ویزای استارتاپ کانادا یک برنامه مهاجرتی است که به بنیان‌گذاران استارت آپ‌ در سراسر جهان این فرصت را می‌دهد تا با انتقال شرکت‌ها یا پروژه های خود به کانادا، اقامت دائم و به دنبال آن شهروندی کانادا را دریافت کنند.  اگر یک ایده نوآورانه یا یک شرکت در حوزه فناوری در کشور خود دارید، این برنامه می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای شما در پروسه مهاجرت به کانادا باشد.

برای شروع روند درخواست ویزای استارت آپ، شما نیاز به یک نامه حمایتی از سوی سازمان های مشخص دارید. انکوباتور تجاری یک راه عالی برای شروع درخواست شما برای ویزای استارت آپ کانادا است. این سازمان، با فراهم کردن احتیاجات لازم یک کسب و کار از مشاوره و آموزش گرفته تا تامین فضا و محیط اداری و تجهیزات و حتی معرفی به سرمایه گذاران، تمام زمینه های لازم و اساسی را برای رشد و موفقیت در یک استارت آپ را فراهم می کند.

انکوباتور استارت آپ یک اصطلاح رایج و مهم در مقوله استارت آپ است. با افزایش تصاعدی سالانه تعداد استارت آپ ها، انکوباتورها نقش مهمی در کمک و راهنمایی بنیانگذاران استارت آپ ها در این مسیر پر چالش دارند. تا قبل سال 2021، 79 درصد از نامه های پشتیبانی میزای استارت آپ از طرف انکوباتور تجاری صادر شده است.

در این مقاله به جزئیاتی در مورد انکوباتورهای ویزای استارت آپ کانادا پرداخته و به سوالات شما در این مورد پاسخ و رویه کاری آن ها توضیح می‌دهیم.

انکوباتور ویزای استارت آپ چیست؟

انکوباتور تجاری (کسب و کار) یک سازمان غیرانتفاعی است که به استارت آپ ها و شرکت ها در مراحل ابتدایی فعالیت کمک می کند تا سریع تر کسب و کار خود را گسترش دهند. انکوباتورهای استارت آپ برنامه ای است که برای کمک به رشد و بقایای استارت آپ ها در مرحله اولیه فعالیت آن ها با تامین فضا، تجهیزات و حمایت مورد نیاز آن ها طراحی شده است. آن ها معمولا فضای اداری، خدمات رفاهی، رایانه ها، تجهیزات و دسترسی به خدمات و آگاهی از رویدادهای انکوباتور را به صورت رایگان به استارت آپ ها می دهند.

در برخی موارد، آن ها خدماتی مانند مشاوره، بیزینس کوچینگ (ارائه مربی حرفه ای در زمینه کسب و کار مدنظر) و سایر خدمات نیز ارائه می دهند و هم چنین، فرصتی تشکیل یک شبکه ارتباطی بین افرادی که می توانند به هم در زمینه رشد و گسترش کسب و کارشان کمک کنند، فراهم می کنند.

معمولا انکوباتورها به استارت آپ هایی که در مراحل اولیه فعالیت خود با درآمدزایی حداقل یا بدون درآمدزایی  هستند، کمک می کنند و آن ها را برای رقابت در کسب سرمایه گذاری ریسک پذیر آماده می کنند. حتی برخی انکوباتور ها با شتاب دهنده ها در ارتباطند که برای شرکت ها منابع مالی و سایر بودجه ها را تامین می کنند تا به رشد سریع تر آن ها کمک کنند.

علاوه بر این، ورود یک استارت آپ به انکوباتور می تواند برای او امتیاز ویژه ای در زمان درخواست برای دریافت منبع مالی از شرکت های سرمایه گذاری ریسک پذیر باشد. این امتیاز به دلیل ارتباطی است که غالبا میان شرکت های سرمایه گذاری ریسک پذیر و یا سرمایه گذاران انجل با انکوباتورهای استارت آپ وجود دارد.

وقتی یک انکوباتور پروژه شما را می پذیرد، بدین معنی است که به ایده کسب و کار شما اعتقاد دارد و می خواهد از شما حمایت کند تا ایده شما سریع تر به موفقیت برسد.

سرمایه گذاران آنجل کانادا ثروتمند هستند و در ازای دریافت سهام، وقت و پول خود را در تجارت شما وارد و با رشد بالا سرمایه گذاری می کنند.

نقش انکوباتور در فرآیند درخواست ویزای استارت آپ

یکی از نگرانی های اساسی دولت کانادا برای متقاضیان ویزای استارت آپ این است که آیا شرکت شما در آینده سودآور خواهد بود یا خیر. با کسب پذیرش از در یک برنامه انکوباتور کانادایی، نشان خواهید داد که یک سازمان معتبر به ایده شما اعتقاد دارد.

تفاوت بین دریافت حمایت از یک انکوباتور با گروه سرمایه گذار انجل یا صندوق های سرمایه گذاری ریسک پذیر در این است که هیچ گونه لزومی برای سرمایه گذاری مالی نیست. اگر حمایت شما از طرف یک صندوق سرمایه گذار ریسک پذیر باشد، حداقل مبلغ سرمایه گذاری 200 هزار دلار است. اگر این حمایت از طرف یک سرمایه گذار آنجل باشد، این مبلغ 75 هزار دلار کانادا است. اما در زمان اقدام به درخواست ویزای استارت آپ از طریق انکوباتور، نیازی به سرمایه گذاری مالی نیست.

انکوباتور تنها لازم است تایید کند که شما مورد پذیرش برای یک برنامه شتابدهنده هستید. بنابراین، این فرآیند بدین شکل کامل خواهد شد.

ضوابط انتخاب یک انکوباتور ویزای استارت آپ

شما نمی توانید به هر انکوباتوری درخواست بفرستید. ابتدا باید انکوباتوری را انتخاب کنید که تاییدیه دولت کانادا را داشته باشد. اکنون 30 انکوباتور مشخص برای پذیرش ویزای استارت آپ کانادا وجود دارد. این نکته را در نظر بگیرید که برای به رسمیت شناخته شدن، یک انکوباتور تجاری نیاز به تایید سازمان ملی سرمایه گذاری انجل دارد.

نحوه در خواست ویزای استارت آپ از طریق انکوباتور

نحوه در خواست ویزای استارت آپ از طریق انکوباتور

اگر می خواهید از این طریق روند برنامه مهاجرتی خود را سپری کنید، جزئیات مربوط به نحوه درخواست ویزای استارت آپ را مطالعه کنید.

1. انتخاب انکوباتور مناسب شما

تمرکز برخی از برنامه ها روی بخش خاصی است و تمرکز برخی دیگر ممکن است روی مکان خاصی باشد. هم چنین، برخی از برنامه ها، استارت آپ هایی را انتخاب می کنند که تنها یک ایده تجاری هستند، در حالی که برخی دیگر، شرکت های سودآور را در اولویت خود قرار می دهند.

بنابراین، هر برنامه ای معیارهای خاص خود را در مورد پذیرش درخواست ها دارد. در کل این برنامه ها، از یک نقطه نظر مشترک هستند: ماهیت آن ها بسیار رقابتی است. شما باید با تحقیق کامل و آگاهی به یک یا چند انکوباتور مناسب در حوزه ایده کسب و کارتان درخواست بفرستید.

2. گرفتن پذیرش

گرفتن پذیرش از هر برنامه انکوباتور تجاری مساوی با اعطای قطعی ویزای استارت آپ کانادا به شما است. در این مرحله، دولت (و نماینده قانونی شما) شروع به پردازش مدارک مورد نیاز و کارهای ادارای مربوطه را می کند. بازه زمانی کلی مورد انتظار برای این نوع از ویزا معمولا بین 12 تا 16 ماه است.

3. ورود به کانادا

اگر در کانادا هستید، یک مصاحبه کوتاه با افسر مهاجرت برای بررسی مدارکتان، تایید آدرستان و واجد شرایط بودن ترتیب دهید. اگر پس از پذیرش وارد خاک کانادا می شوید، باید رویه مشابهی را با افسر آژانس خدمات مرزی کانادا (CBSA) انجام دهید.

همچنین اگر واجد شرایط برای دریافت مجوز موقت کار باشید، می توانید تا اتمام بررسی افسر مربوط، به کار خود ادامه دهید. باید این نکته را یادآور شد که در صورت استان مدنظر شما برای مهاجرت یا اقامت استان کبک است، باید از طریق برنامه کارآفرینی – مهاجرتی کبک اقدام کنید.

سرمایه‌گذاران ریسک‌ پذیر کانادا مجموعه‌ای از سرمایه‌گذاران مالی است که متعهد به سرمایه‌گذاری در شرکت‌های نوپا می‌شوند.

انکوباتور ویزای استارتاپ کانادا

انواع انکوباتورهای تجاری

هدف همه انکوباتورهای تجاری کمک به استارت آپ ها در مراحل ابتدایی فعالیت شان است. انواع این انکوباتورها تحت عنوانین زیر تقسیم بندی می شوند:

  1. شرکت های غیرانتفاعی: اکثر انکوباتورهای معروف، سازمان های غیرانتفاعی هستند که توسط موسسات دانشگاهی، سازمان های غیرانتفاعی، سازمان های دولتی و غیره برای کمک به دانشجویان جوان یا کمک به توسعه اقتصادی در جامعه اداره می شوند.
  2. موسسات انتفاعی توسعه: برخی شرکت ها در کنار کمک به استارت آپ ها، در جهت سودآوری برای خدمات انکوباتور عمل می کنند یا موقعیت های سرمایه گذاری برای خودشان ایجاد می کنند. آن ها معمولا در ازای سهام استارت آپ، سرمایه یا منابع مالی را فراهم می کنند.

برای راه اندازی شرکت در کانادا از کمک های بهترین وکیل مهاجرت به کانادا بهره ببرید. کافیست فرم زیر را پر کنید.

فرم ارزیابی رایگان مهاجرت به کانادا

روند کاری انکوباتورهای استارت آپ

با این که انکوباتورهای استارت آپ ها معمولا در مورد کمک به شرکت ها از طریق ارائه تسهیلات مختلف و راهنمایی آن ها منعطف هستند، اما در چهارچوب ویژه خود کار می کنند به صورتی که از رشد مناسب استارت آپ های مختلفی طرف همکاری شان اطمینان پیدا کنند.

مراحل پیشرفت استارت آپ ها در انکوباتور

مراحل پیشرفت استارت آپ ها در انکوباتور

به طور کلی، استارت آپ هایی برای قرار گرفتن در یک انکوباتور، چهار مرحله ذیل را طی می کنند، که عبارتند از:

1. استخدام: انکوباتورهای استارت آپ یک فرایند استخدامی دارند که اعضای بالقوه کل فرایند درخواست را طی می کنند. در این مرحله، انکوباتوها پتانسیل ، ایده و تیم استارت آپ، بازاریابی بالقوه و غیره را آنالیز می کنند. معمولا بنیان گذاران استارت آپ باید ترتیب یک مصاحبه را بدهند و رهبران را برای دریافت پذیرش متقاعدن کنند.

2. پذیرش سازمانی(همسوسازی): با دریافت پذیرش از برنامه انکوباتور، فرآیند آنبوردینگ (همسوسازی سازمانی) آغاز می شود و در این مرحله، انکوباتور به بنیانگذاران استارت آپ درباره رویکردش و قوانینی که لازم است رعایت شود، اطلاع می دهد. در این دوره، انکوباتور با شرکت و نیازهای آن بیشتر نیز آشنا می شود.

3. آغاز برنامه و همکاری: در این مرحله، همکاری شروع می شود و انکوباتور، کمک های خود را در زمینه مشاوره، فرصت های مربوط شبکه سازی، تامین منابع مالی و غیره آغاز می کند. برنامه انکوباتور معمولا تا زمانی که استارت آپ به کمک او نیاز داشته باشد، ادامه خواهد یافت. این مرحله ممکن است از 3 ماه تا 2 سال طول بکشد. به طور کلی، مشخصات فنی از قبل کاملا شفاف سازی شده اند.

4. ایجاد شبکه ارتباطی با فارغ التحصیلان: حتی بعد از اتمام همکاری، انکوباتور شبکه ارتباطی گسترده ای از فارغ التحصیلان را در اختیار استارت آپ ها قرار می دهد. در نتیجه، حالا بنیانگذاران استارت آپ  به کارآفرینان با تجربه دسترسی دارند که با تعامل با آن ها، می توانند از آن ها، برای رویه پیشرو راهنمایی بگیرند.

متغیرهای تعیین کننده برای موفقیت در انکوباتور استارت آپ

متغیرهای تعیین کننده برای موفقیت در انکوباتور استارت آپ

موفقیت در یک انکوباتور استارت آپ به متغیرهای زیادی بستگی دارد، از جمله:

  • تعداد کل استارت آپ ها در این برنامه: انکوباتورها معمولا گروهی از استارت آپ های برتر از نظر پتانسیل رشد را می پذیرند و آن ها را پرورش می دهند. این رویکرد با این هدف است که هر چه تعداد استارت آپ های مورد سرمایه گذاری با شانس موفقیت بالا بیشتر باشد، امکان جبران ضرر ناشی از استارت آپ های ناموفق بیشتر خواهد بود.
  • تعداد استارت آپ هایی که در دو سال اول با شکست مواجه می شوند: این که واقعیت مسلم است که اکثر استارت آپ ها شکست را تجربه می کنند. شکست های ابتدای راه به انکوباتورها فرصت برای خروج از معضل را نمی دهد و سرمایه آن ها از دست می رود. آن ها باید این ضرر را از طریق دیگر استارت آپ های مورد سرمایه گذاری، جبران کنند.
  • بازه زمانی مورد نیاز برای بازگشت سرمایه (یا نقدی سازی سهام): حتی اگر استارت آپ شکست نخورد و پتانسیل کافی برای رشد را داشته باشد، بازم ممکن است تا زمان نقد شدن سهام یا بازگشت سرمایه از شوی آن ها تاخیرهای زمانی بی سابقه ای وجود داشته باشد. به همین دلیل، سرمایه گذاران معمولا تمایل دارند در سریع ترین زمان ممکن از پروسه خارج شوند.

راه کسب درآمد انکوباتورهای استارت آپی غیرانتفاعی

معمولا انکوباتورهای استارت آپی سازمان های غیرانتفاعی هستند که توسط دولت، موسسات دانشگاهی یا شرکت های خصوصی از نظر مالی تامین می شوند. آن ها گروهی از استارت آپ هایی که در مراحل ابتدایی فعالیت خود هستند، می پذیرند و بدون هیچ گونه درخواستی برای سهم، خدمات لازم را به آن ها ارائه می دهند. این روند به دلیل دریافت حمایت های مالی از طرف دولت، دانشگاه یا سایر سازمان های خصوصی است.

دلیل سرمایه گذاری دولت، موسسات دانشگاهی و شرکت های خصوصی در انکوباتورهای غیرانتفاعی چیست؟

دلایل متعددی را می توان بیان کرد. به عنوان مثال، موسسات دانشگاهی در نظر دارند که برای دانشجویان یا فارغ التحصیلانشان این فرصت را فراهم کنند و با برقراری ارتباط طولانی مدت با سرمایه گذاران و مشاوره گرفتن از کارآفرینان با تجربه، استارت آپ های خود را گسترش دهند.

همچنین، دولت یا اسپانسرهای خصوصی برای سهیم شدن در استارت آپ های نوپا یا در کل برای کمک به توسعه اقتصادی جامعه روی آن ها سرمایه گذاری می کنند.

علاوه بر این، برخی از سازمان های خصوصی خدمات انکوباتور غیرانتفاعی را به صورت یک موقعیت با تامین منبع مالی ایده ها در جهت محصولات یا خدمات خود برای تبلیغ خود و ایجاد یک اکوسیستم در جهت منافع خود به پیش می برند.

کسب درآمد انکوباتورهای انتفاعی

انکوباتورهای انتفاعی معمولا در مراحل ابتدایی در ازای خدمات رسانی، تقاضای سهام می کنند. چنین انکوباتورهایی معمولا حتی بودجه یا دسترسی به شرکت های سرمایه گذاری ریسک پذیر، شتاب دهنده ها و غیره را فارغ  از خدمات استاندارد فراهم می کنند.

زمانی که استارت آپ ارزش بازاری و سودآوری کافی را به دست بیاورد یا زمانی که به صورت عمومی در بازار سهام عرضه شود، این انکوباتورها به دنبال فرصتی برای خروج از آن یا تبدیل ارزش خود به نقدینگی خواهند بود. این عمل باعث بازگشت سرمایه با ارزش بالای آن ها می شود.

پیامدهای شکست یک استارت آپ برای انکوباتور

شکی نیست که یک انکوباتور با کسب سهام در استارت آپ ها درآمد زیادی را دریافت می کند. به همان اندازه ممکن است که یک استارت آپ با شکست مواجه شود. انکوباتور راه های مختلفی برای جبران یا کاهش ضرر ناشی از شکست در استارت آپ دارد، که در جددول زیر به صورت خلاصه بیان شده است.

شرح

راهکار مقابله با ضرر

انکوباتورهای این چنینی معمولا برای پوشش هزینه هایشان از استارت آپ هایی شرکت کننده، به صورت مداوم مبلغی را دریافت میکنند. هر چند این مبلغ، درآمد زیادی را به همراه ندارد اما این وجه به انکوباتور در حفظ خود و استارت آپ های مورد حمایتش کمک میکند هزینه مشارکت
انکوباتورها گروهی از استارت آپ های نوپا و دارای پتانسیل نامحدود برای رشد را می‌پذیرند. بنابراین، حتی اگر تعداد کمی از آن ها موفق به در آمد یا ارزش بازار کافی شوند، انکوباتور قادر به بازگشت قابل توجه سرمایه خود خواهد شد استارت آپ های چندگانه
انکوباتورها، خواه انتفاعی یا غیرانتفاعی، منابع مختلفی برای کسب درآمد دارند. آن ها برای منافع خود تنها به خدماتشان وابسته نیستند. مثلا، انکوباتورها با ایجاد روابط زیاد به آن ها این فرصت را میدهد تا از راه فروش خدمات خود، ارائه مشاوره، انحراف بازار به سمت منافع خود و غیره درآمد کسب کنند منابع متعدد درآمد
جدا از طلب سهام، برخی انکوباتورها درصدی از درآمد استارت آپ های مورد حمایت خود را نیز دریافت می کنند. اما گرفتن حق امتیاز، کار آسانی نیست، زیرا برای این روند ترتیبات قانونی زیاد و سرمایه گذاری های نقدی بالا لازم است. بنابراین، این منبع درآمد اکثر انکوباتورها نیست یا صدور مجوز  IP حق امتیاز حاصل از تجاری سازی

(لایسنس)

نحوه انتخاب انکوباتور مناسب کسب و کار 

تعداد زیادی انکوباتور تجاری وجود دارد. در طی چندین سال گذشته، تعداد انکوباتورها به صورت پیوسته در حال افزایش است. با عضویت در انکوباتور و بهره مندی از داشتن مشاور و دسترسی به یک تیم مجرب در هنگام راه اندازی یک کسب و کار در کنار ارتباطات و آشنایی با منابع دولتی و کمک های مالی، تفاوت های اساسی در راه موفقیت یک استارت آپ ایجاد می کند.

نکته ای که باید در نظر داشت این است که همه انکوباتورها رویه یکسانی ندارند و برای انتخاب انکوباتور مناسب کسب و کارتان باید نیازهای تجاری و شخصی خود را در نظر بگیرید.

در ادامه برخی از مواردی را که باید درنظر بگیرید، توضیح داده ایم:

پشتیبانی و برنامه ریزی

مطمئنا کار در یک فضای مناسب و اداری عالی ارزشمند است و همه عاشق تنقلات و پذیرایی های رایگان هستند. اما آیا این مسائل رفاهی می تواند به تنهایی به رشد کسب و کار شما کمک کند؟

باید در ابتدا از این که انکوباتور مدنظر شما توانایی پشتیبانی از شما و در زمینه رشد کسب و کارتان همکاری لازم را دارد، اطمینان حاصل کنید. مطمئن شوید که به یک مشاور دسترسی دارید، برنامه خاصی در یک تیم با روابط عمومی بالا در جهت حمایت شما طراحی شده است و رویکرد انکوباتور مدنظر با نیازهای شما یکسان است.

اولویت های رقابت

در سطح رقابت، هر کسی اولویت های خاص خود را دارد و هنگام ارزیابی یا انتخاب انکوباتور استارت آپ خود باید از نقطه نظر منعطف بودن آن برای این اولویت ها دقت کنید. آیا تعهدات خانوادگی دارید؟ آیا در کسب و کار دیگری فعالیت دارید؟

شاید شما فعالیت های جانبی داشته باشید، مثلا کارهای خیریه انجام دهید یا مربی ورزشی باشید و یا منبع درآمد دیگری برای پرداخت صورت حساب های خود داشته باشید. بسیاری از شتاب دهنده ها و انکوباتورها برنامه ای برای افرادی ندارند که سفر می کنند و تعادل خاصی بین زندگی شخصی و حرفه ای برقرار می کنند. باید در زمان انتخاب انکوباتور، درباره اولویت های رقابتی آن آگاهی لازم را کسب کنید.

در همین راستا، توجه به زمان بندی «همگروهی» مهم است. برخی از انکوباتورهای تجاری فرصت پذیرش در جریان را ندارند، این بدین معنی است که تاریخ شروع سختگیرانه برای برنامه های خود را اعلام می کنند. پس مطمئن شوید که تاریخ و بازه زمانی یک گروه 100% برای شما مناسب است.

اگر پذیرش این قانون برای شما دشوار است، انکوباتوری را انتخاب کنید که به جای تاریخ شروع ثابت، پذیرش چرخشی دارد. در این صورت می توانید زمانی که آماده ید، کارتان را به بهترین نحوه شروع کنید.

به شهروندان خارجی که در برنامه ویزای استارت آپ کانادا پذیرفته شده اند، اقامت دائم اعطا می شود. تا قبل سال 2021، 29 درصد از کسانی که برای ویزای استارت آپ اقدام کرده اند، ایرانی بودند.

هزینه های برنامه های انکوباتور

هزینه های برنامه های انکوباتور تجاری بسیار متفاوت است و اکثر آن ها هزینه های جانبی دارند. اگر چه ممکن است یک برنامه در ابتدا هزینه کمتری داشته باشد، اما غالبا این طور نیست. مطمئن شوید که آگاهی کاملی از هزینه ها و خدماتی که در قبال هزینه ها در طول کل دوره انکوباتوری دریافت خواهید کرد، داشته باشید.

اکثر انکوباتورها تجاری، بسته ای جامع را با هزینه بالا ارائه می دهند که باید در اقساط ثابت یا انعطاف پذیر پرداخت شود. برخی دیگر برای هر گزینه هزینه جداگانه ای در نظر می گیرند، برخی برنامه ها مبتنی بر سهام هستند و برخی دیگر ترکیبی از این موارد هستند. حتما در این زمینه تحقیقات کافی داشته باشید.

هزینه دیگری که باید آن را در نظر گرفت، بنیانگذاران جانبی است. انکوباتورها تثبیت شده به بیش از یک بنیانگذار اجازه می دهند تا بدون پرداخت هزینه اضافی در برنامه شرکت کند. این فرصت به بنیانگذاران امکان تقسیم هزینه های انکوباتور را می دهد. در این صورت، شرکای بیشتری می توانند از برنامه استفاده کننید و دید و دانش مورد نیاز برای موفقیت را به دست آورند و تیم بنیانگذاران توانمند می شوند.

موقعیت مکانی

یک انکوباتور با موقعیت مکانی مناسب برای شما انتخاب کنید. چه اکوسیستمی می تواند از کسب و کار شما به بهترین شکل پشتیبانی کند؟ به عنوان مثال، ونکوور و تورنتو در تاسیس شرکت های یونیکورن معروف هستند و شبکه های بسیارقوی برای استارت آپ ها دارند. هم چنین آلبرتا در حال تبدیل شده به یک قطب جدید برای کریپتو و بلاک چین است. برخی از انکوباتورها شما در هر نقطه مکانی پشتیبانی می دهند.

این موارد چندین نکته از مواردی است که باید در زمان جستجو و انتخاب انکوباتور در نظر بگیرید تا بهترین انتخاب متناسب با شرایط خود را داشته باشید، چون انتخاب اشتباه، منجر به هدر روی انرژی و زمان شما می شود.

جمع  بندی

یکی از موارد پیش روی شما برای مسیر مهاجرت از طریق ویزای استارت آپ، انکوباتورهای تجاری هستند. انکوباتورهای تجاری مقدمات و خدمات لازم و مناسب برای رشد استارت آپ هایی را فراهم می کنند که به نظر می رسد در آینده رشد اقتصادی بالایی خواهند داشت.

اگر شما قصد انتخاب این مسیر را دارید، باید تمام جوانب را سنجیده باشید و تا حد ممکن تصویر اقتصادی مناسبی از آینده شغلی خود داشته باشید تا بتوانید یک انکوباتور را در زمینه پیشرفت آتی ایده خود متقاعد کنید. انتخاب انکوباتور مناسب درست مطابق با کسب و کار شما، آینده شغلی شما را تا حدود زیادی تضمین خواهد کرد.

در همین راستا، مجموعه حقوقی مهاجرتی کاناداپاس تلاش دارد تا هر چه بیشتر شما را در این مسیر یاری کند و با ارائه مشاوره و پشتیبانی حقوقی ابتدای طرح درخواست تا دریافت اقامت دائم در کنار شما خواهد بود.

کاناداپاس با بررسی مدارک و مستندات و با آگاهی از مسائل و قوانین روز کانادا می تواند در انتخاب بهترین مسیر و سازمان مدنظر برای دریافت نامه حمایتی ویزای استارت آپ و یک شروع موفقیت آمیز و به انجام رساندن ویزای استارت آپ تا اقامت دائم خود و خانواده تان، به شما کمک کند.