ثبت شرکت در کانادا چه مزایایی داره؟

ثبت شرکت در کانادا می تواند مزایای بسیار زیادی را برای شما به همراه داشته باشد.

1

اقامت دائم

امکان دریافت اقامت دائم

2

اسکان خانوادگی

ورود همزمان همسر و فرزندان

3

تحصیل رایگان

امکان تحصیل رایگان برای فرزندان

4

دریافت بیمه

دریافت خدمات بیمه

جهانی شدن شما با داشتن شرکت در کانادا شروع میشه ...

entrepreneur

ثبت شرکت، روش مناسبیه برای افراد کارآفرین، مدیران و صاحبان کسب و کار که دوست دارن کسب و کار و تجارت خودشون رو تو کانادا داشته باشن. اگه هم تجارتی تو ایران ندارید، اما تمایل دارید که کسب و کار جدیدی تو کشور کانادا راه‌اندازی کنید، می‌تونید حداقل بعد از شش ماه از زمان ثبت شرکت، با همین روش، برای مهاجرت اقدام کنید.

check

آره؛ بعد از ثبت شرکت هر زمان که شرایط لازم را داشته باشید، می‌تونید برای توسعه بیزنس خودتون اقدام کنید. یادتون نره که مجموعه حقوقی «کاناداپاس» و شرکت توسعه بیزینس و سرمایه گذاری استارت آپ i3 Capital با سال‌ها تجربه، با ارائه مشاوره و پیشنهاد انواع روش‌های مناسب برای شما و انجام امور اداری و حقوقی، از اول تا آخر مسیر کنار شماست.

check

روش‌های مختلفی برای اینکه شما این ویزا رو به اقامت دائم وجود داره که بسته به شرایط هر فرد متفاوته.

خدمات کاناداپاس در حوزه ثبت شرکت به سه دسته اصلی تقسیم می‌شه که شما می‌تونید بر اساس هدف خودتون، یکی از این روش‌ها را انتخاب کنید:

  1. ثبت شرکت، دریافت آدرس پستی شرکت در کانادا، دریافت شماره تلفن شرکت با امکان پاسخگویی در ایران
  2. ثبت شرکت، دریافت آدرس پستی شرکت در کانادا، دریافت شماره تلفن شرکت با امکان پاسخگویی در ایران، منشی پاسخگو در کانادا، افتتاح حساب تجارت بانکی در کانادا، انتصاب مدیر کانادایی
  3. ثبت شرکت، دریافت آدرس پستی شرکت در کانادا، دریافت شماره تلفن شرکت با امکان پاسخگویی در ایران، منشی پاسخگو در کانادا، ارائه طرح تجاری و مارکتینگ پلن و مطالعه و تحقیق بازار

چرا کاناداپاس؟

تجربه

دانش

تخصص

تعهد