افرادی که مهاجرت به کانادا را انتخاب می کنند، معمولا به فکر خرید در این کشور نیز هستند و درصدد رسیدن به بهترین کالاها هستند. در کانادا دومین کشور وسیع جهان، مکان های زیادی برای تفریح و خرید وجود دارد. مناظر سرزنده، حیات وحش دست نخورده، فرهنگ پر از روح کانادا هر کسی را مسحور می کند و کاملا طبیعی است که علاوه بر تماشای این مناظر برخی به دنبال خرید کالاهای مختلف در این کشور نیز باشند.

مراکز خرید در کانادا دنیایی کاملا متفاوت دارند و می توانند چیزی بیش تر از یک خرید ساده و چانه زدن با فروشندگان را به همراه داشته باشند.

کانادا یکی از کشورهای برتر جهان است که فرصت های خرید با کیفیت را در اختیار همگان قرار می دهد و به همین دلیل می توان گفت که خرید در کانادا، هنگام سفر به این کشور یک الزام است ضمن این که ساکنان کانادا نیز از همین فروشگاه های بزرگ خریدهای خود را انجام می دهند. برای آشنایی بیشتر با این موضوع، برخی از مهم ترین مراکز خرید در کانادا در این گفتار مشخص خواهند شد.

معرفی فروشگاه وست ادمنتون در کانادا

شاید یک مرکز خرید بتواند همه خدمات و نیازهای خرید آخر هفته را برآورده کند. این ادعا در رابطه با فروشگاه West Edmonton Mall نیز صادق است. این مرکز خرید بزرگ ترین مرکز خرید در کشور کانادا است و به همین دلیل آن را وگاس کوچک آلبرتا لقب داده اند و این یک لقب کاملاً درست است. در این مال بزرگ جاذبه های بسیار زیادی وجود دارد که فرد را به خود جذب می کند و کازینو موجود در آن نیز یکی از مراکز وسوسه کننده برای مسافران و بازدید کنندگان است.

به دلیل طراحی خاص شهر سدلدوم است که به یکی از مهم ترین مراکز برگزاری کنسرت تبدیل شده است و این در حالی است که انتظار می رود اکثر این مراسمات در شهر کلگری برگزار شوند. البته که خرید، کاربرد اصلی این مرکز خرید است.

مرکز خرید وست ادمنتون روزانه در حدود 60 تا 150 هزار بازدید کننده دارد. بیش از 800 خرده فروشی در این مرکز خرید وجود دارد و طول آن 1.5 کیلومتر است. زمانی که صحبت از خواسته های مصرف کنندگان می شود، این مرکز خرید می تواند اکثر نیازها را برطرف کند و به همین دلیل است که از آن به عنوان مکانی فراتر از یک مرکز خرید یاد می شود. مرکز خرید وست ادمنتون تمامی برنامه های جانبی را نیز پوشش می دهد. این مرکز خرید می تواند تا 3 روز کامل از زمان شما را به خود مشغول کند.

این مرکز خرید از دوشنبه تا شنبه از ساعت 10 صبح تا 9 شب به صورت پیوسته فعال است. روزهای یکشنبه نیز از ساعت 11 تا 6 بعد از ظهر امکان استفاده از مراکز مختلف در این مکان وجود دارد.

فروشگاه وست ادمنتون در کانادا

معرفی CF Toronto Eaton Centre در کشور کانادا

مرکز ایتون در شهر تورنتو با الگوبرداری از گالری معرف شهر میلان با نام ویتوریو امانوئل دوم طراحی شده است. این مرکز خرید، دارای یک طاق شیشه است که در طول آن قرار دارد. این مرکز خرید در مرکز شهر واقع شده است و به ایستگاه های اتوبوس دسترسی چندان مناسبی ندارد اما استفاده کنندگان از مترو می توانند از دو ایستگاه نزدیک به این مرکز خرید استفاده کنند. یکی از نکات مثبتی که در رابطه با این مرکز خرید وجود داد، امکان استفاده از پارکینگ برای حدود 1300 خودرو است.

زمانی که وارد این مرکز می شوید، به بالای سرتان نگاه کنید تا مجسمه غازهای کانادایی که از جنس فایبرگلس هستند را مشاهده کنید. یکی از ساکنین محلی این مجسمه ها را طراحی کرده است. وجود همین مجسمه ها و البته چندین ویژگی دیگر سبب شده است تا این مکان به یکی از اماکن دیدنی در کانادا تبدیل شود. چهار بخش مختلف در این مرکز خرید وجود دارد و به علاقمندان امکان خرید همه کالاهای مورد نیاز خود از مد گرفته تا طلا و جواهرات را ارائه می کند.

CF Toronto Eaton Centre در کشور کانادا

در این مرکز امکان استفاده از استراحت گاه های طراحی شده نیز وجود دارد. برای مثال فواره سنتر کورت که به کمک آن آب تا ارتفاع 26 متری بالا می رود، یکی از مراکز مهم استراحتگاهی در این مرکز خرید است. در قسمت غذاخوری این مجموعه، 24 سالن غذاخوری وجود دارد که به خریداران و بازدید کنندگان این فرصت را می دهد تا برای صرف وعده های غذایی خود از مجتمع خارج نشوند.

ظرفیت فودکورت این مجموعه به 1000 نفر نیز می رسد. در این قسمت می توان به غذاهای محلی سایر کشورهای جهان مانند هند و تایلند نیز دسترسی داشت. بغیر از این فودکورت، می توان در سطح مرکز خرید، رستوران ها و مراکز سرو نوشیدنی زیادی را نیز مشاهده کرد.

از نظر دسترسی به این مرکز خرید مهم در شهر تورنتو، می توان گفت که یک مسیر پیاده زیر زمینی نیز وجود دارد که می تواند امکان رفت و آمد را بسیار آسان تر کند. بجز در روز کریسمس، این مرکز خرید در تمامی روزهای سال فعال است و فقط در روزهای یکشنبه، ساعت کاری این مرکز خرید محدود تر می شود. شنبه تا دوشنبه از ساعت 10 صبح لغایت 8 شب و روزهای یکشنبه از ساعت 11 لغایت 7 بعد از ظهر، امکان ورود به این مرکز خرید بزرگ شهر تورنتو وجود دارد.

معرفی مرکز خرید آپر کانادا مال در منطقه تورنتو

اگر یکی از بازدید کنندگان کشور کانادا از طریق ویزای توریستی هستید، به خوبی آگاه هستید که خرید در کانادا یکی از اصلی ترین کارهایی است که در طول اقامت خود در این کشور با آن روبرو خواهید شد. مرکز خرید آپر کانادا مال یک مقصد بسیار مشهور خرید در منطقه تورنتو بزرگ در یکی از بهترین و البته ثروتمندترین محله های استان انتاریو است.

در طول یک سال، در حدود 7 میلیون بازدید کننده از این مرکز خرید دیدن می کنند ولی باید به این نکته اشاره کرد که بیشتر افراد ثروتمند برای خرید به این مرکز مراجعه می کنند. در حدود 210 مرکز خرده فروشی در این مرکز خرید وجود دارد که طیف گسترده ای از مد، سبک زندگی، برندهای آشپزی، دکوراسیون و غیره را ارائه می کنند.

برخی از مهم ترین برندهایی که در این مرکز خرید می توان مشاهده کرد عبارتند از:

  • اپل
  • مایکل کورس
  • زارا
  • آریتزیا
  • یونیکلو
  • رستوران آرتورز لندین و غیره

این مرکز خرید مرکز رستورانی مناسبی را نیز در اختیار دارد که طیف گسترده ای از رستوران ها و مراکز بیرون بر را شامل می شود. این مرکز خرید در حدود 50 سال است که چنین خدماتی را به شهروندان تورنتو ارائه می کند.

ساعت کار این مجموعه از دوشنبه تا شنبه از ساعت 10 صبح تا 8 بعد از ظهر و در روز های یکشنبه از ساعت 11 صبح تا 7 بعد از ظهر است. جالب است بدانید که این مجموعه علاوه بر مرکز خرید و خدمات رستورانی، امکان شرکت در کلاس های آشپزی، سرگرمی و همچنین میزبانی از رویدادهای مهم را نیز فراهم می کند.

متروپلیس در متروتون یکی از بهترین مراکز خرید در کانادا

این مرکز خرید مهم در شهر ونکوور، بزرگ ترین و البته بهترین مقصد در استان بریتیش کلمبیا است که 330 فروشگاه و مرکز ارائه خدمات را شامل می شود. برنده های مشهور جهانی در این مجمتع فعالیت دارند که برخی از مهم ترین آن ها عبارتند از:

  • کیت اسپید
  • یونیک لو
  • موجی
  • H&M
  • زارا
  • اپل
  • کورس و غیره.

از همین رو می توان گفت که از مد گرفته تا وسایل ورزشی، همه و همه در این مرکز خرید در دسترس هستند و بازدید کنندگان می توانند از آن استفاده کرده و نیازهای خود را برطرف کنند. این مرکز خرید که بزرگ ترین مرکز خرید در بریتیش کلمبیا است و در جمع بهترین مراکز خرید در کانادا نیز قرار دارد، 15 دقیقه با اسکای ترین در جنوب شرقی مرکز شهر ونکوور فاصله دارد.

شاید بتوان به سادگی ادعا کرد که متروپلیس در مترو تاون همه خدمات را شامل می شود. بیش از 450 فروشگاه در این مرکز خرید وجود دارد که از محصولات خانگی تا مواد غذایی را شامل می شود. مراقب خودتان باشید، این فروشگاه بسیار بزرگ است و ممکن است مسیرهای خود را گم کنید. این فروشگاه از شنبه تا دوشنبه از ساعت 10 صبح تا 9 شب فعالیت می کند و روزهای یکشنبه نیز از ساعت 11 تا 7 بعد از ظهر امکان بازدید از آن وجود دارد.

متروپلیس در متروتون کانادا

معرفی مرکز خرید اسکوئر وان در کانادا

مرکز خرید اسکوئر وان یک مرکز خرید شناخته شده و بزرگ در شهر میسیساگا است. این مرکز خرید 2.2 میلیون فوت مربع مساحت دارد و 330 کسب و کار فعال را در خود جای داده است. بسیاری از برندهای مد، سرگرمی و غذا در این مجمتع بزرگ وجود دارد. زارا، اپل، هول فودز، سیمونز، رولکس، مورف و بسیاری دیگر از برندهای مطرح جهان در این مرکز خرید فعالیت می کنند.

در این مرکز خرید غذاهای محلی و صنایع دستی بسیاری در دسترس هستند و افراد می توانند با دیدار از این مراکز یادگاری های مناسبی را خریداری کنند. پس از مرکز خرید ایتون در تورنتو، مرکز خرید اسکوئر وان یکی از بزرگترین مراکز خرید در کانادا به حساب می آید و دومین مرکز خرید بزرگ در منطقه شهری تورنتو بزرگ است.

اسکوئر وان از روز دوشنبه تا شنبه از ساعت 10 صبح لغایت 8 شب فعالیت مداوم دارد و روزهای یکشنبه نیز می توان از ساعت 11 تا 7 بعد از ظهر از این مرکز خرید بزرگ دیدن کرد.

معرفی مرکز خرید یورک ویل ویلج در کانادا

مراکز خرید تورنتو به دلیل ارائه کالاهای لوکس و زیبا بسیار معروف هستند و به همین دلیل می توان گفت اگر به دنبال کالاهای زیبا و ظریف هستید، می توانید از یورک ویل ویلج دیدن کنید. برخی از برندهای مشهور بین المللی در این مرکز خرید فعالیت می کنند. در خارج از این مرکز خرید نیز می توان برندهای مطرحی همچون شنل، لویی ویتون و غیره را در دسترس داشت.

در دید مردم محلی این مکان یک مرکز خرید مناسب است و یکی از بهترین مکان ها برای برگزاری مراسم ازدواج به حساب می آید. به طور کلی می توان گفت که اگر بودجه کافی در اختیار ندارید، این مرکز خرید می تواند یکی از بهترین گزینه های در دسترس شما برای خرید در کانادا باشد.

این مرکز خرید از ساعت 10 صبح روز دوشنبه تا شنبه فعالیت خود را آغاز می کند و تا ساعت 6 بعد از ظهر نیز فعال است. از طرفی در روزهای یکشنبه، ساعت فعالیت این مرکز خرید محدود می شود و از ساعت 12 تا 5 بعد از ظهر امکان مراجعه به آن وجود خواهد داشت.

مرکز خرید یورک ویل ویلج در کانادا

دوفرین مال یکی از بهترین مراکز خرید در کشور کانادا

دوفرین مال یکی از مراکز خرید مناسب در کانادا است که با نام های مختلفی شناخته می شود اما همین نام معمولا بیش از سایرین برای معرفی این مرکز خرید استفاده می شود. این مرکز خرید، 57600 فوت مربع مساحت دارد و فاصله بسیار کمی از ایستگاه مترو دارد. این مرکز خرید در سال 1957 فعالیت خود را آغاز کرده است.

دوفرین مال بیش از 120 فروشگاه را شامل می شود که برخی از برندها را نیز می توان در آن پیدا کرد. این مرکز خرید در سال 1995 و 2005 به یکی از مراکزی تبدیل شده بود که پاتوق برخی از خلاف کاران به حساب می آمد. این مرکز خرید از دوشنبه تا شنبه از ساعت 10 صبح تا 8 شب فعالیت می کند و روزهای یکشنبه فعالیت آن به ساعت 11 تا 6 بعد از ظهر محدود می شود.

مراکز خرید بسیار زیادی در کشور کانادا وجود دارد که هریک از آن ها ویژگی های خاص خود را دارد اما می توان در تمامی آن ها به فروشگاه های جذاب و البته برندهای مطرح بین المللی دسترسی داشت و تمامی نیازهای خود در رابطه با خرید محصولات مختلف را برطرف کرد. در چنین شرایطی باید در نظر داشته باشید که برخی از این مراکز خرید برندهای لوکس را ارائه می کنند و برای خرید کالاهای مورد نیاز، باید بودجه کافی را در اختیار داشته باشید.