اگر به دنبال راهی برای شروع تجارت خود در قاره آمریکا هستید، یکی از راه های ممکن خرید فرانچایز در کانادا است. شما با این کار می توانید پای در جایی بگذارید که پیش تر توانسته است تبلیغات لازم را انجام بدهد و موفقیت کافی را از نظر برند سازی انجام داده باشد. در حقیقت شما از این طریق می توانید اطمینان داشته باشید که در صورت مدیریت درست تجارت خود قادر خواهید بود به سود تضمینی برسید. بسیاری از صاحبان امتیازان به شما کمک های مالی ارائه خواهند کرد تا بتوانید فعالیت خود را آغاز کنید و همه چیز به صاحبان اصلی امتیاز تجارت مد نظر شما بستگی دارد.

کاهش ریسک تجارت به وسیله فرانچایز

یکی از اصلی ترین اهداف فرانچایز گسترش هر چه بیشتر تجارت است. زمانی که استراتژی های رشد یک فرانچایز را با سایر متدها مقایسه کنید متوجه خواهید شد که فرانچایز نسبت به سایر روش های مالکیت بر یک پروژه بیزینسی ریسک بسیار کمتری را به همراه  دارد. بدون تردید مالکیت بر هر تجارتی با ریسک همراه است اما در مقایسه با تجارت های نوپایی که قصد گسترش آنها را دارید، فرانچایز ریسک بسیار کمتری دارد.

از طرف دیگر، در حالی که دریافت نمایندگی خطر های بسیار کمتری را به همراه دارد، در این سبک از تجارت ها، مالک کم ترین استقلال ممکن برای کنترل تجارت خود را خواهد داشت. اگرچه کسی که نمایندگی را به عهده گرفته است صاحب بیزینس شناخته می شود اما او باید تحت یک قرارداد تمامی شرایط، ضوابط و استانداردهایی که در قرارداد ذکر شده است را رعایت کند.

با همه این تفاسیر در صورتی که می خواهید خطرات ناشی از یک تجارت را به حداقل برسانید و در اختیار داشتن سطح خاصی از آزادی عمل برای شما اهمیت ندارد و می توانید دنباله رو سیاست ها یک مجموعه بزرگ اما سودآور باشید، فرانچایز می تواند یک گزینه بسیار مناسب برای شما باشد.

قرارداد خرید فرانچایز در کانادا

شناسایی فرصت های مناسب برای خرید فرانچایز در کانادا

زمانی که متوجه شدید که فرانچایز می تواند گزینه مناسبی برای کار در کانادا باشد، می توانید از راه های مختلف از جمله مطالعه مجلات و رسانه های آنلاین کار خود را آغاز کنید و مطلع شوید که از کدام برند ها می توانید فرانچایز دریافت کنید.

با وجود این که گزینه های بسیار زیادی برای فرانچایز در کشور کانادا وجود دارد، پیدا کردن گزینه مناسب برای شما می تواند کمی دشوار و البته گیج کننده باشد. به همین علت است که در بسیاری از مجلات و رسانه ها شما می توانید برخی فهرست جامعی از  از بروز رسانی های دقیق در رابطه با گزینه های مختلف را مطالعه کنید. در این مسیر هرگز عجله نکنید و با افرادی در ارتباط باشید که از این طریق می توانند شما را به خواسته هایتان برسانند.

مواردی که هنگام خرید فرانچایز باید به آن توجه داشته باشید

با توجه به شرایط مناسب اقتصاد کشور کانادا، زمانی که شما یک فرانچایز را در این کشور خریداری می کنید، انتظار دارید که برایتان سودآور باشد. در حالی که فاکتور های بسیار زیادی برای تخمین سودآوری یک بیزینس وجود دارد، اولین قدم در هنگام جستجو برای خرید یک فرانچایز آن است که فرصت هایی را بیابید که بالاترین سود را در اختیار شما قرار می دهند.

در پذیرش نمایندگی، تفاوت های بسیار زیادی برای سودآوری بین صنایع مختلف وجود دارد و عوامل بسیار زیادی مانند موقعیت مکانی، بازار، تجربه عملیاتی و غیره نقش بسیار زیادی دارند. به همین دلیل است که شما پیش از هرگونه اقدام برای خرید فرانچایز باید تحقیقات لازم در خصوص هر تجارت را انجام دهید.

نکات مهم قبل از خرید فرانچایز

برخی از مهم ترین نکاتی که قبل از خرید فرانچایز باید به آن توجه داشت عبارتند از:

  • هزینه های شروع کار یا دریافت امتیاز یک برند: این هزینه می تواند بر میزان درآمد نهایی شما تاثیرگذار باشد. برای مثال زمانی که شما یک فست فود به صورت نمایندگی افتتاح می کنید، باید بخاطر مکانی که برای رستوران خود کرایه کرده اید هزینه پرداخت کنید و علاوه بر آن باید هزینه حق امتیاز که مطابق با قرارداد است را نیز باید پرداخت کنید. اما آیا قرارداد شما تمدید خواهد شد؟ اگر قصد داشته باشید قرارداد خود را تمدید کنید، باید بار دیگر پس از پایان قرارداد خود هزینه حق امتیاز را پرداخت کنید.
  • هزینه مواد اولیه: برای اینکه بتوانید رضایت صاحبان امتیاز را بدست آورید، همواره باید مواد اولیه تجارت خود را از صاحبان امتیاز یا فروشندگان مورد تایید آنها تهیه کنید. در صورتی که بیزینس مد نظر شما یک بیزینس ارائه خدمات است کم تر با چنین موضوعی روبرو خواهید شد اما در بیش تر مواقع شما برای اداره تجارت خود باید چنین هزینه هایی را نیز در نظر داشته باشید چرا که جز هزینه های اضافه محسوب می شوند.

 

  • تامین مالی: اکثر فرانچایزها وظیفه تامین مالی را به عهده نمی گیرند و این به آن معناست که شما باید از پس اندازهای شخصی خود استفاده کنید یا اینکه بتوانید از منابع مالی دیگر استفاده کنید که رایج ترین آن ها استفاد از منابع مالی موجود مانند وام های مشاغل کوچک است. با این وجود بسیاری از صاحبان امتیاز ثروتمند در کشور کانادا حمایت های مالی را نیز از افرادی که تمایل به همکاری دارند به عمل می آورند. این کمک هزینه های می تواند برای خرید تجهیزات اولیه یا وسایل باشد. این فرصت ها بسیار جذاب هستند چرا که صاحبان مشاغل جدید تنها باید مبلغی از سرمایه خود را به عنوان وثیقه وام در اختیار صاحبان امتیاز قرار دهند. در این حالت دیگر نیازی به در اختیار داشتن سرمایه اولیه سنگین برای شروع کار نخواهد بود.
اولین گام در خرید فرانچایز در کانادا

کلام نهایی

به طور کلی خرید یک فرانچایز در کشور کانادا می تواند مزایای مالی فراوانی را برای شما به همراه داشته باشد اما مهم ترین نکته در رابطه با این موضوع آن است که بتوانید بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنید و در هنگام انجام مذاکرات اولیه با صاحبان امتیاز برند بتوانید بالاترین امتیازات ممکن را اخذ کنید تا سود بیش تری به دست آورید.

بدون تردید در این زمان یک وکیل و مشاور رسمی مهاجرت به کانادا می تواند به شما کمک کند تا موفقیت خود در این زمینه را تضمین کنید. همکاران ما از آمادگی کامل برای راهنمایی شما در این زمینه برخوردار هستند. برای اطلاعات بیشتر میتوانید به این نشانی اینترنتی مراجعه کنید.

فرم ارزیابی رایگان ما را تکمیل کنید، ما شرایط شما را دقیق بررسی میکنیم و بهترین گزینه را به شما پیشنهاد می دهیم.

پرسش های رایج درباره خرید فرانچایز در کانادا

متوسط ​​هزینه فرنچایز اولیه در کانادا 23000 دلار است . این هزینه شامل پشتیبانی، آموزش، استخدام حق امتیاز، راه اندازی افتتاحیه بزرگ، توسعه امتیاز و شناسایی سایت را پوشش می دهد. به طور کلی، هر چه شرکت فرنچایزر شما شناخته شده و معتبرتر باشد، هزینه اولیه بالاتر است.
پتانسیل درآمد شما به عنوان صاحب امتیاز تا حد زیادی به برند و صنعت بستگی دارد. صاحبان حق امتیاز در صنعت رستوران داری به طور متوسط ​​82000 دلار در سال درآمد دارند ، که با توجه به محدوده حقوق صاحبان رستوران های غیر حق امتیاز می تواند از 24000 تا 155000 دلار متغیر باشد.
بین 1200 تا 1300 شرکت فرانچایز وجود دارد که تقریباً 76000 شعبه دارای امتیاز را در کانادا اداره می کنند. هر ساله حدود 4300 شعبه جدید در کانادا افتتاح می شود.

مطالب مندرج در وب سایت حاضر به منظور اطلاع رسانی و افزایش دانش مخاطبین عزیز وبسایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی است. اگر چه اخبار و مطالب منتشره با نهایت دقت نویسنده مکتوب گردیده، ولی همچنان می تواند دستخوش تغییرات مرور زمان بوده و یا عاری از اشتباه انسانی نباشند. بدیهی است برداشت و مشورت های حقوقی نهایی صرفا در چارچوب موضوع مورد مشاوره با شخص مشاور و وکیل رسمی مجموعه جناب حلاج پور ممکن بوده و توصیه می شود. مدیریت و همکاران مجموعه حقوقی کاناداپاس و کاریابی بین المللی مهیار مسئولیتی در خصوص اقدامات خواننده با استناد به مطالب مندرج در وب سایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی نداشته و مسئولیت مجموعه صرفا محدود به چارچوب قرارداد منعقده با موکلین مجموعه باقی خواهد ماند.


مهیار حلاج پور

«افتخار داریم که مورد اعتماد شما هستیم»

من مهیار حلاج پور هستم،

عضو رسمی شورای قانون گذاری امور مهاجرت کانادا ICCRC، مشاور رسمی مهاجرت کانادا RCIC یا اصطلاحا وکیل مهاجرت.

زندگی من صرف این می شود که اطمینان حاصل کنم که ممتاز ترین خدمات تخصصی حقوق مهاجرت کانادا را در مجموعه حقوقی مهاجرتی کاناداپاس ارائه می دهیم.

شرکت توسعه بیزینس ،سرمایه گذاری استارت آپ i3 Capital گام به گام با بهترین متخصصین و مشاورین در خدمت اهداف کارآفرینانی است که برای پیشبرد اهدافشان به ما اعتماد کرده اند‌.

و همچنین در کنار همکارانم در کاریابی مهیار با مجوز رسمی از وزارت کار ایران برای تحقق برنامه های کاریابی بین المللی موکلین پارسی زبان می کوشیم.

کاناداپاس - وکیل مهاجرت کانادا در تورنتو - بیوگرافی مهیار حلاج پور
ارزیابی رایگان رزرو وقت مشاوره
× تماس با ما
Copy link