر را برای بسیاری از علاقمندان به جهان گردی جذاب کند.

معرفی برخی از فستیوال های شهر برلینگتون

در کنار همه جاذبه های توریستی موجود در شهر برلینگتون، می توان به فستیوال هایی که در این شهر برگزار می شوند نیز اشاره کرد. برگزاری هر یک از فستیوال های سالیانه در این شهر می تواند نشاط عمومی را به شهر وارد کند و این همان چیزی است که بر کیفیت زندگی در برلینگتون می افزاید. برخی از مهم ترین فستیوال هایی که در شهر برلینگتون برگزار می شوند را در ادامه معرفی خواهیم کرد.

یکی از فستیوال های بزرگی که در شهر برلینگتون برگزار می شود، فستیوال فرهنگ است و افراد با فرهنگ های مختلف می توانند به صورت رایگان فعالیت های خود را در قالب های مختلف عرضه کنند. هنرمندان، خالقان اثر، مورخان، طراحان و سایر افراد خلاق در برلینگتون دعوت می شوند تا فعالیت های خود را به نمایش بگذارند. این مراسم قرار است در تاریخ 23 سپتامبر تا 23 اکتبر 2022 برگزار شود.

در هفتم جون سال 2021 فستیوال کایت های پرنده در برلینگتون برگزار شد و این کایت ها به صورت رایگان در اختیار شهروندانی قرار گرفت که در این فستیوال ثبت نام کرده بودند. اگر برنامه ریزی دقیقی برای سفر دارید، از همین حالا می توانید برای شرکت در مراسم سال 2022 این فستیوال هیجان انگیز ثبت نام کنید.

در این شهر فستیوال های بسیاری برگزار می شود که برای مثال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • یادبود جونو 75
  • فستیوال روز کانادا
  • فستیوال کودکان
  • کنسرت های آزاد در پارک ها
  • فیلم ها و ستاره ها
  • فستیوال بابانوئل و غیره.

این فستیوال ها بیشتر با هدف توسعه فرهنگ و ایجاد محیط های شاد شکل می گیرد و افرادی که به این موارد علاقمند هستند، می توانند برلینگتون را به عنوان مقصدی برای خاطره سازی انتخاب کنند.

شرایط کار در برلینگتون

زندگی در برلینگتون می تواند امتیازات زیادی را به همراه داشته باشد و افرادی که کار در این شهر را انتخاب می کنند، می توانند با دریافت اقامت دائم کانادا، برلینگتون را به شهر محل زندگی خود تبدیل کنند. کار در برلینگتون در حوزه های مختلفی امکان پذیر است اما باید در نظر داشت که در بسیاری از مشاغل، نیاز بیشتری به نیروی کار وجود دارد و این فرصتی بی نظیر برای افرادی است که در این حوزه ها تخصص دارند.

علاقمندان به کار در کانادا می توانند برلینگتون را به عنوان مقصد مناسبی برای خود انتخاب کنند چراکه در میان شهروندان کانادایی سطح تقاضا در این شهر می تواند کمتر باشد و شانس رسیدن به پیشنهاد کاری برای شهروندان غیر کانادایی نیز افزایش پیدا می کند. متوسط درآمد در شهر برلینگتون در حدود 68825$ دلار کانادا در سال است و به زبان ساده تر می توان گفت که نیروی کار در این شهر، به طور متوسط 33.09$ دلار کانادا در ازای هر ساعت کار دریافت می کند. برخی از مهم ترین مشاغل در برلینگتون و سطح حقوقی آن ها در جدول زیر ارائه شده است.

جدول مهمترین مشاغل به همراه سطح درآمد در شهر برلینگتون

شرایط تحصیل در برلینگتون

یکی از راه هایی که می توان برای ورود به کانادا از آن استفاده کرد، فرصت تحصیل در این کشور است و برلینگتون به عنوان یکی از شهرهای استان انتاریو می تواند برای برخی از افراد، شهر مناسبی برای ورود به عنوان دانش آموز یا دانشجو باشد. با توجه به این که دانشگاه های با کیفیت بالا و تراز اول کانادا در این شهر قرار ندارند، می توان گفت که برلینگتون مقصد مناسب تری برای تحصیل در مقاطع پیش از ورود به دانشگاه است. در این شهر مدارس مختلفی وجود دارد که امکان تحصیل را به دانش آموزان خارجی می دهد.

آکادمی مسیحیان برلینگتون یکی از مدارس خصوصی موجود در این شهر است که تنها در طول روز امکان تحصیل در آن وجود دارد. هزینه تحصیل در این مدرسه در حدود 9375$ تا 14525$ دلار کانادا در سال است و در حال حاضر بیش از 150 دانش آموز در آن مشغول به تحصیل هستند.

مدرسه اشوود گلن یکی دیگر از مدارسی است که تا کلاس هشتم را پوشش می دهد و دانش آموزان از 18 ماهگی تا 6 سالگی نیز می توانند در دوره های پیش دبستانی آن شرکت کنند. هزینه تحصیل در این مدرسه در حدود 14000$ تا 20000$ دلار کانادا در سال است.

آکادمی هنر رویال در برلینگتون نیز یکی دیگر از مدارسی است که دانش آموزان خارجی کلاس های نهم تا دوازدهم قادر به ثبت نام در آن هستند. همانطور که از نام این موسسه مشخص است، رشته های هنری مانند انیمیشن، رقص، موسیقی و فیلم از جمله رایج ترین رشته های تحصیلی در این مدرسه هستند. مدرسه فرن هیل در این شهر نیز یکی دیگر از دبستان هایی است که دانش آموزان خارجی می توانند در آن به ادامه تحصیل بپردازند. مدرسه هالتون والدورف نیز یکی از مدارس قدیمی در شهر برلینگتون است که به دانش آموزان در تمامی مقاطع تحصیلی، امکان تحصیل را ارائه می کند. شهریه تحصیل در این مدرسه نیز از 10000$ تا 16700$ دلار کانادا متغیر است.

برلینگتون یکی از شهرهای کوچک کشور کانادا در استان انتاریو به عنوان یکی از محبوب ترین استان های این کشور برای زندگی و مهاجرت واقع شده است. در حقیقت می توان این شهر را سکوی پرتاب مناسبی برای رسیدن به اقامت دائم کانادا معرفی کرد چراکه فرصت های شغلی مناسبی در آن وجود دارد که بسیاری به دلیل شرایط زندگی بهتر در شهرهای بزرگ از کنار آن به سادگی عبور می کنند.

در صورتی که به دنبال بهترین مسیرهای مهاجرت به کانادا هستید و قصد دارید آشنایی بیشتری با روش های بروز شده مهاجرت به کانادا از جمله دریافت ویزای توریستی کانادا، برنامه ویزای استارتاپ کانادا، اخذ ویزای تحصیلی کانادا آشنا شوید، توصیه می کنیم تا با بهترین وکیل مهاجرت به کانادا و مشاور مورد تایید RCIC در ارتباط باشید تا بتوانید با بالاترین راندمان ممکن اطلاعات مورد نیاز خود در این رابطه را به دست آورید.

مطالب مندرج در وب سایت حاضر به منظور اطلاع رسانی و افزایش دانش مخاطبین عزیز وبسایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی است. اگر چه اخبار و مطالب منتشره با نهایت دقت نویسنده مکتوب گردیده، ولی همچنان می تواند دستخوش تغییرات مرور زمان بوده و یا عاری از اشتباه انسانی نباشند. بدیهی است برداشت و مشورت های حقوقی نهایی صرفا در چارچوب موضوع مورد مشاوره با شخص مشاور و وکیل رسمی مجموعه جناب حلاج پور ممکن بوده و توصیه می شود. مدیریت و همکاران مجموعه حقوقی کاناداپاس و کاریابی بین المللی مهیار مسئولیتی در خصوص اقدامات خواننده با استناد به مطالب مندرج در وب سایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی نداشته و مسئولیت مجموعه صرفا محدود به چارچوب قرارداد منعقده با موکلین مجموعه باقی خواهد ماند.


مهیار حلاج پور

«افتخار داریم که مورد اعتماد شما هستیم»

من مهیار حلاج پور هستم،

عضو رسمی شورای قانون گذاری امور مهاجرت کانادا ICCRC، مشاور رسمی مهاجرت کانادا RCIC یا اصطلاحا وکیل مهاجرت.

زندگی من صرف این می شود که اطمینان حاصل کنم که ممتاز ترین خدمات تخصصی حقوق مهاجرت کانادا را در مجموعه حقوقی مهاجرتی کاناداپاس ارائه می دهیم.

شرکت توسعه بیزینس ،سرمایه گذاری استارت آپ i3 Capital گام به گام با بهترین متخصصین و مشاورین در خدمت اهداف کارآفرینانی است که برای پیشبرد اهدافشان به ما اعتماد کرده اند‌.

و همچنین در کنار همکارانم در کاریابی مهیار با مجوز رسمی از وزارت کار ایران برای تحقق برنامه های کاریابی بین المللی موکلین پارسی زبان می کوشیم.

کاناداپاس - وکیل مهاجرت کانادا در تورنتو - بیوگرافی مهیار حلاج پور
ارزیابی رایگان رزرو وقت مشاوره
× تماس با ما
Copy link